09 Jul 2015, 09:32:37 Niere rakstīja:
- pilda solīto, taču piemīt slēptas blaknes
- nav blakņu, taču nav arī
- gandrīz jebkurā manuālī atradīsiet trekniem burtiem un izsaukuma zīmēm "NO ADDITIVES!"
- vai tiešām eļļu ražotāji ir muļķi un nejēdz saražot "supereļļu"....
-domaju ka ražotājs spēj uzražot supereļļu, bet vai patērētājs to būs gatavs pirkt? Tā kā, visi meklē ceļus, kā ietaupīt nodrošinot pamatfunkcijas un peļnu spiest arā no mārketinga, nevis labas eļļas. Attiecīgi parādās piedevu biznes, un tiem kam to vajag ir iespēja uzlabot situāciju, parto piemaksājot.
-jau kadu laiku , ar vienu aci esmu iedziļinājies piedevu tēmā un par suprotec (vai produkti, kas darbojas pēc līdzigas tehnoloģijas), neesu atradis nekādas mega negatīvās atsauksmes, pie noscījuma ka motors jau nav aizaudzis ar mesliem, kurus suproteks paceļ augšā, jo darbojās ar metālu.
-tiem kas domā, pēc principa, visas piedevas gavno, iesaku papētīt, kādi ir piedevu veidi un kā tās darbojas, attiecīgi var izdarīt kaut kadus secinajumus par blaknēm.
-papetot video par motoru skalošanu, tāds ķīselis nāk ārā, ka tik turies. Tā kā , vaina bieži ir motora tīrības stāvoklī, nevis piedevā.
-Ļoti labs piemērs bija , Davidiča X5, kura motoru, jauca ārā pec 150k, tur viss bija kā svežaks, jo viņš eļļu mainijis katrus 4K. Tagad ražotāji, reklamē ka var kapāt 20-30k ar vienu ellas mainu, un ir ,kas pie tā arī pieturās. , tik tajos motoros nav ne smakas no tīribas. Visi lielie biznesmeni, jau sen ir sapratuši, ka ražot preci, kas kalpo labi un ilgi, nav izdevīgi no biznesa viedokļa.
-cilveku viedoklis, ļoti bieži balstās uz kaut kādiem vispārinajumiem un stereotipiem, jo tā ir vienkāršāk, protams, tāda ir cilveka būtiba un informācijas daudzums ir ļoti liels, jau vienas tēmas ietvaros, visu vienmer pārbaudīt ir grūti/nereali. Diemžel šī nianse ļoti labi tiek kultivēta/izmantota, no to puses, kam tas ir izdevigi.
09 Jul 2015, 11:36:26 Niere rakstīja:
Sandors,
būtu man laiks, varētu izvērst tēmu, protams, bet jāšancē.
Pilnīgi nevienā punktā Tev nepiekrītu.
Pārāk iegrimt arī man nav vēlmes,jo nav specifisku zināšanu un, kā jau mineju, tas prasa daudz laika, ta ka arī mans viedoklis , kaut kur balstās uz vispārinājumiem.
Bet , jautājums paliek aktuāls, ar ko konkrētais produkts, suprotec auto motoriem, ir slikts eļļai/motoram ilgtermiņa/īstermiņā?
Bagars...
starp citu, par aftersales piedevu tēmu runājot (domājams, zināsi par ko stāsts):
es beidzot atradu, kur dabūt "viltīgo" Lubrizol piedevu, kuru Intrak andelē par kosmiskiem 40Eur/L.
Pēc atmiņas saucās Lubrizol A0009 vai kaut kā tamlīdzīgi.
Starp citu, tas ir visprimitīvākais ZDDP. Bet, ja lietosi cita ražotāja ZDDP, garantijas atceļās.
09 Jul 2015, 09:32:37 Niere rakstīja:
- pilda solīto, taču piemīt slēptas blaknes
- nav blakņu, taču nav arī
- gandrīz jebkurā manuālī atradīsiet trekniem burtiem un izsaukuma zīmēm "NO ADDITIVES!"
- vai tiešām eļļu ražotāji ir muļķi un nejēdz saražot "supereļļu"....
-domaju ka ražotājs spēj uzražot supereļļu, bet vai patērētājs to būs gatavs pirkt? Tā kā, visi meklē ceļus, kā ietaupīt nodrošinot pamatfunkcijas un peļnu spiest arā no mārketinga, nevis labas eļļas. Attiecīgi parādās piedevu biznes, un tiem kam to vajag ir iespēja uzlabot situāciju, parto piemaksājot.
-jau kadu laiku , ar vienu aci esmu iedziļinājies piedevu tēmā un par suprotec (vai produkti, kas darbojas pēc līdzigas tehnoloģijas), neesu atradis nekādas mega negatīvās atsauksmes, pie noscījuma ka motors jau nav aizaudzis ar mesliem, kurus suproteks paceļ augšā, jo darbojās ar metālu.
-tiem kas domā, pēc principa, visas piedevas gavno, iesaku papētīt, kādi ir piedevu veidi un kā tās darbojas, attiecīgi var izdarīt kaut kadus secinajumus par blaknēm.
-papetot video par motoru skalošanu, tāds ķīselis nāk ārā, ka tik turies. Tā kā , vaina bieži ir motora tīrības stāvoklī, nevis piedevā.
-Ļoti labs piemērs bija , Davidiča X5, kura motoru, jauca ārā pec 150k, tur viss bija kā svežaks, jo viņš eļļu mainijis katrus 4K. Tagad ražotāji, reklamē ka var kapāt 20-30k ar vienu ellas mainu, un ir ,kas pie tā arī pieturās. , tik tajos motoros nav ne smakas no tīribas. Visi lielie biznesmeni, jau sen ir sapratuši, ka ražot preci, kas kalpo labi un ilgi, nav izdevīgi no biznesa viedokļa.
-cilveku viedoklis, ļoti bieži balstās uz kaut kādiem vispārinajumiem un stereotipiem, jo tā ir vienkāršāk, protams, tāda ir cilveka būtiba un informācijas daudzums ir ļoti liels, jau vienas tēmas ietvaros, visu vienmer pārbaudīt ir grūti/nereali. Diemžel šī nianse ļoti labi tiek kultivēta/izmantota, no to puses, kam tas ir izdevigi.
- pilnīgi noteikti būtu, kas pērk to "supereļļu", ja tāda tiktu uzražota.
- par motora aizaugšanu: te varu spriest tikai pēc savas nelielās pieredzes, taču tā saka, ka mierīgi var mainīt eļļu paredzētajos intervālos un nekas nekur neaizaug. Pieļauju, ka aizaugšanai ir citi iemesli. Cik ir nācies taisīt vaļā saviem aparātiem motorus, nekad neesmu redzējis aizaugušu karteri. Jā, ir uzdegums cilindros vairāk vai mazāk, bet tas jau neattiecas uz šo tēmu. Un to Davidiču nopietni skatīties... tas tak cilvēks - klauns! Var ierēkt, bet akli ticēt tam, ko viņš saka, nu sorry, vajag tak domāt līdzi arī.
----------------- Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!!
09 Jul 2015, 12:24:26 Lisiy rakstīja: Un to Davidiču nopietni skatīties... tas tak cilvēks - klauns! Var ierēkt, bet akli ticēt tam, ko viņš saka, nu sorry, vajag tak domāt līdzi arī.
Nez kur piemineju, ka viņa viedoklis ir vēra ņemams?!
Viņa murgojumam nav nekāda sakara, ar realu faktu, ka motors, kas nogajis 150k, iekšā bija kā jauns un ne smakas no kaut kādiem nosēdumiem, vai piedegumiem!
Es vairāk par to, ka norma, eļļas maiņai, lai motors tiktu uzturēts tīrs, ir kaut kur pa vidu starp davidiču un eļlu ražotaju skaistajiem cipariem.
Sandors,
Neviens eļļu ražotājs nenosaka maiņas intervālus, to dara dzelžu ražotājs. Un OEM nosaka intervālus, kuri ar rekomendēto eļļu ir būtiski īsāki par attiecīgās eļļas potenciālu. Problēma ar pagarinātiem nomaiņas intervāliem nav eļļā, bet gan tehnikas stāvoklī. Analīzēs praktiski negadās redzēt būtiskas oksidācijas vai piedevu pakas izsīkšanas pazīmes. Toties biezā slānī ir visa veida piesārņojums motoreļļā, primāri - putekļi un degviela.
Un uz šāda fona gribas jautāt - nafig čaļi gāž naudu kaut kādos tripereliksīros, bet nepievērš uzmanību daudz, daudz svarīgākām lietām - eļļas tīrībai un ar to saistītajām sistēmām?
Препараты построенные на основе минеральных порошков. К ним относятся такие как Форсан, Хадо, Супротек. Они производят микрошлифовку поверхностей трения двигателя с образованием металлокерамического слоя, который отличается низким коэффициентом трения и износа. Соответственно для каждой категории присадок проводили следующие испытания. Испытания проводились в России на двигателях отечественного производителя. Брали двигатель изрядно изношенный с неравномерной компрессией, значительными следами износа. Заливая в свежее масло данную присадку обкатывали на стенде двигатель. И получили следующее. Мотор явно оживился, после разбора наблюдали следующую картину., выравнивание поверхностей цилиндров и шеек вала, отрицательный момент этого – появились на тронках поршней сеточка состоящая из мелких царапин.
Присадки на основе минеральных порошков приносят вред в виде засорения масляных каналов (не зря бутылочку перед заливом рекомендуют взболтать), очередной раз подтверждая что имеются мелкие твердые частицы. Результаты замеров показали снижение давления прохождения через масляный фильтр вследствии засорения перепускных клапанов. Еще один момент который имеет основание, это то, что поверхность цилиндров имеет технологическую обработку называемую хонингованием, в виде очень мелких рисок служащих для того, чтобы масло оставалось на стенках цилиндров, при применении присадок на основе металлоплакирующих составов эти риски выравниваются трение снижается но возникает обратный эффект, когда пленка металлоплакирующего слоя исчезает, в связи со своей недолговечности начинаеться процесс более интенсивного износа.
piemin mikroslīpēšanu, kur teikts ka tas ir vajadzīgs, mol jābūt spogulim lai nebūtu berzes utt. metāls taču no tā nesāks pa gaisu staigāt neskaroties pie sienām, eļļa rada to plēvi pa kuru tiek veikta slīde uz eļļas pamata.
es pats biežāk karterī redzēju ofisa piederumus nekā aizaugušu ar mēslu slāni... bet tas taču nenozīmē ka motoram bija vai nebija piedeva... motors jau no tām piedevām pa 20KKM nenomirs, bet nenomirtu arī ar parastu eļļu... un neba arīkarteris būtu aizaudzis. visiem šķīdumiem u.c. tekošiem netekošiem savienojumiem-materiāliem ir sastāvs, kuram ir PO uz vienu ķīmiju, bet nav PO uz otru ķīmiju. kas vienam nāve tas otram izklaide, vai tā piedeva nesāks ilgtermiņā ēst kādus blīvslēgus, vai piesaistīt ūdeni eļļas kalpošanas laikā dažādos temp režīmos, vai vēl sliktāk-reaģēt ar eļļu un veidot nogulsnes, kuras var sākt uzkrāties kanālos piemēram. vai piem sist ciet eļļas filtru, kuram protams ir bypass vārsts, bet sūdi ta ies pa riņķi... eļļas ražotājs ta zin ko savieno radot produktu, neba pārdod rapšu eļļu ar ūdeni sajauktu. ja grib klusāku motoru tad piemeklē atbilstošu eļļu, basta.
esmu dzirdējis no vietējiem-nopērk autosu, itkā ok, motors labi strādā... te pēkšņi klac un sākas te dzenis te sveiki klanis vai kāda cita staļingrada. atver visu vaļā a tur splašņikom viss aizaudzis. bet tiko motors strādāja ideāli. protams tur no ekspluatācijas jau tā sūdu varēja pietikt, bet par dažiem autosiem kuri bija kļinu ķēruši dzirdēts bija ka uzzinājuši ka motors uz steroīdiem braukāja, tik hz cik ilgi.
vot ja piedevai būtu saraksts kurai tieši eļļai var jaukt klāt lai nebūtu ķīmiskas nesaderības tad es vēl padomātu vai varbūt nopirkt. uz piedevām skatījos šķībi jau sen, tagad tikai niere vēl faktus piemeta pa virsu manām "aizdomām"
a davai niere uztaisi analīzi steroīdus ēdušam motoram, bet ne vienu sezonu, lai ir pēdas, būtu kas manāms analīzēs? vai te vajadzīga sīkāka analīze uz kontaminentiem un savienojumiem? pieņemot ka nepareiza piedeva bojā motoru?
edit
oi dalasīju pēdējo citātu, tur jau manis teiktās poras eļļas plēvai minētas
[ Šo ziņu laboja mexa, 10 Jul 2015, 00:24:59 ]
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
02 Aug 2015, 16:25:04 Coooool rakstīja:
Interesē ko labu var pateikt par Kansler 4T SAE 10W-40 eļļu?
no ticamiem avotiem i ziņa, ka tos Kansler lētučus ražo tepat Tvaika ielā ..... Mangaļos, SIA "Ovi"..... ar uzrakstu "Made in Germany".
tāds pars ģermaņī kā Klaipēdā ražotais Mannol.
Visas piedevas iepriekš ir sūdi, mūsējā beidzot pilda to, ko citi sola.
Auto un eļļu ražotāji sazvērējušies - auto ražotāji cenšas ražot pēc iespējas sūdīgākus auto, eļļu ražotājiem viņu krutā piedeva esot par dārgu (to saka visu piedevu tirgotāji).
Šī neesot piedeva, šis ir 'tribotehniskais sastāvs'.
Vēl vieni, kas sola uzburt metālu tur, kur tas nodilis.
Kārtējais stāsts, kurš rada greizu priekšstatu, ka eļļas vienīgā funkcija ir samazināt berzi.
o, līdz urānam aizrunājās un piedevas minerāls tiekot bagātināts.
Kārtējais variants, kur pirms lietošanas jāsaskalo….. Tātad cietā piedeva.
Yes! Ierunājās arī par kara tehniku, kurai bez eļļas jāspēj notīties no kaujas. To arī par PTFE citi klāstīja.
XADO engine treatment is different to other engine oil additives and fuel treatments. Treatments or additives such as Extralube ZX1, Kalimex K-Tek are extreme pressure treatments. STP and Duralube contain zinc and phosphorous, Molyslip and Liquid Moly contain Molybdenum. Motor Silk contains boron which is in some Wynns products. Slick 50, Tufoil, Cyclo, Nulon and Greased Lightning all contain PTFE. Activ8 uses Chlorinated Hydrocarbon. Lambda and Forté are cleaning products so contain solvents and detergents. RVS. Nanoprotec, Suprotec, Ceremizer, Retol, Practex, RiMet, and Rewitec use serpentinite or asbestos. These engine treatment or fuel treatment change the composition of the oil. Xado UK engine oil additives and fuel treatments do not change the oil they only uses the oil as a carrier. Xado UK engine treatment, oil additive and fuel treatment.
zināšanu atsvaidzināšanai
eļļa dara sekojošu?
mazgā uzdegumu no degvielas un putekļiem
dzesē metālu, atvadot siltumu
eļļo berzes virsmas un rada plēvi akvaplanēšanai
nelīp kārbās uz sajūga diskiem radot izslīdēšanu, proti neeļļo cik spēka un visur kur
nepolimerizējas pie augstākas temp,
nerada nosēdumus.
sajaucu must do un must not kopā
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Ellu uzdevums:
• berzes un dilšanas samazināšana,
• berzes siltuma aizvadīšana,
• atstarpju blīvēšana,
• degšanas produktu cieto dalinu škīdināšana un aizvadīšana,
• nodilušā metāla dalimu aizvadīšana,
• pretkorozijas aizsardzība.
Degvielas un eļļas spēkratiem, Māris Ķirsis, Andris Slics
Hello!
Mocis gsf600 2000.g. Manuālī minēta eļļa SAE 10w-40 API: SF/SG
Haļavna tiku pie Valvoline Synpower SAE 10w-50 API: SM Yaso MA-2
Varu šļakstīt iekšā? Eļļa jāmaina, bet vēl gribas kādu tūkstoti šajā sezonā norullēt.
Video par MOTUL produktiem (motora eļļām, ķēdes kopšanas līdzekļiem, tosoliem, bremžu eļļām, tīrīšanas līdzekļiem u.t..) Meklēju līdzīgu materiālu arī par citu ražotāju producktiem, kas būtu izteikta "cilvēku valodā".
RUS valoda
P.S. ar MOTUL neesmu saistīts, nav reklāma. Vienkārši meklējot savam moto dažādas ķīmijas- bieži trūkst info par specifiku, atšķirībām starp produktiem...
HVZ
Piemēram 5 ķēdes eļļas rindā- kas kurai specifisks. Nav protams Nieres līmeņa komentāri ar analīžu rezultātiem - bet tā vispārējam iespaidam, informācijai pietiekami.
Ja visa šī info jau ir zināma un neko jaunu neieguvi - apsveicami. Netērē 40 min. sava laika.