Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Izvēle motocikla iegādei
Autors | Ziņojums |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
| Padre, tavu piedāvājumu apdomāšu, iespējams ka jādod otra iespēja TDM'am!
Un paldies arī mexam par viedokli. To ka visi pieminētie moči ir veci, saprotu, un to ka var nākties ko padārgāku pieremontēt, arī skaidrs. Galvenais, ko gribu saprast, no kuriem modeļiem konkrēti izvairīties un kam pieverst uzmanību pie apskates apsveramajiem modeļiem. | Offline | | |
Padre | | Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Ja brauc skatīties F650 vai Pegaso, ņem līdzi multimetru un nekautrējies pamērīt V pie ieslēgta dzinēja... ideāli, ja ļauj uzreiz nomērīt arī ģeneratora izejas vadus, tie ir 3, dzelteni, resni, tie jāatvieno, piešķil moci un pārbaudi visus 3 vadus savā starpā, multimetrā liekot 220V - jābūt vienādiem V uz visiem 3 vadiem un lieliem V, ja nemaldos virs 35V. Ilgi nedarbini, fiksi pārbaudi un viss.
25 Aug 2021, 13:09:43 booo_kat rakstīja:
Padre, tavu piedāvājumu apdomāšu, iespējams ka jādod otra iespēja TDM'am!
Un paldies arī mexam par viedokli. To ka visi pieminētie moči ir veci, saprotu, un to ka var nākties ko padārgāku pieremontēt, arī skaidrs. Galvenais, ko gribu saprast, no kuriem modeļiem konkrēti izvairīties un kam pieverst uzmanību pie apskates apsveramajiem modeļiem.
[ Šo ziņu laboja Padre, 25 Aug 2021, 13:16:31 ]
----------------- Ou Yess.
| Offline | | |
SauleSaule | | Kopš: 19. Oct 2020
Ziņojumi: 31
Braucu ar: DL650 V-Strom
| Otro sezonu braukāju ar '98. gada Freewindu. Kādi padsmit kkm nobraukti. Nekādu remontu un neparedzētu tehnisku defektu nav bijis. Augums apm. 183. Uzliku stūrei paaugstinājumus, ja pareizi atceros, tad 25mm, vajadzēja ņemt 30mm, tad kājāsstāvot būtu ērtāk braukt. Pārmetināju zemāk kāpšļus un ir OK gan sēžot, gan kājāsstāvot. Nekādus raksturīgus defektu šim neesmu sagūglējis un līdz šim brīdim nekas slikts nav atgadījies. Laukos veselam baram paziņu ir DR650, kam tāds pats motors, arī neesmu neko pārlieku sliktu no šiem dzirdējis, kaut gan ekspluatēti tiek salīdzinoši skarbi.
Garāžā ir arī F650 BMW, līdzīga vecuma un nobraukuma. Arī salīdzinoši bezproblēmu braucamais. Šim ir mazliet platāka un augstāka stūre, pēc sajūtām drusku savādāka sēdpozīcija. Vai tā ir, jeb tas tikai subjektīvi liekas, nemācēšu atbildēt.
Amortizācija abiem +/- vienādi nekāda, bet meklēt geokastes pie manām braukšanas prasmēm pagaidām pietiek. Pa granti, meža ceļu un takām pabraukt varu, nekādu dižo sūdzību nav. | Offline | | |
|
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Booo_kat
Bija man KLE kā pirmais mocis - pilnas bikses adrenalīna, jo sākās motodzīve Tehniski iztiku bez ķibelēm, baigi jau šis šerpi negāja, kaitināja bieži štepselēties pa tiem sešiem robiņiem. Pēc tam nopirku Freewindu - jau pavisam cits uzrāviens, mazāku apgriezienu motors, patika labāk. Braucu bez bēdām. Gaisa-eļļas dzese, tehniski vienkāršs, detaļas dabūjamas, oriģinālās nebija dārgas. Aiz neko darīt nocēlu cilindru, pieslīpēju vārstus. Blīvju komplekts, gredzeni un citi sīkumi Suzuka bodē izmaksāja zem 150€. Nežmiedzies uz motoreļļu un būs ok. Noslāpējot ir tāds raksturīgs klakšķis motorā, no kura nav jābaidās. To sēd/stāvpozīciju pašam jāmēra. Man 183cm un itkā nelikās neērti.
Pēc Vstroma gan vairs uz šitiem kāpt negribās [ Šo ziņu laboja Sergejs80, 25 Aug 2021, 15:07:12 ] | Offline | | |
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| Ir man joprojām KLE. Braukt ar viņu baigi vairs nebraucu, jo kur es braucu ar KLE ir mocības, tagad vizinos ar DRZ. Bet ik pa laikam ir forši uzsēsties uz KLE un izvilkt apli pa grantenēm vai foršiem meža ceļiem.
Kādi minusi - amortizācija sūds, bet tāda pati ir arī transalpam, tdmam un freewindam (pegaso). Jauda nav, bet kruizēt pa šoseju 110 var visu dienu. Pirms pirkšanas pārbaudi vai uz aķīti lādē, kle ir problēma ar to, ka statoram mēdz magnēti atlipt, ja esošais īpašnieks ir samainījis statoru par to noteikti pats pateiks, ja nesaka neko vai nezin, tad gan jau vēl oem stāv. par nobraukumiem hvz - manam ir 46k, nekāda vaina. Viens no KLE bonusiem ir tāds, ka krītot, pa lielam plastmasas ar zemi nesaskaras. Pa lielam garlaicīgs motocikls - der ja tu tiešām zini, ka tas tev vajdzīgs vai kādam kā pirmais mopēds vai pirmais tāds adv mocis, lai saprastu kas tev īsti patīk neiztērējot ntos dolārus par kaut ko jaunāku. | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Manuprāt gan DR(līdzīgi motori ir vairākiem Suzukiem) gan KLE ir pietiekami daudz konstruktīvo problēmu un ņemot vērā motociklu vecumu un nolietojumu tās sāksies agri vai vēlu, ja jau nav. ES ne vienu ne otru neizskatītu kā ņemamu vispār.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
SauleSaule | | Kopš: 19. Oct 2020
Ziņojumi: 31
Braucu ar: DL650 V-Strom
|
26 Aug 2021, 07:11:55 Naits rakstīja:
Manuprāt gan DR(līdzīgi motori ir vairākiem Suzukiem) gan KLE ir pietiekami daudz konstruktīvo problēmu
Piemēram? Lai zinu, ko gaidīt. | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Freewindam motors būs labākā stāvoklī nekā DRam - pielietojums maigāks, netiek spīdzināts lienot visādos bezceļos. Priekš vieglas pabraukšanas pie dabas ir ok. Man bija divi Freewindi, ar abiem baigi daudz nenobraucu (ap 25 t.km.), bet problēmas nebija nevienam. Vienam bija 60 t.km ,otram 45 t.km uz odometra. Nezinu vai tas bija patiesais nobraukums.
Naitam, protams, pieredze ir liela [ Šo ziņu laboja Sergejs80, 26 Aug 2021, 11:42:22 ] | Offline | | |
Porsche | | Kopš: 29. Jun 2020
No: Baloži
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Suzuki Bandit 1250SA
| +1
Šie jau gan morāli, gan tehniski novecojuši, ja dikti vajag pa granti braukt, es laikam skatītos uz vstromu, kā runā prasts un izturīgs braucamais, principā nākamais modelis aiz kle.
26 Aug 2021, 07:11:55 Naits rakstīja:
Manuprāt gan DR(līdzīgi motori ir vairākiem Suzukiem) gan KLE ir pietiekami daudz konstruktīvo problēmu un ņemot vērā motociklu vecumu un nolietojumu tās sāksies agri vai vēlu, ja jau nav. ES ne vienu ne otru neizskatītu kā ņemamu vispār.
| Offline | | |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
| V-STORM nav pēc KLE, pēc KLE nāk Versys.
Jebkurā gadienā, paldies par viedokļiem, būs ko padomāt.
Ja būtu vairāk brīva finanse, protams, ka ņemtu ko jaunāku/jaunu, bet pagaidām apsildīt degunu ar adv gribās, skrūvēt daudz maz protu, tāpēc arī apjautājos par tipiskām lietām kam pievērst uzmanību. | Offline | | |
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| vstromam arī ir problēma ar statora magnētiem. iesit googlē, bet atšķirībā no kle, aftermarkets tur nav, mēģini to pašu stiķēt kopā ja magnēti nav samalti vai hvz ko dari. oems laikam pie 500 maksāja | Offline | | |
Edgardum | | Kopš: 06. Jul 2016
Ziņojumi: 42
Braucu ar: KLE500
| 93. gada KLE pa 2 gadiem nomainīts stators, kartera vāks, iedots pārlasīt karburatorus, tas arī faktiski pēc iegādes. Šo sezonu nobraukts bez problēmām grants/asfalts, mazāk meža ceļi/stigas. Vienreiz mežā nomests - no problems. Bāka vēl pamaza, bieži jālej. | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Par kaitēm. Vai ir kāds drapaks bez tām? Nepirkt to kas patīk, jo bail no tā, kas varbūt varētu saplīst? | Offline | | |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
|
26 Aug 2021, 15:39:29 Sergejs80 rakstīja:
Par kaitēm. Vai ir kāds drapaks bez tām? Nepirkt to kas patīk, jo bail no tā, kas varbūt varētu saplīst?
Vot jā, +1. Bet, tikai ar piebildi - ja modelis tik slims ka ik 1000km nopietni jāskrūvē, tad pat milzīga patikšana neļaus tādu pirkt. | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Nu jā, tas gan. Bet augstāk apspriestie nav tik slimi | Offline | | |
Padre | | Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Nu man bija kā pirmais mocis KLE, vecais vēl.
Bija ļoti savādi vadīt / valdīt kādu, kam ir 21"priekšā. Likās ka uz acīm nolikšos sākumā. Mācījos uz bandītveidīgā tomēr...
Bet - kā pirmais mocis, vai kā rezerves mocis - ideāls. Vienkāršs apkopē, karbiķi jāsinhronizē laicīgi un tik jāgāž. Bet viegls, ja ir sānvējš, baigi šķībi ir jābrauc.. bet tā ir ok, es pat gribētu tādu, grantij un mežiem vai Zantei...
----------------- Ou Yess.
| Offline | | |
Tomucis | | Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| Reāli TDM ir viss jautrākais/ spējīgākais šosejas braukšanā (no augstāk pieminētiem). Un atkal ne tik patīkams nost no ceļa. Par pilota augumu arī ir kā ir. Ar saviem 1.93 bija labi ikdienai, taču sākot braukt ap 500 dienā ir par mazu. vēja aizsardzība nulle pat ar augsto stiklu, dēļ kā pats no polikarbja izlociju hiper augsto. Celīši ar sāk lekt ārā, jo kāpšļi atrodas ne tai zemākajā pozīcijā
Standarta sēdeklis nu nav ērts.pilotam vēl +/-, pasažierim šaurs un ļoti stāvs, līdz ar ko visu ceļu madam spiežas virsū, gorās un ir neapmierināta. Karburatoriem nav ne vainas, ja ir facelifts un ar elektrisko sūkni, jo vakūmniekiem mēdzot būt sāpe. Jauda diezgan pietiekoši, bet divatā prasās vēl kripatiņu[ Šo ziņu laboja Tomucis, 26 Aug 2021, 20:31:52 ] | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Nu jaa, zem 2000 gada mochi jau mirst uz celja... ir ok, dazi jaudigi utt, bet jau iesperies tajaa ka nav detalju, vecaas izdraztas, oem saliti dinozauram. Kolhozs arii bijis(klients: jebal ku forshu moci nopirku pa 1K, rezultata mans verdikts-mainam pusi motora, visus vadus-tad kautkas bus kalpojoshs jau ap 1k remonts bija... acis raud tadu skruvet) 9x gada laikam drapaks(modeli nesauksu).
Nuu taa sev perspektiva, daziem 2000+ karbjus tikai oem nopirksi, kur jeega... mocis kuram pa vietu nav donoru(galva, karba, karbji utt) nav njemami 100% to ir jazonde, lai nebutu auzas. Ea redzu kautkadu jeegu FI motoriem, kuri ir 2000+, bet pasarg dies ne rotaxi pirmie
DL magneti ir jauzrauga aiz agra. ir limeti magneti, brauc ok. Bet limet var neplestu magnetu klat tikai. JB weld skiet bija way to go.
To pashu DR jau nu ebal padargi uztureet pat beu detalu nav, chalis viens skraidija mekleja... muzeja eksemplaru saimnieki brinas par cenam uz detalam kuras jasak mainit kad mocis jau parak vecs, vinjam vnk taa detala muuzham ejosha, tikai muuzs jau beidzies...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Andiso | | Kopš: 17. Aug 2021
No: Rīga
Ziņojumi: 137
Braucu ar: Tiger900RallyPro; NC750X
| Ir plāns tikt pie sava pirmā braucamā. Šobrīd domāju par Honda VFR vai BMW GS 850. Ir kādi komentri par Hondām - esmu dzirdējis dažādas atsauksmes kvalitāti...
[ Šo ziņu laboja Andiso, 29 Aug 2021, 21:20:32 ] | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Nu hvz kas hondai ar kvalitati, bet gadijumi ir visiem. Kaa kopts, un vai kadam saimniekam nav bijusi ienaidnieki kas saber suudus karterii...
Choms pardod VFR 800, laikam 6 gada, ja kas PM, vari izbraukt. Bus ari choperis nakamgad pardosana.
vfr kaa dazadam hondam ir problemas ar uzstiepejiem, kas vnk mainas, kjedes pa lielam muzigas, tikai citi mo dzivo otro muuzhu
Vecaakiem vfr bija savi sikumi arii, bet nekas nerisinaams. Bet tomer labak jau musu laikaa ir inzektors, karbji saak izmirt detalju zinjaa...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
|
|