Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Bullis
28. Jun 2015, 18:15#2848

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Beidzot sakarīga atbilde, man kā reiz ir mazais motoritis, sālsūdenī nebraucu, tad mēģināšu ieliet to moca eļļu, cerams viss būs labi

Offline

semigall
04. Jul 2015, 21:43#2849

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky


16 Apr 2015, 11:25:28 Niere rakstīja:

15 Apr 2015, 21:38:23 Next rakstīja:
man gan liekas ka turpina sekot, jo speciāli močiem veidot kaut-kādu speciālu bāzes eļļu diez vai ir rentabli. bāzes eļļas kļūst aizvien tīrākas un līdzi samazinās viskozitātes. ##-20, ##-16... par to liecina.

nu, ne gluži tā. ja Tu runā par arvien augstāku tīrību, tad acīmredzot domāji GroupIII hidrokreku. jā, tehnoloģijas attīstās, taču augstāka tīrība nenozīmē zemāku viskozitātes klasi. izmantot zemākas viskozitātes primāri spiež arvien pieaugošas izmešu normu prasības.
bet tā jau ir apjomīga tēma.

5w-40 - mocim vajag? - domāju ka ne īpaši, toties veikalā pielni plauktu ar šādu auto eļļu.

nu, ir jau mocisti, kas arī zem 0C ručku neatmet.
kopumā jau princips 'jo plašāks eļļas temperatūru pielietojuma diapazons, jo labāk' ir spēkā. tikai parasti, kā zināms, tas tiek panākts uz karstā gala viskozitātes rēķina. taču, ja izmanto pamateļļas ar sevišķi augstu viskozitātes indeksu, tā var darīt. bet mēs jau nezinām, kādu pamateļļu ražotājs izmantos. arī PAO vai esteru pamateļļas var būt ar tikai nedaudz virs 120 indeksu, kas nozīmē neizbēgamu viskozitātes modifikatora izmantošanu.

daudz lētāk sanāks ņemt to pašu autosu tendences bāzes eļļu un pielikt modifikatoru tik lai iztur servisa intervalu. domāju izejā analīzes uzrādis to pašu ##-30

nu, jā, ir zīmoli, kuri produkta īpašības iemaina pret lielāku pēļņu. un starp tādiem ir arī ļoti skaļi un pazīstami. tā gan.


nevajag aizmirst par off road braucējiem,pats esmu pie -18 dzenājis krosa moci pa ezera ledu

Offline

Chubaka
08. Jul 2015, 20:24#2850

Kopš: 14. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: TT600R, SM610


08 Jul 2015, 15:36:24 MIGs rakstīja:

07 Jul 2015, 13:12:09 Chubaka rakstīja:
Suprotec, tā ir nanotehnoloģiska piedeva eļļai, kas samazina berzi dzinējā, tādējādi paildzinot dzinēja eksplutācijas mūžu. Suprotec izveido noturīgu slāni uz cilindru sieniņām, kura noturība ir pat līz 100000km - tādējādi, dzinējam palielinās kompresija, atvieglinās aukstie starti, samazinās degvielas patēriņš un palielinās dzinēja atdeve un jauda (uz berzes samazināšanās rēķina).
P.S - eļļas īpašības tā neizmaina, bet iedarbojas tikai uz vietām kur notiek berze starp metāla agregātiem.

Cena par 1 burciņu - 25e


Man ir jautājumi:
* Kas notiek ar motocikla sajūgu, ja pēkšni tur tiek samazināta berze ?
* Vidēji, kādu berzes koificentu nodrošina šī līdzekļa slānis ?
* Ja ir samazināta berze, tad taču eļļa daudz labāk notek nost no metāla virsmām - es par aukstajiem startiem. Ok protams, ka ilgākā laikā notecēs nost jebkurā gadījumā.
* Vai lietojot šo līdzekli nav jāizvēlas eļļa ar citu viskozitāti ? Ja tā, tad vajag škidrāku vai biezāku eļļu ?
* Vidēji, cik biezs ir šis slānis uz cilindra sieniņām un citām detaļām ?
* Vai pareizi saprotu, ka piemēram kloķenei šis slānis uzaugs tikai pie šālēm, bet citur nē ?
* Vai šis slānis uzaug vienmērīgi biezs, gan uz alumīnija, gan čuguna, gan nikosilhroma detaļām ?
* Vai slāņa biezums un tā iedarbība atšķiras uz virsmām kuras pakļautas slīdes berzei un kuras pakļautas rites berzei ?!
* Vai šis slānis ietekmē siltumatdevi detaļai, un ja ietekmē tad kā un cik ļoti ?!
* Kā ir ar slāņa noturību uz ātrumkārbas zobratiem ?


1) par motocikla sajūgu - izlast var šeit nedaudz zemāk parullējot. (uzmanību - Krievu valodā) bet uz sajūga frikcijas diksiem tas nerada nekādu ietekmi, jo sajūgs sastāv no kompozītmateriāliem, bet Suprotec iedarbojas tikai uz metāla virsmām.
2)Testos berzes koeficients no 0.1 - samazinājies līz 0.005, kā arī nodiluma "ātrums" pazeminājie 3-5x ( citāts: Проведенные многочисленные испытания на машине трения показали, что в процессе обкатки образцов трения формируется слой, который отличается от исходной поверхности и типичной приработанной поверхности (Рисунок 1). Причем коэффициент трения после приработки образцов снижался на порядок и более (с 0,1 до 0,005), а скорость изнашивания снижалась до 3-5 раз )
3) Uz cilindra sieniņām izveidojas noturīga kārta, kuras berzes īpašības ir daudz mazākas ( citāts :Возникают режимы сухого трения, когда поверхность одной детали дерет другую безо всякой смазки. Им, естественно, это не нравится. И вот тут свою положительную роль играет обработка мотора препаратом «СУПРОТЕК». Он образует на стенках цилиндров «долгоиграющие» защитные слои, обладающие низкими коэффициентами сухого трения и высокой износостойкостью.)

4) Suprotec neizmaina eļļas īpašības, tas iedarbojas tikai uz metāla virsmām, kurās notiek berze metāls-metāls. ( Супротек же не влияет на свойства самого масла — он не растворяется в нем, а только переносится вместе с ним к тем частям двигателя, которые требуют максимальной защиты. Источник: http://vodi.su/prisadki-suprotek-dlya-dvigatelya/ VODI.su © )
5) Slāņa biezums ir no 5-100 mkm , atkarībā no tā, kādā stāvoklī ir pats dzinējs.
6) Domāju, ka kloķenei tas neko nenodarīs, ja nu vienīgi aizpildīs bieži sastopamās švīkas šālēs.
7) Tas iedarbojas uz virsmām, kas ir bojātas [iekļūst mikrošvīkās u.c], par to - kāda tipa metālos tas iedarbojas mazāk/vairāk - neatbildēšu, iespējams, ka uz visiem vienādi.
rites un slīdes berzes, pa lielam neatšķiras - berze ir berze.
9)

Suprotec neizjauc siltumatdevi dzinjā - pēc personīgās pieredzes, neesmu arī neko tādu novērojis (BMW e39 530d)
10) Te ir atkarīgs uz kā - moto, vai auto / priekš auto kārbām, un moto kārbām, kuras neeļojas kopā ar dzinēja eļļu ir atsevišķa piedeva no suprotec

par ātrumkārbu, kas eļļojas ar dzinēja eļļu, noturība ir no 20-50kkm, atkarībā no eksplutācijas intensitātes un braukšanas stila.

Nu kaut kā tā, mēģināju pēc iespējas atbildēt. Tiem kam ir interese vairāk, var sekot līzi notikumiem, kas saistīts ar suprotec - Šeit iekš facebook LV

+ var noskatīties video par MOTOTEC


ja neatspoguļojas video - SPIED TE

-----------------

Offline

Niere
08. Jul 2015, 21:32#2851

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

fuck!
šie sūdi ir gluži kā vīruss vai baktērijas - vecais štamms izmirst, bet vietā rodas citas mutācijas pret kurām atkal jādomā jaunas zāles.
tā arī brīnumlīdzekļi - gadu, divus vientiesīgai tautai patirgo, nosprāgst, bet pēc tam atkal parādās citā skaistā burciņā....

Offline

mexa
08. Jul 2015, 22:16#2852

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Taas piedevas iesarbojas uz visu motoru... aizaudzeejot visus kanaalus kur pluust ellja. Niere jau reizi mineja-piedevai pat ja taadu vajag pievienot no burcinjas, ir jaabut kjiimiski saderiigai ar ellju. Universaala un kaut cik efektiva nevar buut. Tie kas piem sportaa kko lej tie zin sastaavus un saderiibas. Labai elljai viss jau ir iekshaa. Piedevas var ieliet pirms pardosanas... lai uz to bridi butu ok. A nakamais lai pishaas ar kanaaliem un sudiem elljaa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

karlsons
08. Jul 2015, 22:45#2853

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Man liekas ka jaataisa briinuliidzeklju topiks

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Chubaka
09. Jul 2015, 08:39#2854

Kopš: 14. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: TT600R, SM610


08 Jul 2015, 21:32:45 Niere rakstīja:
fuck!
šie sūdi ir gluži kā vīruss vai baktērijas - vecais štamms izmirst, bet vietā rodas citas mutācijas pret kurām atkal jādomā jaunas zāles.
tā arī brīnumlīdzekļi - gadu, divus vientiesīgai tautai patirgo, nosprāgst, bet pēc tam atkal parādās citā skaistā burciņā....


Tad pastāsti,kā "zinošs", kaut vai, kāpēc pazeminās degvielas patēriņš ?

[ Šo ziņu laboja Chubaka, 09 Jul 2015, 08:39:58 ]



-----------------

Offline

Niere
09. Jul 2015, 08:45#2855

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


09 Jul 2015, 08:39:42 Chubaka rakstīja:
Tad pastāsti,kā "zinošs", kaut vai, kāpēc pazeminās degvielas patēriņš ?

elementāri, vatson - jebkurš frikcijas modifikators samazina berzi un padara dzelžus klusākus.
bet, kā zināms, tā nav vienīgā eļļas funkcija.
Pastāsti labāk Tu, kādai precīzi specenei atbilst, piemēram, API SJ + JASO MA eļļa pēc brīnumlīdzekļa pievienošanas?

Offline

sandors
09. Jul 2015, 09:05#2856

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo

Niere, vai esi iedziļinajies konkrētajā, suprotec, piedevā?
Ka profesionālis varētu iedot komentāru pa ķīmisko pusi!
Jo , manuprāt, šo isti nevar jaukt piedevu katlā, tā pat nav piedeva, bet līdzeklis metaliem un ella ir tikai transportētājs.
Kā arī tu esi no tiem, kas parasti uztāj, ka jāvērte produkts individuāli, jo vērtet vispārigi cilvēka smadzenei ir vienkāršāk, bet tas nav racionali.

Offline

Niere
09. Jul 2015, 09:32#2857

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Sandors,
jā, atzīstu, man nav laika baigi pētīt konkrēto brīnumu. bet nav jau pirmais un pēdējais 'metal-doctor'.
esmu tik paviršs un kategorisks tikai viena iemesla dēļ - līdz šim esmu sastapis piedevas, kuras atbilst šādām pazīmēm:
- pilda solīto, taču piemīt slēptas blaknes
- nav blakņu, taču nav arī efektīvs

katram piedevu fanam iesaku padomāt pie dažiem apsvērumiem:
- gandrīz jebkurā manuālī atradīsiet trekniem burtiem un izsaukuma zīmēm "NO ADDITIVES!"
- vai tiešām eļļu ražotāji ir muļķi un nejēdz saražot "supereļļu"....
- neviens no šo brīnumlīdzekļu ražotājiem nav piedevas ražotājs. viņi pērk piedevas no tiem pašiem uzņēmumiem, kur tās pērk eļļu ražotāji

Offline

Chubaka
09. Jul 2015, 09:58#2858

Kopš: 14. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: TT600R, SM610


DITIVES!"
- vai tiešām eļļu ražotāji ir muļķi un nejēdz saražot "supereļļu"....


Kā ? a Bardahl ?

Labi, vārds par vārdam, viens par otru gudrāks'n'shit. Es iegāzu, man patika, efekts bija, neredzu pagaidām arī nekādas negatīvās puses, pēc nobrauktiem 4kkm - vienīgi patēriņš un klusāks motors gan ir palicis, kas nepatiks degvielas tirgotājiem
Cilvēki izmanto šīs piedevas - filmē video par efektivitāti, un ir pa lielam apmierināti ar rezultātu. Baigi negatīvās atsauksmes es internetā neesmu uzgājis, iespējams, suprotec pārstāvji var izdzēst jebko no interneta - arī sliktos komentārus Mpowerā

Es nevienam nesaku, ka tas obligāti jālieto, tikai tik cik ielikt LIKE un SHARE - FACEBOOK

[ Šo ziņu laboja Chubaka, 09 Jul 2015, 09:59:27 ]



-----------------

Offline

kba-pro
09. Jul 2015, 10:07#2859

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Katrs pac sava dzelža saimnieks. Ko grib, to lej iekšā, kaut vai baznīcā pie altāra nedēļu paturētu eļļas kannu....

PS:
Lai motoru padarīti klusāku ir trīs soļu posms:
- motora mehāniskais remonts
- pareizi regulējumi
- eļļa pēc specenes "vēl neesmu redzējis kad parasts cilvis izderot piemēram Redbull vai SuperPump dziras varētu lidot no lejas uz augšu vai arī 100,iņā noskriet piemēram Useinu Boltu"

Offline

Niere
09. Jul 2015, 10:33#2860

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


09 Jul 2015, 09:58:04 Chubaka rakstīja:
...Es iegāzu, man patika, efekts bija, neredzu pagaidām arī nekādas negatīvās puses, pēc nobrauktiem 4kkm - vienīgi patēriņš un klusāks motors gan ir palicis...

Jā, piejauc eļļai, piemēram, PTFE vai MoS2 pulveri un piepildīsies viss, ko uzskaitīji...

Cilvēki izmanto šīs piedevas - filmē video par efektivitāti, un ir pa lielam apmierināti ar rezultātu. Baigi negatīvās atsauksmes es internetā neesmu uzgājis

a ko tad viņi filmē? filmē, piemēram, pretkorozijas aizsardzību?

Es nevienam nesaku, ka tas obligāti jālieto, tikai tik cik ielikt LIKE un SHARE - FACEBOOK

pilnīgi piekrītu kba-pro - katrs tiesīgs savā motoreļļā kaut govs čuru saliet.
bet citiem ieteikt tā darīt gan nav labi.

Offline

sandors
09. Jul 2015, 11:16#2861

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo


09 Jul 2015, 09:32:37 Niere rakstīja:
- pilda solīto, taču piemīt slēptas blaknes
- nav blakņu, taču nav arī
- gandrīz jebkurā manuālī atradīsiet trekniem burtiem un izsaukuma zīmēm "NO ADDITIVES!"
- vai tiešām eļļu ražotāji ir muļķi un nejēdz saražot "supereļļu"....


-domaju ka ražotājs spēj uzražot supereļļu, bet vai patērētājs to būs gatavs pirkt? Tā kā, visi meklē ceļus, kā ietaupīt nodrošinot pamatfunkcijas un peļnu spiest arā no mārketinga, nevis labas eļļas. Attiecīgi parādās piedevu biznes, un tiem kam to vajag ir iespēja uzlabot situāciju, parto piemaksājot.
-jau kadu laiku , ar vienu aci esmu iedziļinājies piedevu tēmā un par suprotec (vai produkti, kas darbojas pēc līdzigas tehnoloģijas), neesu atradis nekādas mega negatīvās atsauksmes, pie noscījuma ka motors jau nav aizaudzis ar mesliem, kurus suproteks paceļ augšā, jo darbojās ar metālu.
-tiem kas domā, pēc principa, visas piedevas gavno, iesaku papētīt, kādi ir piedevu veidi un kā tās darbojas, attiecīgi var izdarīt kaut kadus secinajumus par blaknēm.
-papetot video par motoru skalošanu, tāds ķīselis nāk ārā, ka tik turies. Tā kā , vaina bieži ir motora tīrības stāvoklī, nevis piedevā.
-Ļoti labs piemērs bija , Davidiča X5, kura motoru, jauca ārā pec 150k, tur viss bija kā svežaks, jo viņš eļļu mainijis katrus 4K. Tagad ražotāji, reklamē ka var kapāt 20-30k ar vienu ellas mainu, un ir ,kas pie tā arī pieturās. , tik tajos motoros nav ne smakas no tīribas. Visi lielie biznesmeni, jau sen ir sapratuši, ka ražot preci, kas kalpo labi un ilgi, nav izdevīgi no biznesa viedokļa.
-cilveku viedoklis, ļoti bieži balstās uz kaut kādiem vispārinajumiem un stereotipiem, jo tā ir vienkāršāk, protams, tāda ir cilveka būtiba un informācijas daudzums ir ļoti liels, jau vienas tēmas ietvaros, visu vienmer pārbaudīt ir grūti/nereali. Diemžel šī nianse ļoti labi tiek kultivēta/izmantota, no to puses, kam tas ir izdevigi.

Offline

Niere
09. Jul 2015, 11:36#2862

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Sandors,
būtu man laiks, varētu izvērst tēmu, protams, bet jāšancē.
Pilnīgi nevienā punktā Tev nepiekrītu.

Offline

sandors
09. Jul 2015, 11:56#2863

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo


09 Jul 2015, 11:36:26 Niere rakstīja:
Sandors,
būtu man laiks, varētu izvērst tēmu, protams, bet jāšancē.
Pilnīgi nevienā punktā Tev nepiekrītu.


Pārāk iegrimt arī man nav vēlmes,jo nav specifisku zināšanu un, kā jau mineju, tas prasa daudz laika, ta ka arī mans viedoklis , kaut kur balstās uz vispārinājumiem.


Bet , jautājums paliek aktuāls, ar ko konkrētais produkts, suprotec auto motoriem, ir slikts eļļai/motoram ilgtermiņa/īstermiņā?


Offline

Niere
09. Jul 2015, 12:10#2864

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Bagars...
starp citu, par aftersales piedevu tēmu runājot (domājams, zināsi par ko stāsts):

es beidzot atradu, kur dabūt "viltīgo" Lubrizol piedevu, kuru Intrak andelē par kosmiskiem 40Eur/L.
Pēc atmiņas saucās Lubrizol A0009 vai kaut kā tamlīdzīgi.
Starp citu, tas ir visprimitīvākais ZDDP. Bet, ja lietosi cita ražotāja ZDDP, garantijas atceļās.

Offline

Lisiy
09. Jul 2015, 12:24#2865

Kopš: 30. Jul 2014

Ziņojumi: 205

Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300


09 Jul 2015, 11:16:17 sandors rakstīja:

09 Jul 2015, 09:32:37 Niere rakstīja:
- pilda solīto, taču piemīt slēptas blaknes
- nav blakņu, taču nav arī
- gandrīz jebkurā manuālī atradīsiet trekniem burtiem un izsaukuma zīmēm "NO ADDITIVES!"
- vai tiešām eļļu ražotāji ir muļķi un nejēdz saražot "supereļļu"....


-domaju ka ražotājs spēj uzražot supereļļu, bet vai patērētājs to būs gatavs pirkt? Tā kā, visi meklē ceļus, kā ietaupīt nodrošinot pamatfunkcijas un peļnu spiest arā no mārketinga, nevis labas eļļas. Attiecīgi parādās piedevu biznes, un tiem kam to vajag ir iespēja uzlabot situāciju, parto piemaksājot.
-jau kadu laiku , ar vienu aci esmu iedziļinājies piedevu tēmā un par suprotec (vai produkti, kas darbojas pēc līdzigas tehnoloģijas), neesu atradis nekādas mega negatīvās atsauksmes, pie noscījuma ka motors jau nav aizaudzis ar mesliem, kurus suproteks paceļ augšā, jo darbojās ar metālu.
-tiem kas domā, pēc principa, visas piedevas gavno, iesaku papētīt, kādi ir piedevu veidi un kā tās darbojas, attiecīgi var izdarīt kaut kadus secinajumus par blaknēm.
-papetot video par motoru skalošanu, tāds ķīselis nāk ārā, ka tik turies. Tā kā , vaina bieži ir motora tīrības stāvoklī, nevis piedevā.
-Ļoti labs piemērs bija , Davidiča X5, kura motoru, jauca ārā pec 150k, tur viss bija kā svežaks, jo viņš eļļu mainijis katrus 4K. Tagad ražotāji, reklamē ka var kapāt 20-30k ar vienu ellas mainu, un ir ,kas pie tā arī pieturās. , tik tajos motoros nav ne smakas no tīribas. Visi lielie biznesmeni, jau sen ir sapratuši, ka ražot preci, kas kalpo labi un ilgi, nav izdevīgi no biznesa viedokļa.
-cilveku viedoklis, ļoti bieži balstās uz kaut kādiem vispārinajumiem un stereotipiem, jo tā ir vienkāršāk, protams, tāda ir cilveka būtiba un informācijas daudzums ir ļoti liels, jau vienas tēmas ietvaros, visu vienmer pārbaudīt ir grūti/nereali. Diemžel šī nianse ļoti labi tiek kultivēta/izmantota, no to puses, kam tas ir izdevigi.



- pilnīgi noteikti būtu, kas pērk to "supereļļu", ja tāda tiktu uzražota.
- par motora aizaugšanu: te varu spriest tikai pēc savas nelielās pieredzes, taču tā saka, ka mierīgi var mainīt eļļu paredzētajos intervālos un nekas nekur neaizaug. Pieļauju, ka aizaugšanai ir citi iemesli. Cik ir nācies taisīt vaļā saviem aparātiem motorus, nekad neesmu redzējis aizaugušu karteri. Jā, ir uzdegums cilindros vairāk vai mazāk, bet tas jau neattiecas uz šo tēmu. Un to Davidiču nopietni skatīties... tas tak cilvēks - klauns! Var ierēkt, bet akli ticēt tam, ko viņš saka, nu sorry, vajag tak domāt līdzi arī.


-----------------
Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!!

Offline

sandors
09. Jul 2015, 22:14#2866

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo


09 Jul 2015, 12:24:26 Lisiy rakstīja: Un to Davidiču nopietni skatīties... tas tak cilvēks - klauns! Var ierēkt, bet akli ticēt tam, ko viņš saka, nu sorry, vajag tak domāt līdzi arī.



Nez kur piemineju, ka viņa viedoklis ir vēra ņemams?!
Viņa murgojumam nav nekāda sakara, ar realu faktu, ka motors, kas nogajis 150k, iekšā bija kā jauns un ne smakas no kaut kādiem nosēdumiem, vai piedegumiem!
Es vairāk par to, ka norma, eļļas maiņai, lai motors tiktu uzturēts tīrs, ir kaut kur pa vidu starp davidiču un eļlu ražotaju skaistajiem cipariem.

Offline

Niere
09. Jul 2015, 22:34#2867

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Sandors,
Neviens eļļu ražotājs nenosaka maiņas intervālus, to dara dzelžu ražotājs. Un OEM nosaka intervālus, kuri ar rekomendēto eļļu ir būtiski īsāki par attiecīgās eļļas potenciālu. Problēma ar pagarinātiem nomaiņas intervāliem nav eļļā, bet gan tehnikas stāvoklī. Analīzēs praktiski negadās redzēt būtiskas oksidācijas vai piedevu pakas izsīkšanas pazīmes. Toties biezā slānī ir visa veida piesārņojums motoreļļā, primāri - putekļi un degviela.
Un uz šāda fona gribas jautāt - nafig čaļi gāž naudu kaut kādos tripereliksīros, bet nepievērš uzmanību daudz, daudz svarīgākām lietām - eļļas tīrībai un ar to saistītajām sistēmām?

Offline