Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Rizza
28. May 2015, 11:25#2818

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Tieši tā, ja pie mājas nav uzklāts miljonu vērts bruģis, vai garāžā nav parkets no Franču sarkankoka tad var pa vienkāršo.

Offline

mexa
28. May 2015, 20:28#2819

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

palietojot eneos City-Max 4T 10W40 uz vfr700f kaadus 2-3 kkm sapratu ka ne shim dzelzim vai kas cits. sajuugs saliip. velk taa labi kameer auksts (shodien labi ka paspeeju pirms TA sildot motoru nokert moci, jo "aizbrauca" no pekas. blakus otrs mocis... un kameer taa konkreeti neiesildu liidz vismaz roku nevar uz motora mieriigi tureet. sliid pie slodzes. saakumaa nebija tas maniits. sajuugs jauns. tikai atsperes vecaas. bet garums itkaa pielaujams veel. motoru iesildu braucot labi. karstam viss ok. aukstam joki. izspiezot sajuugu nevaru bez ritenja sljuuksanas pastumt. tik neitraalajaa. kas vareetu notikt elljai pa 2-3 kkm? un diezgan aatri defekteejaas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
28. May 2015, 20:56#2820

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

mexa,
skaties vien, vecais, dzelžus un/vai regulējumus.

Offline

mexa
28. May 2015, 23:59#2821

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ko var reguleet lai diski neliptu- neko. pienjemu ka atsperes vareeja noseesties, bet nu uz salipsanu tas neko neietekmee, hidro sajuugs, nekaadas regulacijas tur nav, raut vaaku valjaa jau kuro reizi negribaas, bet kad vecaa ellja pasen bija nopeerkot moci, sliideeja startera sajuugs, bet ellja bija bruuna. 7100 startera sajuugs neslideja, bet slideja motora sajuugs. uzliku jaunus diskus un pazuda probza. diskiem tagad kaadi 10 kkm laikam... jaaskaita. vairaak jau tagad interesee kapeec velk. sliideeshanu pienjemu par iespeejamu deelj atspereem. laikam buus jaaprovee samainiit. bet kas ellai vareeja notikt ka saaka vilkt arii? sabiezeeja

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
29. May 2015, 00:27#2822

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

vilkšana eļļas dēļ parasti ir pārāk augstas viskozitātes pazīme. šī kaite raksturīga tiem, kuri 10W-40 vietā iemauc 10W-60 vai tamlīdzīgi. taču, ja izmanto 10W-40, visam būtu jābūt kārtībā. viskozitāte palielināties var tikai pamatīga eļļas nolietojuma vai liela piesārņojuma gadījumā.
ar 10W-40 vilkšanas problēma varētu parādīties vien tiešām zemā temperatūrā.
Drag
Clutch drag happens when the plates fail to completely release. A dragging clutch will make it difficult to change gears, and if it's bad enough, may allow the bike to creep forward when in gear. Drag occurs when there's too much free play in the clutch release mechanism or when a mechanical problem prevents the clutch plates from fully separating. Outside of the obvious things, like an improperly adjusted clutch or broken release mechanism, drag is often caused by wear to the clutch hub and basket. If the fingers or splines develop grooves or notches, the plates may hang up or twist in them and fail to fully release when the clutch is disengaged. Overheating the clutch can also swell the plates and cause drag, though everything should work normally once things cool off.
I should mention that, by nature, wet clutches suffer from something called viscous drag, particularly when they're cold. Viscous drag occurs when the viscosity of the cold oil creates enough drag between the plates to transfer some torque, even though you're holding the clutch in. If the drag is severe, punching the bike into gear can result in a loud clunk and maybe a small leap forward, or even a stall. Normally, this is only a problem when the bike is started for the first time on a cold day, or too heavy an oil is used, but the solution here is simple. Just let the bike warm up for a minute, preferably with the clutch disengaged, during the first start of the day, before putting it in gear.

Offline

mexa
29. May 2015, 00:32#2823

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vilkshana, ko es mineeju notika pie izsleegtiem aatrumiem, uz N, tapeec arii kjeeru moci. labi veel pie iesleegta vilktu aukstam, bet vilka kad motors bija iedarbinaats tiko, atgaaju no mo un ieraudziiju kaa ripot saak, griida liidzena. ja vilktu paarnesumaa tad var vainot nepietiekoshu izspiedumu, bet ne par sho es kompleinoju ir kaads variants patesteet kleepii ellju kas ir kaadus 20 vai vairaak silta?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
29. May 2015, 00:56#2824

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ok, ja atmetam mehānikas/regulējumu vainas, tad vienīgais risinājums ar eļļu var būt 5W-## viskozitātes klases izmantošana.

Offline

mexa
29. May 2015, 01:07#2825

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ieprieksh vecais saimnieks leeja 10w40. hz kaaru tik. es 7100. sliideeja pirms sajuuga nomainjas. tiko, tikai peec elljas "piebrauksanas" saaka neitralajaa vilkt... un sliideet aukstam. karstam viss po.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Next
29. May 2015, 17:02#2826

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

mexa, mocim prasība liet jaso ma eļļau ir?

Offline

mexa
29. May 2015, 18:50#2827

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

varbuut es ko jaucu. bet 1987 gadaa bija jaso standarts? skiet nebija veelaak izveidots? sajuuga diski iet no jaunaaka vfr. kuriem skiet bija jaso ma

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
29. May 2015, 22:07#2828

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Mexa,
JASO ieviesa vairāku iemeslu dēļ, kur tikai viens no tiem bija eļļas piemērotība sajūgiem.
sajūga dinamiskās un statiskās frikcijas prasības ieviesa ne jau dēļ jauna tipa sajūga disku materiāliem, bet gan jaunu eļļu tehnoloģiju dēļ. taču, diemžēl, jaunās tehnoloģijas nesadzīvoja ar moto specifiku, kur bez motora vēl ir arī sajūgs un kārba.
vārdu sakot, mūsdienu auto motoreļļas var būt nepiemērotas arī sajūgiem/kārbām, kuras ražotas vēl pirms JASO MA ieviešanas.

Offline

hugo27
29. May 2015, 23:06#2829

Kopš: 05. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Suzuki


29 May 2015, 00:27:15 Niere rakstīja:
vilkšana eļļas dēļ parasti ir pārāk augstas viskozitātes pazīme. šī kaite raksturīga tiem, kuri 10W-40 vietā iemauc 10W-60 vai tamlīdzīgi. taču, ja izmanto 10W-40, visam būtu jābūt kārtībā. viskozitāte palielināties var tikai pamatīga eļļas nolietojuma vai liela piesārņojuma gadījumā.
ar 10W-40 vilkšanas problēma varētu parādīties vien tiešām zemā temperatūrā.
Drag
Clutch drag happens when the plates fail to completely release. A dragging clutch will make it difficult to change gears, and if it's bad enough, may allow the bike to creep forward when in gear. Drag occurs when there's too much free play in the clutch release mechanism or when a mechanical problem prevents the clutch plates from fully separating. Outside of the obvious things, like an improperly adjusted clutch or broken release mechanism, drag is often caused by wear to the clutch hub and basket. If the fingers or splines develop grooves or notches, the plates may hang up or twist in them and fail to fully release when the clutch is disengaged. Overheating the clutch can also swell the plates and cause drag, though everything should work normally once things cool off.
I should mention that, by nature, wet clutches suffer from something called viscous drag, particularly when they're cold. Viscous drag occurs when the viscosity of the cold oil creates enough drag between the plates to transfer some torque, even though you're holding the clutch in. If the drag is severe, punching the bike into gear can result in a loud clunk and maybe a small leap forward, or even a stall. Normally, this is only a problem when the bike is started for the first time on a cold day, or too heavy an oil is used, but the solution here is simple. Just let the bike warm up for a minute, preferably with the clutch disengaged, during the first start of the day, before putting it in gear.

klau ,varetu sikak par to sajuga disku salipsanu.
Pasam tada problema no ritiem,sajuta,ka diski salip(vesuma).ella 10w-40 laikam putoline.

Offline

mexa
30. May 2015, 00:06#2830

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

salipushi ir kameer neizkustini? vai izspiezot sajugu mocis velk uz prieksu? sajuugs pareizi reguleets? ja trose. tas var buut par iemeslu. paareejie komenti arii interesee



Niere.
tu doma ka mans motors no jaunakas paaudzes( ne vtek) stipri atskiras konstruktiivi? ja pareizi zinu tad bloki ar saturosho ljoti tuvu gaaja. kaarba piemeeram maz izmainiijaas. sajuugs skjiet vairaakiem gadiem vienaads. grozs atskiras deelj ass diametra. vaaks, frikcijas diski, atsperes,centrs piemeeram liidz pat 2003 gadam vienaads... kur tad buutu taa vaina? ka jaunaakam motoram der jaso bet man tik api ? kaut konstruktiivi maz kas atskiras

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
30. May 2015, 00:13#2831

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

viss vienkārši - uzsmērē uz maizes rikas medu, uzliec virsū otru un pamēģini pagriezt abas šķēles pretējos virzienos. tas pats ar sajūgu - kamēr eļļa nav uzsilusi, tā var būt viskoza. ja no rīta lecat uz mo, tad eļļa arvien vēl ir nakts zemākās temperatūras iespaidā. 10W-40 viskozitātes klases eļļa +5C temperatūrā ir aptuveni 600cSt viskoza. Salīdzinājumam @+90C = 20cSt. Tātad pavēsā rītā viskozitāte ir aptuveni 30x augstāka.

Offline

Niere
30. May 2015, 00:18#2832

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Mexa,
tak saku, ka gan jaunam, gan vecam moto JASO MA ir no svara, jo mūsdienās vairs nevari zināt, kurā eļļā izmanto visādus berzes modifikatorus un kurā nē. Protams, degvielu taupošajās tie būs 100%.

Offline

mexa
30. May 2015, 17:02#2833

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu es te vairak cepos par to ka tehnologiski teju identiskos motoros, viens vecaaks otrs jaunaaks, lejot vienu ellju dazaadi rezultaati. rezultaataa vienam var otram nee. runaajot par vienu ellju. es pasen joka peec peec carb refurbish, darbinaaju moto pie -30, jaa es taadaa temp sedeju garazaa un jaucu karbus mocis ar 10w40 nebeega prom, vieniigi pabrauktu ellju. tagad darbinot pie dzelzhu temp. ap 20oC viss ok, pat nedomaa vilkt. bet izsliid pie slodzes, kameer nav darba temp. pasutiju atsperes, velak redzees kas buus kad sajuugs buus teju jauns, tikai cik nu padilis pa 10 kkm. tieshi nezinu, jo bez spido braucu peec smakas mineralene gan

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
30. May 2015, 17:04#2834

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

aa paga, tobish jaso ma var nedereet kaadam random mocim? pat jaunam? tipa saturot modifikatorus? vai es lidoju ne tur?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Next
30. May 2015, 19:50#2835

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


30 May 2015, 17:04:20 mexa rakstīja:
aa paga, tobish jaso ma var nedereet kaadam random mocim? pat jaunam? tipa saturot modifikatorus? vai es lidoju ne tur?

Hvz..
Vispar ma ir divi veidi ma1 un ma2. Pirmajam "berzes koeficients" ir zemāks neka otram. Ja uz kannas rakstīts ma2 tad tur ari ir jābūt ma2, bet ja rakstīts ka ma, tad tur gan var būt ma1 vai ma2 eļļa. Teoretiski lai sajūgs neslīdētu pie slodzes jālej ma2, bet tad gan pastāv lielāka varbūtība iestāties tavam gadijumam ka mocis pats brauc. Manam dzelzim nav prasības pret ma eļļu, bet nu ma tiek lieta un aukstam uz centrālas ritenis griežās ne tik traki ka tev, bet griežās. Koks ar diviem galiem. Domāju labāk lai griežās ritenis neka sajūgs izslīd

Offline

mexa
30. May 2015, 21:29#2836

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ritenis pie paceltas pakaljas grieziisies eniivei. bet staavot uz saanu pekas beegt ir slikti... man bija 7100 ma2, sliideeja sajuugs. bet diski bija pie beigaam. tagad skiet vnk ma. bet sliid tikai aukstam peec 6krpm dodot mizaa. pat ne visai stipri. un nakti nostaavot saliip diski. spaidi sajuugu vai nespaidi aatrumaa nu nekaa nepastumsi kameer nenorausi no vietas. un vienu reizi pamaniiju ka vilka neitraalajaa. bija pusdienlaiks ne riits. un garaazai ir liels tilpums. pa nakti neatdziest kaa mazais auto bokss. aptuveni 3 autobusi ieliidiis iekshaa. ar lieliem griestiem. temp noteikti nebija mazaaka par 15 graadiem... jau siltaakaa laikaa nevilka uz N. varbuut drusku nav piemeerota ellja manam...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

hugo27
31. May 2015, 15:07#2837

Kopš: 05. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Suzuki


30 May 2015, 00:06:30 mexa rakstīja:
salipushi ir kameer neizkustini? vai izspiezot sajugu mocis velk uz prieksu? sajuugs pareizi reguleets? ja trose. tas var buut par iemeslu. paareejie komenti arii interesee



Niere.
tu doma ka mans motors no jaunakas paaudzes( ne vtek) stipri atskiras konstruktiivi? ja pareizi zinu tad bloki ar saturosho ljoti tuvu gaaja. kaarba piemeeram maz izmainiijaas. sajuugs skjiet vairaakiem gadiem vienaads. grozs atskiras deelj ass diametra. vaaks, frikcijas diski, atsperes,centrs piemeeram liidz pat 2003 gadam vienaads... kur tad buutu taa vaina? ka jaunaakam motoram der jaso bet man tik api ? kaut konstruktiivi maz kas atskiras
salipusi tiesi nmo ritiem kamer paris reizes izspiezu asi sajugu.ja to neizdaru liekot atruma ,noraustas un noslapst.Pectam pa dienu ir ok ,nekadu problemu. tikai marta sakuma proceduru atkartoju,katru reizi kapjot mocim virsu,tad bija vesaks

Offline