Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
hopper_offlinus
21. Aug 2016, 23:07#28581

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


21 Aug 2016, 20:37:08 Vater rakstīja:

Iepriekšējais saimnieks reizi nodemonstrēja, ja pareizi atceros darbības principu, tad ieslēdz aizdedzi, sagaida paštesta beigas, tad nekustoties no vietas, tur uz ABS tausiņa, kas pie kreisās rokas griffa kādas 10 sek. Pēc šādas darbības uz instrumentu tāfeles paliek degot ABS sarkanais trijsturis, kas apliecina, ka ABS ir atslēgts. ABS sāks atkal funkcionēt ierastajā režīmā, ja motocikls tiks noslāpēts un restartēts vēlreiz.


Galigais offtopic no manas puses, bet tas ir pzdc, atvainojiet par franchu
Iedomajies, brauc Tu tads pa shosseju un, o, labs celinsh aiziet uz mezhu. Nogriezies, un... sk proceduru... Tas tak prasa vairak laika, neka meiteni izgerbt Bet shis ta - vairak uz ikdienas sarunam velk.
Paldies, ka atrakstijaties!

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

RenegadeX
22. Aug 2016, 09:52#28582

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


21 Aug 2016, 19:54:32 hopper_offlinus rakstīja:

21 Aug 2016, 02:48:44 jurgins rakstīja:
Subjekts Honda Hornet 600 1998. gada.
Nav tā, ka baigi pārdzīvotu, bet liekas savadi, ka ātrāk par 170 neiet.
Pie tiem 170 sajūta, ka atlaistu gāzi. Ātrums nokrīt līdz kādiem 160-165 un atkal fiksi uzrauj līdz 170. Un tā visu laiku. It kā kaut kas pietrūktu un atkal uzrastos.
Tas ar sesto ātrumu.
Ar piekto tas pats notiek pie ~140-150.
Ceļš taisns un gluds. Nav tā, ka pa bedrēm vienkārši roka trīcētu un gāzi raustītu.
Ļoti skaidrs problēmas apraksts priekš sestdienas nakts pulksten trijiem, bet varbūt kādam ir kādas idejas?



Cik talu apgriezienos aiziet? Ja redlaina - zobratus pamainit noderetu. Ja lidz redlainam ka lidz kinai - visticamak stav ierobezhotais (manejam vnk nebija iespejams lidz galam ruchku atverts).

Nav tas sūknis degvielai pie beigām, varbūt rijas ciet? Man 2000. gada hornetam gals pie 14k rpm un iet arī savus 220.. bet man karburatori un sūkni vel neesmu atradis

Offline

jurgins
22. Aug 2016, 10:39#28583

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Aprilia Caponord

Es jau rakstīju, ka man motors no CBR600. Tam ir degvielas sūknis, kurš arī atceļojis uz Hornetu kopā ar matoru. Dzīvo zem sēdekļa.
Kurš zina, kādai ražībai jābūt tam sūknim?

Offline

S_2
22. Aug 2016, 13:42#28584

Kopš: 06. May 2015

Ziņojumi: 173

Braucu ar:

Kā šajos laikos ir ar moto stūres maiņu, ja meža kaplim uzliktu aftermarketa Racetech stūri ar Racetech roku sargiem, TA (ārpus Rīgas) var piečakarēties?

Offline

mexa
22. Aug 2016, 14:12#28585

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tev tač F3 motors? sūknim ražība ir maza, tur ir plunžeris. tiem pie vainas kontakti zem vāciņa, maksā kapeikas, mainās ar lodāmuru. varbūt vnk nedapumpē. bet ja uz vietas stāvot uzmetot gāzi apstājas pie tiem pašiem 10K un vislaik vienā vietā, tad skaidrs ka ierobežotājs... VAI spole piem beigta un nevelk to frekvenci, rupji sakot nespēj vairs savu. bet spole nav viena... mans minējums ka tev būs ierobežotājs, paprovē citu smadzeni, laika tas maz aizņems. ja tā ir bijis kopš nopirki nevis sācis kkad vakar vakarā...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

hopper_offlinus
22. Aug 2016, 15:30#28586

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


22 Aug 2016, 13:42:46 S_2 rakstīja:
Kā šajos laikos ir ar moto stūres maiņu, ja meža kaplim uzliktu aftermarketa Racetech stūri ar Racetech roku sargiem, TA (ārpus Rīgas) var piečakarēties?




Ja ir sertifikats ka sture esot koshera - njem lidzi uz apskati un ar gudru gjimi radi, ja kkas shiem nepatik.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Shadow
22. Aug 2016, 23:04#28587

Kopš: 29. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750

Sveiki.

Vai kāds ir restaurējis stūres demferi?
Interese tieši presējamie aboli gultni uz demfera galvas stiprinājuma un kronšteina vai tos var kur iegādāt un iepresēt?

Offline

mezamaris
22. Aug 2016, 23:29#28588

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Iedod Škaparam.

Offline

semigall
22. Aug 2016, 23:32#28589

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky


21 Aug 2016, 14:33:26 orbits rakstīja:
sveiki!!! varbut kads var pateikt kapec yamahai YZ450F kad iedarbina medz ielekt pats pirmaja roba .. bet dazreiz taka gribas lekt roba bet ir tada ka carkstesana un atkal ielec roba tas varetu but ka karba iet cupa?????

Tā būs grūti ko pateikt- 99% jāpajauc vaļā! Var būt,ka padilusi kāda buksīte. Ass ( uz kuras atrodās pārslēdzējs) ir sajūgta ar torsion atperi.Varbūt ,ka tā ir pie vainas-atslābusi,salūzusi -kas dod iespēju patvaļīgi ieslēgties pārnesumā.
Čerkstoša skaņa varētu būt tajā brīdī,kad tiek slēgts ātrumā pie neizspiesta sajūga-zobratu rotācijas ātrumi atšķirās un tāpēc ir tāda skaņa(nav sinhronizātora,kā automašīnas kārbai)
Katrā gadījumā lietderīgi būtu pajaukt vaļā ,jo tad var laikus novērst kādu nopietnāku problēmu

[ Šo ziņu laboja semigall, 22 Aug 2016, 23:34:00 ]

Offline

Karote
23. Aug 2016, 14:56#28590

Kopš: 13. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Lamatu

Varat lūzu ieteikt kur pēc 18:00 nopirkt releju LED pagriezienu rādītājiem?
p.s. par pārāk ātru mirgošanu CSDD gāž ārā?

Offline

RenegadeX
23. Aug 2016, 15:01#28591

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39

Man ir viens relejs kurš man nederēja - palielinot motora apgriezienus sāka ātrak mirgot. Bet ar to pašu releju es izgāju skati, jo pie tukšgaitas apgriezieniem mirgoja normāli. Pēc tam gan samainīju uz normālu releju.

Offline

Karote
23. Aug 2016, 15:02#28592

Kopš: 13. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Lamatu

Bet kur normālo nopirki? Domāju kādā LV moču veicī.

Offline

RenegadeX
23. Aug 2016, 15:17#28593

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


23 Aug 2016, 15:02:07 Karote rakstīja:
Bet kur normālo nopirki? Domāju kādā LV moču veicī.
4speed veikalā ganību dambī laikam bija pretestības dabūjamas, par relejiem nezinu.
uzzvani pajautā, ja baigi uz ātro vajag, var mēgināt pretestības likt

Reku sakontaktē:
VEIKALA ADRESE:
Ganību dambis 30A ,
Rīga, LV-1005
Kontakti - +371 25666123

Offline

Zigmunds
23. Aug 2016, 15:58#28594

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


23 Aug 2016, 14:56:16 Karote rakstīja:
Varat lūzu ieteikt kur pēc 18:00 nopirkt releju LED pagriezienu rādītājiem?
p.s. par pārāk ātru mirgošanu CSDD gāž ārā?


Bauskas ielā 184, 37MOTO ir vairāki varianti uz vietas.

Offline

jurgins
23. Aug 2016, 16:00#28595

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Aprilia Caponord

Smieklīgi likt mazāk tērējošas lampas un uzlikt pretestības, kas patērē tik pat, cik parastās kvēlspuldzes...

90% iespējamība, ka pietiek atvērt releju. Tur iekšā plate. Uz plates čips U6043B vai analogs. Ar astoņām kājām. Septītā kāja ir Lamp outage detection, uz kuru tiek mērīts, cik strāvas pagriezienu lukturi patērē un attiecīgi pēc tā nosaka, lampa kāda ir izdegusi vai nav. Ja tiek patērēts pārāk maz, čips domā, ka kāda lampa ir izdegusi un ieslēdzas ātrās mirgošanas režīmā(relejs mēģina paziņot braucējam, ka lampa izdegusi). Ja lietojam LED pagriezienus, tad relejs visu laiku domā - patēriņš nekāds, tātad lampa izdegusi. Raujam iekšā otrajā ātrumā...

Ar nazi pārskrāpējot, celiņu pie septītās kājas, čips visu laiku domās, ka patēriņš normāls un viss ir kedā. Ņemot vērā to, cik bieži ledi izdeg, tas Lamp outage detection nevienam nav vajadzīgs un ieliekot vados pa vidu pretestības tāpat nedarbosies.
Darbiņš 10 minūtēm. Un ietaupījums pāris Eiro.

[ Šo ziņu laboja jurgins, 23 Aug 2016, 16:03:11 ]

Offline

Tomucis
23. Aug 2016, 17:02#28596

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

situācijas update :
diagnostiku kā tādu( pie kompja slēgts klāt) serviss neveica, izrādās nav obd2 bet vecais sūds. Nav viņiem pārejas. Bet šaize citur, pēc "profesionālās" motora maiņas puse konektoru nebija saslēgti uz visādiem devējiem, un uz spoli no 8 vadiem 3 ir ielūzuši un viens tagad visu kustinot vispār pārgāja pušu. dotā brīdī atbraucu ar šprices adatu vada vietā kā savienojumu bet galvenais ka autiņš iet "zvērā" tagad vajag dabūt visus vadus no hvz kuurienes, un pa vakariem jāpārlasa no devējiem līdz smadzenēm vēlams lielākā daļa

19 Aug 2016, 09:32:37 hopper_offlinus rakstīja:

19 Aug 2016, 08:24:48 Tomucis rakstīja:
es tak teicu, es to dzinēju nomainiju, jo viņš bija izmīlēts līdz pēdējam, gāja kā dīzelis(skaņas ziņā) un eļļu dzēra tonnām. Tagad "jaunai" dzinējas viss ok, vienīgi šī kaite kas brīžiem izlec


Ou, piedod - saputrojos dzinejos. Lietas butibu tas gan nemaina, jo tev dzinejs krit safe mode un tas Tev nav pelites pirdiens skapi lai ignoret...
Respektivi - slegt pie diagnostikas kompja un priecaties.

Offline

hopper_offlinus
23. Aug 2016, 17:11#28597

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


23 Aug 2016, 17:02:56 Tomucis rakstīja:
situācijas update :
diagnostiku kā tādu( pie kompja slēgts klāt) serviss neveica, izrādās nav obd2 bet vecais sūds. Nav viņiem pārejas. Bet šaize citur, pēc "profesionālās" motora maiņas puse konektoru nebija saslēgti uz visādiem devējiem, un uz spoli no 8 vadiem 3 ir ielūzuši un viens tagad visu kustinot vispār pārgāja pušu. dotā brīdī atbraucu ar šprices adatu vada vietā kā savienojumu bet galvenais ka autiņš iet "zvērā" tagad vajag dabūt visus vadus no hvz kuurienes, un pa vakariem jāpārlasa no devējiem līdz smadzenēm vēlams lielākā daļa


Ieskrien jebkurā šrotā - Tev iedos tos vadus, ja šeit neviens neizteiks velmi padālīties. Kembrikus (hvz ka tos sauc tehniski pareizi) tikai neaizmirsti uzlikt, lodējot
Par to vēco sūdu - cik atceros, paskaties service manuālā, tur principam vajadzētu būt tādam: savienot kontaktus A un B, diods (vai skrūvgriezis ar spuldzīti) uz kontaktu C. Skaitam "pulsus" un lasam no tabulas, kāds kļūdas kods ir. Kļūdas kodi iet viens pēc otra.

[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 23 Aug 2016, 17:11:26 ]



-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Kefirchiks
23. Aug 2016, 17:33#28598

Kopš: 09. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: FZ1 un R6

Pagriezienrādītājam bija H21W (BA9S), 12v 21W spuldze, ieliku tādu pašu (gandrīz), bet 23W. Deg nedaudz spožāk un krāsa arī ir savādāka (oranžāka).

21 watīga labajā pusē un 23 watīga kreisajā nekādus bojājumus relejiem neuztaisīs, ne?

[ Šo ziņu laboja Kefirchiks, 23 Aug 2016, 17:33:46 ]

Offline

DNX
23. Aug 2016, 18:58#28599

Kopš: 30. Sep 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 30

Braucu ar: TDM 900

Varbūt kādam ir bijis kautkas līdzīgs. Braucu pa bedrainu ceļu un tahometrs ar temperatūras dačiku iesprūda uz vietas. Izslēdzot aizdedzi tahometrs tāpat rāda 3.5k apgriezienus. pie ieslēgšanas lēkā bultiņas pavisam minimālipa kādām 5 iedaļām. Izjaucu paneli nekā aizdomīga neredzu vadi itkā arī veseli. (help) ir kādi ieteikumi.(yamaha tdm 900 2003g)

[ Šo ziņu laboja DNX, 23 Aug 2016, 19:00:08 ]

Offline

hopper_offlinus
23. Aug 2016, 19:43#28600

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


23 Aug 2016, 17:33:17 Kefirchiks rakstīja:
Pagriezienrādītājam bija H21W (BA9S), 12v 21W spuldze, ieliku tādu pašu (gandrīz), bet 23W. Deg nedaudz spožāk un krāsa arī ir savādāka (oranžāka).

21 watīga labajā pusē un 23 watīga kreisajā nekādus bojājumus relejiem neuztaisīs, ne?

Kad nopirku moci, tam staveja spuldzes divreiz jaudigakas, neka relejs bija - nekas traks, tikai relejs kilejas laik pa laiku. Nevareju saprast, kapec, kamer viens gurds cilveks spuldzes neizskruveja.

[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 23 Aug 2016, 19:56:38 ]



-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline