par to eneos. čomam uz zx6r viss ok tiktāl... man atkal pat drusku pastāvot karstam pirmais robs ar labu klakšķi iet. pastāvējušu atkal grūti no vietas noraut ar izspiestu sajūgu, ķerās diski. sildīt cenšos ilgāk. kamēr kas braucam
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
19 Jun 2015, 11:53:17 mexa rakstīja:
par to eneos. čomam uz zx6r viss ok tiktāl... man atkal pat drusku pastāvot karstam pirmais robs ar labu klakšķi iet. pastāvējušu atkal grūti no vietas noraut ar izspiestu sajūgu, ķerās diski. sildīt cenšos ilgāk. kamēr kas braucam
Par visiem šiem gadiem bija tikai pozitīvas atsauksmes!
Ļoti daudzi brauc aktīvā sporta režīmā ar 15w50.
Skaties - varbūt sajūgs padilis, bet katrā gadījumā ziņo! Būtu interesanti - ja Tu tagad ielietu cita ražotāja analogu viskozitāti!
Es pat būtu gatavs atbalstīt šo pasākumu.
Mexa, Tev rekomendācijā 10W-30??
Tādā gadījumā jebkurš ##W-50 radīs problēmas.
taču ##-40 parasti ir ok.
domājams, ka Tevis aprakstītās problēmas nav saistītas ar Eneos konkrēto eļļu.
Coool, Tev tur paroli prasa.
Log: moto
Pass: moto
atceros.
man ir pasūtītas sajūga atsperes. pēc to nomaiņas būs redzams sīkāk. sajūgs man hidro. bet katru reizi es viņu "piepumpēju" lai izslēgtu nepietiekamu izspiešanos. kaut strādā arī tā pat labi. man rekomendācijā 10w40 pēc manuāļa. bet šķiet citiem klimatiem paredzētas arī citas pēc grāmatas. tagad es vairāk sliecos uz konstruktīvu problēku, kura rada to vilkšanu ar šo eļļu (slīdēšana atrisinās pagaidām ar tādu labāku iesildīšanu, vai tupa akurātu braukšanu kamēr silst. tā kā patīk ratā uzraut arī pamanīju šo gļuku.
otrs moments, kad atraušu vāku vaļā pamērīšu cik izspiež sajūgu, pamērīšu gājienu. varbūt kāda iemesla pēc viņš ir samazinājies vai ir minimāls. atrakstīšu par mājasdarbu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Jautājums tāds vai ir pieļaujams Motul 5100 eļļu, kura paredzēta 4 taktu motocikliem liet Suzuki 4 taktu laivas dzinējā? Ir garāžā arī Yamalube pilnā sintētika... Motul 5100 10W40 pēc API standartiem it kā der.
Vienkārši baigais slinkums uz Rīgu sktiet pēc litra eļļas
Bullis,
skatoties kāds motors. jaunie un jaudīgie mēdz būt ļoti prasīgi.
piekaramo 4T motoru motoreļļas no pārējām 4taktenēm atšķiras primāri ar pastiprinātu pretkorozijas aizsardzību. īpaši, ja gasē sālsūdenī.
apskaties manuāli, vai ir kāda specifiska NMMA prasība.
vēl var būt arī obligāta prasība pēc ##-30 viskozitātes, jo jaunajiem motoriem eļļas kanāli ļoti šauri, lai varētu motoru dabūt kopaktu.
taču visādiem sīkajiem/vecajiem pļerdakiem var liet to pašu moto eļļu, ja vien viskozitātes klase atbilstoša.
15 Apr 2015, 21:38:23 Next rakstīja:
man gan liekas ka turpina sekot, jo speciāli močiem veidot kaut-kādu speciālu bāzes eļļu diez vai ir rentabli. bāzes eļļas kļūst aizvien tīrākas un līdzi samazinās viskozitātes. ##-20, ##-16... par to liecina.
nu, ne gluži tā. ja Tu runā par arvien augstāku tīrību, tad acīmredzot domāji GroupIII hidrokreku. jā, tehnoloģijas attīstās, taču augstāka tīrība nenozīmē zemāku viskozitātes klasi. izmantot zemākas viskozitātes primāri spiež arvien pieaugošas izmešu normu prasības.
bet tā jau ir apjomīga tēma.
5w-40 - mocim vajag? - domāju ka ne īpaši, toties veikalā pielni plauktu ar šādu auto eļļu.
nu, ir jau mocisti, kas arī zem 0C ručku neatmet.
kopumā jau princips 'jo plašāks eļļas temperatūru pielietojuma diapazons, jo labāk' ir spēkā. tikai parasti, kā zināms, tas tiek panākts uz karstā gala viskozitātes rēķina. taču, ja izmanto pamateļļas ar sevišķi augstu viskozitātes indeksu, tā var darīt. bet mēs jau nezinām, kādu pamateļļu ražotājs izmantos. arī PAO vai esteru pamateļļas var būt ar tikai nedaudz virs 120 indeksu, kas nozīmē neizbēgamu viskozitātes modifikatora izmantošanu.
daudz lētāk sanāks ņemt to pašu autosu tendences bāzes eļļu un pielikt modifikatoru tik lai iztur servisa intervalu. domāju izejā analīzes uzrādis to pašu ##-30
nu, jā, ir zīmoli, kuri produkta īpašības iemaina pret lielāku pēļņu. un starp tādiem ir arī ļoti skaļi un pazīstami. tā gan.
nevajag aizmirst par off road braucējiem,pats esmu pie -18 dzenājis krosa moci pa ezera ledu
07 Jul 2015, 13:12:09 Chubaka rakstīja:
Suprotec, tā ir nanotehnoloģiska piedeva eļļai, kas samazina berzi dzinējā, tādējādi paildzinot dzinēja eksplutācijas mūžu. Suprotec izveido noturīgu slāni uz cilindru sieniņām, kura noturība ir pat līz 100000km - tādējādi, dzinējam palielinās kompresija, atvieglinās aukstie starti, samazinās degvielas patēriņš un palielinās dzinēja atdeve un jauda (uz berzes samazināšanās rēķina).
P.S - eļļas īpašības tā neizmaina, bet iedarbojas tikai uz vietām kur notiek berze starp metāla agregātiem.
Cena par 1 burciņu - 25e
Man ir jautājumi:
* Kas notiek ar motocikla sajūgu, ja pēkšni tur tiek samazināta berze ?
* Vidēji, kādu berzes koificentu nodrošina šī līdzekļa slānis ?
* Ja ir samazināta berze, tad taču eļļa daudz labāk notek nost no metāla virsmām - es par aukstajiem startiem. Ok protams, ka ilgākā laikā notecēs nost jebkurā gadījumā.
* Vai lietojot šo līdzekli nav jāizvēlas eļļa ar citu viskozitāti ? Ja tā, tad vajag škidrāku vai biezāku eļļu ?
* Vidēji, cik biezs ir šis slānis uz cilindra sieniņām un citām detaļām ?
* Vai pareizi saprotu, ka piemēram kloķenei šis slānis uzaugs tikai pie šālēm, bet citur nē ?
* Vai šis slānis uzaug vienmērīgi biezs, gan uz alumīnija, gan čuguna, gan nikosilhroma detaļām ?
* Vai slāņa biezums un tā iedarbība atšķiras uz virsmām kuras pakļautas slīdes berzei un kuras pakļautas rites berzei ?!
* Vai šis slānis ietekmē siltumatdevi detaļai, un ja ietekmē tad kā un cik ļoti ?!
* Kā ir ar slāņa noturību uz ātrumkārbas zobratiem ?
1) par motocikla sajūgu - izlast var šeit nedaudz zemāk parullējot. (uzmanību - Krievu valodā) bet uz sajūga frikcijas diksiem tas nerada nekādu ietekmi, jo sajūgs sastāv no kompozītmateriāliem, bet Suprotec iedarbojas tikai uz metāla virsmām.
2)Testos berzes koeficients no 0.1 - samazinājies līz 0.005, kā arī nodiluma "ātrums" pazeminājie 3-5x ( citāts: Проведенные многочисленные испытания на машине трения показали, что в процессе обкатки образцов трения формируется слой, который отличается от исходной поверхности и типичной приработанной поверхности (Рисунок 1). Причем коэффициент трения после приработки образцов снижался на порядок и более (с 0,1 до 0,005), а скорость изнашивания снижалась до 3-5 раз )
3) Uz cilindra sieniņām izveidojas noturīga kārta, kuras berzes īpašības ir daudz mazākas ( citāts :Возникают режимы сухого трения, когда поверхность одной детали дерет другую безо всякой смазки. Им, естественно, это не нравится. И вот тут свою положительную роль играет обработка мотора препаратом «СУПРОТЕК». Он образует на стенках цилиндров «долгоиграющие» защитные слои, обладающие низкими коэффициентами сухого трения и высокой износостойкостью.)
Nu kaut kā tā, mēģināju pēc iespējas atbildēt. Tiem kam ir interese vairāk, var sekot līzi notikumiem, kas saistīts ar suprotec - Šeit iekš facebook LV
fuck!
šie sūdi ir gluži kā vīruss vai baktērijas - vecais štamms izmirst, bet vietā rodas citas mutācijas pret kurām atkal jādomā jaunas zāles.
tā arī brīnumlīdzekļi - gadu, divus vientiesīgai tautai patirgo, nosprāgst, bet pēc tam atkal parādās citā skaistā burciņā....
Taas piedevas iesarbojas uz visu motoru... aizaudzeejot visus kanaalus kur pluust ellja. Niere jau reizi mineja-piedevai pat ja taadu vajag pievienot no burcinjas, ir jaabut kjiimiski saderiigai ar ellju. Universaala un kaut cik efektiva nevar buut. Tie kas piem sportaa kko lej tie zin sastaavus un saderiibas. Labai elljai viss jau ir iekshaa. Piedevas var ieliet pirms pardosanas... lai uz to bridi butu ok. A nakamais lai pishaas ar kanaaliem un sudiem elljaa
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
08 Jul 2015, 21:32:45 Niere rakstīja:
fuck!
šie sūdi ir gluži kā vīruss vai baktērijas - vecais štamms izmirst, bet vietā rodas citas mutācijas pret kurām atkal jādomā jaunas zāles.
tā arī brīnumlīdzekļi - gadu, divus vientiesīgai tautai patirgo, nosprāgst, bet pēc tam atkal parādās citā skaistā burciņā....
Tad pastāsti,kā "zinošs", kaut vai, kāpēc pazeminās degvielas patēriņš ?
09 Jul 2015, 08:39:42 Chubaka rakstīja:
Tad pastāsti,kā "zinošs", kaut vai, kāpēc pazeminās degvielas patēriņš ?
elementāri, vatson - jebkurš frikcijas modifikators samazina berzi un padara dzelžus klusākus.
bet, kā zināms, tā nav vienīgā eļļas funkcija.
Pastāsti labāk Tu, kādai precīzi specenei atbilst, piemēram, API SJ + JASO MA eļļa pēc brīnumlīdzekļa pievienošanas?
Niere, vai esi iedziļinajies konkrētajā, suprotec, piedevā?
Ka profesionālis varētu iedot komentāru pa ķīmisko pusi!
Jo , manuprāt, šo isti nevar jaukt piedevu katlā, tā pat nav piedeva, bet līdzeklis metaliem un ella ir tikai transportētājs.
Kā arī tu esi no tiem, kas parasti uztāj, ka jāvērte produkts individuāli, jo vērtet vispārigi cilvēka smadzenei ir vienkāršāk, bet tas nav racionali.
Sandors,
jā, atzīstu, man nav laika baigi pētīt konkrēto brīnumu. bet nav jau pirmais un pēdējais 'metal-doctor'.
esmu tik paviršs un kategorisks tikai viena iemesla dēļ - līdz šim esmu sastapis piedevas, kuras atbilst šādām pazīmēm:
- pilda solīto, taču piemīt slēptas blaknes
- nav blakņu, taču nav arī efektīvs
katram piedevu fanam iesaku padomāt pie dažiem apsvērumiem:
- gandrīz jebkurā manuālī atradīsiet trekniem burtiem un izsaukuma zīmēm "NO ADDITIVES!"
- vai tiešām eļļu ražotāji ir muļķi un nejēdz saražot "supereļļu"....
- neviens no šo brīnumlīdzekļu ražotājiem nav piedevas ražotājs. viņi pērk piedevas no tiem pašiem uzņēmumiem, kur tās pērk eļļu ražotāji