Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
jurgins | 04. Aug 2016, 21:27 | #28481 |
| Kopš: 03. Sep 2015
No: Ventspils
Ziņojumi: 182
Braucu ar: Aprilia Caponord
|
02 Aug 2016, 22:52:58 ursus rakstīja:
uzgāzējot mazinās spriegums,kad reāli viņam nav jāmazinās? bet tukšgaitā oki ?
nu nav ar kaut ko kārtībā,man liekas ka tas pats RR.
Akumulatora spriegums ap 12.5V pēc stāvēšanas ir pilnīgi normāls.Man viņiem (arī jaunam) 12.6-12.8V robežās stāvējušiem.
Dabūju garāžā otru tādu pašu moci.
Nomērīju viņam lādēšanu - tukšgaitā ap 13.5V. Uzgāzējot līdz pat 19V
Uzliku viņam savu regulatoru. Smuki 14.4V neatkarīgi no apgriezieniem.
Man ar viņa regulatoru gandrīz vēl švakāk, kā ar savējo.
Paša būvētais darbojas līdzīgi kā oriģināls. Tik lādē par voltu vairāk, kā oriģināls.
Man uz ģeneratora tinumiem ap 11VAC tukšgaitā. Viņam 13VAC. Kaut kā izskatās, ka būs nevis regulators, bet stators vainīgs pie visa.
Bonusā visam izskatās, ka nevis aķis pats nosēžas, kamēr moci rūcināju, kā iepriekš domāju, bet kaut kādas ziepes ir arī starterī. Ar vienu un to pašu aķi viens mocis lec bez problēmām, otrs knapi pagriežas un apstājas. Autiņiem zinu, ka bukses starterī kad sadilst, tad šitādi simptomi parādās siltam motoram. Gan jau te tas pats. Būs pēc pāris stundām jāaiziet līdz garāžai, pamēģināt, kad motors padzisis.
Vienvārdsakot meklēju statoru
edit: pec pusotras stundas, kad motors padzisis, lec ka prieks
[ Šo ziņu laboja jurgins, 04 Aug 2016, 22:27:37 ] | Offline | | |
ksneps | 04. Aug 2016, 21:56 | #28482 |
| Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| Ar LP aķīti nopisos divi gadi. Ar VARTA vispār neviena problēma sezonas garumā. Takā aķis arī ir no svara. | Offline | | |
Naits | 04. Aug 2016, 22:10 | #28483 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| LP vispār nav aķis, pat par izstrādājumu nevar nosaukt. Cena protams atbilstoša.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
|
hla | 04. Aug 2016, 22:25 | #28484 |
| Kopš: 22. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: KTM 950 SE R
| ...ja par Vartu, tad AA baterijas īsti nejēdz uztaisīt lai tos 1.5V tūrētu līdz galam, kā tas sanāk Duracelim un Kodakam...
p.s. labi ka LC4 bija kurbuls, LC8 viena sezona,vēlā rudenī pēc nakts mīnusos knapi griež... | Offline | | |
klucis | 04. Aug 2016, 22:41 | #28485 |
| Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
| ...ja par Vartu,tad mocis pirkts Vācijā 2007.gadā,iekšā Varta,līdz šim brīdim nekad nav lādēts(arī ziemās ir palicis uz mo),izbrauc reti un maz,nekad nav bijušas prooblēmas
Latvijā pirktie tik ilgi nedzīvo | Offline | | |
mexa | 05. Aug 2016, 02:10 | #28486 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
04 Aug 2016, 21:27:02 jurgins rakstīja:
02 Aug 2016, 22:52:58 ursus rakstīja:
uzgāzējot mazinās spriegums,kad reāli viņam nav jāmazinās? bet tukšgaitā oki ?
nu nav ar kaut ko kārtībā,man liekas ka tas pats RR.
Akumulatora spriegums ap 12.5V pēc stāvēšanas ir pilnīgi normāls.Man viņiem (arī jaunam) 12.6-12.8V robežās stāvējušiem.
Dabūju garāžā otru tādu pašu moci.
Nomērīju viņam lādēšanu - tukšgaitā ap 13.5V. Uzgāzējot līdz pat 19V
Uzliku viņam savu regulatoru. Smuki 14.4V neatkarīgi no apgriezieniem.
Man ar viņa regulatoru gandrīz vēl švakāk, kā ar savējo.
Paša būvētais darbojas līdzīgi kā oriģināls. Tik lādē par voltu vairāk, kā oriģināls.
Man uz ģeneratora tinumiem ap 11VAC tukšgaitā. Viņam 13VAC. Kaut kā izskatās, ka būs nevis regulators, bet stators vainīgs pie visa.
Bonusā visam izskatās, ka nevis aķis pats nosēžas, kamēr moci rūcināju, kā iepriekš domāju, bet kaut kādas ziepes ir arī starterī. Ar vienu un to pašu aķi viens mocis lec bez problēmām, otrs knapi pagriežas un apstājas. Autiņiem zinu, ka bukses starterī kad sadilst, tad šitādi simptomi parādās siltam motoram. Gan jau te tas pats. Būs pēc pāris stundām jāaiziet līdz garāžai, pamēģināt, kad motors padzisis.
Vienvārdsakot meklēju statoru
edit: pec pusotras stundas, kad motors padzisis, lec ka prieks
RR kvalitaate ir liela loma, statora reaktiivaa pretestiiba, induktivitaate kaa taada, magneeta jauda... tev vadi pashaa RR ir resni? viena garuma? te viss saakas. probleemas rodas kad vadiibas sheema nepareizi nolasa voltaazhu...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
IS | 05. Aug 2016, 07:33 | #28487 |
| Kopš: 08. Dec 2015
Ziņojumi: 38
Braucu ar: YAMAHA XJR1200
| Vai kāds var pateikt, kas par lietu. Lieta tāda ka manam Suzuki GSXR 600 2001 g. dodot ručkā , no kādiem 9k apgriezieniem mēdz dažreiz noraustīties motors uz pavisam īsu brīdi, bet noraustās jūtami.. uz kādu pussekundi tā kaut kā un neatlaižot gāzi pēc tam aiziet tālāk ... domāju ja tas būtu sajūgs viņš sāktu slīdēt ... kas tas varētu būt | Offline | | |
semigall | 05. Aug 2016, 09:54 | #28488 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
|
04 Aug 2016, 21:27:02 jurgins rakstīja:
02 Aug 2016, 22:52:58 ursus rakstīja:
uzgāzējot mazinās spriegums,kad reāli viņam nav jāmazinās? bet tukšgaitā oki ?
nu nav ar kaut ko kārtībā,man liekas ka tas pats RR.
Akumulatora spriegums ap 12.5V pēc stāvēšanas ir pilnīgi normāls.Man viņiem (arī jaunam) 12.6-12.8V robežās stāvējušiem.
Dabūju garāžā otru tādu pašu moci.
Nomērīju viņam lādēšanu - tukšgaitā ap 13.5V. Uzgāzējot līdz pat 19V
Uzliku viņam savu regulatoru. Smuki 14.4V neatkarīgi no apgriezieniem.
Man ar viņa regulatoru gandrīz vēl švakāk, kā ar savējo.
Paša būvētais darbojas līdzīgi kā oriģināls. Tik lādē par voltu vairāk, kā oriģināls.
Man uz ģeneratora tinumiem ap 11VAC tukšgaitā. Viņam 13VAC. Kaut kā izskatās, ka būs nevis regulators, bet stators vainīgs pie visa.
Bonusā visam izskatās, ka nevis aķis pats nosēžas, kamēr moci rūcināju, kā iepriekš domāju, bet kaut kādas ziepes ir arī starterī. Ar vienu un to pašu aķi viens mocis lec bez problēmām, otrs knapi pagriežas un apstājas. Autiņiem zinu, ka bukses starterī kad sadilst, tad šitādi simptomi parādās siltam motoram. Gan jau te tas pats. Būs pēc pāris stundām jāaiziet līdz garāžai, pamēģināt, kad motors padzisis.
Vienvārdsakot meklēju statoru
edit: pec pusotras stundas, kad motors padzisis, lec ka prieks
akumulatori ir vesela zinātne
var notestēt ampērstundas ar inverteri +spuldze + pulkstenis
,bet praktiski to neviens nedara
ar multimeter (testeri) piemet pie vadiem un griez starteri -nomēri ,kāds ir sprieguma kritums tieši startēšanas brīdī -tad izejot no tā mērijuma izsecināsi mest to aķi laukā ,jeb nē
var mērīt elektrolīta blīvumu -pacelt to ,bet jāskatās ir problēmas cēlonī nevis sekās,kāpēc blīvums nokrities ( cell) degradējās no vecuma ,jeb kāda cita vaina
| Offline | | |
semigall | 05. Aug 2016, 09:57 | #28489 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
| vēl svarīgs moments ar akumulatoriem ir jābūt labam kontaktam- vizuāli nav pamanāms ,bet ir oksidējušās spailes, termināli etc.,
elektrības shēmās kontaktam ir nozīme
| Offline | | |
mexa | 05. Aug 2016, 10:23 | #28490 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
05 Aug 2016, 09:54:57 semigall rakstīja:
04 Aug 2016, 21:27:02 jurgins rakstīja:
02 Aug 2016, 22:52:58 ursus rakstīja:
uzgāzējot mazinās spriegums,kad reāli viņam nav jāmazinās? bet tukšgaitā oki ?
nu nav ar kaut ko kārtībā,man liekas ka tas pats RR.
Akumulatora spriegums ap 12.5V pēc stāvēšanas ir pilnīgi normāls.Man viņiem (arī jaunam) 12.6-12.8V robežās stāvējušiem.
Dabūju garāžā otru tādu pašu moci.
Nomērīju viņam lādēšanu - tukšgaitā ap 13.5V. Uzgāzējot līdz pat 19V
Uzliku viņam savu regulatoru. Smuki 14.4V neatkarīgi no apgriezieniem.
Man ar viņa regulatoru gandrīz vēl švakāk, kā ar savējo.
Paša būvētais darbojas līdzīgi kā oriģināls. Tik lādē par voltu vairāk, kā oriģināls.
Man uz ģeneratora tinumiem ap 11VAC tukšgaitā. Viņam 13VAC. Kaut kā izskatās, ka būs nevis regulators, bet stators vainīgs pie visa.
Bonusā visam izskatās, ka nevis aķis pats nosēžas, kamēr moci rūcināju, kā iepriekš domāju, bet kaut kādas ziepes ir arī starterī. Ar vienu un to pašu aķi viens mocis lec bez problēmām, otrs knapi pagriežas un apstājas. Autiņiem zinu, ka bukses starterī kad sadilst, tad šitādi simptomi parādās siltam motoram. Gan jau te tas pats. Būs pēc pāris stundām jāaiziet līdz garāžai, pamēģināt, kad motors padzisis.
Vienvārdsakot meklēju statoru
edit: pec pusotras stundas, kad motors padzisis, lec ka prieks
akumulatori ir vesela zinātne
var notestēt ampērstundas ar inverteri +spuldze + pulkstenis
,bet praktiski to neviens nedara
ar multimeter (testeri) piemet pie vadiem un griez starteri -nomēri ,kāds ir sprieguma kritums tieši startēšanas brīdī -tad izejot no tā mērijuma izsecināsi mest to aķi laukā ,jeb nē
var mērīt elektrolīta blīvumu -pacelt to ,bet jāskatās ir problēmas cēlonī nevis sekās,kāpēc blīvums nokrities ( cell) degradējās no vecuma ,jeb kāda cita vaina
kaa choms teica-meeriit ar taadaam metodeem, vai pat ar veikalaa nopeerkamo testeri-plusminus tramvaja pietura! tam paredzeets speciaals aparaats, kursh nemaksaa pat tuukstoti idejiski mineet peec lampinjas testa ir ok, bet MINEET
vieniigi piesleegt divkanaalu oscili, A un V meeriit, logot visu, un tad uzmest aci-cik viss iet stabili utt, taadu metodi jau vareetu uzskatiit par reaalaaku. ar etalon slodzi protams, spuldze neder
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
mexa | 05. Aug 2016, 10:24 | #28491 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| man te laa reiz viens pacients gaidaas-elektriiba pazuut randomaa-vai startejot vai braucot. veel nav peetiits, bet arii aizdoma uz akji
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
lomsz | 05. Aug 2016, 12:06 | #28492 |
| Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Vēl joprojām dīda velni pārtaisīt sajūgu no troses uz hidrauliku. Vajag k-kādu tabulu, aprakstu utt, kur redzēt kāda diametra cilindra apakšējo mašīnu (slave cylinder) likt. Augšējā (master cylinder) būs ar 12,65 cilindru. Gatavu kitu nav , ir pieejami līdzīgiem modeļiem par veca moča cenu vai ķīna bez izmēriem. Slodze liela, sajūgā stipri pastiprinātas atsperes, lietots tiek daudz un nežēlojot... | Offline | | |
eto | 05. Aug 2016, 13:17 | #28493 |
| Kopš: 16. Apr 2009
Ziņojumi: 334
Braucu ar: ragavām
| Vai šādu defektu nevajadzētu taisnot ārā, tas ļoti neietekmē skaņu, jaudu? Vai var neiespringt?
Dēļ buktes ir samazinājies diametrs vismaz par kādiem 30%
[ Šo ziņu laboja eto, 05 Aug 2016, 13:19:36 ] | Offline | | |
bone_itch | 05. Aug 2016, 14:32 | #28494 |
| Kopš: 09. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400
| Oriģināli jau viņš tāds nenāca - ganjau ka tam ir savs iemesls!
05 Aug 2016, 13:17:59 eto rakstīja:
Vai šādu defektu nevajadzētu taisnot ārā, tas ļoti neietekmē skaņu, jaudu? Vai var neiespringt?
Dēļ buktes ir samazinājies diametrs vismaz par kādiem 30%
http://www.bi ldites.lv/viewer.php?file=6y0puzohbg2wm1quct6.jpg" target="_blank" class="postlink">http://www.bildites.lv/images/6y0puzohbg2wm1quct6_thumb.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
| Offline | | |
PJ13 | 05. Aug 2016, 22:48 | #28495 |
| Kopš: 29. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: R1
| Varbūt kāds varētu padalīties ar kādu meistara kontaktu, kas varētu palīdzēt ar sekojošu lietas risinājumu: mopēds Yamaha r1 crosplane, ieslēdzot A(race režīmā) un asi iedodot gāzi, izmet check engine lampu. Ar B un Standart režīmiem braucot itkā viss ok. Lieku uz to, ka kompis kko nesaprot ar degvielas padevi, jo ir tikusi pirms manīm modificēta gaisa filtra kaste. | Offline | | |
Archy96 | 05. Aug 2016, 23:12 | #28496 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
05 Aug 2016, 22:48:49 PJ13 rakstīja:
Varbūt kāds varētu padalīties ar kādu meistara kontaktu, kas varētu palīdzēt ar sekojošu lietas risinājumu: mopēds Yamaha r1 crosplane, ieslēdzot A(race režīmā) un asi iedodot gāzi, izmet check engine lampu. Ar B un Standart režīmiem braucot itkā viss ok. Lieku uz to, ka kompis kko nesaprot ar degvielas padevi, jo ir tikusi pirms manīm modificēta gaisa filtra kaste.
Ko tieši viņi tai kastei ir modificējuši????
P.S. Vari griezties pie Dzintara Muižnieka, tieši pirms mēneša tur trenkājām manu crossplane ar šādām tādām elektrības ķibelēm.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
semigall | 06. Aug 2016, 23:05 | #28497 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
|
05 Aug 2016, 10:23:27 mexa rakstīja:
05 Aug 2016, 09:54:57 semigall rakstīja:
04 Aug 2016, 21:27:02 jurgins rakstīja:
02 Aug 2016, 22:52:58 ursus rakstīja:
uzgāzējot mazinās spriegums,kad reāli viņam nav jāmazinās? bet tukšgaitā oki ?
nu nav ar kaut ko kārtībā,man liekas ka tas pats RR.
Akumulatora spriegums ap 12.5V pēc stāvēšanas ir pilnīgi normāls.Man viņiem (arī jaunam) 12.6-12.8V robežās stāvējušiem.
Dabūju garāžā otru tādu pašu moci.
Nomērīju viņam lādēšanu - tukšgaitā ap 13.5V. Uzgāzējot līdz pat 19V
Uzliku viņam savu regulatoru. Smuki 14.4V neatkarīgi no apgriezieniem.
Man ar viņa regulatoru gandrīz vēl švakāk, kā ar savējo.
Paša būvētais darbojas līdzīgi kā oriģināls. Tik lādē par voltu vairāk, kā oriģināls.
Man uz ģeneratora tinumiem ap 11VAC tukšgaitā. Viņam 13VAC. Kaut kā izskatās, ka būs nevis regulators, bet stators vainīgs pie visa.
Bonusā visam izskatās, ka nevis aķis pats nosēžas, kamēr moci rūcināju, kā iepriekš domāju, bet kaut kādas ziepes ir arī starterī. Ar vienu un to pašu aķi viens mocis lec bez problēmām, otrs knapi pagriežas un apstājas. Autiņiem zinu, ka bukses starterī kad sadilst, tad šitādi simptomi parādās siltam motoram. Gan jau te tas pats. Būs pēc pāris stundām jāaiziet līdz garāžai, pamēģināt, kad motors padzisis.
Vienvārdsakot meklēju statoru
edit: pec pusotras stundas, kad motors padzisis, lec ka prieks
akumulatori ir vesela zinātne
var notestēt ampērstundas ar inverteri +spuldze + pulkstenis
,bet praktiski to neviens nedara
ar multimeter (testeri) piemet pie vadiem un griez starteri -nomēri ,kāds ir sprieguma kritums tieši startēšanas brīdī -tad izejot no tā mērijuma izsecināsi mest to aķi laukā ,jeb nē
var mērīt elektrolīta blīvumu -pacelt to ,bet jāskatās ir problēmas cēlonī nevis sekās,kāpēc blīvums nokrities ( cell) degradējās no vecuma ,jeb kāda cita vaina
kaa choms teica-meeriit ar taadaam metodeem, vai pat ar veikalaa nopeerkamo testeri-plusminus tramvaja pietura! tam paredzeets speciaals aparaats, kursh nemaksaa pat tuukstoti idejiski mineet peec lampinjas testa ir ok, bet MINEET
vieniigi piesleegt divkanaalu oscili, A un V meeriit, logot visu, un tad uzmest aci-cik viss iet stabili utt, taadu metodi jau vareetu uzskatiit par reaalaaku. ar etalon slodzi protams, spuldze neder
1) ne visiem mājās ir iekārta ar kuru var veikt akumulatora slodzes un starta strāvas testus
2) lielai daļai moto braucēju multimetrs gan atradīsies garažā
3) tiem ,kuriem ir zināšanas-iemaņas elektro lietās zinot ,ka akumulatora
kapacitāti var izteikt sekojoši % -(cik tāda izteikšna ir korekta-akurāta tas jautājums ārpus šī uzdevuma ietvara) Bet mājas apstākļos viennozīmīgi tas ir kāds atskaites punkts +/- noteikt akumulatora resursu
12.66v . . . . . . . . . . 100%
12.45v . . . . . . . . . . 75%
12.24v . . . . . . . . . . 50%
12.06v . . . . . . . . . . 25%
11.89v . . . . . . . . . . 0%
ja visu laiku monitorē U, I un temperatūru, un zina vēl virkni ķīmijas parametru (plākšņu laukumu, iekšējo pretestību u.tml.) var daudz gudrāk noteikt pilno un atlikušo kapacitāti ,bet tā visa ir teorija un novirze no sākotnējā uzdevuma ietvara
svarīgākie aķa raksturlielumi ,ko derētu notestēt pirms akumulatora izmešanas atkritumu konteinerā
CCA(cold cranking amps)
CA crancking amps
RC reserve capacity
bet tā ,kā vairumam nav tādas ierīces slodzes un starta strāvas mērīšanai būs jāiztiek vien ar parasto testeri- personīgi esmu iepriekš aprakstīto metodi pielietojis
Vai tas tavs čoms mēra tramvaja pieturā,vai uz RIX skrejceļa ir viņa paša brīva interpretācija
| Offline | | |
vlkpc | 06. Aug 2016, 23:11 | #28498 |
| Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
05 Aug 2016, 12:06:35 lomsz rakstīja:
Vēl joprojām dīda velni pārtaisīt sajūgu no troses uz hidrauliku. Vajag k-kādu tabulu, aprakstu utt, kur redzēt kāda diametra cilindra apakšējo mašīnu (slave cylinder) likt. Augšējā (master cylinder) būs ar 12,65 cilindru. Gatavu kitu nav , ir pieejami līdzīgiem modeļiem par veca moča cenu vai ķīna bez izmēriem. Slodze liela, sajūgā stipri pastiprinātas atsperes, lietots tiek daudz un nežēlojot...
Ja neatrodas kalkulators/tabulas, tad rēķini pats. Samēri sviru plecus abos galos, sarēķini proporcijas, un proporciju ievēro cilindru diametros. Tā kā ir runa par stingrākām atsperēm, tad vari proporciju pamainīt, jo vairs praktiski nebūs vajadzīga gājiena rezerve troses elastībai u.c. troses trūkumiem.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
mexa | 06. Aug 2016, 23:30 | #28499 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| semigall-choms meera ar 20K E veertu aparaatu, un salidzinot ar tiem testeriem kuri patiesiibaa raada tramvaja pieturu, negribaas tiem vairs ticeet vispaar. tapeec lietotam akjim bez korektas etalona slodzes neko nenomeeriisi, tikai to ka akjis uz lampinjas straadaa noteiktu laiku... tam var pielidzinaat metodi-norautai viitnei,pa skruuvi iepist lai saplok, un turaas izjaatajaa caurumaa... bet turaas tachu... katram sava metode, bet es uzskatu ka tomeer jaadara pareizi, protams taa ir daargaak, uz to momentu, bet vai pusdziiva akja testesana ar lampinju ko ieekonomees? akjim ir jaadot savi A pie starta, ja to vinsh nevar tad kriit volti, kas noved pat pie startera grieshanas bez dzirksteles uz sveces, un visi briinaas, griezh tachu...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
mexa | 06. Aug 2016, 23:31 | #28500 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
06 Aug 2016, 23:11:26 vlkpc rakstīja:
05 Aug 2016, 12:06:35 lomsz rakstīja:
Vēl joprojām dīda velni pārtaisīt sajūgu no troses uz hidrauliku. Vajag k-kādu tabulu, aprakstu utt, kur redzēt kāda diametra cilindra apakšējo mašīnu (slave cylinder) likt. Augšējā (master cylinder) būs ar 12,65 cilindru. Gatavu kitu nav , ir pieejami līdzīgiem modeļiem par veca moča cenu vai ķīna bez izmēriem. Slodze liela, sajūgā stipri pastiprinātas atsperes, lietots tiek daudz un nežēlojot...
Ja neatrodas kalkulators/tabulas, tad rēķini pats. Samēri sviru plecus abos galos, sarēķini proporcijas, un proporciju ievēro cilindru diametros. Tā kā ir runa par stingrākām atsperēm, tad vari proporciju pamainīt, jo vairs praktiski nebūs vajadzīga gājiena rezerve troses elastībai u.c. troses trūkumiem.
pirmdien atgaadini lai kompii paluuru, ir ekscelja tabula bremzeem, bet formulas ir internetaa, visa fishka attieciibaa. sajuugam feel ratenhz kaa izteikt, pat negribu, savam mo njemshu nost hidro sajuugu...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
|
|