Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
monsieur
06. Jul 2021, 10:23#2901

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 353

Braucu ar: FLHRC


06 Jul 2021, 00:34:23 mezamaris rakstīja:
Tups,arhajisks dzinējs,nefunkcionāla ritošā,nekādas bremzes,ir tikai imidžs un uzpūsta leģenda.
Ietiepīga pieturēšanās pie vēstures novedusi pie tā,ka šī ir pēdējā paaudze kas ar to brauc.
Reorganizācija nokavēta un šobrīd jau bezjēdzīga.Buels vēl varēja vērst ko par labu,bet to pašu padzina.
Leģendai nav nākotnes.
Subjektīvi protams.


tīri subjektīvi, braucot ar HD visi šie loģiskie un varētu teikt, pat pareizie argumenti nonāk kaut kur pie pakaļas

Offline

edmundo
06. Jul 2021, 10:54#2902

Kopš: 14. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638


06 Jul 2021, 00:34:23 mezamaris rakstīja:
Tups,arhajisks dzinējs,nefunkcionāla ritošā,nekādas bremzes,ir tikai imidžs un uzpūsta leģenda.
Ietiepīga pieturēšanās pie vēstures novedusi pie tā,ka šī ir pēdējā paaudze kas ar to brauc.
Reorganizācija nokavēta un šobrīd jau bezjēdzīga.Buels vēl varēja vērst ko par labu,bet to pašu padzina.
Leģendai nav nākotnes.
Subjektīvi protams.

Takāk ir tas, ka viņi neko nevar mainīt, jo tad visa fanu bāze sāk kliegt, ka tiek nodotas idejas.
Un BMW GS12XX iet pa to pašu taciņu - antīks dzinējs, bet nomainīt nevar nekādi, jo fani apēdīs.
Labā ziņa - pusmūža kungiem HD rada tik tīkamās vibrācijas prostatas rajonā

-----------------
Hit the road, Jack!

Offline

Gasjs
06. Jul 2021, 15:46#2903

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 265

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

1. BMW ar visām savām arhaiskajām iezīmēm ir ļoti attīstījuši boxeri gadu gaidā. R1150 un R1250 atšķirās vājprātīgi gan pēc rakstura gan pēc rādītājiem
2. BMW boxeris nemaz tik traki savā segmentā neatpaliek. It kā 134hp un 160hp ir milzu starpība, bet tur ir jāgriež redlainā, lai to starpību justu. Protams, 160hp ir savs fanu loks
3. BMW paralēli boxerim ir attīstījis un turpina attīstīt arī modernākas platformas - F850, S1000. Ja (Kad) boxeris mirs, man vēl joprojām būs iespēja kaut ko izvēlēties no BMW klāsta.

Offline

Karavs
06. Jul 2021, 16:42#2904

Kopš: 24. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar:

Tā jau tāda līdzīga tēma kā 911. Visi zin, ka dzinējs dibenā nekam neder, bet fani, marketings, kults, mūsdienīgākas tehnoloģijas dara brīnumu.
Bmw boxerim gatavo gs1300, jau spiegu foto parādās.
Būtu taču stulpi ja visiem jābrauc ar kaut kādu nosacīti vienu, vienādu moci.

Offline

booo_kat
06. Jul 2021, 18:50#2905

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Protams, ka kults, tāpat kā ar vecajām Africām, VW T3 utt. Bet ja tas kults vēl ir gana praktisks, ilgmūžīgs un sagādā prieku, kādēļ gan ne? Man būtu riktīgi garlaicīgi, ja visi moči butu vienādi. Pietiek, jau ka lielais japāņu četrinieks katrā stilā ražo +/- līdzīgu tehniku.

Offline

VATERLAND
07. Jul 2021, 10:27#2906

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

"CRF450", "Lielam resursam"....

Atbilde meklējama SSā, kur figurē 2019.g. CRF450L(nejaukt ar cita gada modeļiem), jokonkrētais modelis ir reģistrējams koplietošnas ceļu satiksmei,resursnieks, taču tas pilnīgi noteikti nebūs savienojams ar budžetu, kam kā minimums būtu jābūt X4.



07 Jul 2021, 01:19:31 Wulfijs rakstīja:
Interesē "+/-" Hondām CRF450 un Yamaha YZ450F var arī kādu vārdu aizmest par 250ccm motoriem.
Kurā gada modeļi labāki, atstrādātāki tehniskajā ziņā? Kam vairāk pievērst uzmanību iegādājoties? Par cik budžets ierobežots līdz 2'500,- €, tad pēdējo gadu modeļi nebūs aktuāli tehniskajai infai. Braucamrīks domāts vairāk savam priekam, lielam resursam.. lietošanai trasē un kādiem meža izbraucieniem.
Ceru uz pozitīvām atbildēm.


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

elf
07. Jul 2021, 11:14#2907

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

CRF ....sajūga grozs alumīnija,pietiek 40-60 motorstundām.Vārsti titāna...ja sāk sēsties tad valša tempā...pazūd atstarpe un silts vairs nelec.
Aizmugures dakšas gultņi,ja jaunam uzreiz nav izjaukts un nav sasmērēti...pilni gultņi ,nevis mazliet, tad var būt sarūsējuši...arī priekšas dakšas gultņi.Virzulis...nu stundām 100 toč pietiek...Alumīnija motocikls, kurš visu laiku ir jāuzrauga un jāuzpasē vairāk kā sieva!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

viesic
07. Jul 2021, 11:54#2908

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: cbr900 un xr600


07 Jul 2021, 01:19:31 Wulfijs rakstīja:
Braucamrīks domāts vairāk savam priekam...

Tad 250 būs daudz piemērotāks braucamais nekā 450

Offline

Indo
07. Jul 2021, 12:36#2909

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


07 Jul 2021, 11:54:10 viesic rakstīja:

Tad 250 būs daudz piemērotāks braucamais nekā 450


450 būs lielāks resurss, jo vairāk par 1/3 "atvērt" ilgi nespēsi

Bet, ja nopietni, tad mani uzjautrina tādi teksti, kā "budžets xxxx€" un "resurss", kas vecai un krosa tehnikai ir nesavietojami jēdzieni.

Ja paskatās LV piedāvājumus šādai tehnikai, tad visi tirgo vecus hlamus par kosmosu ar tekstu "ieguldijumus neprasa. sēdies un brauc"

Būsim reāli, (piemēram) tādai 2009-2013* CRF Gondai pa 2500€ uz sitiena vari pieplusot vēl 1k€ remontiem.

-----------------

Offline

Indo
07. Jul 2021, 12:50#2910

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Jā, aizmirsu pašu galveno - YZF/WR Meža izklaidei es ietiektu skaties tieši uz WR. WR atšķirībā no YZF ir starteris, lielie radiātori, termostats, lielais spararats, pilnīgi savādākas ieplūdes/izpūdes fāzes, gaismas utt. Bet tādu LV ar uguni nesameklēsi un kur nu vēl pa 2500€..

-----------------

Offline

mexa
07. Jul 2021, 12:56#2911

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja gribas kko tipa letaku tad jaskatas detalu cenas, citam 4t virzulis dargs, citam 2t leets, bet atkal vis parejais izdilis. Kas salauz detalu un tikai pie dilera dabu jaunu pa 300. Tehnika nogurst. Remontejot to es redzu to ka sev njemt labak svaigu, un koptu, kuru pasham vienalga jakopj, bet tomer bez parsteigumiem. Viens CRF tika ar visu nogurusu motoru, jauc ara un tikai sarakstu papildini. Jaa, brauca tachu
Titana varsti videjam pateretajam skiet vispar nafig, jau swapoti kiti uz parastajiem. Vecu krosu-nafig, tikapt ieliksi remonta cik maksa. Un jauns vins nepaliks. Vainu paveiksies. Pazinja nopirka krosu, paris aplji un kapi, atjaucot sausmu lietas...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

martins_
11. Jul 2021, 22:32#2912

Kopš: 25. Aug 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: mt null sieben


06 Jul 2021, 00:34:23 mezamaris rakstīja:
Tups,arhajisks dzinējs,nefunkcionāla ritošā,nekādas bremzes,ir tikai imidžs un uzpūsta leģenda.
Ietiepīga pieturēšanās pie vēstures novedusi pie tā,ka šī ir pēdējā paaudze kas ar to brauc.
Reorganizācija nokavēta un šobrīd jau bezjēdzīga.Buels vēl varēja vērst ko par labu,bet to pašu padzina.
Leģendai nav nākotnes.
Subjektīvi protams.


fortnine uzcepis video par tēmu

[ Šo ziņu laboja martins_, 11 Jul 2021, 22:32:27 ]

Offline

karlsons
11. Jul 2021, 22:49#2913

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


07 Jul 2021, 01:19:31 Wulfijs rakstīja:
Interesē "+/-" Hondām CRF450 un Yamaha YZ450F var arī kādu vārdu aizmest par 250ccm motoriem.
Kurā gada modeļi labāki, atstrādātāki tehniskajā ziņā? Kam vairāk pievērst uzmanību iegādājoties? Par cik budžets ierobežots līdz 2'500,- €, tad pēdējo gadu modeļi nebūs aktuāli tehniskajai infai. Braucamrīks domāts vairāk savam priekam, lielam resursam.. lietošanai trasē un kādiem meža izbraucieniem.
Ceru uz pozitīvām atbildēm.

aaa sorry, aarpus budzeta.

[ Šo ziņu laboja karlsons, 11 Jul 2021, 22:49:51 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Shnubis
22. Jul 2021, 23:57#2914

Kopš: 09. Aug 2013

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki. Esmu noskatījis Yamaha yzf r125. Pie apskates konstatēju lieku tikšķi. It kā vārsti esot regulēti. Tikšķis esot palicis klusāks. Kas tā par skaņu? Kādi varianti defekta novēršanai? Vai labāk meklēt citu 125 moci ko pirkt?

https://youtu.be/KFNe2jAddpU

Offline

booo_kat
25. Aug 2021, 12:10#2915

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Te kaut kā forums tālu no moto tēmas aizbraucis. Jāpakustina kas nosaukumam atbilstošāks.

Uz nākamo sezonu gribas pārsēsties uz kaut ko adv stilā, jo Bandīts ir foršs motocikls, arī pa granti brauc labi, bet:
1) Daudz par zemu, visur ķeras izpūtējs (apmalēm utt.)
2) Ar 1.85m augumu bišku ceļi pie ausīm, sēdpozīcija sanāk tizla.
3) Amortizācijas gājiens par īsu.

Man der gan vienpodnieki, gan divpodnieki, uz mēnesi un atpakaļ braukt neplānoju. Pielietojums - ikdienā uz darbu pa pilsētu, brīvdienās meklēt geokastes un piedzīvojumus ārpus pilsētas. Vajag iespēju pabraukt asfalta un grants ceļu un stingru meža ceļu vai taku un piecelties kājās. Tātad, kkāds vidējās klases adv it is.

Sākotnēji cierēju uz KLE500, Transalp. Skaidrs, ka šie nebrauc diez ko jautri (un nevaig ar), it kā par standarta problēmām, kur pievērst uzmanību, palasījos (kas jocīgi, KLE baigi nemaz tādas neatradu).
Kas sakāms, ja skatās starp šiem modeļiem? Transalp skaidrs, ka motori iet uz mēnesi un atpakaļ, lieli nobraukumi nav retums. Pie kāda nobraukuma KLE vairs nevajadzētu izskatīt kā opciju un varbūt ir kāda tipiska kaite, kam obligāti jāpievērš uzmanība skatoties?

No vienpodniekiem, acīs iekrita Aprilia Pegaso. Šiem ir laba cena, lasu ka motori labi, ja apkopti, bet reālās atsauksmes nu jau 10 gadus vecas. Šobrīd ir vērts vispār izskatīt kā variantu? Nav tā, ka pat dilstošās daļas (bremžu kluči, zvaigznes, filtri) nu jau jāmeklē ar uguni?
No šis pašas sērijas, parastais BMW F650, ar manu augumu nebūs par mazu (skatos ka sēdekļa augstums līdzīgs Bandītam)? Pārējais, kā saprotu, +/- līdzīgi ar Pegaso.

Varbūt vēl kas kam pievērst uzmanību šādam pielietojumam gana budžetīgā cenā? Suzuki Freewind, kko no vecajām Tenerēm?

Offline

Padre
25. Aug 2021, 12:18#2916

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Variants C - varu piedāvāt Yamaha TDM, ar labām riepām, tev kā reiz derēs
Par Aprilia Pegaso - tas ir tas pats, kas BMW F650, uz viena konvejera taisīti, motori 99% identiski, vizuālais 95% identiski. Ja Apriliai nav problēmas ar ģeneratoru, tad pa lielam tik mauc. Bet - viens pods - divi karbji uz vienu podu. Ja viens karbis nojuks, nošausies kamēr saregulēsi kā vajag... aparāts interesants, ja abas rokas ir taisnas.


25 Aug 2021, 12:10:55 booo_kat rakstīja:
Te kaut kā forums tālu no moto tēmas aizbraucis. Jāpakustina kas nosaukumam atbilstošāks.

Uz nākamo sezonu gribas pārsēsties uz kaut ko adv stilā, jo Bandīts ir foršs motocikls, arī pa granti brauc labi, bet:
1) Daudz par zemu, visur ķeras izpūtējs (apmalēm utt.)
2) Ar 1.85m augumu bišku ceļi pie ausīm, sēdpozīcija sanāk tizla.
3) Amortizācijas gājiens par īsu.

Man der gan vienpodnieki, gan divpodnieki, uz mēnesi un atpakaļ braukt neplānoju. Pielietojums - ikdienā uz darbu pa pilsētu, brīvdienās meklēt geokastes un piedzīvojumus ārpus pilsētas. Vajag iespēju pabraukt asfalta un grants ceļu un stingru meža ceļu vai taku un piecelties kājās. Tātad, kkāds vidējās klases adv it is.

Sākotnēji cierēju uz KLE500, Transalp. Skaidrs, ka šie nebrauc diez ko jautri (un nevaig ar), it kā par standarta problēmām, kur pievērst uzmanību, palasījos (kas jocīgi, KLE baigi nemaz tādas neatradu).
Kas sakāms, ja skatās starp šiem modeļiem? Transalp skaidrs, ka motori iet uz mēnesi un atpakaļ, lieli nobraukumi nav retums. Pie kāda nobraukuma KLE vairs nevajadzētu izskatīt kā opciju un varbūt ir kāda tipiska kaite, kam obligāti jāpievērš uzmanība skatoties?

No vienpodniekiem, acīs iekrita Aprilia Pegaso. Šiem ir laba cena, lasu ka motori labi, ja apkopti, bet reālās atsauksmes nu jau 10 gadus vecas. Šobrīd ir vērts vispār izskatīt kā variantu? Nav tā, ka pat dilstošās daļas (bremžu kluči, zvaigznes, filtri) nu jau jāmeklē ar uguni?
No šis pašas sērijas, parastais BMW F650, ar manu augumu nebūs par mazu (skatos ka sēdekļa augstums līdzīgs Bandītam)? Pārējais, kā saprotu, +/- līdzīgi ar Pegaso.

Varbūt vēl kas kam pievērst uzmanību šādam pielietojumam gana budžetīgā cenā? Suzuki Freewind, kko no vecajām Tenerēm?


-----------------
Ou Yess.

Offline

booo_kat
25. Aug 2021, 12:27#2917

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

TDM tika pagājušo gadu skatīts kā variants, bet tomēr kaut kā līdz galam nepatika.

Offline

Padre
25. Aug 2021, 12:36#2918

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Droši vari izmēģināt manējo
Varu iedot, pabrauksi, sapratīsi - ir vai nav.
Riepas - K60 un K60 Scout aizmugurē, nobraukts maz, bet pa granti turas lieliski, pa slapju laiku turas lieliski, kā arī pa meža takām ir ļoti ok. Un augstāks kā bandīts.


25 Aug 2021, 12:27:56 booo_kat rakstīja:
TDM tika pagājušo gadu skatīts kā variants, bet tomēr kaut kā līdz galam nepatika.

[ Šo ziņu laboja Padre, 25 Aug 2021, 12:37:48 ]



-----------------
Ou Yess.

Offline

mexa
25. Aug 2021, 12:39#2919

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Apra/f650 man nepatik, kadreiz jau bija ok, virzulis ta staiga labi, bet tomer vecs moto, karburatori, bernu slimibas motora. Man vinjus pat uz remonta negribas redzet. Vnk liekas vinji tizli kopsummaa.

Tdm/freewind man liekas jociga vadamiba... ja tdm tad tikai ne karburators.
Daudziem mo ir tie tizlie startera "bendiksi" kuri iet boja slikta akja deelj(it ipasi skabes) tad klients raud ka daargi sataisit ka nakas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Padre
25. Aug 2021, 12:47#2920

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

TDM ir ērts garākiem braucējiem, tas ir fakts.
Nu nez, par karbjiem runājot - tfu tfu tfu - iet un rūc. Neesmu līdis viņos vēl, bet vajadzētu, iztīrīt un nočekot. Pa lielam - TDM ir forš un ideāls garākiem braucējiem.


25 Aug 2021, 12:39:25 mexa rakstīja:
Apra/f650 man nepatik, kadreiz jau bija ok, virzulis ta staiga labi, bet tomer vecs moto, karburatori, bernu slimibas motora. Man vinjus pat uz remonta negribas redzet. Vnk liekas vinji tizli kopsummaa.

Tdm/freewind man liekas jociga vadamiba... ja tdm tad tikai ne karburators.
Daudziem mo ir tie tizlie startera "bendiksi" kuri iet boja slikta akja deelj(it ipasi skabes) tad klients raud ka daargi sataisit ka nakas


-----------------
Ou Yess.

Offline