Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
booo_kat
13. May 2021, 07:16#2841

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat


12 May 2021, 20:47:24 Madijs rakstīja:

12 May 2021, 12:28:18 booo_kat rakstīja:

12 May 2021, 11:39:00 Tumsa rakstīja:

12 May 2021, 10:13:02 Adijs rakstīja:
Sveika tauta! Meklētājā neko neizmeta uz bērnu-pusaudžu moto...
Lieta tāda, ka ir doma puikam iepirkt kādu divriteņu mototehniku. 11 gadi, augums 162 cm. Pagaidām pieredze tik ar kvadriem. Pašam ir kaut kāds šķībacaino 110cc brīnums, bet nu jau par mazu. Apsēžoties virsū izskatās pēc sienāža. Diezgan pārliecinoši, bet ne pārgalvīgi vizinās arī ar manējo Polaris Sportsman 500. Vai ir vērts tērēties uz ķīniešu tehniku, jeb labāk uzreiz ņemt no pazīstamiem japāņu brendiem?
Pagaidām acis krīt uz Honda crf110f
Varbūt kādam atvases jau ir izauguši un tirgo nost nevajadzīgu tehniku? Kā pirmais, laikam labāk būtu 4T?


Ar ķīniešiem ir sekojoši, gāž kamēr motors iet un pēc tam ieliek citu motoru. Jauns motors tur maksā, nopietna agregāta apkopes cenā.


Tie motori maitas iet, rāmji ir tie, kas šķīst ārā.


Nevaru nepiekrist. Divas (ja skaita bērnu 50cc, tad trīs) ķīnas kvadras ir bijušas, vienai tik cilindru un virzuli samainiju, toties ar karburatoriem, elektriskajiem mezgliem un no jenota sūdiem taisīto rāmi, jebļa garantēta.


Jau te kaut kad esmu reflektējis, kā es pusaudža gados un tālāk vectēvs turpināja dzīt ķīnas 70cc mopēdu un neteiksim, ka baisi saaudzīgi, lielāko daļu gandrīz pie redlaina, nu jo tas sūds jau citādi neiet. Kopā, līdz šim brīdim odometrs rāda aptuveni 20k un motoram nav darīts nekas. Pat vārsti ir n reizes baudīti, bet viss normās. Vienīgais ko darījām - mainījām eļļu uz 1k, ne 2k, kā grāmatā rakstīts. Karburators arī ok.
Viss pārējais pilnīgs sūds.

Offline

petka17
28. May 2021, 22:01#2842

Kopš: 18. Sep 2019

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

Pareizā tēmā:

Labs vakars kungi. Nevēlējos taisīt jaunu tēmu.

Vēlos iegādāties pirmo mopēdu. Apsveru kko no enduro 650cc modeļiem.

Ņemot vērā, ka pirmais un negribās nolocīt kāpostu, tad budžets ap/līdz 2k eur.

Metu aci uz pirms 2000šā gada BMW F650. Kādas atsauksmes, ieteikumi, kāpēc jā, kāpēc nē. uz ko skatīties?

Offline

kamikadzemk
28. May 2021, 22:07#2843

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 110

Braucu ar: R1200RS & FLHR 94

Transalp nebūs gudrāka izvēle? Kā nekā Honda.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas

Offline

petka17
28. May 2021, 23:41#2844

Kopš: 18. Sep 2019

Ziņojumi: 31

Braucu ar:


28 May 2021, 22:07:57 kamikadzemk rakstīja:
Transalp nebūs gudrāka izvēle? Kā nekā Honda.


Tas ir jautājums...

ļoti uzrunā cenas ziņā:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...s/bmw/difin.html

Offline

karlsons
29. May 2021, 12:10#2845

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Vecs icvecs, man domāt labak vecs gonda nekā vecs bmw

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

SauleSaule
29. May 2021, 13:17#2846

Kopš: 19. Oct 2020

Ziņojumi: 31

Braucu ar: DL650 V-Strom

Vecam Transalpam var ieberzties uz dzenošās svaigznes ass stiprinājumu un apjātām šlicēm. Problemātisks mezgls. Sev ar skatījos tādu, beigās nopirku Suzuķi.

Garāžā otrs braucamais kā reiz ir tāds F650. Brauc tik! Tecēja ūdenssūkņa blīvslēgs, problēmu varēja atrisināt tikai nomainot sūkņa asi, bija iedilums no blīvslēga un uzliekot jaunu blīvslēgu uz vecās ass tecēšana neapstājās. Dampis prasts kā ķeblis, braukšanas vaina.

Offline

petka17
31. May 2021, 22:35#2847

Kopš: 18. Sep 2019

Ziņojumi: 31

Braucu ar:


28 May 2021, 23:41:07 petka17 rakstīja:

28 May 2021, 22:07:57 kamikadzemk rakstīja:
Transalp nebūs gudrāka izvēle? Kā nekā Honda.


Tas ir jautājums...

ļoti uzrunā cenas ziņā:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...s/bmw/difin.html


Biju šo apskatīt 7dien. Labs mopēds, viss strādāja, neko neredzēju kur piekasīties.

Nolēmu, ka var pirkt. Šodien taisoties pakaļ čalis zvana, ka eļļā tosols. Teica, ka esot atjaucis un pabeidzies sūkņa blīvslēgs. Ja viņš šo novērš vai ir vērts turpināt izskatīt šo kā variantu, vai visticamāk gultņi, kloķene un citas daļas ir pipec?

Offline

ksneps
31. May 2021, 23:16#2848

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Paskaidro, lūdzu, kādēļ lai Tevis nosauktās detaļas būtu pipec?

Manis pēc samaina bojāto detaļu, nomaina eļļu un filtrus un gāž tālāk. Izmaksas droši vien ~60-70 eur pašam darot.

Offline

petka17
31. May 2021, 23:38#2849

Kopš: 18. Sep 2019

Ziņojumi: 31

Braucu ar:


31 May 2021, 23:16:40 ksneps rakstīja:
Paskaidro, lūdzu, kādēļ lai Tevis nosauktās detaļas būtu pipec?

Manis pēc samaina bojāto detaļu, nomaina eļļu un filtrus un gāž tālāk. Izmaksas droši vien ~60-70 eur pašam darot.


Kā iepriekš minēju - pirmais mocis. Ir sanācis nedaudz ņemties, kur lielāko tiesi engine failiure ir catastrophic engine failiure (30+ gadīgi hlami) Cik kādreiz dzirdēts - moto motori jāpieskata utt. Jautāju, jo nezinu.

Offline

Andisss
08. Jun 2021, 15:25#2850

Kopš: 09. Aug 2016

No: Saldus

Ziņojumi: 84

Braucu ar: peli pa galdu

Kādi komentāri par MT-03?
Saprotu, ka 2009.gada ir bez ABS, 1 pods.. bet kā ar uzticamību, nākotnes realizāciju?

Offline

Karavs
08. Jun 2021, 16:36#2851

Kopš: 24. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar:

Teorētiski vienmēr būs kāds, kas meklē kaut ko nost no foršāk iemītās taciņas. Bet tā ir minoritāte. Saprātīgais vairākums, identiskā cenu līmenī, drīzāk skatīsies uz tehniski pārākiem un 50% jaudīgākiem Suzuki SV650 vai Kawasaki ER-6n.

Offline

Andisss
09. Jun 2021, 10:43#2852

Kopš: 09. Aug 2016

No: Saldus

Ziņojumi: 84

Braucu ar: peli pa galdu

Paskatījos tehniskos parametrus un jā, likās pašvaks tas aparāts, ja brauc ārpus pilsētas. Nevajag jau baigo monstru, bet gribētu pieklājīgu un ar rezervi..

Offline

JURISburis
09. Jun 2021, 20:56#2853

Kopš: 22. Jul 2017

Ziņojumi: 195

Braucu ar: Brrrrr

Pilnīgi pietiekami jaudas (ja nemeklē krāna extenderi), tāpat pa šoseju ar tādu, naked tipa moci, ātrāk pa 120 nebūs forši braukt, pat ja uzliksi kaut kādu stikliņu, nebūs komfortabli.
Lai gan ir visādi mazohisti, vabūt tev patiks. Un līdz tiem 160 ieskriesies bez jebkādām problēmām. Pilsētā vispāt nebūs kur realizēt tos pašus nieka 48 zirgus.

Un līdz 100tam 3, 4 vai 5 sekundes, vai tam ir starpība, bet ja ir vajadzīgs pastiept garāku, tad jāņem R1.

Pats braucu ar 650 vienu cilindru, tikai supermoto, +/- tāda pat jauda (labi drusku jaudīgāku ), pilsētā un uz šosejas pietiek atliektiem galiem.
Protams sportiem uz divīti līdzi neturēsi

Iesaku no sākuma pamēģināt izbraukt ar tādu.

Pats galvenais arī jāskatās vai tev pēc auguma, sēdpozīcijas der.

Ņemot vērā ka motors ir no XT 660, tad nevajadzētu būt problēmām. Jebkuram normāli uzturētam moto nebūs problēmu, attiecīgi nojāt var arī jebkuru moto, pat ja forumos raksta ka tas ir super puper uzticams moto.

Par tālāko realizāciju, viss atkarīgs no tavas alkatības, ja skaitīsi iegādes cenai klāt katru benzīna litru, eļļas maiņu, bremžu kluci utt., kā to dara daudzi LV, tad būs švaki
P.S. Tās ir tikai manas domas un var neatbilst patiesībai

Offline

JURISburis
09. Jun 2021, 21:17#2854

Kopš: 22. Jul 2017

Ziņojumi: 195

Braucu ar: Brrrrr

Ar ko tev ir sanācis ņemties, ar labo roku ? Noteikti ne ar moto, tad nebūtu tādu stulbu domu/jautājumu.

Tas ir pilnīgi ikdienišķš feils moto kuriem ir eļļas un ūdens sūknis uz vienas ass. Tur pa vidu nāk šāds saļņiks, kas atdala abus škidrumus, un ar laiku, kā jau viss nolietojas un agri vai vēlu pienāk šāds brīdis, kad sāk laist garām un ir jānomaina. Tas nav nekas traģisks. Tā ir ikdiena.
Protams čakars, ka jāmaina gan eļļa, gan dzesēšanas škidrums, jāskalo dzesēšanas sistēma, ja eļļa tiek iekšā.
Moto inženieri par šo problēmu arī ir padomājuši un parasti ir tehnoloģiska atvere, pa kuru sāk tecēt ārā eļļa vai dzeses škidrums, ja šis saļņiks sabojājas, tā uzreiz ir zināms ka ir problēma.
Ir bijis kad tiko uztaisi apkopi, nomaini visus škidrumus un pēc nedēļas šis saļņiks aiziet, nākas atkal visu jaunu liet iekšā.
Un nekas motoram nav noticis.

Motoru nokaut var arī jaunam moto, tas vispār nav no vecuma atkarīgs, bet saimnieka.


31 May 2021, 23:38:25 petka17 rakstīja:

Kā iepriekš minēju - pirmais mocis. Ir sanācis nedaudz ņemties, kur lielāko tiesi engine failiure ir catastrophic engine failiure (30+ gadīgi hlami) Cik kādreiz dzirdēts - moto motori jāpieskata utt. Jautāju, jo nezinu.

Offline

PASSATizhi
09. Jun 2021, 22:44#2855

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125

03 tiek izkatīts jo ir tikai A1? citādi nesaprotu kāmdēļ vajag tērēt naudu invalīda iegadei

Offline

Edziz
09. Jun 2021, 23:56#2856

Kopš: 17. Sep 2016

Ziņojumi: 9

Braucu ar: cbr


09 Jun 2021, 20:56:38 JURISburis rakstīja:
Pilnīgi pietiekami jaudas (ja nemeklē krāna extenderi), tāpat pa šoseju ar tādu, naked tipa moci, ātrāk pa 120 nebūs forši braukt, pat ja uzliksi kaut kādu stikliņu, nebūs komfortabli.
Lai gan ir visādi mazohisti, vabūt tev patiks. Un līdz tiem 160 ieskriesies bez jebkādām problēmām. Pilsētā vispāt nebūs kur realizēt tos pašus nieka 48 zirgus.

Un līdz 100tam 3, 4 vai 5 sekundes, vai tam ir starpība, bet ja ir vajadzīgs pastiept garāku, tad jāņem R1.

Pats braucu ar 650 vienu cilindru, tikai supermoto, +/- tāda pat jauda (labi drusku jaudīgāku ), pilsētā un uz šosejas pietiek atliektiem galiem.
Protams sportiem uz divīti līdzi neturēsi

Iesaku no sākuma pamēģināt izbraukt ar tādu.

Pats galvenais arī jāskatās vai tev pēc auguma, sēdpozīcijas der.

Ņemot vērā ka motors ir no XT 660, tad nevajadzētu būt problēmām. Jebkuram normāli uzturētam moto nebūs problēmu, attiecīgi nojāt var arī jebkuru moto, pat ja forumos raksta ka tas ir super puper uzticams moto.

Par tālāko realizāciju, viss atkarīgs no tavas alkatības, ja skaitīsi iegādes cenai klāt katru benzīna litru, eļļas maiņu, bremžu kluci utt., kā to dara daudzi LV, tad būs švaki
P.S. Tās ir tikai manas domas un var neatbilst patiesībai


krāna extender, pastiept garāku... Te jau izskatās ka cilvēkam ir problēmas ar pašapziņu, skumji ka šādā veidā tiek doti padomi.

Offline

Andisss
10. Jun 2021, 08:47#2857

Kopš: 09. Aug 2016

No: Saldus

Ziņojumi: 84

Braucu ar: peli pa galdu


09 Jun 2021, 22:44:17 PASSATizhi rakstīja:
03 tiek izkatīts jo ir tikai A1? citādi nesaprotu kāmdēļ vajag tērēt naudu invalīda iegadei

Vairāk dēļ ķermeņa izmēriem, 172cm un 70kg.. bet kamēr neizmēģinās/nesalīdzinās dzīvē dažus variantus, tikmēr jau tikai tukša runāšana.

Offline

booo_kat
10. Jun 2021, 09:40#2858

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat


09 Jun 2021, 22:44:17 PASSATizhi rakstīja:
03 tiek izkatīts jo ir tikai A1? citādi nesaprotu kāmdēļ vajag tērēt naudu invalīda iegadei


Gan jaunais, gan vecais MT-03 jau nu A1 neierakstās vis. Tā knapi palien zem A2.

Offline

stanks
10. Jun 2021, 10:04#2859

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 174

Braucu ar:


09 Jun 2021, 22:44:17 PASSATizhi rakstīja:
03 tiek izkatīts jo ir tikai A1? citādi nesaprotu kāmdēļ vajag tērēt naudu invalīda iegadei


Kā jau te pieminēja, šāds teksts tieši atbilst tiem, kas garina krānu ar tehnikas iegādi, vai vismaz cenšas to darīt.

Ja tas ir pirmais mocis un nav lielas braukšanas pieredzes, kā arī nav paredzēti gari gabali, tad MT-03 vai līdzīgs A2 kategorijas vai līdzīgas jaudas aparāts var sagādāt daudz vairāk prieka, par kaut ko, kas jaudas ziņā ir lielāks.

Un tam ir vienkāršs pamatojums - par maz jaudas, lai atverot ručku sataisītu brūnu pārsteigumu sev un citiem. Līdz ar to var salīdzinoši drošos apstākļos sevi izklaidēt.

Ar moci kam ir liela jauda, ir daudz nopietnāk jākontrolē kad un cik dot ručkā - daudz mazāk vietas kļūdai un attiecīgi vairāk jāpiedomā pie braukšanas, ja ir maza pieredze un tas vēl nenotiek refleksu līmenī.

Pēc sezonas vai divām tak var paņemt citu, ja ir tāda velēšanās. Bet tāda pat var nerasties, jo lielāka jauda dod prieku, ja to var realizēt. Ja ir jādomā, kā nedod dies to nerealizēt tad prieks ir pat mazāk kā no mazākas jaudas.

Protams, mazā krāna īpašniekiem tāda pieeja neder, jo nav "pačota".

Offline

peecis
10. Jun 2021, 10:32#2860

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

man pašam mt03 vienpodnieks patīk, bet man vispār patīk vienpodnieki, braukāju ar duke 690.

kur tu grasies braukt ar moto braukt?

pilsētai būs ok, uz šosejas nekas īpašs.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline