Video par MOTUL produktiem (motora eļļām, ķēdes kopšanas līdzekļiem, tosoliem, bremžu eļļām, tīrīšanas līdzekļiem u.t..) Meklēju līdzīgu materiālu arī par citu ražotāju producktiem, kas būtu izteikta "cilvēku valodā".
RUS valoda
P.S. ar MOTUL neesmu saistīts, nav reklāma. Vienkārši meklējot savam moto dažādas ķīmijas- bieži trūkst info par specifiku, atšķirībām starp produktiem...
HVZ
Piemēram 5 ķēdes eļļas rindā- kas kurai specifisks. Nav protams Nieres līmeņa komentāri ar analīžu rezultātiem - bet tā vispārējam iespaidam, informācijai pietiekami.
Ja visa šī info jau ir zināma un neko jaunu neieguvi - apsveicami. Netērē 40 min. sava laika.
Sveiki! Sakiet lūdzu vai šādu eļļu(IPone Katana Off road 10W40 100% synthetic Jaso MA2/API SM- tas viss uz kannas rakstīts) drīkst liet Varadero 1000 2007.g.???
12 Oct 2015, 09:26:57 sikais25 rakstīja:
Sveiki! Sakiet lūdzu vai šādu eļļu(IPone Katana Off road 10W40 100% synthetic Jaso MA2/API SM- tas viss uz kannas rakstīts) drīkst liet Varadero 1000 2007.g.???
Sveiki!
Jāmaina eļļa. Mocis 2008 cbr rr
Sezona visu gadu, arī ~0-5 grādi ārā. Šad tad tiek gāzts pa trasi, bet pārsvarā sporta režīmā ikdienā.
Domāju liet Motul 300V. Tikai kādu? 15W-50, 10W-50, 0W-50?
29 Oct 2015, 22:38:20 GR8 rakstīja:
Sveiki!
Jāmaina eļļa. Mocis 2008 cbr rr
Sezona visu gadu, arī ~0-5 grādi ārā. Šad tad tiek gāzts pa trasi, bet pārsvarā sporta režīmā ikdienā.
Domāju liet Motul 300V. Tikai kādu? 15W-50, 10W-50, 0W-50?
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Nieres kungs!!!
Jautājums - kadu eļļu vislabak liet urālam???? Es ar tiem sūdiem esmu saskāries minimāli, bet tik daudz zinu, ka viņam kvalitatīva eļļa patīk , kolēģis prasa, grib samainīt
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
31 Oct 2015, 00:06:33 Archy96 rakstīja:
Nieres kungs!!!
Jautājums - kadu eļļu vislabak liet urālam???? Es ar tiem sūdiem esmu saskāries minimāli, bet tik daudz zinu, ka viņam kvalitatīva eļļa patīk , kolēģis prasa, grib samainīt
Sintētika 5w-50
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
Kāds varbūt var saprotamāk paskaidrot kāpēc tik biezas eļļas jālej mūsdienu močiem, piem 15w50? Pats vienmēr vairāk esmu ar mašīnām ņēmies, kompresijas puslīdz vienādas, bet eļļa močiem daudz biezāka. Vai tas būtu ar ātrumkārbām saistīts?
16 Nov 2015, 12:29:58 bozer rakstīja:
Kāds varbūt var saprotamāk paskaidrot kāpēc tik biezas eļļas jālej mūsdienu močiem, piem 15w50? Pats vienmēr vairāk esmu ar mašīnām ņēmies, kompresijas puslīdz vienādas, bet eļļa močiem daudz biezāka. Vai tas būtu ar ātrumkārbām saistīts?
ja divos vārdos tad zemākas viskozitātes eļļas palīdz autosu razotājiem samazinat izmešu daudzumu un iziet euronormas. moto tehnikai tas prasības pagaidām ir daudz zemākas neka autosiem. nu un protas kārbai labāk patīk biezākas eļļas
16 Nov 2015, 12:29:58 bozer rakstīja:
Kāds varbūt var saprotamāk paskaidrot kāpēc tik biezas eļļas jālej mūsdienu močiem, piem 15w50?
primāri to nosaka konstrukcija un pielietojums.
neskaitot sevišķi augstu gaisa temperatūru vai padiluša motora gadījumus, ##W-50[60] eļļas izmanto, piemēram, V-Twin motoros, īpaši tādos, kam gaisa dzesēšana.
Augstāku viskozitāti mēdz noteikt arī gadījumos, ja ir relatīvi lielas spraugas [angliski=clearances] starp detaļām, tādējādi nodrošinot pietiekamu eļļas spiedienu un optimālu eļļas plūsmas ātrumu darba temperatūrā.
augstāku viskozitāti var prasīt arī sadalenes konstrukcija vai, piemēram, uzstādītas stiprākas vārstu atsperes sacīkšu motoram.
jā, arī kārbai var būt šādas viskozitātes prasības.
dažkārt pat mēdz būt, ka ražotājs pieprasa vienpakāpes viskozitātes klasi, piemēram SAE50 vai SAE60. tas norāda, ka motors var būt sevišķi jūtīgs vietās, kur darbojas īpaši lieli bīdes spēki, piemēram, starp cilindra sienu un gredzeniem.
te pienāktos pastāsts par atgriezenisko viskozitātes zudumu bīdes spēku iespaidā, taču tā atsevišķa tēma. vienā teikumā - eļļas, kas satur lielu daudzumu viskozitātes modifikatorus, parasti uzrāda relatīvi zemu viskozitāti dinamiskās viskozitātes pārbaudē HTHS @+150C.
šādu eļļu biežākā pazīme - sevisķi plaša viskozitātes klase, piemēram, 5W-50 vai 10W-60.
Augstāk powerists Elf saka, ka Urālam 5W-50 ieteicams. es tam nepiekrītu - būs vieglāk startēt, bet augstā temperatūrā var neturēt slodzi.
turklāt, kā jau zināms, šādām viskozitātes klasēm tas 50vai60nieks noturas labi ja pirmo tūkstoti km [ok, dalītajā sistēmā ilgāk], kādēļ faktiski uzskatāmas par ##W-40 klases eļļām.
atrunai - tuvā nākotnē gan būs vērojama 10W-50 klase 20W-50 vietā un 5W-40 būs 10W-40 vietā.
visdrīzāk arvien biežāk parādīsies arī 5W-30.
16 Nov 2015, 15:06:34 Next rakstīja:
[...]nu un protams kārbai labāk patīk biezākas eļļas
tā var būt bet ne obligāti. priekšstats, ka transmisiju eļļas ir stipri viskozākas, visdrīzāk, radies no maldinošās SAE J300 [motoreļļas] un J307 [transm.eļļas] klašu sistēmas. reti kurš nojauš, ka 10W-40 motoreļļa +40C un +100C [primāri apmērāmajā] temperatūrā atbilst SAE 75W-90.
vienkārši SAE izstrādātāji izvēlējās šos nosacītos skaitļus, lai nodalītu dažāda pielietojuma eļļas, bet tauta to uztvēra kā vienas sistēmas pretējos 'galus'.