Autors | Ziņojums |
Vater | 27. Aug 2016, 20:02 | #28621 |
|
Kopš: 24. Sep 2013
Ziņojumi: 110
Braucu ar: Drūmajām Klasikām (c) un Motorrad
|
27 Aug 2016, 19:57:13 janis_zs rakstīja:
Help! Pazudusi lādēšana Honda Varadero1000 Sd01, konstatēju, braucot izādējās āķis,pavasarī uzliku jaunu aķi, iestūmu, aizbraucu, tad sāka stāties spidometrs, tahometrs, izslēdzu gaismas, aizgāja pribori. uzliku veco aķi Mērīju ar testeri, rāda 12,4, gan rūcot, gan nerūcot. Iesakiet ko darīt, piemēram kā ķerties, ko skatīt???
Relejs/Regulators,Ģenerators,kontakti,klemmes.... |
Offline | |
|
lomsz | 27. Aug 2016, 20:31 | #28622 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
27 Aug 2016, 20:04:45 janis_zs rakstīja:
Kā tad pārbaudīt to visu,to releju,ģeneratoru? klemmes kontakti domāju ir OK...i
Tu domā? Vai tomēr redzēji pats tīrus kontaktus? 90%, ka relejs/regulātors vnk nosprādzis, viņi tā dara bieži... Še manuālis, atšķīru pat pareizo lapu, no kuras sākt... http://www.manualslib.com/manual/864949/Honda-V...?page=329#manual |
Offline | |
|
janis_zs | 27. Aug 2016, 21:18 | #28623 |
|
Kopš: 31. May 2014
No: Cēsis
Ziņojumi: 86
Braucu ar: XVS1100 Yamaha, BMW R1200RT, HondaVaraderoXL1000, YamahaTDM850, SuzukiGSF600, SuzukiXF650, SuzukiGS5
| pateicos par info!
----------------- Ķīmiķis |
Offline | |
|
|
Jim-Beam | 27. Aug 2016, 22:25 | #28624 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| Vai kāds var palīdzēt ar padomu? Ir kawasaki mociks ar 2KVC karbjiem. Problēma tāda ka pēdējā laika karburatoru apakša no ārpuses peld benzīnā. Itkā no blīvējuma karburatora pludiņu kamerām nesūcas, bet nokurienes tad?
Kā arī vai to var noteikt tos nenoņemot?
PS: Padarbinot mociku pirms nolikšanas ar aizgriestu "krāniņu" nekas nepil un pēc degvielas neož. Ja tā nedara tad katru reizi nopil kādas pāris piles un visa garaža pēc degvielas voncī... |
Offline | |
|
Armandsz | 27. Aug 2016, 22:54 | #28625 |
|
Kopš: 08. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 90
Braucu ar: ST1100 un Mežaveci
| degvielas krāns ar vakuma vārstu?
jebkurā gadījumā adatas nenoslēdz. attiecīgi degviela caur tām piepilda pludiņkameras un pa žikleru kanāliem tiek spiesta augstāk... ja karbiņi stāv stingri horizontāli, tad degviela var būt visur - gan gaisa kastē, gan ar arī karterī.
tavā gadījumā karbiņi nosulojuši, visdrīzāk, gar karburatoru gumijām, kuras tos savieno ar galvām. |
Offline | |
|
Jim-Beam | 27. Aug 2016, 23:13 | #28626 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| Degvielas krāns patasts bez vakuma. Tas vakums jau pirms manis ir/bijs nahrenizēts. Tā trubiņa tur aizglušīta. Laikam jau pa ziemu jāsasūta rem komplekti un vis jāsaliek, kā nākas.
PS:gumijas savienojums no karbiņiem līdz motora galvām saus. Abiem karbuļiem.[ Šo ziņu laboja Jim-Beam, 27 Aug 2016, 23:14:33 ] |
Offline | |
|
mezamaris | 27. Aug 2016, 23:38 | #28627 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Vienalga adata neslēdz. |
Offline | |
|
VATERLAND | 27. Aug 2016, 23:46 | #28628 |
|
Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
| Karbūžu adatu gumijas saplaisājušas izžūstot, jo ticis Turēts aizgrieztā pozīcijā uz ziemu degvielas krāns.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline | |
|
normis | 27. Aug 2016, 23:56 | #28629 |
|
Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 100
Braucu ar: yamaha xj 600s honda cbr f4i
|
27 Aug 2016, 16:32:00 jurgins rakstīja:
Iesākumā vari uzmest aci konektoram, kas uzreiz aiz ģeneratora, pa ceļam uz regulatoru. Trīs dzelteni vadi vienā konektorā.
Tur varbūt viss sakusis. Varbūt apdedzis
Ja tajā savienojuma ir pakusuši vadi, un baigi karst tie vadī tieši tie kas iznāk no motora ārā, pirms savienojuma. Kādēļ karst? Tāpēc ka nav kontakta? |
Offline | |
|
mezamaris | 28. Aug 2016, 00:07 | #28630 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Karst pie sūdīga kontakta.Jo vairāk karst,jo vairāk oksidējas,jo vairāk oksidējas,jo sliktāks kontakts....... |
Offline | |
|
mexa | 28. Aug 2016, 03:27 | #28631 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ir slodze, taa pateeree A, ja kontakts slikts tad savienojumaa ir sprieguma kritums, kas velk liidzi temperatuuru, kura velk liidzi probleemas.oksiids jau ir zhopa. nereti pie vainas slikts kontakts. kas nelauj korekti straadaat RR, un saakas nobiides. ja visi stekeri, uzlaades saistiitie, ir ok, tad tie nesils atceviski no vada. un nebuus mistikas pirms R. tad atliks tikai korekts RR darbs. ja RR neshancee tad zinam ko mainiit.
RR mirst nereti, bet til pat nereti vaina ir vnk kontaktaa...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Jim-Beam | 28. Aug 2016, 07:36 | #28632 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
|
27 Aug 2016, 23:46:20 VATERLAND rakstīja:
Karbūžu adatu gumijas saplaisājušas izžūstot, jo ticis Turēts aizgrieztā pozīcijā uz ziemu degvielas krāns.
Saprotu ka šādā situācijā karbiņi jānoņem un jāpārjauc pludiņu kamera!?! |
Offline | |
|
mezamaris | 28. Aug 2016, 10:55 | #28633 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Nenoņēmot un nejaucot nomainīt adatas būs pagrūti. |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 28. Aug 2016, 23:32 | #28634 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
28 Aug 2016, 07:36:00 Jim-Beam rakstīja:
27 Aug 2016, 23:46:20 VATERLAND rakstīja:
Karbūžu adatu gumijas saplaisājušas izžūstot, jo ticis Turēts aizgrieztā pozīcijā uz ziemu degvielas krāns.
Saprotu ka šādā situācijā karbiņi jānoņem un jāpārjauc pludiņu kamera!?!
Un salabot to vakuuma varstu degvielas kranam ari noderetu. Membranas nav dargas un darbosies ka vajag.
Vater, nesapratu logiku kas saista izzhuvushas gumijas ar aizgriezto kranu? Vari, ludzu, biku vairak pastastit? Man bija saprashana ka ar vakuuma varstu benzinas padeve tapat ka ar aizgriezto kranu apstatos. Respektivi - kur ir ta starpiba, kas noved pie problemas
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
klepzers | 29. Aug 2016, 00:09 | #28635 |
|
Kopš: 18. Jun 2016
No: Cēsis
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Fartwind
|
28 Aug 2016, 23:32:50 hopper_offlinus rakstīja:
28 Aug 2016, 07:36:00 Jim-Beam rakstīja:
27 Aug 2016, 23:46:20 VATERLAND rakstīja:
Karbūžu adatu gumijas saplaisājušas izžūstot, jo ticis Turēts aizgrieztā pozīcijā uz ziemu degvielas krāns.
Saprotu ka šādā situācijā karbiņi jānoņem un jāpārjauc pludiņu kamera!?!
Un salabot to vakuuma varstu degvielas kranam ari noderetu. Membranas nav dargas un darbosies ka vajag.
Vater, nesapratu logiku kas saista izzhuvushas gumijas ar aizgriezto kranu? Vari, ludzu, biku vairak pastastit? Man bija saprashana ka ar vakuuma varstu benzinas padeve tapat ka ar aizgriezto kranu apstatos. Respektivi - kur ir ta starpiba, kas noved pie problemas
Vakuuma blīvītes problēmu gadījumā palīdz krančiku pagriezt pozīcijā "PRI" |
Offline | |
|
mezamaris | 29. Aug 2016, 00:29 | #28636 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Slinkums tīt atpakaļ,bet bija teikts,ka aizgriežot krānu nekas vairs nepārplūst-nu tad ieslēdzam loģiku... |
Offline | |
|
kawaracer | 29. Aug 2016, 01:38 | #28637 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
| Te būs īstā vieta jautājumam:
29 Aug 2016, 00:27:52 skkarnikz rakstīja:
Sveiki visiem, šajās moto lietās esmu jauniņais un nesen sāku restaurēt yamaha yfm400 big bear 95-99
šis is pus automāts ir gan rokas pārslēgs reverse-low-high robiem un kājas pārslēgs no 1-5 robam.
Līdz ko ielieku 1. ātrumā kvadra itkā raujas uz priekšu itkā manuāls un ja neiedodu gāzē noslāpst problēma ir tāda, ka man čomam bija suzuks ari pus automats bet pirmajā robā varēja stāvēt uz vietas līdz nesāku gāzēt.. vēl ar rokas pārslēgu ieliekot reversā(atpakaļgaitā) kvadra pati sāk braukt atpakaļ gaitā un es vairs nevaru apstāties lai pārsliegtu pazeminātos vai h robus un varētu braukt uz priekšu un esmu diezgan pārliecināts ka braucot labāk to kļoķi neaiztikt. varbūt ir kāds spečuks un pateikt kas par lietu?
----------------- Rezerves daļas un serviss. |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 29. Aug 2016, 07:57 | #28638 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
29 Aug 2016, 00:29:51 mezamaris rakstīja:
Slinkums tīt atpakaļ,bet bija teikts,ka aizgriežot krānu nekas vairs nepārplūst-nu tad ieslēdzam loģiku...
Nu un? Ja slinkums, nu tad neraksti vispar... Es prasiju kads sakars ar izzhuvusham gumijam nevis parpludinato karbu.
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
Armandsz | 29. Aug 2016, 08:24 | #28639 |
|
Kopš: 08. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 90
Braucu ar: ST1100 un Mežaveci
| vienkārši... benzīns nav dīzelis - benzīns mēdz iztvaikot. Ziemas guļā, kas pie mums ir vismaz 4 mēneši, pludiņkameras pie noslēgta krāna 100% top sausas vai tuvu tam - attiecīgi visas gumijas, kuras normālos apstākļos "peld" benzīnā, ir pakļautas atmosfēras iedarbībai. Adatas ligzdās mēdz ielipt... vai mēdz nenoslēgt - mocis nelec, ja pielec ne uz visiem stobriem, pārlejas, slāpst...
Protams, tas nav vienas ziemas jautājums, bet kā zinām ar laiku gumijas detaļas mēdz zaudēt savu elastību, pārkocēt...
plus vēl tāda fīča, ka ar laiku benzīns mēdz noslāņoties, gaistošās frakcijas iztvaikot...kas tur paliek? pat pēc benzīna vairs nesmird ne velti visas gudrās grāmatas raksta, ka pēc ziemas bākā esošā degviela ir jānolej un jāiepilda svaiga. [ Šo ziņu laboja Armandsz, 29 Aug 2016, 08:34:38 ] |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 29. Aug 2016, 09:21 | #28640 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Armands, paldies par atbildi!
Arī to es sapratu un tur viss ir pareizi un loģiski
Pamēģiņāšu tā:
Ir vākuumvārsts krānā - dzīnējs izslēgts, vārsts aiziet ciet, dēgvielas padēve noslēgta (tāpat ka krānu aizgriež)
Ir aizgriezts degvielas krāns - dēgvielas padēve noslēgts (tāpat ka ar vākuumvārstu).
Respektīvi - divi dažādi veidi, kas panāc vienu un no pašu: noslēdz pilnībā dēgvielas padevi. Bet viens veids aizvēd pie sausam gumijam, a otrs it ka nē. Tāpēc arī lūdzu gudriem cilvēkiem paskaidrot, kur ir tā niance.
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|