Autors | Ziņojums |
Vater | 11. Aug 2016, 21:34 | #28521 |
|
Kopš: 24. Sep 2013
Ziņojumi: 110
Braucu ar: Drūmajām Klasikām (c) un Motorrad
|
11 Aug 2016, 21:20:14 Ksp rakstīja:
Vai zinātāji pateiks, vai ir iespējams (kur un par cik?) izpulēt šāda veida vieglus skrāpējumus uz moto vējstikla? Paldies jau iepriekš.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Tak sagada dazada rupjuma smilspapiru un mate nost pats. |
Offline | |
|
GT | 12. Aug 2016, 21:11 | #28522 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
| Kada latvijas veikalā ir pasūtāms dynojet ? Ineta pilns ar arzemju saitiem, bett cenas leka no 100dolariem lidz 200paundiem |
Offline | |
|
Shadow | 15. Aug 2016, 10:58 | #28523 |
|
Kopš: 29. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750
| Sveiki.
Vai kāds ir restaurējis stūres demferi?
Interese tieši presējamie aboli gultni uz demfera galvas stiprinājuma un kronšteina vai tos var kur iegādāt un iepresēt? |
Offline | |
|
|
jurgins | 15. Aug 2016, 21:57 | #28524 |
|
Kopš: 03. Sep 2015
No: Ventspils
Ziņojumi: 182
Braucu ar: Aprilia Caponord
|
28 Jul 2016, 20:39:49 jurgins rakstīja:
28 Jul 2016, 15:21:21 RenegadeX rakstīja:
28 Jul 2016, 12:03:05 jurgins rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka tukšgaitā 14.05V
Uzgāzējot (nezinu uz cik. Tahometru vēl neviens nav piedāvājis nopirkt) nokrītas līdz baterijas spriegumam ~ 12.4V. Ja jau būtu kaut 13.5V braucot, tad baigi neiespringtu.
To, ka vadi pie silta motora auksti nebūs, to saprotu. Bet viņi ir krietni siltāki, kā pārējie tur pat blakus esošie vadi.
nu a kas no paša ģeneratora nāk laukā, kad uzgāzē? Vajdzētu būt laikam 40-70V
Vēl vari paņemt lēto releju (~25e) un tad paskatīties kādas izmaiņas ar lādēšanu. OEM analogu īpaši zemāk par 100e neviens negrib pārdot..
Vēl neesmu mērījis, kas nāk ārā no ģeneratora. Šonedēļ galīgi nav laika mocim, bet par regulatoru:
plāns ir šitādu uzbūvēt eksperimentālos nolūkos.Homemade RR
Pamēģināju statoru no cb500. diametri gan iekšā, gan ārā vienādi. Bet plānāks. Švakāks. Lādē tā pat, ka oriģināls. Nomainiju akumulatoru uz jaunu. Paldies proTEST par akumulatoru. Tagad notīrīju pilnīgi visus kontaktus. Sprieguma atšķirību starp akumulatoru un regulātoru samazināju no 0.2 uz 0.01v. Pielodēju ģeneratora vadus pie moto vadiem bez stekeriem. Tagad tukšgaitā ar ieslēgtām tālajām gaismām un darbojošos degvielas sūkni 14.3v uz akumulatoru. Uzgāzējot līdz redlainam 13.5v. Ar gaismām, tīri uz akumulatoru, kad motors nerūc, 12.5v
Jānopērk kādu kontaktu smēri, jāsasmērē visus kontaktus un laikam jaliekas mierā. |
Offline | |
|
RenegadeX | 16. Aug 2016, 00:04 | #28525 |
|
Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
|
15 Aug 2016, 21:57:25 jurgins rakstīja:
28 Jul 2016, 20:39:49 jurgins rakstīja:
28 Jul 2016, 15:21:21 RenegadeX rakstīja:
28 Jul 2016, 12:03:05 jurgins rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka tukšgaitā 14.05V
Uzgāzējot (nezinu uz cik. Tahometru vēl neviens nav piedāvājis nopirkt) nokrītas līdz baterijas spriegumam ~ 12.4V. Ja jau būtu kaut 13.5V braucot, tad baigi neiespringtu.
To, ka vadi pie silta motora auksti nebūs, to saprotu. Bet viņi ir krietni siltāki, kā pārējie tur pat blakus esošie vadi.
nu a kas no paša ģeneratora nāk laukā, kad uzgāzē? Vajdzētu būt laikam 40-70V
Vēl vari paņemt lēto releju (~25e) un tad paskatīties kādas izmaiņas ar lādēšanu. OEM analogu īpaši zemāk par 100e neviens negrib pārdot..
Vēl neesmu mērījis, kas nāk ārā no ģeneratora. Šonedēļ galīgi nav laika mocim, bet par regulatoru:
plāns ir šitādu uzbūvēt eksperimentālos nolūkos.Homemade RR
Pamēģināju statoru no cb500. diametri gan iekšā, gan ārā vienādi. Bet plānāks. Švakāks. Lādē tā pat, ka oriģināls. Nomainiju akumulatoru uz jaunu. Paldies proTEST par akumulatoru. Tagad notīrīju pilnīgi visus kontaktus. Sprieguma atšķirību starp akumulatoru un regulātoru samazināju no 0.2 uz 0.01v. Pielodēju ģeneratora vadus pie moto vadiem bez stekeriem. Tagad tukšgaitā ar ieslēgtām tālajām gaismām un darbojošos degvielas sūkni 14.3v uz akumulatoru. Uzgāzējot līdz redlainam 13.5v. Ar gaismām, tīri uz akumulatoru, kad motors nerūc, 12.5v
Jānopērk kādu kontaktu smēri, jāsasmērē visus kontaktus un laikam jaliekas mierā.
A kur ir degvielas sūknis Hornetam? |
Offline | |
|
jurgins | 16. Aug 2016, 10:37 | #28526 |
|
Kopš: 03. Sep 2015
No: Ventspils
Ziņojumi: 182
Braucu ar: Aprilia Caponord
| Manējam tur kaut kāds samoģelkins bijis. Aizmugurē, astē iekšā ir degvielas pumpis.
Iepriekšējais īpašnieks stāstīja, ka motors esot no CBR600 likts tā paša gada. Karburatori vismaz salīdzinot citu tā paša gada Hornetu izskatās resnāki. Uz motora gan kodi sakrīt. Abiem PC25E. Sērjas numuri, protams, atšķiras.
Kārbā no augšas iekšā nāk kaut kāds devējs, kas man bez pielietojuma dzīvo, jo nav kur piespraust.
Un vēl eļļas spiediena devējs ir blokā nevis no augšas, zem karburatoriem, bet no sāna, blakus vākam, zem kura ir aizdedzes impulsu devējs. |
Offline | |
|
shkapars | 16. Aug 2016, 11:36 | #28527 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
12 Aug 2016, 21:11:57 GT rakstīja:
Kada latvijas veikalā ir pasūtāms dynojet ? Ineta pilns ar arzemju saitiem, bett cenas leka no 100dolariem lidz 200paundiem
Dzintars Muižnieks 29 238 657 |
Offline | |
|
mexa | 16. Aug 2016, 14:43 | #28528 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| varbūt kāds metālists var iekomentēt par NTN gultni 6003-CS21? izmērs ir ok, aizdoma par burtiem, uz ātro kko atradu, bet netiešu referenci. varbūt kāds kas ar to strādā var ātri iemest komentu, kas palīdzētu atrast tiešu analogu?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
semigall | 16. Aug 2016, 22:11 | #28529 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
|
15 Aug 2016, 21:57:25 jurgins rakstīja:
28 Jul 2016, 20:39:49 jurgins rakstīja:
28 Jul 2016, 15:21:21 RenegadeX rakstīja:
28 Jul 2016, 12:03:05 jurgins rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka tukšgaitā 14.05V
Uzgāzējot (nezinu uz cik. Tahometru vēl neviens nav piedāvājis nopirkt) nokrītas līdz baterijas spriegumam ~ 12.4V. Ja jau būtu kaut 13.5V braucot, tad baigi neiespringtu.
To, ka vadi pie silta motora auksti nebūs, to saprotu. Bet viņi ir krietni siltāki, kā pārējie tur pat blakus esošie vadi.
nu a kas no paša ģeneratora nāk laukā, kad uzgāzē? Vajdzētu būt laikam 40-70V
Vēl vari paņemt lēto releju (~25e) un tad paskatīties kādas izmaiņas ar lādēšanu. OEM analogu īpaši zemāk par 100e neviens negrib pārdot..
Vēl neesmu mērījis, kas nāk ārā no ģeneratora. Šonedēļ galīgi nav laika mocim, bet par regulatoru:
plāns ir šitādu uzbūvēt eksperimentālos nolūkos.Homemade RR
Pamēģināju statoru no cb500. diametri gan iekšā, gan ārā vienādi. Bet plānāks. Švakāks. Lādē tā pat, ka oriģināls. Nomainiju akumulatoru uz jaunu. Paldies proTEST par akumulatoru. Tagad notīrīju pilnīgi visus kontaktus. Sprieguma atšķirību starp akumulatoru un regulātoru samazināju no 0.2 uz 0.01v. Pielodēju ģeneratora vadus pie moto vadiem bez stekeriem. Tagad tukšgaitā ar ieslēgtām tālajām gaismām un darbojošos degvielas sūkni 14.3v uz akumulatoru. Uzgāzējot līdz redlainam 13.5v. Ar gaismām, tīri uz akumulatoru, kad motors nerūc, 12.5v
Jānopērk kādu kontaktu smēri, jāsasmērē visus kontaktus un laikam jaliekas mierā.
labāk nopūst ar electra clean ,CRC contact cleaner ,jeb kādu analogu produktu -tas atgrūž mitrumu
Iepakojuma veids ir airesola pudele-sastāvs HFC-134a -tas nedaudz variē
|
Offline | |
|
mezamaris | 16. Aug 2016, 23:31 | #28530 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Ja nekā nav pie rokas-ķēžu eļļa arī labi atgrūž mitrumu. |
Offline | |
|
piparss | 16. Aug 2016, 23:47 | #28531 |
|
Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 165
Braucu ar: Yamaha FZS
| Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija? |
Offline | |
|
Black_smoke | 17. Aug 2016, 07:46 | #28532 |
|
Kopš: 06. Apr 2016
Ziņojumi: 31
Braucu ar: tdi un cbr900rr
| Jautājums,kàdu spiedienu pumpēt slikos priekšai/aizmugurei?
Diablo sc1 sastāva sliki priekšā 120,aizmugurè 200 plata |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 17. Aug 2016, 08:31 | #28533 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
16 Aug 2016, 23:47:05 piparss rakstīja:
Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija?
Kimija vai ari sals labi der.
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
screwy | 17. Aug 2016, 08:53 | #28534 |
|
Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Roundup, pats šo lietoju.
17 Aug 2016, 08:31:51 hopper_offlinus rakstīja:
16 Aug 2016, 23:47:05 piparss rakstīja:
Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija?
Kimija vai ari sals labi der.
|
Offline | |
|
pacis | 17. Aug 2016, 12:02 | #28535 |
|
Kopš: 01. Apr 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 29
Braucu ar: Suzuki DRZ400
| Ir radusies ķibele manam DRZ400 ...eļļas mērāmais kociņš iekritis rāmī mēģināju ar magnētu dabūt ārā bet nesanāca... kādi vēl ir variānti??? jā eļlu iztecina no rāmja varētu dabūt? Sorry pa bildes lielumu nemāku savādāk.
[ Šo ziņu laboja pacis, 17 Aug 2016, 12:03:22 ] |
Offline | |
|
Zigmunds | 17. Aug 2016, 12:07 | #28536 |
|
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
17 Aug 2016, 07:46:16 Black_smoke rakstīja:
Jautājums,kàdu spiedienu pumpēt slikos priekšai/aizmugurei?
Diablo sc1 sastāva sliki priekšā 120,aizmugurè 200 plata
2.1 priekšā
1.6 aizmugurē
https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/...technical-advice
[ Šo ziņu laboja Zigmunds, 17 Aug 2016, 12:10:06 ] |
Offline | |
|
andrejins | 17. Aug 2016, 14:46 | #28537 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
17 Aug 2016, 08:53:45 screwy rakstīja:
Roundup, pats šo lietoju.
17 Aug 2016, 08:31:51 hopper_offlinus rakstīja:
16 Aug 2016, 23:47:05 piparss rakstīja:
Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija?
Kimija vai ari sals labi der.
Roundup der arī jumtu mazgāšanai no sūnām. brīnumlīdzeklsi zaļu veidojumu iznīdēšanai
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
128 | 17. Aug 2016, 15:27 | #28538 |
|
Kopš: 06. Jun 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
17 Aug 2016, 14:46:18 andrejins rakstīja:
17 Aug 2016, 08:53:45 screwy rakstīja:
Roundup, pats šo lietoju.
17 Aug 2016, 08:31:51 hopper_offlinus rakstīja:
16 Aug 2016, 23:47:05 piparss rakstīja:
Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija?
Kimija vai ari sals labi der.
Roundup der arī jumtu mazgāšanai no sūnām. brīnumlīdzeklsi zaļu veidojumu iznīdēšanai
Nolej visu bruģi ar AdBlue! pa daudz slēpekļa visu zaļo nokaltē! Pārbaudīts strādā! |
Offline | |
|
piparss | 17. Aug 2016, 17:43 | #28539 |
|
Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 165
Braucu ar: Yamaha FZS
|
17 Aug 2016, 15:27:43 128 rakstīja:
17 Aug 2016, 14:46:18 andrejins rakstīja:
17 Aug 2016, 08:53:45 screwy rakstīja:
Roundup, pats šo lietoju.
17 Aug 2016, 08:31:51 hopper_offlinus rakstīja:
16 Aug 2016, 23:47:05 piparss rakstīja:
Bisku off topic, bet nezināju kur lai liek. Tikko iztīrīts brugis (ar karcher) , sabērta jauna smalkā smilts, ko lai dara lai savienojuma vietās tik ātri neaizug jaunas nezāles un zāle. Kad pie senčiem mazgāju - brugis tīrs un smuks , bet nezāles izlīda jau pēc mēneša. Kādi varianti ? Kīmija?
Kimija vai ari sals labi der.
Roundup der arī jumtu mazgāšanai no sūnām. brīnumlīdzeklsi zaļu veidojumu iznīdēšanai
Nolej visu bruģi ar AdBlue! pa daudz slēpekļa visu zaļo nokaltē! Pārbaudīts strādā!
Raundaps ir ok , bet vai blakus trotuāra dobē augošajām rozēm nekaitēs? |
Offline | |
|
pacis | 17. Aug 2016, 17:53 | #28540 |
|
Kopš: 01. Apr 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 29
Braucu ar: Suzuki DRZ400
| Nu jūs jau iebraucat pārāk dziļā dārzkopība nav istais topiks... |
Offline | |
|