Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Nelasot tos milzīgos palagus - Kas vainas motul ķēdes eļļai, ka plāno viņu mazgāt nost un likt citu ? | Offline | | |
Odzeens | | Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
| Ar MOTUL viss kārtībā, vienkārši pienācis laiks apkopt ķēdi.
Bija labs piedāvājums iepirkt MOL ķēdes eļļu, nolēmu pamēģināt, jo cipars pret MOTUL ir krietni labāks.
----------------- Visu cieņu.
| Offline | | |
kipijs | | Kopš: 10. Sep 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 99
Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD
| gribētu dzirdēt atsauksmes par ķēdes tīrīšanu ar petroleju vai dīzeli.
vācu moto forumos lasīts, ka labs aizstājējs flakoniņos pildītajiem "speclīdzekļiem".
tātad: vai dīzelis un birste ir ok? | Offline | | |
|
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| petroleja un dīzelis ir ok.
Birste - ne drāšu protams [ Šo ziņu laboja Rizza, 28 May 2015, 10:43:14 ] | Offline | | |
kipijs | | Kopš: 10. Sep 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 99
Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD
|
28 May 2015, 10:41:46 Rizza rakstīja:
petroleja un dīzelis ir ok.
Birste - ne drāšu protams
drāšu... protams
ko saki par "speciālo" tīrīšanas iekārtu tipa
http://www.motoin.de/Accessories/Cleaner/DrOKWa...-max::24709.html | Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Nu.. ar to spec tūlu, saprotu, ka mazāks jebatorijs, mazāk viss tur pil un šķīst pa gaisu.
Manā rančo tas netraucē, noklāju kaut ko zem moča lai nav tā ka gadu pēc tam neaug zāle un mazgāju ķēdi | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
28 May 2015, 11:05:14 kipijs rakstīja:
28 May 2015, 10:41:46 Rizza rakstīja:
petroleja un dīzelis ir ok.
Birste - ne drāšu protams
drāšu... protams
ko saki par "speciālo" tīrīšanas iekārtu tipa
http://www.motoin.de/Accessories/Cleaner/DrOKWa...-max::24709.html
Kaut kas šāds ir Naitam servisā. Es personīgi lietoju vecās zobubirstes un paša DID ieteikto petroleju
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Tieši tā, ja pie mājas nav uzklāts miljonu vērts bruģis, vai garāžā nav parkets no Franču sarkankoka tad var pa vienkāršo. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| palietojot eneos City-Max 4T 10W40 uz vfr700f kaadus 2-3 kkm sapratu ka ne shim dzelzim vai kas cits. sajuugs saliip. velk taa labi kameer auksts (shodien labi ka paspeeju pirms TA sildot motoru nokert moci, jo "aizbrauca" no pekas. blakus otrs mocis... un kameer taa konkreeti neiesildu liidz vismaz roku nevar uz motora mieriigi tureet. sliid pie slodzes. saakumaa nebija tas maniits. sajuugs jauns. tikai atsperes vecaas. bet garums itkaa pielaujams veel. motoru iesildu braucot labi. karstam viss ok. aukstam joki. izspiezot sajuugu nevaru bez ritenja sljuuksanas pastumt. tik neitraalajaa. kas vareetu notikt elljai pa 2-3 kkm? un diezgan aatri defekteejaas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| mexa,
skaties vien, vecais, dzelžus un/vai regulējumus. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ko var reguleet lai diski neliptu- neko. pienjemu ka atsperes vareeja noseesties, bet nu uz salipsanu tas neko neietekmee, hidro sajuugs, nekaadas regulacijas tur nav, raut vaaku valjaa jau kuro reizi negribaas, bet kad vecaa ellja pasen bija nopeerkot moci, sliideeja startera sajuugs, bet ellja bija bruuna. 7100 startera sajuugs neslideja, bet slideja motora sajuugs. uzliku jaunus diskus un pazuda probza. diskiem tagad kaadi 10 kkm laikam... jaaskaita. vairaak jau tagad interesee kapeec velk. sliideeshanu pienjemu par iespeejamu deelj atspereem. laikam buus jaaprovee samainiit. bet kas ellai vareeja notikt ka saaka vilkt arii? sabiezeeja
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| vilkšana eļļas dēļ parasti ir pārāk augstas viskozitātes pazīme. šī kaite raksturīga tiem, kuri 10W-40 vietā iemauc 10W-60 vai tamlīdzīgi. taču, ja izmanto 10W-40, visam būtu jābūt kārtībā. viskozitāte palielināties var tikai pamatīga eļļas nolietojuma vai liela piesārņojuma gadījumā.
ar 10W-40 vilkšanas problēma varētu parādīties vien tiešām zemā temperatūrā.
Drag
Clutch drag happens when the plates fail to completely release. A dragging clutch will make it difficult to change gears, and if it's bad enough, may allow the bike to creep forward when in gear. Drag occurs when there's too much free play in the clutch release mechanism or when a mechanical problem prevents the clutch plates from fully separating. Outside of the obvious things, like an improperly adjusted clutch or broken release mechanism, drag is often caused by wear to the clutch hub and basket. If the fingers or splines develop grooves or notches, the plates may hang up or twist in them and fail to fully release when the clutch is disengaged. Overheating the clutch can also swell the plates and cause drag, though everything should work normally once things cool off.
I should mention that, by nature, wet clutches suffer from something called viscous drag, particularly when they're cold. Viscous drag occurs when the viscosity of the cold oil creates enough drag between the plates to transfer some torque, even though you're holding the clutch in. If the drag is severe, punching the bike into gear can result in a loud clunk and maybe a small leap forward, or even a stall. Normally, this is only a problem when the bike is started for the first time on a cold day, or too heavy an oil is used, but the solution here is simple. Just let the bike warm up for a minute, preferably with the clutch disengaged, during the first start of the day, before putting it in gear. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| vilkshana, ko es mineeju notika pie izsleegtiem aatrumiem, uz N, tapeec arii kjeeru moci. labi veel pie iesleegta vilktu aukstam, bet vilka kad motors bija iedarbinaats tiko, atgaaju no mo un ieraudziiju kaa ripot saak, griida liidzena. ja vilktu paarnesumaa tad var vainot nepietiekoshu izspiedumu, bet ne par sho es kompleinoju ir kaads variants patesteet kleepii ellju kas ir kaadus 20 vai vairaak silta?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ok, ja atmetam mehānikas/regulējumu vainas, tad vienīgais risinājums ar eļļu var būt 5W-## viskozitātes klases izmantošana. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ieprieksh vecais saimnieks leeja 10w40. hz kaaru tik. es 7100. sliideeja pirms sajuuga nomainjas. tiko, tikai peec elljas "piebrauksanas" saaka neitralajaa vilkt... un sliideet aukstam. karstam viss po.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| mexa, mocim prasība liet jaso ma eļļau ir? | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| varbuut es ko jaucu. bet 1987 gadaa bija jaso standarts? skiet nebija veelaak izveidots? sajuuga diski iet no jaunaaka vfr. kuriem skiet bija jaso ma
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Mexa,
JASO ieviesa vairāku iemeslu dēļ, kur tikai viens no tiem bija eļļas piemērotība sajūgiem.
sajūga dinamiskās un statiskās frikcijas prasības ieviesa ne jau dēļ jauna tipa sajūga disku materiāliem, bet gan jaunu eļļu tehnoloģiju dēļ. taču, diemžēl, jaunās tehnoloģijas nesadzīvoja ar moto specifiku, kur bez motora vēl ir arī sajūgs un kārba.
vārdu sakot, mūsdienu auto motoreļļas var būt nepiemērotas arī sajūgiem/kārbām, kuras ražotas vēl pirms JASO MA ieviešanas. | Offline | | |
hugo27 | | Kopš: 05. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 24
Braucu ar: Suzuki
|
29 May 2015, 00:27:15 Niere rakstīja:
vilkšana eļļas dēļ parasti ir pārāk augstas viskozitātes pazīme. šī kaite raksturīga tiem, kuri 10W-40 vietā iemauc 10W-60 vai tamlīdzīgi. taču, ja izmanto 10W-40, visam būtu jābūt kārtībā. viskozitāte palielināties var tikai pamatīga eļļas nolietojuma vai liela piesārņojuma gadījumā.
ar 10W-40 vilkšanas problēma varētu parādīties vien tiešām zemā temperatūrā.
Drag
Clutch drag happens when the plates fail to completely release. A dragging clutch will make it difficult to change gears, and if it's bad enough, may allow the bike to creep forward when in gear. Drag occurs when there's too much free play in the clutch release mechanism or when a mechanical problem prevents the clutch plates from fully separating. Outside of the obvious things, like an improperly adjusted clutch or broken release mechanism, drag is often caused by wear to the clutch hub and basket. If the fingers or splines develop grooves or notches, the plates may hang up or twist in them and fail to fully release when the clutch is disengaged. Overheating the clutch can also swell the plates and cause drag, though everything should work normally once things cool off.
I should mention that, by nature, wet clutches suffer from something called viscous drag, particularly when they're cold. Viscous drag occurs when the viscosity of the cold oil creates enough drag between the plates to transfer some torque, even though you're holding the clutch in. If the drag is severe, punching the bike into gear can result in a loud clunk and maybe a small leap forward, or even a stall. Normally, this is only a problem when the bike is started for the first time on a cold day, or too heavy an oil is used, but the solution here is simple. Just let the bike warm up for a minute, preferably with the clutch disengaged, during the first start of the day, before putting it in gear.
klau ,varetu sikak par to sajuga disku salipsanu.
Pasam tada problema no ritiem,sajuta,ka diski salip(vesuma).ella 10w-40 laikam putoline. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| salipushi ir kameer neizkustini? vai izspiezot sajugu mocis velk uz prieksu? sajuugs pareizi reguleets? ja trose. tas var buut par iemeslu. paareejie komenti arii interesee
Niere.
tu doma ka mans motors no jaunakas paaudzes( ne vtek) stipri atskiras konstruktiivi? ja pareizi zinu tad bloki ar saturosho ljoti tuvu gaaja. kaarba piemeeram maz izmainiijaas. sajuugs skjiet vairaakiem gadiem vienaads. grozs atskiras deelj ass diametra. vaaks, frikcijas diski, atsperes,centrs piemeeram liidz pat 2003 gadam vienaads... kur tad buutu taa vaina? ka jaunaakam motoram der jaso bet man tik api ? kaut konstruktiivi maz kas atskiras
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
|
|