Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Vater
11. Aug 2016, 21:34#28521

Kopš: 24. Sep 2013

Ziņojumi: 110

Braucu ar: Drūmajām Klasikām (c) un Motorrad


11 Aug 2016, 21:20:14 Ksp rakstīja:
Vai zinātāji pateiks, vai ir iespējams (kur un par cik?) izpulēt šāda veida vieglus skrāpējumus uz moto vējstikla? Paldies jau iepriekš.

[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]


Tak sagada dazada rupjuma smilspapiru un mate nost pats.

Offline

GT
12. Aug 2016, 21:11#28522

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1

Kada latvijas veikalā ir pasūtāms dynojet ? Ineta pilns ar arzemju saitiem, bett cenas leka no 100dolariem lidz 200paundiem

Offline

Shadow
15. Aug 2016, 10:58#28523

Kopš: 29. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750

Sveiki.

Vai kāds ir restaurējis stūres demferi?
Interese tieši presējamie aboli gultni uz demfera galvas stiprinājuma un kronšteina vai tos var kur iegādāt un iepresēt?

Offline

jurgins
15. Aug 2016, 21:57#28524

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Aprilia Caponord


28 Jul 2016, 20:39:49 jurgins rakstīja:

28 Jul 2016, 15:21:21 RenegadeX rakstīja:

28 Jul 2016, 12:03:05 jurgins rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka tukšgaitā 14.05V
Uzgāzējot (nezinu uz cik. Tahometru vēl neviens nav piedāvājis nopirkt) nokrītas līdz baterijas spriegumam ~ 12.4V. Ja jau būtu kaut 13.5V braucot, tad baigi neiespringtu.

To, ka vadi pie silta motora auksti nebūs, to saprotu. Bet viņi ir krietni siltāki, kā pārējie tur pat blakus esošie vadi.

nu a kas no paša ģeneratora nāk laukā, kad uzgāzē? Vajdzētu būt laikam 40-70V
Vēl vari paņemt lēto releju (~25e) un tad paskatīties kādas izmaiņas ar lādēšanu. OEM analogu īpaši zemāk par 100e neviens negrib pārdot..


Vēl neesmu mērījis, kas nāk ārā no ģeneratora. Šonedēļ galīgi nav laika mocim, bet par regulatoru:
plāns ir šitādu uzbūvēt eksperimentālos nolūkos.Homemade RR


Pamēģināju statoru no cb500. diametri gan iekšā, gan ārā vienādi. Bet plānāks. Švakāks. Lādē tā pat, ka oriģināls. Nomainiju akumulatoru uz jaunu. Paldies proTEST par akumulatoru. Tagad notīrīju pilnīgi visus kontaktus. Sprieguma atšķirību starp akumulatoru un regulātoru samazināju no 0.2 uz 0.01v. Pielodēju ģeneratora vadus pie moto vadiem bez stekeriem. Tagad tukšgaitā ar ieslēgtām tālajām gaismām un darbojošos degvielas sūkni 14.3v uz akumulatoru. Uzgāzējot līdz redlainam 13.5v. Ar gaismām, tīri uz akumulatoru, kad motors nerūc, 12.5v
Jānopērk kādu kontaktu smēri, jāsasmērē visus kontaktus un laikam jaliekas mierā.

Offline

RenegadeX
16. Aug 2016, 00:04#28525

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


15 Aug 2016, 21:57:25 jurgins rakstīja:

28 Jul 2016, 20:39:49 jurgins rakstīja:

28 Jul 2016, 15:21:21 RenegadeX rakstīja:

28 Jul 2016, 12:03:05 jurgins rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka tukšgaitā 14.05V
Uzgāzējot (nezinu uz cik. Tahometru vēl neviens nav piedāvājis nopirkt) nokrītas līdz baterijas spriegumam ~ 12.4V. Ja jau būtu kaut 13.5V braucot, tad baigi neiespringtu.

To, ka vadi pie silta motora auksti nebūs, to saprotu. Bet viņi ir krietni siltāki, kā pārējie tur pat blakus esošie vadi.

nu a kas no paša ģeneratora nāk laukā, kad uzgāzē? Vajdzētu būt laikam 40-70V
Vēl vari paņemt lēto releju (~25e) un tad paskatīties kādas izmaiņas ar lādēšanu. OEM analogu īpaši zemāk par 100e neviens negrib pārdot..


Vēl neesmu mērījis, kas nāk ārā no ģeneratora. Šonedēļ galīgi nav laika mocim, bet par regulatoru:
plāns ir šitādu uzbūvēt eksperimentālos nolūkos.Homemade RR


Pamēģināju statoru no cb500. diametri gan iekšā, gan ārā vienādi. Bet plānāks. Švakāks. Lādē tā pat, ka oriģināls. Nomainiju akumulatoru uz jaunu. Paldies proTEST par akumulatoru. Tagad notīrīju pilnīgi visus kontaktus. Sprieguma atšķirību starp akumulatoru un regulātoru samazināju no 0.2 uz 0.01v. Pielodēju ģeneratora vadus pie moto vadiem bez stekeriem. Tagad tukšgaitā ar ieslēgtām tālajām gaismām un darbojošos degvielas sūkni 14.3v uz akumulatoru. Uzgāzējot līdz redlainam 13.5v. Ar gaismām, tīri uz akumulatoru, kad motors nerūc, 12.5v
Jānopērk kādu kontaktu smēri, jāsasmērē visus kontaktus un laikam jaliekas mierā.

A kur ir degvielas sūknis Hornetam?

Offline

jurgins
16. Aug 2016, 10:37#28526

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Aprilia Caponord

Manējam tur kaut kāds samoģelkins bijis. Aizmugurē, astē iekšā ir degvielas pumpis.


Iepriekšējais īpašnieks stāstīja, ka motors esot no CBR600 likts tā paša gada. Karburatori vismaz salīdzinot citu tā paša gada Hornetu izskatās resnāki. Uz motora gan kodi sakrīt. Abiem PC25E. Sērjas numuri, protams, atšķiras.
Kārbā no augšas iekšā nāk kaut kāds devējs, kas man bez pielietojuma dzīvo, jo nav kur piespraust.
Un vēl eļļas spiediena devējs ir blokā nevis no augšas, zem karburatoriem, bet no sāna, blakus vākam, zem kura ir aizdedzes impulsu devējs.

Offline

shkapars
16. Aug 2016, 11:36#28527

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


12 Aug 2016, 21:11:57 GT rakstīja:
Kada latvijas veikalā ir pasūtāms dynojet ? Ineta pilns ar arzemju saitiem, bett cenas leka no 100dolariem lidz 200paundiem


Dzintars Muižnieks 29 238 657

Offline

mexa
16. Aug 2016, 14:43#28528

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

varbūt kāds metālists var iekomentēt par NTN gultni 6003-CS21? izmērs ir ok, aizdoma par burtiem, uz ātro kko atradu, bet netiešu referenci. varbūt kāds kas ar to strādā var ātri iemest komentu, kas palīdzētu atrast tiešu analogu?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

semigall
16. Aug 2016, 22:11#28529

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky


15 Aug 2016, 21:57:25 jurgins rakstīja:

28 Jul 2016, 20:39:49 jurgins rakstīja:

28 Jul 2016, 15:21:21 RenegadeX rakstīja:

28 Jul 2016, 12:03:05 jurgins rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka tukšgaitā 14.05V
Uzgāzējot (nezinu uz cik. Tahometru vēl neviens nav piedāvājis nopirkt) nokrītas līdz baterijas spriegumam ~ 12.4V. Ja jau būtu kaut 13.5V braucot, tad baigi neiespringtu.

To, ka vadi pie silta motora auksti nebūs, to saprotu. Bet viņi ir krietni siltāki, kā pārējie tur pat blakus esošie vadi.

nu a kas no paša ģeneratora nāk laukā, kad uzgāzē? Vajdzētu būt laikam 40-70V
Vēl vari paņemt lēto releju (~25e) un tad paskatīties kādas izmaiņas ar lādēšanu. OEM analogu īpaši zemāk par 100e neviens negrib pārdot..


Vēl neesmu mērījis, kas nāk ārā no ģeneratora. Šonedēļ galīgi nav laika mocim, bet par regulatoru:
plāns ir šitādu uzbūvēt eksperimentālos nolūkos.Homemade RR


Pamēģināju statoru no cb500. diametri gan iekšā, gan ārā vienādi. Bet plānāks. Švakāks. Lādē tā pat, ka oriģināls. Nomainiju akumulatoru uz jaunu. Paldies proTEST par akumulatoru. Tagad notīrīju pilnīgi visus kontaktus. Sprieguma atšķirību starp akumulatoru un regulātoru samazināju no 0.2 uz 0.01v. Pielodēju ģeneratora vadus pie moto vadiem bez stekeriem. Tagad tukšgaitā ar ieslēgtām tālajām gaismām un darbojošos degvielas sūkni 14.3v uz akumulatoru. Uzgāzējot līdz redlainam 13.5v. Ar gaismām, tīri uz akumulatoru, kad motors nerūc, 12.5v
Jānopērk kādu kontaktu smēri, jāsasmērē visus kontaktus un laikam jaliekas mierā.


labāk nopūst ar electra clean ,CRC contact cleaner ,jeb kādu analogu produktu -tas atgrūž mitrumu
Iepakojuma veids ir airesola pudele-sastāvs HFC-134a -tas nedaudz variē


Offline

mezamaris
16. Aug 2016, 23:31#28530

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Ja nekā nav pie rokas-ķēžu eļļa arī labi atgrūž mitrumu.

Offline

piparss
16. Aug 2016, 23:47#28531

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 165

Braucu ar: Yamaha FZS

Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija?

Offline

Black_smoke
17. Aug 2016, 07:46#28532

Kopš: 06. Apr 2016

Ziņojumi: 31

Braucu ar: tdi un cbr900rr

Jautājums,kàdu spiedienu pumpēt slikos priekšai/aizmugurei?

Diablo sc1 sastāva sliki priekšā 120,aizmugurè 200 plata

Offline

hopper_offlinus
17. Aug 2016, 08:31#28533

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


16 Aug 2016, 23:47:05 piparss rakstīja:
Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija?


Kimija vai ari sals labi der.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

screwy
17. Aug 2016, 08:53#28534

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Roundup, pats šo lietoju.



17 Aug 2016, 08:31:51 hopper_offlinus rakstīja:

16 Aug 2016, 23:47:05 piparss rakstīja:
Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija?


Kimija vai ari sals labi der.

Offline

pacis
17. Aug 2016, 12:02#28535

Kopš: 01. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Suzuki DRZ400

Ir radusies ķibele manam DRZ400 ...eļļas mērāmais kociņš iekritis rāmī mēģināju ar magnētu dabūt ārā bet nesanāca... kādi vēl ir variānti??? jā eļlu iztecina no rāmja varētu dabūt? Sorry pa bildes lielumu nemāku savādāk.



[ Šo ziņu laboja pacis, 17 Aug 2016, 12:03:22 ]

Offline

Zigmunds
17. Aug 2016, 12:07#28536

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


17 Aug 2016, 07:46:16 Black_smoke rakstīja:
Jautājums,kàdu spiedienu pumpēt slikos priekšai/aizmugurei?

Diablo sc1 sastāva sliki priekšā 120,aizmugurè 200 plata



2.1 priekšā
1.6 aizmugurē

https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/...technical-advice

[ Šo ziņu laboja Zigmunds, 17 Aug 2016, 12:10:06 ]

Offline

andrejins
17. Aug 2016, 14:46#28537

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


17 Aug 2016, 08:53:45 screwy rakstīja:
Roundup, pats šo lietoju.



17 Aug 2016, 08:31:51 hopper_offlinus rakstīja:

16 Aug 2016, 23:47:05 piparss rakstīja:
Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija?


Kimija vai ari sals labi der.



Roundup der arī jumtu mazgāšanai no sūnām. brīnumlīdzeklsi zaļu veidojumu iznīdēšanai

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

128
17. Aug 2016, 15:27#28538

Kopš: 06. Jun 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


17 Aug 2016, 14:46:18 andrejins rakstīja:

17 Aug 2016, 08:53:45 screwy rakstīja:
Roundup, pats šo lietoju.

17 Aug 2016, 08:31:51 hopper_offlinus rakstīja:

16 Aug 2016, 23:47:05 piparss rakstīja:
Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija?


Kimija vai ari sals labi der.



Roundup der arī jumtu mazgāšanai no sūnām. brīnumlīdzeklsi zaļu veidojumu iznīdēšanai

Nolej visu bruģi ar AdBlue! pa daudz slēpekļa visu zaļo nokaltē! Pārbaudīts strādā!

Offline

piparss
17. Aug 2016, 17:43#28539

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 165

Braucu ar: Yamaha FZS


17 Aug 2016, 15:27:43 128 rakstīja:

17 Aug 2016, 14:46:18 andrejins rakstīja:

17 Aug 2016, 08:53:45 screwy rakstīja:
Roundup, pats šo lietoju.

17 Aug 2016, 08:31:51 hopper_offlinus rakstīja:

16 Aug 2016, 23:47:05 piparss rakstīja:
Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija?


Kimija vai ari sals labi der.



Roundup der arī jumtu mazgāšanai no sūnām. brīnumlīdzeklsi zaļu veidojumu iznīdēšanai

Nolej visu bruģi ar AdBlue! pa daudz slēpekļa visu zaļo nokaltē! Pārbaudīts strādā!


Raundaps ir ok , bet vai blakus trotuāra dobē augošajām rozēm nekaitēs?

Offline

pacis
17. Aug 2016, 17:53#28540

Kopš: 01. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Suzuki DRZ400

Nu jūs jau iebraucat pārāk dziļā dārzkopība nav istais topiks...

Offline