Autors | Ziņojums |
Deerjhon | 07. Aug 2016, 00:20 | #28501 |
|
Kopš: 25. Jul 2015
No: Gulbene
Ziņojumi: 41
Braucu ar: jhon deere 1270G Honda VTR1000 X5
| Vīri, problēma!!! Ir uzstādīts voltmetrs, uz viņa rāda tukšgaitā rāda 14,2V braucot 13,7. Mērot ar testeri pie akumulatora 14,8. Kāpēc rāda savādāk testeris, tā jābūt? Iespringstu tāpēc, kad vienu dienu vizinoties uzlāde nokrita līdz 12,5V, pēc 1km atkal sāka lādēt kā vajag. Kas par problēmu varētu būt? Plānojas garāks brauciens, negribu pārsteigumus uz ceļa. Mocis Honda vtr1000 |
Offline | |
|
mexa | 07. Aug 2016, 00:41 | #28502 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| testeris pa 10E var arii raadiit ko pagadaas. tas voltmetrs kas ir tev(pats liku) ja tev tas dzeltenais VTR... saimnieks gribeejaa nedaargu indikaaciju uz aatro, ebaja variants tika uzstaadiits. tie voltmetri peec uudens tikshanas raada pigorus... labs testeris tev paraadiis kaa ir iisteniibaa. parbaudi savienojumu uz RR, peedeejo kas vinjam staaveeja es neliku, bet ir no kiinas ne pats leetais. varbuut arii RR jau netur... saakumaa tas voltmetrs raadiija korekti! uudeni vinji baidaas gan
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
lomsz | 07. Aug 2016, 08:56 | #28503 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
06 Aug 2016, 23:31:59 mexa rakstīja:
06 Aug 2016, 23:11:26 vlkpc rakstīja:
05 Aug 2016, 12:06:35 lomsz rakstīja:
Vēl joprojām dīda velni pārtaisīt sajūgu no troses uz hidrauliku. Vajag k-kādu tabulu, aprakstu utt, kur redzēt kāda diametra cilindra apakšējo mašīnu (slave cylinder) likt. Augšējā (master cylinder) būs ar 12,65 cilindru. Gatavu kitu nav , ir pieejami līdzīgiem modeļiem par veca moča cenu vai ķīna bez izmēriem. Slodze liela, sajūgā stipri pastiprinātas atsperes, lietots tiek daudz un nežēlojot...
Ja neatrodas kalkulators/tabulas, tad rēķini pats. Samēri sviru plecus abos galos, sarēķini proporcijas, un proporciju ievēro cilindru diametros. Tā kā ir runa par stingrākām atsperēm, tad vari proporciju pamainīt, jo vairs praktiski nebūs vajadzīga gājiena rezerve troses elastībai u.c. troses trūkumiem.
pirmdien atgaadini lai kompii paluuru, ir ekscelja tabula bremzeem, bet formulas ir internetaa, visa fishka attieciibaa. sajuugam feel ratenhz kaa izteikt, pat negribu, savam mo njemshu nost hidro sajuugu...
Pārgāja... Dabūju vēl vienu izspiedēja sviru (apakšas), uzmetinājām garāku par 9,5mm (zagta ideja no USA foruma), un ar sajūgu viss kļuva patīkami un nesāpīgi pat ar pastiprināto Barnett sajūgu... Gājiens arī pilnīgi pietiek... Tev mūžam dzīvot, trose... |
Offline | |
|
|
mezamaris | 07. Aug 2016, 21:27 | #28504 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Interesanti,pirms pāris dienām taisīju tādu Pažaram... |
Offline | |
|
mikrefons | 08. Aug 2016, 00:38 | #28505 |
|
Kopš: 22. Sep 2013
No: Olaine
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Ar piekabi!
| Noskaties VIDEO un izdari secinājumus
Video ir par V8 motoru, bet vispār atmosfēriskie benzīna dzinēji pārāk neatšķiras. Vienīgais apgriezieni.
05 Aug 2016, 13:17:59 eto rakstīja:
Vai šādu defektu nevajadzētu taisnot ārā, tas ļoti neietekmē skaņu, jaudu? Vai var neiespringt?
Dēļ buktes ir samazinājies diametrs vismaz par kādiem 30%
|
Offline | |
|
mezamaris | 08. Aug 2016, 01:06 | #28506 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Secinājums-tavs vienīgais instruments var būt āmurs,ja ir kāds kas to visu apmaksā... |
Offline | |
|
bone_itch | 08. Aug 2016, 08:52 | #28507 |
|
Kopš: 09. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400
|
04 Aug 2016, 12:41:18 mexa rakstīja:
pirmkārt vai ir pēdas ka kāds tur jau līda? ja ir tad atbilde ir jāskatās uz vietas un tikai. pakonsultēt var...
laikam derēs
ieskatoties shēmas aukšdaļā redzi oranž sarkanu vadu, oem ir paredzēts sanāk ka 2 lampas... ja to vadu pārkniebsi, tad tuvā gaisma slēgsies ārā kad ieslēdz tālo. TAS pie nosacījuma ka šī shēma atbilst tavam mo!
04 Aug 2016, 14:58:59 bone_itch rakstīja:
Pētīju shēmu. Aukšdaļā Oranža/sarkana cilpa patiesībā ir "LIGHT ON" - šķiet, ka tur neko griezt nevajag.
Jāgriež ir "Dimmer switch" White, kā arī WH/YEL pēc 1mā atzarojuma tā daļa, kas iet pa labi. Jāsavieno "daļa pa labi" ar WH no "Dimmer switch" un tad wisam jābūt bumbās.
Protams, ja tā ir mana mo shēma - tajā nav "Pass light" slēdzis vai cilpa, bet mo tāda štelle ir
Mēģināju gan tavējo, gan savējo variantu - nesanāk vēlamais rezultāts. Ar tavu neieslēdzas neviena lampa un ar manu sanāk auzas dažādos izpildījumos!
Shēma līdz galam 100% arī neatbilst, bet ir daudz kas sakrīt.
Visticamāk vajadzēs palīdzību - ja pats ar tādām lietām nodarbojies, tad atsūti, lūdzu, numuru, vai iesaki kādu, kas var palīdzēt. |
Offline | |
|
ursus | 08. Aug 2016, 11:09 | #28508 |
|
Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Noslēgums VZ 800. Saliku atpakaļ -kā bija-.Kas interesanti -jēbrajā- atradu tirgošanā sagraizītas šīs lietas .
Adatām ir 5 pozīcijas(solis 0.5mm apmēram),pēc noklusējuma bija pa vidu,tagad adatas ir paceltas pa 1 robiņu uz augšu. Nākam sezon varbūt pacelšu līdz galam augšā. Jāpakontrolē sveču krāsa ,degvielas patēriņš.
Bildēs četras sveces,viens pāris ir pirms sinhronizācijas,otrs pēc. Abi komplekti(pāris) ir nolikti rezervē,jo svecēm tālu līdz manuālī noteiktajam.
Bildes ir pelēcīgas,jo bildēts ar -alus pudeli-
mocis palicis mazāk -stervozs-,subjektīvi ir uzlabojušies visi motora parametri.
----------------- JAWA |
Offline | |
|
Jim-Beam | 08. Aug 2016, 16:41 | #28509 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| Turpinot par svecēm. Pirms kāda mēneša nomainīju savam mocikam abas sveces. šodien viena no viņām nomira. Tāka nav vispār vairs dzirksteles. Vai tas norāda uz kādu citu problēmu nevis vienkārši sveces brāķis? Iepriekš arī mainīju tāpēc ka tieši šajā pašā cilindrā regulāri aizlēja sveci. |
Offline | |
|
Ferre | 08. Aug 2016, 16:49 | #28510 |
|
Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
| Sveiki spečuki!
Man ķibele, gribēju atskrūvēt mocītim skrūves un noņemt sēdekli, bet tur tām seškantēm aprautas kantītes un ieliktā seškante vienkārši griežas uz riņķi..! Iesakiet lūdzu! Ko darīt
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ |
Offline | |
|
maniac | 08. Aug 2016, 17:45 | #28511 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5173
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
08 Aug 2016, 16:41:46 Jim-Beam rakstīja:
Turpinot par svecēm. Pirms kāda mēneša nomainīju savam mocikam abas sveces. šodien viena no viņām nomira. Tāka nav vispār vairs dzirksteles. Vai tas norāda uz kādu citu problēmu nevis vienkārši sveces brāķis? Iepriekš arī mainīju tāpēc ka tieši šajā pašā cilindrā regulāri aizlēja sveci.
Vai aizliešanas iemeslu novērsi? A varbūt aizlēja, jo nestrādāja svece?
Man ir gadījies, ka vienlaicīgi nomirst divas no trim (trīscilindru mocim) tikko nomainītām svecēm. Pavisam jaunām NGK. Nomainīju pret tādām pašām un nobraucu ar tām līdz moča pārdošanai. |
Offline | |
|
ursus | 08. Aug 2016, 18:53 | #28512 |
|
Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Svecēm nepatīk -aizliešana-,tas tā ir bijis un laikam būs.Sevišķi smagi ir ar irīdija (sporta) svecēm.
Aizbrauc uz Leinoidu,tur tev smalki apstāstīs kas un kā. Jo varbūtība uz -kreisajām - ir paliela.
P.S. -padumijas- laikā līdzēja saprāta robežās izkarsētas uz gāzes plīts(esmu redzējis, ka karsē ar degošu avīzi ). Sveces atsāk savu darbu.[ Šo ziņu laboja ursus, 08 Aug 2016, 18:54:22 ]
----------------- JAWA |
Offline | |
|
mexa | 08. Aug 2016, 18:54 | #28513 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
08 Aug 2016, 16:41:46 Jim-Beam rakstīja:
Turpinot par svecēm. Pirms kāda mēneša nomainīju savam mocikam abas sveces. šodien viena no viņām nomira. Tāka nav vispār vairs dzirksteles. Vai tas norāda uz kādu citu problēmu nevis vienkārši sveces brāķis? Iepriekš arī mainīju tāpēc ka tieši šajā pašā cilindrā regulāri aizlēja sveci.
ir gadjies ka mirst pilngi jauna svece
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
mexa | 08. Aug 2016, 18:57 | #28514 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
08 Aug 2016, 16:49:27 Ferre rakstīja:
Sveiki spečuki!
Man ķibele, gribēju atskrūvēt mocītim skrūves un noņemt sēdekli, bet tur tām seškantēm aprautas kantītes un ieliktā seškante vienkārši griežas uz riņķi..! Iesakiet lūdzu! Ko darīt
iekšējais seškantei ņjem mucinju ar torx-un sit iekšā, lētais gals var neturēt. ja galva skrūvei apaļa tad 12 kanšu galviņu sit virsū. ja ārējais hex tad pilnīgi apaļai galvai var piemeklēt zvaigznes tipa mucu-galvu skrūves iet tādas citiem motoriem.
ekstraktors ņipričom, ja tikai nourb galvu(ja iekšējais hex) un ar pirkstu izskrūvē vītni...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
vlkpc | 08. Aug 2016, 19:02 | #28515 |
|
Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
08 Aug 2016, 16:49:27 Ferre rakstīja:
Sveiki spečuki!
Man ķibele, gribēju atskrūvēt mocītim skrūves un noņemt sēdekli, bet tur tām seškantēm aprautas kantītes un ieliktā seškante vienkārši griežas uz riņķi..! Iesakiet lūdzu! Ko darīt
Reizēm pietrūkst pavisam maz. Seškantim gals nomuļļāts gan jau, nogriez ar fleksi pāris mm. Tad liec iekšā, lai stūri pret stūriem atbilstu un piesit ar āmuru. Turi spiedienu vaļā, un vienlaicīgi sit ar āmuriņu, lai atbrīvojas vītne.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... |
Offline | |
|
Ferre | 08. Aug 2016, 21:12 | #28516 |
|
Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
|
08 Aug 2016, 19:02:50 vlkpc rakstīja:
08 Aug 2016, 16:49:27 Ferre rakstīja:
Sveiki spečuki!
Man ķibele, gribēju atskrūvēt mocītim skrūves un noņemt sēdekli, bet tur tām seškantēm aprautas kantītes un ieliktā seškante vienkārši griežas uz riņķi..! Iesakiet lūdzu! Ko darīt
Reizēm pietrūkst pavisam maz. Seškantim gals nomuļļāts gan jau, nogriez ar fleksi pāris mm. Tad liec iekšā, lai stūri pret stūriem atbilstu un piesit ar āmuru. Turi spiedienu vaļā, un vienlaicīgi sit ar āmuriņu, lai atbrīvojas vītne.
Paldies visiem par padomu, brīvākā brīdī ķeršos kl āt, redzēs kas no tā visa sanāks..
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ |
Offline | |
|
bone_itch | 10. Aug 2016, 08:41 | #28517 |
|
Kopš: 09. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400
| Vēlos uzstādīt displeju (Ar oranžu fonu un melnu ciparu), kurš rāda pārnesumu.
Vai to var izdarīt manam Moo?
Cik grūti tas ir?
Kas ir vajadzīgs? |
Offline | |
|
mexa | 10. Aug 2016, 09:33 | #28518 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| citiem mo ir kaarbaa deveejs, tobish viss plug&play. citi liek magneetus uz kaajinjas, un tie tad skaita kuraa aatrumaa. citi atkal lasa spido/taxo lai saprastu kursh aatrums...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Dinamiitc | 11. Aug 2016, 18:16 | #28519 |
|
Kopš: 12. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 6
Braucu ar: Motorizēto Slotaskātu/ Peugeot 206CC
| KTM Cdi 59039031400 Sx450 nav kādam? Varbūt kāds reanimē? Vai kāds ir licis ar citu kodu, negļuko?
----------------- Nevērtē pēc vizuālā, vērtē pēc satura |
Offline | |
|
Ksp | 11. Aug 2016, 21:20 | #28520 |
|
Kopš: 11. Aug 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 49
Braucu ar: Suzuki GSF 600 Bandit
| Vai zinātāji pateiks, vai ir iespējams (kur un par cik?) izpulēt šāda veida vieglus skrāpējumus uz moto vējstikla? Paldies jau iepriekš.
|
Offline | |
|