Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
booo_kat
10. Jun 2021, 10:55#2861

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Jā, es arī esmu sapratis, ka man daudz lielāku prieku sagādā 300-500cc aparāti, jo viņus var gana droši griezt un ļaut strādāt uz jaudas un griezes pīķiem, kā arī viņi ir daudz vieglāk manevrējami. Nav kā ar 600cc 4 podu, kur tikko sāk palikt jautri, tā jau tu diezgan nopietni pārkāp noteikumus, jo īpaši pilsētā. Ok, 2podnieks zemākos apgriezienos ir jautrāks.
Godīgi sakot, man ar 350cc 2T vēsturi bija daudz jautrāk pa pilsētu dauzīties. Tur, protams, ir citas problēmas kāpēc tas kā ikdienas mocis ir galīgi garām.

Offline

Porsche
10. Jun 2021, 11:16#2862

Kopš: 29. Jun 2020

No: Baloži

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Suzuki Bandit 1250SA

Katram savs, viens būs laimīgs ar veco javiņu, otram vajadzēs ktm super duke vismaz ar 160 zirgiem, bet sākt dirst, ka tas otrais tikai pagarina savu krānu, galīgi ir nevietā un lieki, tāpat kā stāstīt tās penžu pasakas par pirmo moci ar 250ccm utt. Ja galva strādā un šīberis neiet ciet, tad ar nelielu brūno biksēs, arī iesācējs tiks galā ar litru vai vairāk, viss atkarīgs no paša cilvja.

Domā pats, mēģini vienu, otru, bet simts punkti šis visdrīzāk nebūs tavs pēdējais mocis.

Offline

booo_kat
10. Jun 2021, 11:24#2863

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Protams, ka katram savs. Atšķiras tak arī intereses. Viens grib gludināt asfaltu, otrs lēnām pukšķināt un baudīt, trešais slīpēt grantenes un vēl kāds dauzīties pa pilsētu. Katram šim pielietojumam būs cits labākais motocikls, ja grib vairākiem pielietojumiem, būs tikai un vienīgi kompromisi, piemēram, jautrs pilsētā, uz šosejas garlaicīgs.
Raidera auguma proporcijas arī ir no svara, nu nav nopietni 120kg 2m garam mēģināt uztucīties uz 300nieka, tāpat kā 50kg 150 cm dāmai kā pirmo moci ieteikt 1200gs bembelātu...

Offline

mexa
21. Jun 2021, 23:54#2864

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Palidziet izveleties, FJR vai ST, ap 2004-08 gadu,
Itka abi labi, braucis ar tiem neesmu, interese vai kadam ir salidzinajums shiem abiem? Jauda nav raditajs, patiks abi motori, bet incanti par sedpoziciju, 185 augums, kautka man pagaidam neiegaja neviens moto talakam gabalam, vis kautkas ne taa sedpozicija, gribu jaunu klasi pameginat.
Nosacitas atskiribas ir zinamas, bet ko saka brauceji? Viens FJR ir ar 100k, itka shim normali, galvenais lai motors labi skan, BET izsole... neredzu pats savam acim...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

maigonislapsa
22. Jun 2021, 12:23#2865

Kopš: 02. Jun 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 25

Braucu ar: litrs+

FJR rekomendē skatīties no 2006 t.s. 2.paaudze, ir sīkumi palaboti, tsk. grabošā sadalenes ķēde

[ Šo ziņu laboja maigonislapsa, 22 Jun 2021, 12:24:29 ]

Offline

mexa
22. Jun 2021, 13:41#2866

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Grab no uzstiepeja konstrukcijas vai KKM.?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

maigonislapsa
22. Jun 2021, 13:58#2867

Kopš: 02. Jun 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 25

Braucu ar: litrs+

Laikam bija spriegotāja konstruktīvais defekts, bet ja grabēšana netraucē, tad var arī no 2004. Bet kā jau teicu, tur ir vēl dažas izmaiņas ģenerators lielāks, galvenajā pāradā pārnesums nedaudz izmainīts un manuprāt galvenais aiz spriegotāja regulējama karstā/aukstā gaisa plūsma uz braucēju. Kā daži saka starpkontintāls gāžamais, tikai jāpastiprina alumīja rāmis kas tur astes kasti

[ Šo ziņu laboja maigonislapsa, 22 Jun 2021, 14:01:06 ]

Offline

mexa
22. Jun 2021, 14:10#2868

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Par asti jau zinu, mhm jadoma

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
22. Jun 2021, 23:35#2869

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Palikshu laikam pie FJR, tad jau atrakstiishu kaa iepatikas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

GuntarsV
23. Jun 2021, 11:59#2870

Kopš: 15. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Xv 1600

Aptuveno teorētisko sēdpozīciju var aplūkot cycle-ergo.com

Offline

maniac
23. Jun 2021, 12:35#2871

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


22 Jun 2021, 13:58:49 maigonislapsa rakstīja:
Laikam bija spriegotāja konstruktīvais defekts, bet ja grabēšana netraucē, tad var arī no 2004. Bet kā jau teicu, tur ir vēl dažas izmaiņas ģenerators lielāks, galvenajā pāradā pārnesums nedaudz izmainīts un manuprāt galvenais aiz spriegotāja regulējama karstā/aukstā gaisa plūsma uz braucēju. Kā daži saka starpkontintāls gāžamais, tikai jāpastiprina alumīja rāmis kas tur astes kasti

Man pirmā ģenerācija. Nekādu īpašu graboņu neesmu novērojis. Varbūt pieradis... Profilaksei kaut kur pie 60000 nomainīju spriegotāju. Par plaisājušiem astes rāmjiem lasīts krievvalodīgos saitos. Pēc 2006.gada tāds defekts parādās. Bet domāju, dēļ smagiem apstākļiem.

Offline

mexa
23. Jun 2021, 13:12#2872

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Nu man sedpozicija pec bildes neder, japabrauc, cereeju ka coperis bus labak, bet skuju, tikai drusku labak par VFR. 800 vfr vispar pa manam neertaks nekaa piemeram 929 honda... karoche hvz kaa man vispar mochus pirkt

Raamis pofig-sametinashu, motoram katik resurss pietiek, parejais ir sikums

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Eazzyy
27. Jun 2021, 18:52#2873

Kopš: 21. Jul 2017

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Sveiki. Ir doma pāriet uz kādu soft enduro, teimsi BMW F650, bet varbūt ir kādi vēl varianti priekš īsa auguma. Augums 175.

Offline

mexa
27. Jun 2021, 19:26#2874

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Vaita F650 ir zems? ir visadi agregati, skatoties cik vecu gribas. Bet nu atkal-jamacas braukt, augums nelimitee takas garumu pa kuru braukt. Es personigi ari butu labprat sedies uz moto kuram zemi dabuu ar ieleiktiem celgaliem, bet ja zin kaa braukt, tad pofig uz kresla augstumu, ja atkal runa iet par alja funduro utt, nevis grants celsh uz dachaam, tad atkal jaizsver moto izvele.
Es iemacijies/sapratis paris lietas saaku vieglak braukt pa necelju/mezhu ar alja offroad moto. Nekada vairs diskomforta, tikai pieiesana pie jautajuma no citas puses.
Kaa apstaties utt. Ja braukt pilseta vai lidzigos rezimos, tad protams druuzmaa butu labak kas zemaks, kas atkal nebuus fun to ride mezhaa...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Eazzyy
27. Jun 2021, 21:19#2875

Kopš: 21. Jul 2017

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Vairāk tomēr interesē tādi meža mazie izbraucieni, pa ielu braukts 4 gadi, kā arī tur nav tik svarīgi lai vari normāli zemi aizsniegt, jo paredzams kad to darīsi, tomēr pirmās reizes meža jūties kā pīle uz ezera. Biju uzkāpis uz Āfrikas, nu teikšu, ka pat knapi ar pirkstgaliem varu aizsniegt

Offline

ksneps
27. Jun 2021, 22:04#2876

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Tā jau tāda garāka saruna kādu moci izvēlēties priekš enduro. Cilvēki dažādi, braukšanas mērķi dažādi, moto pieredze utt.

Te tāda man interpretācija:
- krosinieks: hards enduro, smaids līdz ausīm, nav nodokļi jāmaksā, nav TA, nav OCTA. Jebkurš iesācējs var kāpt virsū un ļoti daudz mācīties un apgūt. Brauc viņš visur, grauž dajebko. Pie mīnusiem - nevarm piedalīties satiksmē, parasti pa šosejām baigi nevar zāģēt. Nu tā ap 100 km/h kādu laiku pazāģēsi un viss. Cenu piedāvājums plašs un atkarībā no maka biezuma
- vieglie enduro moči, vecie krokodili: DR650, tenere, Dominators. Plusi: ir reģistrējami, var braukt visur, kur acis rāda, viegls un varēsi pats izvilkt no dubļiem. Kājas vilksies pa zemi, ja esi augumā tāds lielāks. Mūžīgie remonti un tehniskās ķibeles, ja mocis tāds noguris. Var šo to atrast par lētām naudām, lētāki arī nepaliek. Pieļauj kļūdas, var šo to samācīties. Kruīzam piemērots ap 100 km/h pa šoseju. Max ap 140-150km/h. Lielajiem enduro močiem var gadīties, ka uz šoseja nevarēsi turēt līdzi, vibrēs utt. Kopumā novecojusi tehnika. Ja ir labs braucējs un labas reipas - visu var izbraukt.
- vecie lielie (~750) enduro. Afrīkas, lielās teneres. Mūžīga tehnika, iztur visu. Cenas arī labas un diskutabli vai tās naudas vērta. Pasmagi, novecojusi tehnika. Ja ir labs braucējs un labas reipas - visu var izbraukt. Neesmu pārliecināts vai iesācējam piemērots (ja nu vienīgi liela auguma, tad gan derēs).
- 990 adv, Africa jaunā, GS un tamlīdzīga mūsdienu tehnika. Manuprāt, šādu nopietnu tehniku izvēlas tie, kas jau saprot kā braukt, kur braukt un kādiem mērķiem to pērk. Pa šoseju mierīgi spēj turēt kruīzu līdz 170-180km/h. Max ātrums pie 200km/h. Mazie enduro var gadīties, ka pārbaucienos netiek līdzi. Šos 200+ kg močus no dubļiem var izvilkt spēcīga auguma vecis vai pa 2 vai 3 zekiem kopā ņemot. Ne kurā katrā ar tādu moci ielīdīsi. Laba braucēja rokās iet visur. Bet ja iestrēgs, nebūs tik viegli izvilkt.

tas tā... vakarā slikunkumā pļāpājot...

Offline

screwy
27. Jun 2021, 22:31#2877

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Tieši ir doma ņemt kādu hard enduro šosezon.
Varbūt tauta var ieteikt kuru labāk:

1. KTM 690 R
KTM

2. Jauns SWM RS 500R
SWM

Ir braukts ar abiem, abi liekas ok, KTM tikai smagāks, kas liek vairāk sliekties uz SWM, bet SWM baida tas ka tas ir SWM.

Offline

mezamaris
27. Jun 2021, 23:48#2878

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Starp Ķīnu un Indiju izvēlētos Ķīnu.

Offline

ksneps
28. Jun 2021, 00:00#2879

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

KTM no šiem diviem.

Taču, ja man būtu jāņem, ņemtu yamaha, husi vai hondu.

Offline

mexa
28. Jun 2021, 00:14#2880

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Nu bet stavot uz vietas ir obligati zeme jakjer ar abam kajam? Nee, apstajies, nolec uz vienu pusi, ar kaaju turpinot tureet moci, un staavi stabili. Ja slipuma tad vel vairak, tev jadoma kur un kaa apstaties, abas kajas tev nevajag, ne jau baigajaa veejaa kas gazh nost stavesi...

Tas taa pat kaa treneet balansu, just moci. Palekat uz saniem, sajust moto svaru, smaguma centru. Sausie treninji. Zinu tadus cilvekus kas vismaz stundu dienaa atvel palekat uz noslapeta moto, un brauc pro limeni. Citaadi jau trisriteni vajag lai butu stabili, iemacas kad jasasniedz, kad viss parak viegli, smadzene vajak strada, jo pohuj tach.
Kad pirmaas reizes njeemu krosus mezhaa-bija sajuta ka neerti, bet kad saproti ka tas tapec ka brauc kaa lunis, sac labot pirmas banalas kludas, un attisties.
Viens choma mocis bija baigi uzrauts, man nu teiksim loti neerti bija, bet nu tomer kautkad es sapratu, ka maldiga vajadziba apstaties ar abam kajam lai degunu paknibinat. Kanecna, ja f650 gribi tad nekads hard tur nesanaks meza takas, un tas skabes akjis tur tocna izteces ara kad gulesi uz sana

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline