Autors | Ziņojums |
hopper_offlinus | 21. Aug 2016, 23:07 | #28581 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
21 Aug 2016, 20:37:08 Vater rakstīja:
Iepriekšējais saimnieks reizi nodemonstrēja, ja pareizi atceros darbības principu, tad ieslēdz aizdedzi, sagaida paštesta beigas, tad nekustoties no vietas, tur uz ABS tausiņa, kas pie kreisās rokas griffa kādas 10 sek. Pēc šādas darbības uz instrumentu tāfeles paliek degot ABS sarkanais trijsturis, kas apliecina, ka ABS ir atslēgts. ABS sāks atkal funkcionēt ierastajā režīmā, ja motocikls tiks noslāpēts un restartēts vēlreiz.
Galigais offtopic no manas puses, bet tas ir pzdc, atvainojiet par franchu
Iedomajies, brauc Tu tads pa shosseju un, o, labs celinsh aiziet uz mezhu. Nogriezies, un... sk proceduru... Tas tak prasa vairak laika, neka meiteni izgerbt Bet shis ta - vairak uz ikdienas sarunam velk.
Paldies, ka atrakstijaties!
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
RenegadeX | 22. Aug 2016, 09:52 | #28582 |
|
Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
|
21 Aug 2016, 19:54:32 hopper_offlinus rakstīja:
21 Aug 2016, 02:48:44 jurgins rakstīja:
Subjekts Honda Hornet 600 1998. gada.
Nav tā, ka baigi pārdzīvotu, bet liekas savadi, ka ātrāk par 170 neiet.
Pie tiem 170 sajūta, ka atlaistu gāzi. Ātrums nokrīt līdz kādiem 160-165 un atkal fiksi uzrauj līdz 170. Un tā visu laiku. It kā kaut kas pietrūktu un atkal uzrastos.
Tas ar sesto ātrumu.
Ar piekto tas pats notiek pie ~140-150.
Ceļš taisns un gluds. Nav tā, ka pa bedrēm vienkārši roka trīcētu un gāzi raustītu.
Ļoti skaidrs problēmas apraksts priekš sestdienas nakts pulksten trijiem, bet varbūt kādam ir kādas idejas?
Cik talu apgriezienos aiziet? Ja redlaina - zobratus pamainit noderetu. Ja lidz redlainam ka lidz kinai - visticamak stav ierobezhotais (manejam vnk nebija iespejams lidz galam ruchku atverts).
Nav tas sūknis degvielai pie beigām, varbūt rijas ciet? Man 2000. gada hornetam gals pie 14k rpm un iet arī savus 220.. bet man karburatori un sūkni vel neesmu atradis |
Offline | |
|
jurgins | 22. Aug 2016, 10:39 | #28583 |
|
Kopš: 03. Sep 2015
No: Ventspils
Ziņojumi: 182
Braucu ar: Aprilia Caponord
| Es jau rakstīju, ka man motors no CBR600. Tam ir degvielas sūknis, kurš arī atceļojis uz Hornetu kopā ar matoru. Dzīvo zem sēdekļa.
Kurš zina, kādai ražībai jābūt tam sūknim? |
Offline | |
|
|
S_2 | 22. Aug 2016, 13:42 | #28584 |
|
Kopš: 06. May 2015
Ziņojumi: 173
Braucu ar:
| Kā šajos laikos ir ar moto stūres maiņu, ja meža kaplim uzliktu aftermarketa Racetech stūri ar Racetech roku sargiem, TA (ārpus Rīgas) var piečakarēties?
|
Offline | |
|
mexa | 22. Aug 2016, 14:12 | #28585 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| tev tač F3 motors? sūknim ražība ir maza, tur ir plunžeris. tiem pie vainas kontakti zem vāciņa, maksā kapeikas, mainās ar lodāmuru. varbūt vnk nedapumpē. bet ja uz vietas stāvot uzmetot gāzi apstājas pie tiem pašiem 10K un vislaik vienā vietā, tad skaidrs ka ierobežotājs... VAI spole piem beigta un nevelk to frekvenci, rupji sakot nespēj vairs savu. bet spole nav viena... mans minējums ka tev būs ierobežotājs, paprovē citu smadzeni, laika tas maz aizņems. ja tā ir bijis kopš nopirki nevis sācis kkad vakar vakarā...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 22. Aug 2016, 15:30 | #28586 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
22 Aug 2016, 13:42:46 S_2 rakstīja:
Kā šajos laikos ir ar moto stūres maiņu, ja meža kaplim uzliktu aftermarketa Racetech stūri ar Racetech roku sargiem, TA (ārpus Rīgas) var piečakarēties?
Ja ir sertifikats ka sture esot koshera - njem lidzi uz apskati un ar gudru gjimi radi, ja kkas shiem nepatik.
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
Shadow | 22. Aug 2016, 23:04 | #28587 |
|
Kopš: 29. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750
| Sveiki.
Vai kāds ir restaurējis stūres demferi?
Interese tieši presējamie aboli gultni uz demfera galvas stiprinājuma un kronšteina vai tos var kur iegādāt un iepresēt? |
Offline | |
|
mezamaris | 22. Aug 2016, 23:29 | #28588 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Iedod Škaparam. |
Offline | |
|
semigall | 22. Aug 2016, 23:32 | #28589 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
|
21 Aug 2016, 14:33:26 orbits rakstīja:
sveiki!!! varbut kads var pateikt kapec yamahai YZ450F kad iedarbina medz ielekt pats pirmaja roba .. bet dazreiz taka gribas lekt roba bet ir tada ka carkstesana un atkal ielec roba tas varetu but ka karba iet cupa?????
Tā būs grūti ko pateikt- 99% jāpajauc vaļā! Var būt,ka padilusi kāda buksīte. Ass ( uz kuras atrodās pārslēdzējs) ir sajūgta ar torsion atperi.Varbūt ,ka tā ir pie vainas-atslābusi,salūzusi -kas dod iespēju patvaļīgi ieslēgties pārnesumā.
Čerkstoša skaņa varētu būt tajā brīdī,kad tiek slēgts ātrumā pie neizspiesta sajūga-zobratu rotācijas ātrumi atšķirās un tāpēc ir tāda skaņa(nav sinhronizātora,kā automašīnas kārbai)
Katrā gadījumā lietderīgi būtu pajaukt vaļā ,jo tad var laikus novērst kādu nopietnāku problēmu
[ Šo ziņu laboja semigall, 22 Aug 2016, 23:34:00 ] |
Offline | |
|
Karote | 23. Aug 2016, 14:56 | #28590 |
|
Kopš: 13. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Lamatu
| Varat lūzu ieteikt kur pēc 18:00 nopirkt releju LED pagriezienu rādītājiem?
p.s. par pārāk ātru mirgošanu CSDD gāž ārā? |
Offline | |
|
RenegadeX | 23. Aug 2016, 15:01 | #28591 |
|
Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
| Man ir viens relejs kurš man nederēja - palielinot motora apgriezienus sāka ātrak mirgot. Bet ar to pašu releju es izgāju skati, jo pie tukšgaitas apgriezieniem mirgoja normāli. Pēc tam gan samainīju uz normālu releju. |
Offline | |
|
Karote | 23. Aug 2016, 15:02 | #28592 |
|
Kopš: 13. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Lamatu
| Bet kur normālo nopirki? Domāju kādā LV moču veicī. |
Offline | |
|
RenegadeX | 23. Aug 2016, 15:17 | #28593 |
|
Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
|
23 Aug 2016, 15:02:07 Karote rakstīja:
Bet kur normālo nopirki? Domāju kādā LV moču veicī.
4speed veikalā ganību dambī laikam bija pretestības dabūjamas, par relejiem nezinu.
uzzvani pajautā, ja baigi uz ātro vajag, var mēgināt pretestības likt
Reku sakontaktē:
VEIKALA ADRESE:
Ganību dambis 30A ,
Rīga, LV-1005
Kontakti - +371 25666123 |
Offline | |
|
Zigmunds | 23. Aug 2016, 15:58 | #28594 |
|
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
23 Aug 2016, 14:56:16 Karote rakstīja:
Varat lūzu ieteikt kur pēc 18:00 nopirkt releju LED pagriezienu rādītājiem?
p.s. par pārāk ātru mirgošanu CSDD gāž ārā?
Bauskas ielā 184, 37MOTO ir vairāki varianti uz vietas. |
Offline | |
|
jurgins | 23. Aug 2016, 16:00 | #28595 |
|
Kopš: 03. Sep 2015
No: Ventspils
Ziņojumi: 182
Braucu ar: Aprilia Caponord
| Smieklīgi likt mazāk tērējošas lampas un uzlikt pretestības, kas patērē tik pat, cik parastās kvēlspuldzes...
90% iespējamība, ka pietiek atvērt releju. Tur iekšā plate. Uz plates čips U6043B vai analogs. Ar astoņām kājām. Septītā kāja ir Lamp outage detection, uz kuru tiek mērīts, cik strāvas pagriezienu lukturi patērē un attiecīgi pēc tā nosaka, lampa kāda ir izdegusi vai nav. Ja tiek patērēts pārāk maz, čips domā, ka kāda lampa ir izdegusi un ieslēdzas ātrās mirgošanas režīmā(relejs mēģina paziņot braucējam, ka lampa izdegusi). Ja lietojam LED pagriezienus, tad relejs visu laiku domā - patēriņš nekāds, tātad lampa izdegusi. Raujam iekšā otrajā ātrumā...
Ar nazi pārskrāpējot, celiņu pie septītās kājas, čips visu laiku domās, ka patēriņš normāls un viss ir kedā. Ņemot vērā to, cik bieži ledi izdeg, tas Lamp outage detection nevienam nav vajadzīgs un ieliekot vados pa vidu pretestības tāpat nedarbosies.
Darbiņš 10 minūtēm. Un ietaupījums pāris Eiro.[ Šo ziņu laboja jurgins, 23 Aug 2016, 16:03:11 ] |
Offline | |
|
Tomucis | 23. Aug 2016, 17:02 | #28596 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| situācijas update :
diagnostiku kā tādu( pie kompja slēgts klāt) serviss neveica, izrādās nav obd2 bet vecais sūds. Nav viņiem pārejas. Bet šaize citur, pēc "profesionālās" motora maiņas puse konektoru nebija saslēgti uz visādiem devējiem, un uz spoli no 8 vadiem 3 ir ielūzuši un viens tagad visu kustinot vispār pārgāja pušu. dotā brīdī atbraucu ar šprices adatu vada vietā kā savienojumu bet galvenais ka autiņš iet "zvērā" tagad vajag dabūt visus vadus no hvz kuurienes, un pa vakariem jāpārlasa no devējiem līdz smadzenēm vēlams lielākā daļa
19 Aug 2016, 09:32:37 hopper_offlinus rakstīja:
19 Aug 2016, 08:24:48 Tomucis rakstīja:
es tak teicu, es to dzinēju nomainiju, jo viņš bija izmīlēts līdz pēdējam, gāja kā dīzelis(skaņas ziņā) un eļļu dzēra tonnām. Tagad "jaunai" dzinējas viss ok, vienīgi šī kaite kas brīžiem izlec
Ou, piedod - saputrojos dzinejos. Lietas butibu tas gan nemaina, jo tev dzinejs krit safe mode un tas Tev nav pelites pirdiens skapi lai ignoret...
Respektivi - slegt pie diagnostikas kompja un priecaties.
|
Offline | |
|
hopper_offlinus | 23. Aug 2016, 17:11 | #28597 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
23 Aug 2016, 17:02:56 Tomucis rakstīja:
situācijas update :
diagnostiku kā tādu( pie kompja slēgts klāt) serviss neveica, izrādās nav obd2 bet vecais sūds. Nav viņiem pārejas. Bet šaize citur, pēc "profesionālās" motora maiņas puse konektoru nebija saslēgti uz visādiem devējiem, un uz spoli no 8 vadiem 3 ir ielūzuši un viens tagad visu kustinot vispār pārgāja pušu. dotā brīdī atbraucu ar šprices adatu vada vietā kā savienojumu bet galvenais ka autiņš iet "zvērā" tagad vajag dabūt visus vadus no hvz kuurienes, un pa vakariem jāpārlasa no devējiem līdz smadzenēm vēlams lielākā daļa
Ieskrien jebkurā šrotā - Tev iedos tos vadus, ja šeit neviens neizteiks velmi padālīties. Kembrikus (hvz ka tos sauc tehniski pareizi) tikai neaizmirsti uzlikt, lodējot
Par to vēco sūdu - cik atceros, paskaties service manuālā, tur principam vajadzētu būt tādam: savienot kontaktus A un B, diods (vai skrūvgriezis ar spuldzīti) uz kontaktu C. Skaitam "pulsus" un lasam no tabulas, kāds kļūdas kods ir. Kļūdas kodi iet viens pēc otra.[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 23 Aug 2016, 17:11:26 ]
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
Kefirchiks | 23. Aug 2016, 17:33 | #28598 |
|
Kopš: 09. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 90
Braucu ar: FZ1 un R6
| Pagriezienrādītājam bija H21W (BA9S), 12v 21W spuldze, ieliku tādu pašu (gandrīz), bet 23W. Deg nedaudz spožāk un krāsa arī ir savādāka (oranžāka).
21 watīga labajā pusē un 23 watīga kreisajā nekādus bojājumus relejiem neuztaisīs, ne?[ Šo ziņu laboja Kefirchiks, 23 Aug 2016, 17:33:46 ] |
Offline | |
|
DNX | 23. Aug 2016, 18:58 | #28599 |
|
Kopš: 30. Sep 2015
No: Ogre
Ziņojumi: 30
Braucu ar: TDM 900
| Varbūt kādam ir bijis kautkas līdzīgs. Braucu pa bedrainu ceļu un tahometrs ar temperatūras dačiku iesprūda uz vietas. Izslēdzot aizdedzi tahometrs tāpat rāda 3.5k apgriezienus. pie ieslēgšanas lēkā bultiņas pavisam minimālipa kādām 5 iedaļām. Izjaucu paneli nekā aizdomīga neredzu vadi itkā arī veseli. (help) ir kādi ieteikumi.(yamaha tdm 900 2003g)
[ Šo ziņu laboja DNX, 23 Aug 2016, 19:00:08 ] |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 23. Aug 2016, 19:43 | #28600 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
23 Aug 2016, 17:33:17 Kefirchiks rakstīja:
Pagriezienrādītājam bija H21W (BA9S), 12v 21W spuldze, ieliku tādu pašu (gandrīz), bet 23W. Deg nedaudz spožāk un krāsa arī ir savādāka (oranžāka).
21 watīga labajā pusē un 23 watīga kreisajā nekādus bojājumus relejiem neuztaisīs, ne?
Kad nopirku moci, tam staveja spuldzes divreiz jaudigakas, neka relejs bija - nekas traks, tikai relejs kilejas laik pa laiku. Nevareju saprast, kapec, kamer viens gurds cilveks spuldzes neizskruveja.[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 23 Aug 2016, 19:56:38 ]
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|