Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Rizza
28. May 2015, 09:45#2811

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Nelasot tos milzīgos palagus - Kas vainas motul ķēdes eļļai, ka plāno viņu mazgāt nost un likt citu ?

Offline

Odzeens
28. May 2015, 10:06#2812

Kopš: 18. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: Kosmosa pakaļu

Ar MOTUL viss kārtībā, vienkārši pienācis laiks apkopt ķēdi.
Bija labs piedāvājums iepirkt MOL ķēdes eļļu, nolēmu pamēģināt, jo cipars pret MOTUL ir krietni labāks.

-----------------
Visu cieņu.

Offline

kipijs
28. May 2015, 10:37#2813

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD

gribētu dzirdēt atsauksmes par ķēdes tīrīšanu ar petroleju vai dīzeli.
vācu moto forumos lasīts, ka labs aizstājējs flakoniņos pildītajiem "speclīdzekļiem".
tātad: vai dīzelis un birste ir ok?

Offline

Rizza
28. May 2015, 10:41#2814

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

petroleja un dīzelis ir ok.
Birste - ne drāšu protams

[ Šo ziņu laboja Rizza, 28 May 2015, 10:43:14 ]

Offline

kipijs
28. May 2015, 11:05#2815

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


28 May 2015, 10:41:46 Rizza rakstīja:
petroleja un dīzelis ir ok.
Birste - ne drāšu protams


drāšu... protams

ko saki par "speciālo" tīrīšanas iekārtu tipa
http://www.motoin.de/Accessories/Cleaner/DrOKWa...-max::24709.html

Offline

Rizza
28. May 2015, 11:21#2816

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Nu.. ar to spec tūlu, saprotu, ka mazāks jebatorijs, mazāk viss tur pil un šķīst pa gaisu.
Manā rančo tas netraucē, noklāju kaut ko zem moča lai nav tā ka gadu pēc tam neaug zāle un mazgāju ķēdi

Offline

andrejins
28. May 2015, 11:21#2817

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


28 May 2015, 11:05:14 kipijs rakstīja:

28 May 2015, 10:41:46 Rizza rakstīja:
petroleja un dīzelis ir ok.
Birste - ne drāšu protams


drāšu... protams

ko saki par "speciālo" tīrīšanas iekārtu tipa
http://www.motoin.de/Accessories/Cleaner/DrOKWa...-max::24709.html


Kaut kas šāds ir Naitam servisā. Es personīgi lietoju vecās zobubirstes un paša DID ieteikto petroleju



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Rizza
28. May 2015, 11:25#2818

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Tieši tā, ja pie mājas nav uzklāts miljonu vērts bruģis, vai garāžā nav parkets no Franču sarkankoka tad var pa vienkāršo.

Offline

mexa
28. May 2015, 20:28#2819

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

palietojot eneos City-Max 4T 10W40 uz vfr700f kaadus 2-3 kkm sapratu ka ne shim dzelzim vai kas cits. sajuugs saliip. velk taa labi kameer auksts (shodien labi ka paspeeju pirms TA sildot motoru nokert moci, jo "aizbrauca" no pekas. blakus otrs mocis... un kameer taa konkreeti neiesildu liidz vismaz roku nevar uz motora mieriigi tureet. sliid pie slodzes. saakumaa nebija tas maniits. sajuugs jauns. tikai atsperes vecaas. bet garums itkaa pielaujams veel. motoru iesildu braucot labi. karstam viss ok. aukstam joki. izspiezot sajuugu nevaru bez ritenja sljuuksanas pastumt. tik neitraalajaa. kas vareetu notikt elljai pa 2-3 kkm? un diezgan aatri defekteejaas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
28. May 2015, 20:56#2820

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

mexa,
skaties vien, vecais, dzelžus un/vai regulējumus.

Offline

mexa
28. May 2015, 23:59#2821

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ko var reguleet lai diski neliptu- neko. pienjemu ka atsperes vareeja noseesties, bet nu uz salipsanu tas neko neietekmee, hidro sajuugs, nekaadas regulacijas tur nav, raut vaaku valjaa jau kuro reizi negribaas, bet kad vecaa ellja pasen bija nopeerkot moci, sliideeja startera sajuugs, bet ellja bija bruuna. 7100 startera sajuugs neslideja, bet slideja motora sajuugs. uzliku jaunus diskus un pazuda probza. diskiem tagad kaadi 10 kkm laikam... jaaskaita. vairaak jau tagad interesee kapeec velk. sliideeshanu pienjemu par iespeejamu deelj atspereem. laikam buus jaaprovee samainiit. bet kas ellai vareeja notikt ka saaka vilkt arii? sabiezeeja

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
29. May 2015, 00:27#2822

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

vilkšana eļļas dēļ parasti ir pārāk augstas viskozitātes pazīme. šī kaite raksturīga tiem, kuri 10W-40 vietā iemauc 10W-60 vai tamlīdzīgi. taču, ja izmanto 10W-40, visam būtu jābūt kārtībā. viskozitāte palielināties var tikai pamatīga eļļas nolietojuma vai liela piesārņojuma gadījumā.
ar 10W-40 vilkšanas problēma varētu parādīties vien tiešām zemā temperatūrā.
Drag
Clutch drag happens when the plates fail to completely release. A dragging clutch will make it difficult to change gears, and if it's bad enough, may allow the bike to creep forward when in gear. Drag occurs when there's too much free play in the clutch release mechanism or when a mechanical problem prevents the clutch plates from fully separating. Outside of the obvious things, like an improperly adjusted clutch or broken release mechanism, drag is often caused by wear to the clutch hub and basket. If the fingers or splines develop grooves or notches, the plates may hang up or twist in them and fail to fully release when the clutch is disengaged. Overheating the clutch can also swell the plates and cause drag, though everything should work normally once things cool off.
I should mention that, by nature, wet clutches suffer from something called viscous drag, particularly when they're cold. Viscous drag occurs when the viscosity of the cold oil creates enough drag between the plates to transfer some torque, even though you're holding the clutch in. If the drag is severe, punching the bike into gear can result in a loud clunk and maybe a small leap forward, or even a stall. Normally, this is only a problem when the bike is started for the first time on a cold day, or too heavy an oil is used, but the solution here is simple. Just let the bike warm up for a minute, preferably with the clutch disengaged, during the first start of the day, before putting it in gear.

Offline

mexa
29. May 2015, 00:32#2823

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vilkshana, ko es mineeju notika pie izsleegtiem aatrumiem, uz N, tapeec arii kjeeru moci. labi veel pie iesleegta vilktu aukstam, bet vilka kad motors bija iedarbinaats tiko, atgaaju no mo un ieraudziiju kaa ripot saak, griida liidzena. ja vilktu paarnesumaa tad var vainot nepietiekoshu izspiedumu, bet ne par sho es kompleinoju ir kaads variants patesteet kleepii ellju kas ir kaadus 20 vai vairaak silta?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
29. May 2015, 00:56#2824

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ok, ja atmetam mehānikas/regulējumu vainas, tad vienīgais risinājums ar eļļu var būt 5W-## viskozitātes klases izmantošana.

Offline

mexa
29. May 2015, 01:07#2825

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ieprieksh vecais saimnieks leeja 10w40. hz kaaru tik. es 7100. sliideeja pirms sajuuga nomainjas. tiko, tikai peec elljas "piebrauksanas" saaka neitralajaa vilkt... un sliideet aukstam. karstam viss po.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Next
29. May 2015, 17:02#2826

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

mexa, mocim prasība liet jaso ma eļļau ir?

Offline

mexa
29. May 2015, 18:50#2827

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

varbuut es ko jaucu. bet 1987 gadaa bija jaso standarts? skiet nebija veelaak izveidots? sajuuga diski iet no jaunaaka vfr. kuriem skiet bija jaso ma

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
29. May 2015, 22:07#2828

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Mexa,
JASO ieviesa vairāku iemeslu dēļ, kur tikai viens no tiem bija eļļas piemērotība sajūgiem.
sajūga dinamiskās un statiskās frikcijas prasības ieviesa ne jau dēļ jauna tipa sajūga disku materiāliem, bet gan jaunu eļļu tehnoloģiju dēļ. taču, diemžēl, jaunās tehnoloģijas nesadzīvoja ar moto specifiku, kur bez motora vēl ir arī sajūgs un kārba.
vārdu sakot, mūsdienu auto motoreļļas var būt nepiemērotas arī sajūgiem/kārbām, kuras ražotas vēl pirms JASO MA ieviešanas.

Offline

hugo27
29. May 2015, 23:06#2829

Kopš: 05. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Suzuki


29 May 2015, 00:27:15 Niere rakstīja:
vilkšana eļļas dēļ parasti ir pārāk augstas viskozitātes pazīme. šī kaite raksturīga tiem, kuri 10W-40 vietā iemauc 10W-60 vai tamlīdzīgi. taču, ja izmanto 10W-40, visam būtu jābūt kārtībā. viskozitāte palielināties var tikai pamatīga eļļas nolietojuma vai liela piesārņojuma gadījumā.
ar 10W-40 vilkšanas problēma varētu parādīties vien tiešām zemā temperatūrā.
Drag
Clutch drag happens when the plates fail to completely release. A dragging clutch will make it difficult to change gears, and if it's bad enough, may allow the bike to creep forward when in gear. Drag occurs when there's too much free play in the clutch release mechanism or when a mechanical problem prevents the clutch plates from fully separating. Outside of the obvious things, like an improperly adjusted clutch or broken release mechanism, drag is often caused by wear to the clutch hub and basket. If the fingers or splines develop grooves or notches, the plates may hang up or twist in them and fail to fully release when the clutch is disengaged. Overheating the clutch can also swell the plates and cause drag, though everything should work normally once things cool off.
I should mention that, by nature, wet clutches suffer from something called viscous drag, particularly when they're cold. Viscous drag occurs when the viscosity of the cold oil creates enough drag between the plates to transfer some torque, even though you're holding the clutch in. If the drag is severe, punching the bike into gear can result in a loud clunk and maybe a small leap forward, or even a stall. Normally, this is only a problem when the bike is started for the first time on a cold day, or too heavy an oil is used, but the solution here is simple. Just let the bike warm up for a minute, preferably with the clutch disengaged, during the first start of the day, before putting it in gear.

klau ,varetu sikak par to sajuga disku salipsanu.
Pasam tada problema no ritiem,sajuta,ka diski salip(vesuma).ella 10w-40 laikam putoline.

Offline

mexa
30. May 2015, 00:06#2830

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

salipushi ir kameer neizkustini? vai izspiezot sajugu mocis velk uz prieksu? sajuugs pareizi reguleets? ja trose. tas var buut par iemeslu. paareejie komenti arii interesee



Niere.
tu doma ka mans motors no jaunakas paaudzes( ne vtek) stipri atskiras konstruktiivi? ja pareizi zinu tad bloki ar saturosho ljoti tuvu gaaja. kaarba piemeeram maz izmainiijaas. sajuugs skjiet vairaakiem gadiem vienaads. grozs atskiras deelj ass diametra. vaaks, frikcijas diski, atsperes,centrs piemeeram liidz pat 2003 gadam vienaads... kur tad buutu taa vaina? ka jaunaakam motoram der jaso bet man tik api ? kaut konstruktiivi maz kas atskiras

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline