Meha, sapratu domu vienigais nevaru izteloties staigajoshu zobratu delj izchakareta sprocket hub (ka saucas pareizi, btw) gultnja - tas hub diezgan cieshi iet ieksha pareja rata un triecienus ipashus nedabu atshkiriba no rata gultniem.
Bet no otras puses ir daudzas lietas, ko neesmu redzejis ka ari nevaru iedomaties
----------------- Life is hard and then your warranty expires
19 Nov 2016, 22:37:56 hopper_offlinus rakstīja:
Meha, sapratu domu vienigais nevaru izteloties staigajoshu zobratu delj izchakareta sprocket hub (ka saucas pareizi, btw) gultnja - tas hub diezgan cieshi iet ieksha pareja rata un triecienus ipashus nedabu atshkiriba no rata gultniem.
Bet no otras puses ir daudzas lietas, ko neesmu redzejis ka ari nevaru iedomaties
sprocket hub izjaat es domaaju par sprocket hub gultni... redzejis esmu vienu izjaatu. tas viss ir individuali, bet pamataa viss dilst aptuveni vienadi. kas atkal 100% neizsledz iespeju 1 mezglam nodilt atrak. slodze sprocket gultnim ir arii, gaazi dodot. bet nav jau arii taada ka uz robezhas straadaa. biezhaak pie vainas pavirshiiba mainot detaljas. piem aizkjer un sabojaa gultnja bliivi...
man motoraa nesen nobira gultnis, reaali nometa lauskas. peldot elljaa.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
19 Nov 2016, 19:21:52 hopper_offlinus rakstīja:
Demferi neko neietekme shaja sakara - tie domati slapet sitienus pie slodzes mainas un lai aluminija zobratu hub (ka to sauc, hz) neizdauza aluminija rata iekshas pa pusstundu.
Ja zobrati jauni un tapat staiga, tad skatities gultnus (staigas viss rats),
- aizmugurejo asi ja tikai aizmugurejais zobrats kustas;
- vai prieksheja zobrata varpstu (apsveikums, tas iet kopa ar visu karbas galveno varpstu, ta to laikam sauc).
Horizontala nobide pie nospriegojuma nedos aprakstitus kedes attaluma mainas effektus. Kaut ari rats stav shkibi, tas nemaina savu poziciju uz ass. Trokshnjos, kede un zobrati grauzis viens otru (vares redzes nemervienigu nodilumu), bet attalums nemainisies. Kamer ass neizlocis
visam ratam nav jastaiga. to, vai vinsh "staigaas" nosaka rata gultnji, bet ne zobrata. un vice versa. protams aizmugureja ritenja salikumaa jaabuut visie, elementiem. jaa dazhi medz izmest/aizmirst detaljas... kas var novest pie nespejas regulet zobratu. bet atkal beigts gultnis visdrizak izdils vienmerigi, neradot lielu iespaidu uz kjeedi, bet kas to lai zin kam kaa kas izdila, dazreiz pat lodes sabirst, tad jaa, kjeedi nesaspriegosi.
labi ...piekrītu gumijas nav vispār pie vainas un gultņi laikam šoreiz arī nē manā gadījumā
jo pavasarī visus nomainīju un nekas neizmainījās
sanāk ka tas sprocket hub nav precīzi pa asīm
tas ir gultņa vieta un zobrata stiprinājumu ass un visas mazās kļūdas summējas
[ Šo ziņu laboja miers600, 19 Nov 2016, 23:29:23 ]
20 Nov 2016, 00:09:14 mexa rakstīja:
gribi pateikt ka jauns zobrats nav centrā ar asi? ja tā sapratu, tad vienīgi brāķis. bet paga, tev ķēdes komplekts jauns vai nē?
jā
noņemot ķēdi un griežot ratu var redzēt ka zobrats met par dažām desmitdaļām ,ka zobrats nav precīzi pa vidu un uz ķēdes spriegošanu jau atsaucas
bet nu spēju ar to sadzīvot un depresijā nekrītu
pareizaa moto zobrats? mosh tev zobrats neuzkjeras ne uz "huba" ne uz skruuveem taisni. ja patieshaam met tikai zobrats tad braakjis. ea gan taadu neatstaatu. tas nav normaali kad juut uz spriegosanu. es dariitu taa-nonjemtu riteni, ieliktu "shuupolees" lai griezhas briivi un skatiitu kas met, ja met tikai vizuali zobrats tad atzimejam piem vairak izvirzito vietu, un parliekam zobratu uz 2-3 skruvem(pagriezham uz otru pusi) un skataam. ja izvirziijums iet vienalga un uz to pashu pusi(atzime uz zobrata kuru mees tiko uzlikaam) tad zobratu uz veikalu noteikti. nevar teikt ka katram zobratam butu jabut meshanai liidz 0.1 mikronam utt, bet ne tik lai justu uz uzstiepumu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
20 Nov 2016, 09:31:35 mexa rakstīja:
pareizaa moto zobrats? mosh tev zobrats neuzkjeras ne uz "huba" ne uz skruuveem taisni. ja patieshaam met tikai zobrats tad braakjis. ea gan taadu neatstaatu. tas nav normaali kad juut uz spriegosanu. es dariitu taa-nonjemtu riteni, ieliktu "shuupolees" lai griezhas briivi un skatiitu kas met, ja met tikai vizuali zobrats tad atzimejam piem vairak izvirzito vietu, un parliekam zobratu uz 2-3 skruvem(pagriezham uz otru pusi) un skataam. ja izvirziijums iet vienalga un uz to pashu pusi(atzime uz zobrata kuru mees tiko uzlikaam) tad zobratu uz veikalu noteikti. nevar teikt ka katram zobratam butu jabut meshanai liidz 0.1 mikronam utt, bet ne tik lai justu uz uzstiepumu
Ar to nemervienigu saspriegoshanu ir nepatikams moments kursh paradas kad Tev aizmugure pasazhieris.
1mm uz zobrata attaluma maina iedod ap 1cm kedes nospriegojuma mainu. Tagad iedomajies, ka Tu nospriegoji kedi uz standarta 3.5-4 cm un brauc viens pats - viss chotka, kede paliek robezhas. Bet tiklidz Tev kads apsezhas aizmugure, kede sastiepsies vel vairak un saksies jautribas.
Kompenset ar valigako kedi ari nav labaka ideja, jo draud ar kedes nolekshanu, nerunajot par to ka raustis to kedi pie slodzes mainas.
----------------- Life is hard and then your warranty expires
20 Nov 2016, 11:53:07 kalninjs rakstīja:
Varbut kāds var pateikt kur var dabut eļļas skrūvi ar caurumu pa vidu?
no preseetas elljas? pirmkaart diametrs, otrkart vitnes solis, tad konstrukcija, kaa un kur tev to caurumu vajag, un veel skruves garums utt. vajag hidro savienojumu kautkadai sistemai? hansaflex piemeram
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
banjo bolt, fittings. par skruuvi vispaar nesauc, jo pilda ciru funkciju, bet sho tu nopirksti jebkuraa hidro materiaalu veicii, pat iespejams traktoru veikalaa, paraugs liidzi. atbildet kaada noziime trubai var tikai zinot kadam motoram tas viss ir pirmkart, tad gads. un tad vispaar manuaali vari pats paskatities
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Varbūt kāds var pakomentēt situāciju.
Moto Kawa zx6r 2000.
Prblēma, ja tā to var nosaukt. Ass ar kuras palīdzību tiek kustināts ātrumkārbas kopētājrulis, kustās garenvirzienā. Foto bulta nr 1.
Garenkustība ir paliela apm 7 mm. Garenkustību uz sajūga pusi ierobežo, eļļas kanāla trubiņa, kad pret to atmetas detaļa, foto nr 2.
Tajā brīdī , kad ass ir max uz sajūga pusi, tad mehānismas, foto ar bultu nr.2, vairs neveic savu funkciju. Tas iet garām kopētājruļa tapām, aiz kurām griež rulli.
Konstrukcijā ir tāda kā bildē, neviena detaļa netrūkst, tas rada izbrīnu. Jo principā šī lieta varētu būt tā, kas pie slodzes noved pie tukšajiem slēdzieniem, kad nepārmetās robi, bet trāpa neitrālajā starp robiem.
Laikam jātaisa bukse, starp motora korpusu un sviru ārpusē.
Kādi komentāri?
20 Nov 2016, 16:28:18 kalninjs rakstīja:
4t 498cc divcilndru motors ar škidruma dzesi,kawasaki kle500.1991gads,kkadu motora kodu ari jazin?Ta varbut varetu but karbas ellosana?
tev tacu ir manualis tur viss ir. jaa kaarbas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
20 Nov 2016, 17:48:45 sandors rakstīja:
Varbūt kāds var pakomentēt situāciju.
Moto Kawa zx6r 2000.
Prblēma, ja tā to var nosaukt. Ass ar kuras palīdzību tiek kustināts ātrumkārbas kopētājrulis, kustās garenvirzienā. Foto bulta nr 1.
Garenkustība ir paliela apm 7 mm. Garenkustību uz sajūga pusi ierobežo, eļļas kanāla trubiņa, kad pret to atmetas detaļa, foto nr 2.
Tajā brīdī , kad ass ir max uz sajūga pusi, tad mehānismas, foto ar bultu nr.2, vairs neveic savu funkciju. Tas iet garām kopētājruļa tapām, aiz kurām griež rulli.
Konstrukcijā ir tāda kā bildē, neviena detaļa netrūkst, tas rada izbrīnu. Jo principā šī lieta varētu būt tā, kas pie slodzes noved pie tukšajiem slēdzieniem, kad nepārmetās robi, bet trāpa neitrālajā starp robiem.
Laikam jātaisa bukse, starp motora korpusu un sviru ārpusē.
Kādi komentāri?
ja viss ir kaa vajag taatad viss ir kaa vajag un straadaa kaa vajag. tava gadijuma kaut ka nav, vai staav ne taa, vai ir nodilis vai tamlidzigi. tadu remontu pa internetu nav ko veikt. skaties uzmanigak un peti konstrukciju
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā