Autors | Ziņojums |
ursus | 20. Oct 2016, 11:02 | #29021 |
|
Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Ramba man ir parasts cilvēks,cik cilvēki bijuš pie viņa... ir brāķis viņadarbā,vai tā al metināšana ,vai cilindru slīpēšana. Nu oki,cilvēkiem varbūt nepaveicās.
Stāsts par ko citu. Bailes no benzīna ir no seniem laikiem,kad benzīns bija etilēts(svins un kas tur vēl piedevās).
Un tas izplūdes gāzēs jau nav medus maize,bet škidrā veidā uz rokām,ieelpojot ir nāvi pievelkoš katalizators.
Arī Ozolniekos daudzi vecie motosportisti ir vai nu aizgājuši ,vai mokās ar kaitēm no -etilētā benzīna-.
P.S. par to toreiz -nezināja-,un kur ir garantija, ka arī šodienas degviela neizrādīsies nāvīga pēc gadiem 10? 20?[ Šo ziņu laboja ursus, 20 Oct 2016, 11:05:50 ]
----------------- JAWA |
Offline | |
|
VATERLAND | 20. Oct 2016, 11:29 | #29022 |
|
Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
20 Oct 2016, 11:02:22 ursus rakstīja:
P.S. par to toreiz -nezināja-,un kur ir garantija, ka arī šodienas degviela neizrādīsies nāvīga pēc gadiem 10? 20?
Mēs visi reiz mirsim,par to it kā nenāktos nedz šaubīties, nedz baidīties,aktuāls tikai jautājums - kad un kādos apstākļos.
Netaisos nevienu advokātēt,taču nav LV tik daudz meistaru, kuri uzņemtos veikt paaugstinātas sarežģītības motorbloku un motora galvu remontu. Kļūdīties var jebkurš,bet tas neizslēdz iespēju norādīt meistaram uz viņa kļūdu un pieprasīt to izlabot.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline | |
|
martinss | 20. Oct 2016, 12:33 | #29023 |
|
Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Cilveekiem, kuri pashi nezina lietas butibu, vienmer liekas, ka tas, kursh ko konkretu dara, ir liels specialists. Bet kad pats saac iedzilinaties, tad tikai vari objektivi spriest cik kursh labi ko prot.
Nevaru komenteet neko par konkreto cilveku, bet par dazhiem citiem (bezmaz glorificetiem) meistariem ir nacies secinat, ka patiesibaa ne velna nejedz un izbrauc tikai uz to, ka klienti nezina neko. Tomer tas nenozimee, ka tavi darbi nekad nenonaaks kada rokaas, kursh zina kas un kaa...
Par to pashu alu metinaashanu, spriezhot pec taa, kaadas atsauksmes naak no veikalu pardevejiem, videjais limenis LV ir zems. Dara ka tik letak un vienkarshaak.
20 Oct 2016, 11:02:22 ursus rakstīja:
Ramba man ir parasts cilvēks,cik cilvēki bijuš pie viņa... ir brāķis viņadarbā,vai tā al metināšana ,vai cilindru slīpēšana. Nu oki,cilvēkiem varbūt nepaveicās.
...
[ Šo ziņu laboja martinss, 20 Oct 2016, 12:37:42 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. |
Offline | |
|
|
mexa | 20. Oct 2016, 13:21 | #29024 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| it ipashi kad vairums aperk pashas letas komponentes un taisa zelta gabalu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Tomucis | 20. Oct 2016, 14:52 | #29025 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| dāŗgie elektriķi, lieta sekojoša - vajag piedabūt 12v motoru no bērnu autosa lai strādā no 220. Motors no akkūma strādā ideāli, slodze netraucē. Kādam vajadzētu būt pāŗveidotājam? jo sākumā dabūju 220 ->12v 1 A, a motors pulsē bet negriežas, pēcāk nopirku 3A aļa noutbuka bloku, vienalga pulsē... Ja pieslēdzu, piemēram padojmu aķa čārdžeri uzgriežot uz minimumu - 1A motors iet ideāli. Kas par šaizi tais blokos? jeb kādu tad bloku vajadzētu ielikt pareizo, lai strādā kā prieks ( vārtu automātiku taisu ) |
Offline | |
|
mexa | 20. Oct 2016, 15:28 | #29026 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| pirmkārt vajag strādājošu barokli daudzi impulsnieki dod pat pusperiodu,ja izejā vāji kondiķi, un viņš nav paredzēts strādāt pie tās vai tās strāvas tad protams baroklis "aizies" aizsardzībā, un "pulsēs" un lai samazināt starta slodzi var domāt par piem kondiķu pievienošanu un indukceni kādu piemest. lai notur to nosēšanos, kura iespējams izrubī barokli. transformatorniekam to izturēt ir vieglāk, it īpaši ja slodzei paredzēts...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
mikrefons | 20. Oct 2016, 15:40 | #29027 |
|
Kopš: 22. Sep 2013
No: Olaine
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Ar piekabi!
| Degvielas filtrs? Gaisa filtrs?
19 Oct 2016, 12:24:20 jurgins rakstīja:
Aizvakar sanāca 2x pa vienu un to pašu ceļu braukt. Prom braucot var ar otro ātrumu Līdz tahometra galam atvilkt. Nu, vai tuvu tam. Tad maziņš gabaliņš pa granti un atpakaļ uz taisnītes. Atpakaļ jau atkal pie kādiem 7-8kRPM aizrijas. Tukšgaitā 2x esmu mēģinājis atgriezt Līdz galam. Vienā reizē, uz vietas stāvot bija tie paši 7-8kRPM, otrā, pa ceļu ripojot ar izspiestu sajūgu ap 12kRPM
Kas šo varētu ietekmēt?
Samainīju eļļu. Saliku visu atpakaļ. Izbraucu. Atkal vecā kaite - pāri 8kRPM nevar izgriezt.
Tā, it kā gāzi būtu atlaidis. Kad nokrīt zemāki apgriezieni, atkal var. Līdz 8kRPM.
Iepriekšējā reizē nebija uzlikta truba, kuras galā mazais filtriņš, kas ir diafragmām ventilācija. Tagad HVZ
|
Offline | |
|
mikrefons | 20. Oct 2016, 15:42 | #29028 |
|
Kopš: 22. Sep 2013
No: Olaine
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Ar piekabi!
| Ir vēlēšanās nopirkt enduro moci. Pat nezinu cik daudz naudas vēlos tam iztērēt, bet nu bez 2K šķiet, ka nav ko iesākt.
Ko labāk? 4T vai 2T? Vai vispār ir kāds 2T ar numuriem un gaismām? |
Offline | |
|
Tomucis | 20. Oct 2016, 15:47 | #29029 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| Zaj%^is un tagad, lūdzu, priekš pampāļiem, kuri nevisai rubī to visu.Kā lai esošo barokli uzčinī, jeb kādu citu variantu ko izmantot? saprotu, ir variants tupo akkumulātoru pieslēgt, bet hvz cik ilgi ziemā viņš izdzīvos tāds.
tur tā lieta, ka šitais baroklis, ja tos vārtus iestumt tad viss aiziet un ir ok, bet pats nokustināt tos nevar.Jeb cik lielu amperāžu tad vajag?ar hvz, itkā lādētājs ar to vienu A bet stabilu ļauj nokustināt bez šaizēm
varbūt stacionārā kompja bloku vajag? bet kā viņu izrubīt, kad nevajag, lai visu laiku viņš negriežas..
20 Oct 2016, 15:28:19 mexa rakstīja:
pirmkārt vajag strādājošu barokli daudzi impulsnieki dod pat pusperiodu,ja izejā vāji kondiķi, un viņš nav paredzēts strādāt pie tās vai tās strāvas tad protams baroklis "aizies" aizsardzībā, un "pulsēs" un lai samazināt starta slodzi var domāt par piem kondiķu pievienošanu un indukceni kādu piemest. lai notur to nosēšanos, kura iespējams izrubī barokli. transformatorniekam to izturēt ir vieglāk, it īpaši ja slodzei paredzēts...
[ Šo ziņu laboja Tomucis, 20 Oct 2016, 15:49:54 ] |
Offline | |
|
PASSATizhi | 20. Oct 2016, 16:29 | #29030 |
|
Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| liela palaišanas strāva motoram. jāmeklē kkas jaudīgs un ar impulsa vadības starpniecību jāmēģina slēgt. jeb nē, labāk met šito māžošanos pie malas, un izmanto konkrētam mērķim paredzētos risinājumus [ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 20 Oct 2016, 16:30:22 ] |
Offline | |
|
martinss | 20. Oct 2016, 16:31 | #29031 |
|
Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Isak sakot, vinsh saka, ka vajag izmantot parastu TRANSFORMATORA->diozhu_tilts->kondensators tipa barokli. Nevis impulsnieku.
20 Oct 2016, 15:47:13 Tomucis rakstīja:
Zaj%^is un tagad, lūdzu, priekš pampāļiem, kuri nevisai rubī to visu.Kā lai esošo barokli uzčinī, jeb kādu citu variantu ko izmantot?...
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. |
Offline | |
|
mexa | 20. Oct 2016, 17:16 | #29032 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ko tādu būs ātrāk un lētāk atrast nevis, HI END impulsnieku. vai pat modificēt pašam...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Tomucis | 20. Oct 2016, 17:21 | #29033 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| nu aptuveni skaidrs. Jo tomēŗ nevis aptuveni 500 eiras vārtu automātikai, bet uz doto brīdi viss jau ir gatavs, izņemot barokli, un tas izmaksāja zem 30 eirām )
vēl ideālā variantā ja kāds varētu iemest linku kkam aptuvenam lai zin uz ko skatīties [ Šo ziņu laboja Tomucis, 20 Oct 2016, 17:23:09 ] |
Offline | |
|
PASSATizhi | 20. Oct 2016, 17:56 | #29034 |
|
Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| šāda veida toroidālie trafi vēl šur tur veikalos sastopami. taisngriezi var nopirkt gatavu vai uzlodēt. bet nu sūnaini un nedroši Tev tur viss sanāks, jūtu. normālu vārtu automātikas komplektu var dabūt arī par pusi no 500e |
Offline | |
|
Tomucis | 20. Oct 2016, 18:07 | #29035 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| pusi cenas>? nu ne jau vērtnei vienai 5m platai |
Offline | |
|
PASSATizhi | 20. Oct 2016, 18:16 | #29036 |
|
Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| un Tu domā ka ķīnas bernu auto motoriņš hvz kā pieķīlēts un hvz kā vadīts ir domāts 5m vērtnei? nepaliksim smieklīgi. lietotus komplektus pa 100-150 brīvi ss.lv var samedīt. jauns no 350e arī nav problēma. es esmu par šķūningu, bet nu zobus sev labot neiesaku |
Offline | |
|
Tomucis | 20. Oct 2016, 19:18 | #29037 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| jap, tā vērtne neveras pat 90°. Motors ar reduktoru pie riteņā, un ritenis vērtnes galā, ritenis veic ceļu līdz 3m. Tākā tur nekāda slodze un darba viņam nav nav viss tik sūdīgi kā domā |
Offline | |
|
PASSATizhi | 20. Oct 2016, 19:26 | #29038 |
|
Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| koa? ok, es saprotu ka meklē max netradicionālus risinājumus. lai veicas)) |
Offline | |
|
Kalnz | 20. Oct 2016, 21:12 | #29039 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 670
Braucu ar: Kawasaki KX450F / Harley-Davidson FXDS / TRRS ONE RR 22`
| Iesakiet moto elektriķi, vajag šo to pielabot Hornetam
PM |
Offline | |
|
semigall | 20. Oct 2016, 23:11 | #29040 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
|
20 Oct 2016, 14:52:36 Tomucis rakstīja:
dāŗgie elektriķi, lieta sekojoša - vajag piedabūt 12v motoru no bērnu autosa lai strādā no 220. Motors no akkūma strādā ideāli, slodze netraucē. Kādam vajadzētu būt pāŗveidotājam? jo sākumā dabūju 220 ->12v 1 A, a motors pulsē bet negriežas, pēcāk nopirku 3A aļa noutbuka bloku, vienalga pulsē... Ja pieslēdzu, piemēram padojmu aķa čārdžeri uzgriežot uz minimumu - 1A motors iet ideāli. Kas par šaizi tais blokos? jeb kādu tad bloku vajadzētu ielikt pareizo, lai strādā kā prieks ( vārtu automātiku taisu )
uzdevuma veiksmīgai atrisināšanai derētu pēc iespējas iedot vairāk zināmos -respektīvi motora voltage,current un tt.,
izejot no motora parametriem tev varētu ieteikt pazeminošā tipa transformātoru ar noteiktu izejas jaudu
vēl svarīgs faktors ir elektroierīces izolācijas klase -ļoti māc šaubas ,ka modificētais" made in people republic of china " izstrādājums būs ar atbilstošu IP klasi,kas ir nepieciešama dotajā gadījumā projektā paredzētajai vārtu automātikai
paņem motora parametrus uz brauc pie šiem
https://lemona.lv/index.php?page=group&cc_id=394
|
Offline | |
|