Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
bepino
08. Mar 2021, 23:10#2821

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: CB1300

Vai ir kādi komentāri par Indian močiem? Šodien ieklīdu Motofavorītā un vizuāli likās simpātiski. Kā ar tehnisko daļu?

Offline

Einhaus
10. Mar 2021, 11:31#2822

Kopš: 04. Jun 2018

Ziņojumi: 143

Braucu ar:

Cik ļoti iešprice ir labāka par karbi pirmajam mocim?
Karbim bieži jātaisa apkopes? Garāžas nav, tātad vajag no rīta iedarbināt un braukt.
Budžets plānojas līdz 2500-3000€

Offline

Negantelis
10. Mar 2021, 11:59#2823

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


10 Mar 2021, 11:31:11 Einhaus rakstīja:
Cik ļoti iešprice ir labāka par karbi pirmajam mocim?
Karbim bieži jātaisa apkopes? Garāžas nav, tātad vajag no rīta iedarbināt un braukt.
Budžets plānojas līdz 2500-3000€



Inžektors ir daudz labāk par karburatoru.
Ja karburatori ir LABĀ DARBA KĀRTĪBĀ tad ikdienas braukšanā tas nav šķērslis.Ja tie būs jāremontē tad pēc remonta tie varētu būt labākā stāvoklī kā lietotam.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

mexa
10. Mar 2021, 13:24#2824

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Loti slidens jautajums isteniba. Man patik sprices, bet itka vinjas neluzt... luzt viss. Taka doma. Karbjus remontet var, dazkart loti labi, cena remontam ir dazada, no 15 lidz kadi 45 laikam par gabalu. Sprice atkal kaa saluzis, kam sprausla, kam kaads devejs glukoa utt. Degvielas kvalitate ietekme abus

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Kristaps92
10. Mar 2021, 14:22#2825

Kopš: 02. Jul 2020

Ziņojumi: 83

Braucu ar:

Iesācēja jautājums. Skatos variantus par pirmo moci. Ņemot vērā tirgu, liekas, ka jāņem jauns un miers. Mācību procesa laikā MT07 likās foršs un par to arī domāju, kā sākuma variantu, bet netā spriež, ka Tracer 700 ir stipri līdzīgs, bet būtu daudz piemērotāks, ja gribās braukāt kaut kur tālāk ārpus pilsētas. Labprāt palasītu komentārus, tā kā testa braucienu līdz vismaz Daugavpilij un atpakaļ neviens nedos Ik pa laikam parādās arī te kāds komentārs, ka MT07 esot super variants pirmajam. Cik reālajā dzīvē varētu būt starpība starp šo un piesaukto Tracer 700 un kādās situācijās tas izpaustos?
P.S. Bezceļi, vismaz pagaidām, īsti neinteresē, virs 10k negribas līst.

Offline

booo_kat
10. Mar 2021, 14:43#2826

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Tracer 700 pēc savas būtības ir tas pats motocikls, kas mt07, tikai ar nelielu būrīti. Sēdpozīcija laikam nedaudz taisnāka uztaisīta.
Jāskatās no pielietojuma, bet uz garāku gabalu Tracer būs ērtāks. Ja cenas starpība nebaida, es laikam ņemtu Tracer.


Par karburatoriem vs špricēm:
Ir savi plusi un savi mīnusi. Pat vecie karburatori strādā pieņemami, kad tiek savesti kārtībā, nu protams, ja nav drausmīgi sadiluši. Es domāju, ka nav vērts iespringt pirmajam motociklam uz šo, jo galvenais, kā jau Negantelis ar mexu teica, lai ir tehniskā kārtībā. Saplīst mēdz abi. Manā gadījumā tas noteikti nav dealbrakeris, ka ir tāda vai šitāda degvielas sistēma.

Man abi moči ir ar karburatoru. Un neko, strādā, ar visu stāvēšanu ārā. Pat neuzticamības kalngalam Ižam kā saregulēju oriģinālo karburatoru, tā 10k km sabraucu karbim nepieskaroties ne reizi. Tagad pārjaucu, jo sulojās drusku blīve, bet tā vēl varēja braukt un braukt. Ar to Ižu nobraucu pagājušo sezonu dien dienā uz darbu, nevienu reizi nebija tā, ka nelektu. Visus rītus 2 reizes pagriez kurbuli bez aizdedzes, lai uzsūc degvielu un pirmais spēriens ar aizdedzi un mocis rūc. Tāpēc arī mans viedoklis ir, ka strādās kā viens tā otrs.

Offline

elf
10. Mar 2021, 14:48#2827

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


10 Mar 2021, 11:31:11 Einhaus rakstīja:
Cik ļoti iešprice ir labāka par karbi pirmajam mocim?
Karbim bieži jātaisa apkopes? Garāžas nav, tātad vajag no rīta iedarbināt un braukt.
Budžets plānojas līdz 2500-3000€


Ar karburatoru nekad nepaliksi uz ceļa.
Ja pirms ziemas benzīnam pieliesi šo



pēc ziemas guļas problēmu nekādu.
Transalps 2004 gada,nobraukums virs 100 000km...ne reizi karburatori nav tīrīti,sinhronizācija veikta tikai 1 reizi....bet tas jau tikai tukšgaitai..
nu tas tā..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Kristaps92
10. Mar 2021, 14:53#2828

Kopš: 02. Jul 2020

Ziņojumi: 83

Braucu ar:


10 Mar 2021, 14:43:13 booo_kat rakstīja:
Tracer 700 pēc savas būtības ir tas pats motocikls, kas mt07, tikai ar nelielu būrīti. Sēdpozīcija laikam nedaudz taisnāka uztaisīta.
Jāskatās no pielietojuma, bet uz garāku gabalu Tracer būs ērtāks. Ja cenas starpība nebaida, es laikam ņemtu Tracer.



Un tad paliek jautājums, vai cenas starpība reāli ir to vērta. Ko es nekādīgi nevaru saprast. Un ja runa nākotnē ir par reāli garajiem gabaliem, tāpat, visdrīzāk, jāskatās vēl kaut kas cits.

Offline

Negantelis
10. Mar 2021, 15:31#2829

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


10 Mar 2021, 14:53:25 Kristaps92 rakstīja:

10 Mar 2021, 14:43:13 booo_kat rakstīja:
Tracer 700 pēc savas būtības ir tas pats motocikls, kas mt07, tikai ar nelielu būrīti. Sēdpozīcija laikam nedaudz taisnāka uztaisīta.
Jāskatās no pielietojuma, bet uz garāku gabalu Tracer būs ērtāks. Ja cenas starpība nebaida, es laikam ņemtu Tracer.



Un tad paliek jautājums, vai cenas starpība reāli ir to vērta. Ko es nekādīgi nevaru saprast. Un ja runa nākotnē ir par reāli garajiem gabaliem, tāpat, visdrīzāk, jāskatās vēl kaut kas cits.


Pagājušogad pavasarī aizbraucu un atbraucu no Rīgas līdz Rēzeknei ar līkumu pa vidu.Atpakaļceļā bija pretvējš visa brauciena garumā. Nu nav viņš domāts šosejām. Pašam būs jābrauc.Es noteikti ņemtu tracer nevis parasto.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Porsche
11. Mar 2021, 08:47#2830

Kopš: 29. Jun 2020

No: Baloži

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Suzuki Bandit 1250SA

Ideja tā pati, kas auto, ar karburatoriem pārsvarā būs veci moči līdz ar to risks daudz lielāks tādu pirkt, cik esmu dzirdējis, tad ar karbjiem ir visādas ņemšanās, lai vienmēr varētu pielaist moci, tie normāli strādātu utt. Mūsdienu auto un močiem ir iešprices un tas nav tikai tāpēc, ka tas ir savādāk, bet gan tā ir jaunāka un efektīvāka tehnoloģija. Salūzt var viss, bet ekspluatācijā līdz salūšanai šprice noteikti ir labāka.



10 Mar 2021, 11:31:11 Einhaus rakstīja:
Cik ļoti iešprice ir labāka par karbi pirmajam mocim?
Karbim bieži jātaisa apkopes? Garāžas nav, tātad vajag no rīta iedarbināt un braukt.
Budžets plānojas līdz 2500-3000€

Offline

Porsche
11. Mar 2021, 08:52#2831

Kopš: 29. Jun 2020

No: Baloži

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Suzuki Bandit 1250SA

Es nečakarētos ar jaunu un ņemtu mazlietotu tracer no dīlera vācijā, ietaupīsi pāris štukas un mocis jau būs labi iebraukts un apkopts, vari paskatīties mobile.de, cenai klāt nāk 300-400 eiro par transportu un nepilns 100 eiro reģistrācijai. Ja ir laiks var atrast īstas konfektes.


10 Mar 2021, 14:53:25 Kristaps92 rakstīja:

10 Mar 2021, 14:43:13 booo_kat rakstīja:
Tracer 700 pēc savas būtības ir tas pats motocikls, kas mt07, tikai ar nelielu būrīti. Sēdpozīcija laikam nedaudz taisnāka uztaisīta.
Jāskatās no pielietojuma, bet uz garāku gabalu Tracer būs ērtāks. Ja cenas starpība nebaida, es laikam ņemtu Tracer.



Un tad paliek jautājums, vai cenas starpība reāli ir to vērta. Ko es nekādīgi nevaru saprast. Un ja runa nākotnē ir par reāli garajiem gabaliem, tāpat, visdrīzāk, jāskatās vēl kaut kas cits.

Offline

booo_kat
11. Mar 2021, 09:13#2832

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Ņemšanās galvenokārt ir ar tehniski sliktā stāvoklī esošiem karburatoriem. Ja karburatoriem viss ir kārtībā, problēmu nebūs.

elf es varu piekrist, ka uz ceļa ar karburatoru nepaliksi, tomēr te ir viena ļoti būtiska nianse. ir jāsaprot kā karburators darbojas un kāpēc kaut kas nestrādā. Cilvēkam bez šīm zināšanām ir pilnīgi pie kājas, karburators vai šprice. Ja noplīsīs, tad neko neizdarīs.

Un es nevienā virzienā neaizstāvu vai nenolieku kādu no degvielas sistēmām. Šprice viennozīmīgi ir modernāka un ekspluatācijā vienkāršaka, tomēr no karburatoriem baidīties nevajag. Ja būs viss ok, tie strādās gluži labi.

Jā ar karburatoru visticamāk būs vecāki moči, bet tajā pat laikā Bandīts ar karburatoriem nāca, ja nekļūdos, līdz 2007. gadam. Te, protams, jāskatās case by case, kādā stāvoklī tas ir.

Offline

Maxal
11. Mar 2021, 09:47#2833

Kopš: 15. Sep 2014

Ziņojumi: 62

Braucu ar: Tracer 700

Par tracer 700.

Ir ar yamaha komforta sēdekli.
Hvz kas skaitās garie gabali, ir braukts virs 1000 km/24h periodā - dibens pretenzijas neizteica nākošajā dienā (pirms tam garākie gabali bija ~700k/24h periodā)

Tracer ir nedaudz garāka wheel-base, attiecīgi mazāk rauj priekšu gaisā.

Tracer arī ir 'viegli' roku aizsargi no vēja, kopā ar siltajiem rokturiem ļoti labi strādā lietus/vēsāka laika gadījumā.

Ja doma ir par garākiem gabaliem - bez būra neapskatītu, stikls noņem ļoti daudz pretvēja slodzi un aizsargā no lietus.

Kopā ar sānu kastēm un top case bagāžas ietilpība ir ļoti ok, ir gan paceļots, gan braukts komandējumos uz blakus valstīm ar uzvalku kastē.

No degvielas patēriņa
pie ~110km/h zem 5l/100km
pie ~150km/h pie 7.5-8l/100km - attiecīgi tanku meklēsi pēc 1.5h šādā režīmā.

sēņojot ap 90km/h (pēc spidometra) varbūt var nobraukt 400 km ar vienu bāku.

Man ar 175 cm un džinsu garumu 30- komfortabli.
Pēc sajūtām liekas jūtami vieglāks kā honda cbf600sa, kurš bija iepriekšējais

Offline

Karavs
11. Mar 2021, 10:04#2834

Kopš: 24. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar:

Ja brauksi tikai pa Baltiju, tad MT07 ir pilnīgi ok. Principā arī Eiropu var izbraukāt, bet tur jau citi ļoti personīgi parametri var būt izšķiroši. Piemaksu un Tracer var apdomāt:1- tavs augums ir virs 175cm, 2- tāliem gabaliem, 3-gribi braukt max ātri. Protams , ka nakedam ir pretvējš, bet man personīgi, tas sāk būtiski traucēt , atkarībā no vēja virziena un brāzmām, virs 130-150km/h. Traucē, domāts ilgstošs brauciens cauri Polijai vai pa dienvideiropas autostrādi 150+. LV man nekas netraucē, gribu atvelku kādas xx minūtes, kad ir noskaņojums...ilgstoši ātrgaitas ceļi jau mums nav. Pufaikā (pārāk platā jakā) braucot arī no 110km/h sāks paraustīt kā buru.
Paļaujies uz intuīciju. Patika MT07, domāju intuīcija nepievils, būs kedā. Ja intuīcija saka, ka gribēsi braukt daudz , un tālu, ir jēga uzreiz apdomāt lietotu Tracer 900, vai jauno, ja tas neuzliek finansiālu slogu.


10 Mar 2021, 14:22:26 Kristaps92 rakstīja:
Iesācēja jautājums. Skatos variantus par pirmo moci. Ņemot vērā tirgu, liekas, ka jāņem jauns un miers. Mācību procesa laikā MT07 likās foršs un par to arī domāju, kā sākuma variantu, bet netā spriež, ka Tracer 700 ir stipri līdzīgs, bet būtu daudz piemērotāks, ja gribās braukāt kaut kur tālāk ārpus pilsētas. Labprāt palasītu komentārus, tā kā testa braucienu līdz vismaz Daugavpilij un atpakaļ neviens nedos Ik pa laikam parādās arī te kāds komentārs, ka MT07 esot super variants pirmajam. Cik reālajā dzīvē varētu būt starpība starp šo un piesaukto Tracer 700 un kādās situācijās tas izpaustos?
P.S. Bezceļi, vismaz pagaidām, īsti neinteresē, virs 10k negribas līst.

[ Šo ziņu laboja Karavs, 12 Mar 2021, 17:53:24 ]

Offline

Daniels125
16. Mar 2021, 23:28#2835

Kopš: 18. Apr 2014

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Vai man vienīgajam liekas ka, mūsdienās jaunu krosa moci nav jēgas pirkt pa tiem 6k.? Jo cik skatos visi jaunie moči kkadi neizsturigi, salipinati no plastilīna un plīst ka tādas avīzes. Biju apsvēris domu iegādāties jaunu kawiti 2021 gada. Bet pārdomāju kaut kaa,jo pazīstamajam bija. Nezinu vai tas ir normāli ka kx450f 2021 gada mocim Kursh maksā 6 stukas, nobrauc niek vien 30 mh/h un hops, pārlec motor ķēde, ka rezultātā dabun pa vārstiem, sagriezās sadalenes, salocīti vārsti ka arī vadiklas sabira, iemesls bija tāds kā norāvās klokenes zobrats.
P.S braucējs nav spicais, tik priekam vizinās, trasi, mežiem...
Tad nu jautājums tāds, varbūt kāds var ieteikt kādu labāku markas vai ražojuma gadu krosinieku. Jo kaut kā negribas pirkt pa 6stukam jaunu un guldīt vēl kādas 2 remontos
: o

Offline

Adijs
12. May 2021, 10:13#2836

Kopš: 22. Aug 2010

No: Rēzekne

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Ducati S4, Polaris Sportsman

Sveika tauta! Meklētājā neko neizmeta uz bērnu-pusaudžu moto...
Lieta tāda, ka ir doma puikam iepirkt kādu divriteņu mototehniku. 11 gadi, augums 162 cm. Pagaidām pieredze tik ar kvadriem. Pašam ir kaut kāds šķībacaino 110cc brīnums, bet nu jau par mazu. Apsēžoties virsū izskatās pēc sienāža. Diezgan pārliecinoši, bet ne pārgalvīgi vizinās arī ar manējo Polaris Sportsman 500. Vai ir vērts tērēties uz ķīniešu tehniku, jeb labāk uzreiz ņemt no pazīstamiem japāņu brendiem?
Pagaidām acis krīt uz Honda crf110f
Varbūt kādam atvases jau ir izauguši un tirgo nost nevajadzīgu tehniku? Kā pirmais, laikam labāk būtu 4T?

Offline

Tumsa
12. May 2021, 11:39#2837

Kopš: 23. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: GSR 750/ S1000rr


12 May 2021, 10:13:02 Adijs rakstīja:
Sveika tauta! Meklētājā neko neizmeta uz bērnu-pusaudžu moto...
Lieta tāda, ka ir doma puikam iepirkt kādu divriteņu mototehniku. 11 gadi, augums 162 cm. Pagaidām pieredze tik ar kvadriem. Pašam ir kaut kāds šķībacaino 110cc brīnums, bet nu jau par mazu. Apsēžoties virsū izskatās pēc sienāža. Diezgan pārliecinoši, bet ne pārgalvīgi vizinās arī ar manējo Polaris Sportsman 500. Vai ir vērts tērēties uz ķīniešu tehniku, jeb labāk uzreiz ņemt no pazīstamiem japāņu brendiem?
Pagaidām acis krīt uz Honda crf110f
Varbūt kādam atvases jau ir izauguši un tirgo nost nevajadzīgu tehniku? Kā pirmais, laikam labāk būtu 4T?


Ar ķīniešiem ir sekojoši, gāž kamēr motors iet un pēc tam ieliek citu motoru. Jauns motors tur maksā, nopietna agregāta apkopes cenā.

-----------------
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem

Offline

booo_kat
12. May 2021, 12:28#2838

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat


12 May 2021, 11:39:00 Tumsa rakstīja:

12 May 2021, 10:13:02 Adijs rakstīja:
Sveika tauta! Meklētājā neko neizmeta uz bērnu-pusaudžu moto...
Lieta tāda, ka ir doma puikam iepirkt kādu divriteņu mototehniku. 11 gadi, augums 162 cm. Pagaidām pieredze tik ar kvadriem. Pašam ir kaut kāds šķībacaino 110cc brīnums, bet nu jau par mazu. Apsēžoties virsū izskatās pēc sienāža. Diezgan pārliecinoši, bet ne pārgalvīgi vizinās arī ar manējo Polaris Sportsman 500. Vai ir vērts tērēties uz ķīniešu tehniku, jeb labāk uzreiz ņemt no pazīstamiem japāņu brendiem?
Pagaidām acis krīt uz Honda crf110f
Varbūt kādam atvases jau ir izauguši un tirgo nost nevajadzīgu tehniku? Kā pirmais, laikam labāk būtu 4T?


Ar ķīniešiem ir sekojoši, gāž kamēr motors iet un pēc tam ieliek citu motoru. Jauns motors tur maksā, nopietna agregāta apkopes cenā.


Tie motori maitas iet, rāmji ir tie, kas šķīst ārā.

Offline

Madijs
12. May 2021, 20:47#2839

Kopš: 15. Dec 2020

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Platu smaidu sejā


12 May 2021, 12:28:18 booo_kat rakstīja:

12 May 2021, 11:39:00 Tumsa rakstīja:

12 May 2021, 10:13:02 Adijs rakstīja:
Sveika tauta! Meklētājā neko neizmeta uz bērnu-pusaudžu moto...
Lieta tāda, ka ir doma puikam iepirkt kādu divriteņu mototehniku. 11 gadi, augums 162 cm. Pagaidām pieredze tik ar kvadriem. Pašam ir kaut kāds šķībacaino 110cc brīnums, bet nu jau par mazu. Apsēžoties virsū izskatās pēc sienāža. Diezgan pārliecinoši, bet ne pārgalvīgi vizinās arī ar manējo Polaris Sportsman 500. Vai ir vērts tērēties uz ķīniešu tehniku, jeb labāk uzreiz ņemt no pazīstamiem japāņu brendiem?
Pagaidām acis krīt uz Honda crf110f
Varbūt kādam atvases jau ir izauguši un tirgo nost nevajadzīgu tehniku? Kā pirmais, laikam labāk būtu 4T?


Ar ķīniešiem ir sekojoši, gāž kamēr motors iet un pēc tam ieliek citu motoru. Jauns motors tur maksā, nopietna agregāta apkopes cenā.


Tie motori maitas iet, rāmji ir tie, kas šķīst ārā.


Nevaru nepiekrist. Divas (ja skaita bērnu 50cc, tad trīs) ķīnas kvadras ir bijušas, vienai tik cilindru un virzuli samainiju, toties ar karburatoriem, elektriskajiem mezgliem un no jenota sūdiem taisīto rāmi, jebļa garantēta.

Offline

mezamaris
12. May 2021, 23:31#2840

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Esmu tikai redzējis-plauktu bukses konkrēti no Bārbiju rokām un kājām.Pēc pāris simtiem lien ārā kā košļene.

Offline