nu ne taadaas durvju mehaanismos, auto, aardurvis man te vienas chakeree katru gadu... baigi saliip visas smeeres, paliek kaa plastiliins bezmazvai kopaa ar putekliem.
troses-tipa sajuugs/rocene tai skaitaa var piemest auto auportus kombineetos. kameer mashiina no salona viss chiki, pagaaja 2 gadi un viss zhopa, miinus 5 nevar vilkt roceni, troses mainiitas, mezgli smeereeti. patastaa sleedzenee piekriitu par wd veidiigo saimi-principaa mineralka ar vaitspirtu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
slēdzenēs nevajag ziedi. ir, protams, ziedes, kas varētu darboties, taču ziedēm tendence savākt sevī visu drazu. regulāra izpūšana ar to pašu WD40 ir viss, kas nepieciešams.
un par sajūga u.c. līdzīgām trosēm tas pats - tur nevajag ziedi. arī celtņu troses, tāpat kā ķēdes, parasti neeļļo ar ziedi. ziede, kamēr nav pilna ar drazu, eļļo tikai ārējās virsmas. eļļa, savukārt, iesūcās līdz iekšējām virsmām.
konkrētam moto trošu pielietojumam es ieteiktu aerosolu ar PTFE piedevu, lai uzlabotu slīdamību. tas pats WD40 arī ir nopērkams ar PTFE.
07 Jan 2016, 09:26:04 JohnyW rakstīja:
Ir kādam bijusi pieredze ar šādu produktu:
MOL Dynamic Moto Racing 10W-50
Visu laiku leju kvadrā, neko sliktu neesmu pamanījis, viss protams atkarīgs no motora slodzēm, temperatūras un daudziem citiem faktoriem, īsāk sakot jautājums droši vien kādā tehnikā gribi liet, lai gan cik savulaik pētīju tad atsauksmes ir labas.
08 Jan 2016, 09:12:54 Decy rakstīja:
Niere, ko teiksi par Bardahl eļļu?
Un vēl jautājums par statoil 15w50, cik veselīgi to liet piemēram iekš zx10r, ja ir rekomendēts 10w40.
cik nu no datu lapas var nolasīt, produkts veidots uz PAO/ester bāzes. tas, protams, negarantē 'top performance', taču cerību vieš.
Par kādu tieši Statoil produktu Tu jautā? RacingWay MC 10W-40 priekš zx10r ir ok, RacingWay HP 25W-50 konkrētam pielietojumam nederēs.
nu, Valvoline nav nekāds modes tendenču noteicējs, īpaši jau moto eļļu jomā.
Bardahl, turklāt, manās acīs nav eļļu ražotājs, bet gan viens no 'superduper' brīnumlīdzekļu pakotājiem [pat ne ražotājiem]. tā moto eļļa gan jau ir ok, bet, ja alternatīva izvēle Tevis norādītā Mobil 4T, tad bez šaubām izvēlētos otro. arī tā ir uz PAO bāzes un vismaz droši zināms, ka tam produktam visi acij neradzamie testi ir ļoti augstā līmenī.
viskozitātes klase gan augstāka, taču, ja negrasies piedalīties sacīkstēs un kauties par sekunžu 100daļām, būs ok.
08 Jan 2016, 11:44:19 Niere rakstīja:
viskozitātes klase gan augstāka, taču, ja negrasies piedalīties sacīkstēs un kauties par sekunžu 100daļām, būs ok.
Mērķis ir braukt treniņos, bet 0.01 sek protams neinteresē. Daudzi saka, ka tados apstakļos ir rekomendējams lietot tieši mazliet biezāku eļļu. Piemēram 300v man pēc 4500km izteka kā ūdens.
Nedaudz apmulsumu ar eļļas izvēli. Honda nc700 manuālī doti sekojoši parametri eļļai:
JASO MA
SAE 10w30
API SG vai augstāk
energy conserving not recomended
Pārdevējs apgalvo, kā tā kā mocis 2012 gadā,eļļai jābūt 100% sintētikai, lai arī manuālī nekas par to nav minēts. Tā var būt?
Ir doma liet kādu no šīm
Eneos citymax 10w30
Repsol Moto Racing HMEOC 4T 10W30
Statoil racingway 10w40 (statoil eļļu meklētājs piedāvāja pēc moča, lai arī viskozitāte ir cita)
13 Feb 2016, 13:29:10 krauklis rakstīja:
Kāpēc gribi kaut ko aizstāt? Lej to, kas jālej. Un sintētiku.
Jautāšu savādāk: vai un kāpēc jālej sintētika, ja tas nav minēts manuālī? Par aizstāšanu jautāju tādēļ, kā statoil eļļu meklētājs tādu eļļu piedāvā kā piemērotu šim motociklam.