Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
kalninjs
07. Oct 2016, 14:17#28961

Kopš: 22. Sep 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 75

Braucu ar: Kawasaki.


06 Oct 2016, 20:35:45 Naits rakstīja:
Šitam varētu būt derīgs arī no er5, pameklē detaļu kodus un salīdzini. šitiem arī vajadzētu būt daudz lietotiem motoriem uz jaukšanu.


Patreiz neesmu pie moča bet paskatoties uz er5 vāku izskatās ka tiešām varētu būt kad der.Paldies..
Bet tā ari neesmu atradis tādu īstu latviešu saitu no kura varētu pasutit detaļas vainu ir kosmiskas cenas neatbilstoši precei vai ari vispār pat tuvu nav meklētajam..

Offline

Freefayer
07. Oct 2016, 19:19#28962

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

Kurs kvalitativi var parkrasot r1 ?

Offline

qba
08. Oct 2016, 13:11#28963

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:

Tā spečuki, lūdzu pastāstiet, cik mm atstatums starp pr. bremžu diskiem ir VFR800 rc46 ( darba virsmām )?
Paldies!

Offline

Naits
08. Oct 2016, 13:23#28964

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


08 Oct 2016, 13:11:43 qba rakstīja:
Tā spečuki, lūdzu pastāstiet, cik mm atstatums starp pr. bremžu diskiem ir VFR800 rc46 ( darba virsmām )?
Paldies!

dziez vai kāds tādus parametrus zinās? Es pat īsti nezinu kur ko tādu meklēt, kam Tev šādi rādījumi?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

qba
08. Oct 2016, 14:03#28965

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:

Nait, a kā tu domā...? , Ok, jautāšu biku savādāk. Vai kāds rc46 lietotājs varētu nomērît atstatumu starp pr. bremžu disku darba virsmām?
Paldies!!!
Jā, lai nepiegànītu ēteri, var PM.

Offline

Naits
08. Oct 2016, 17:26#28966

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Nu šādi, skan jau ok

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

nemidoff
08. Oct 2016, 18:09#28967

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is

Hmm,šejienieši laikam motociklu diskus nekad nav valcējuši...

Offline

Naits
08. Oct 2016, 18:14#28968

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Tak pāris dienas atpakaļ bij aktuāls topiks disku remonts, tur slavēja kantori brīvības ielā(laikam 116) pretī Trekam . Pats ar uz turieni vedu

http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=12335

[ Šo ziņu laboja Naits, 08 Oct 2016, 18:15:16 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Jusper
08. Oct 2016, 21:20#28969

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Palīdzat saprast vienu lietu
Šis te atslēgas nepārtrauktības tests uz SV650

nozīmē, ka pie atslēgas ON režīmā visiem vadiem būtu jābūt nepārtrauktiem - sarkanais ar oranžo, sarkanais ar brūno, sarkanais ar oranži dzelteno?


Mazliet papētot sv forumus angļu mēlē, 100 omu rezistors čakarē šos te rādījumus uz oranži dzeltenā vada. muļķīgi no Suzuki puses to nepieminēt.

[ Šo ziņu laboja Jusper, 08 Oct 2016, 22:19:49 ]

Offline

nemidoff
08. Oct 2016, 23:21#28970

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is


08 Oct 2016, 18:14:02 Naits rakstīja:
Tak pāris dienas atpakaļ bij aktuāls topiks disku remonts, tur slavēja kantori brīvības ielā(laikam 116) pretī Trekam . Pats ar uz turieni vedu

http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=12335


Padies,nebiju pamanījis.

Offline

mexa
09. Oct 2016, 12:57#28971

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


08 Oct 2016, 21:20:38 Jusper rakstīja:
Palīdzat saprast vienu lietu
Šis te atslēgas nepārtrauktības tests uz SV650

nozīmē, ka pie atslēgas ON režīmā visiem vadiem būtu jābūt nepārtrauktiem - sarkanais ar oranžo, sarkanais ar brūno, sarkanais ar oranži dzelteno?


Mazliet papētot sv forumus angļu mēlē, 100 omu rezistors čakarē šos te rādījumus uz oranži dzeltenā vada. muļķīgi no Suzuki puses to nepieminēt.


ko tur cakareet? vai 0 vai 100 vai bezgaliiba. njem un meeri. vai kur vispar problema? rezistoru liek startam, kompja barosanai

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Jusper
09. Oct 2016, 13:30#28972

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Problēma ir tur, ka nekonsekventi, bet pēdējā laikā izmet c42 kodu. Izņemot atslēgu ieliekot un no jauna griežot, aiziet. Sezona beigusies pa lielam vismaz uz suzuka, tad var arī skatīties.

Offline

martinss
09. Oct 2016, 16:01#28973

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Skatos, ka kitajozku guljmotoriem karbji meedz buut kaa pilnigi horizontali, taa arii sliipi.
Par horizontalo liniju uzskatu to motora apakshas virsmu, kuraa ir 4 skruvju vietas un tur klaat skruuvee kapshlus.

Tiesham konkreti shiem pludinja karbjiem nav labaak buut horizontali?
Projektinjaa izmantotais motors faktiski stradas tikai tieshi horizontali, tapec domaaju, sagriezt un sametinaat pa jaunu iepludes kolektoru vai nee?

[ Šo ziņu laboja martinss, 09 Oct 2016, 16:01:52 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mexa
09. Oct 2016, 16:10#28974

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


09 Oct 2016, 13:30:05 Jusper rakstīja:
Problēma ir tur, ka nekonsekventi, bet pēdējā laikā izmet c42 kodu. Izņemot atslēgu ieliekot un no jauna griežot, aiziet. Sezona beigusies pa lielam vismaz uz suzuka, tad var arī skatīties.


nu njem un meeri pretestiibas. rezistors staves skiet uz oranzo vadu,meeri starp visiem kad atslega on reziimaa un raksti ko sameeriiji

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Naits
09. Oct 2016, 16:29#28975

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


09 Oct 2016, 16:01:23 martinss rakstīja:
Skatos, ka kitajozku guljmotoriem karbji meedz buut kaa pilnigi horizontali, taa arii sliipi.
Par horizontalo liniju uzskatu to motora apakshas virsmu, kuraa ir 4 skruvju vietas un tur klaat skruuvee kapshlus.

Tiesham konkreti shiem pludinja karbjiem nav labaak buut horizontali?
Projektinjaa izmantotais motors faktiski stradas tikai tieshi horizontali, tapec domaaju, sagriezt un sametinaat pa jaunu iepludes kolektoru vai nee?



Tiem kuriemslīpi, gan jau kāds ražošanas brāķis, neprecīzi nokopēta vai pielāgota detaļa Pats tak sāki ar tekstu ķīniešu

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Archy96
09. Oct 2016, 16:34#28976

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Dažiem karburātoriem tāda pludiņkameras konstrukcija, ka tie var atrasties slīpi novietoti.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

martinss
09. Oct 2016, 23:24#28977

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Nu ne jau shiem. Izjaucu, parasts karbis, kuram viss domaats stradat pamataa limenii.
OK, iepludes kolektors man tapat jagriezh un japaarmetina, noliksim normali pie reizes.


09 Oct 2016, 16:34:17 Archy96 rakstīja:
Dažiem karburātoriem tāda pludiņkameras konstrukcija, ka tie var atrasties slīpi novietoti.

[ Šo ziņu laboja martinss, 09 Oct 2016, 23:25:17 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
09. Oct 2016, 23:43#28978

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Oct 2016, 23:24:33 martinss rakstīja:
Nu ne jau shiem. Izjaucu, parasts karbis, kuram viss domaats stradat pamataa limenii.
OK, iepludes kolektors man tapat jagriezh un japaarmetina, noliksim normali pie reizes.


09 Oct 2016, 16:34:17 Archy96 rakstīja:
Dažiem karburātoriem tāda pludiņkameras konstrukcija, ka tie var atrasties slīpi novietoti.



Nu tad ķīnietis ir atkal kaut ko nohaltūrējis A rķīnas tehniku mēdz būt tāpat ka ar padomju tehniku - nopirki jaunu veikalā, pēc tam pats vēl visu pieslīpē un saved kārtībā

[ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Oct 2016, 23:44:06 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Jusper
10. Oct 2016, 09:01#28979

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700


09 Oct 2016, 16:10:02 mexa rakstīja:

09 Oct 2016, 13:30:05 Jusper rakstīja:
Problēma ir tur, ka nekonsekventi, bet pēdējā laikā izmet c42 kodu. Izņemot atslēgu ieliekot un no jauna griežot, aiziet. Sezona beigusies pa lielam vismaz uz suzuka, tad var arī skatīties.


nu njem un meeri pretestiibas. rezistors staves skiet uz oranzo vadu,meeri starp visiem kad atslega on reziimaa un raksti ko sameeriiji


Viss ar pretestībām un nepārtrautību ir ok, sākumā nezināju par to rezistoru, jo manuālī nebija ne vārda. Izjaucu slēdzeni un profilaktiski ar kontaktīrītāju notīrīju savienojumus. Tīri teorētiski būtu jāatrisinās prbolēmai, vismaz skatoties pēc informācijas SV forumos. Ja ne, tad jāgaida kad vispār noklāsies, jo izdarīt mērījumus par strāvas spriegumu ir, kas tiek vadīts uz ECU ir jēga tikai tad, kad neiet vispār nevis ik pa laikam neiet.

Offline

mexa
10. Oct 2016, 09:37#28980

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tad ej pa to vienu vadu kurā ir sprieguma kritums, pa kuru "detektē" "imobilaizeri" un pie paša CDI mēri kas ta būs. kaut kur nav kontakta. ja nevar atrast slēptu defektu slikti skatās. bet dažkārt tas prasa izjaukt visu tā ka nelabi metas likt kopā. ja vados pavisam viss ok, un rezistoram nav mikroplaisas-nomainīsi pats, kapeiku maksā viens. tad vaina būs CDI. ja patiešām slēdzenē un vados būs viss ok. Kā bieži izrādās ka tomēr kkas palaists garām

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline