Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
hopper_offlinus
12. Jun 2016, 12:39#28081

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Ppc!
Veci, Tu saproti, ko un kur uzrakstiji?
1. Numuru maina - reals pants.
2. Polichi cheko ari sho vietu.
3. Shadu pakalpojumu izmantoshana ari pants.

Dzezh to zinu, kamer neviens neredz


-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

uzgrieznis
12. Jun 2016, 16:57#28082

Kopš: 24. Dec 2015

Ziņojumi: 475

Braucu ar: gsf650 k8

un atkal es ar savam priekšas bremzem

Bremzejot ar priekšas bremzem ir paradijusies tada divaina skaņa...vairak tada ka sīc vai ka lai pasaka,nevis ka breztos. Bet ta skana paradas tik kad bremžu diski uzsiluši,vismaz man ta likas... Vai tas varetu but no ta ka uzlikti jauni kluči un tas ka vini nav vel "piediluši"
itka jau es biju parjaucis supportus, bet es nonemu paskatijos vis tur tip top,nekas nav nosulojies utt.

Offline

mexa
12. Jun 2016, 17:41#28083

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

dažād sastāvi savā starpā mēdz dažādi skanēt, un viena mo ar kuru reiz braucu bremzes arī incanti sīca, bija incanta skaņa, bet viss bija ok. iespējams sastāvi tādi...ferodo? metāls tev tur nekur neķerās?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

hopper_offlinus
12. Jun 2016, 18:35#28084

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Tu zini, tur sastavs, vecums, smiltis utt ietekme to skanju.
Visadi var but, bet nu kritejis - mervieniga darbiba, nodilums un vai apstadina to moci.
Chikstet medz vecie un cietie kluchi. Nez cik skali Tev tas pasakums, bet ja nav ta ka cilveki skatas, kad bremze - nav ko iespringt (ja parejais ir ok). Ja nepatik - maini pret citiem.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

uzgrieznis
12. Jun 2016, 19:19#28085

Kopš: 24. Dec 2015

Ziņojumi: 475

Braucu ar: gsf650 k8

kluci Ferodo platinium un ta skana paradas tad kad bremzu diski uzsilusi. Skana itka nav baigi traka,bet nu nepatik vina man Ceru ka pazudis

Offline

Sergejs80
12. Jun 2016, 19:43#28086

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: V-Strom

Paskaidrojiet lūdzu, kā tur īsti ir ar tiem skursteņiem ,redzēti vairāki sludinājumi par izgatavošanu, lai dabūtu patīkamāku skaņu nekā oriģinālā stabule, cenas arī dažādas. Vai izgatavojot ir smalki jāņem vērā kaut kādi parametri, piem., diametri, kaut kādi caurplūdes spiedieni, pretestības vai kas cits? Vai nav tā, ka var rasties problēmas dzinējam dēļ neatbilstošas izplūdes? Interesējos, jo maška kaut kad uznāks .izdings nomainīt savam, bet varianti dažādi, ko jēdzīgāk?

Offline

vlkpc
12. Jun 2016, 20:27#28087

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


12 Jun 2016, 19:43:33 Sergejs80 rakstīja:
Paskaidrojiet lūdzu, kā tur īsti ir ar tiem skursteņiem ,redzēti vairāki sludinājumi par izgatavošanu, lai dabūtu patīkamāku skaņu nekā oriģinālā stabule, cenas arī dažādas. Vai izgatavojot ir smalki jāņem vērā kaut kādi parametri, piem., diametri, kaut kādi caurplūdes spiedieni, pretestības vai kas cits? Vai nav tā, ka var rasties problēmas dzinējam dēļ neatbilstošas izplūdes? Interesējos, jo maška kaut kad uznāks .izdings nomainīt savam, bet varianti dažādi, ko jēdzīgāk?

Izpūtējs ir daļa no motora, sākot ar svarīgāko: 1)2T, 2)turbo 3)karb/primitīva šprice 4)advancēta šprice.
Un tomēr... - ja ņem mazā darbnīcā no nulles taisītu, tad priekšroka fanātiķiem ar labām atsauksmēm.

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Archy96
12. Jun 2016, 20:42#28088

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 Jun 2016, 20:27:51 vlkpc rakstīja:

12 Jun 2016, 19:43:33 Sergejs80 rakstīja:
Paskaidrojiet lūdzu, kā tur īsti ir ar tiem skursteņiem ,redzēti vairāki sludinājumi par izgatavošanu, lai dabūtu patīkamāku skaņu nekā oriģinālā stabule, cenas arī dažādas. Vai izgatavojot ir smalki jāņem vērā kaut kādi parametri, piem., diametri, kaut kādi caurplūdes spiedieni, pretestības vai kas cits? Vai nav tā, ka var rasties problēmas dzinējam dēļ neatbilstošas izplūdes? Interesējos, jo maška kaut kad uznāks .izdings nomainīt savam, bet varianti dažādi, ko jēdzīgāk?

Izpūtējs ir daļa no motora, sākot ar svarīgāko: 1)2T, 2)turbo 3)karb/primitīva šprice 4)advancēta šprice.
Un tomēr... - ja ņem mazā darbnīcā no nulles taisītu, tad priekšroka fanātiķiem ar labām atsauksmēm.


Es dotu priekšroku meistaram, kuram ir izdrukas no jaudas stenda, par to, ka uzinstalējot viņa izgatavoto izpūtēju, zirgi nepaliks vēl mazāk nekā bija, jo šādu "efektu" mierīgi var panākt, ja tas ir uzbūvēts neatbilstoši, jo liels troksnis vēl nenozīmē lielu jaudu , un izpūtējam ir diezgan liela nozīme dzinēja darbībā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

vlkpc
12. Jun 2016, 20:55#28089

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


Es dotu priekšroku meistaram, kuram ir izdrukas no jaudas stenda, par to, ka uzinstalējot viņa izgatavoto izpūtēju, zirgi nepaliks vēl mazāk nekā bija, jo šādu "efektu" mierīgi var panākt, ja tas ir uzbūvēts neatbilstoši, jo liels troksnis vēl nenozīmē lielu jaudu , un izpūtējam ir diezgan liela nozīme dzinēja darbībā.

Nu bet loģiski, ka Mārupes gurķis Labas atsauksmes nozīmē arī izdrukas no stenda. Izraut pildījumu vai uzlikt no cita mo var arī pats, tam nevajag 'meistaru'.

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Skorps
12. Jun 2016, 20:57#28090

Kopš: 12. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

Absolūti pievienojos Archy96 viedoklim.
Izgatavojot izpūtēju ir jāņem verā vairāki svarīgi faktori, kas tieši ietekmēs dzinēja pareizu darbību un jaudas līkni.
Tāpēc ir svarīgi šādu darbu uzticēt cilvēkam, kas izgatavos visu tehniski pareizi, lai šķietamais efekts finālā neizrādās kā defekts.
ss.lv esmu skatījies, vienkārši vēlējos noskaidrot forumā, vai ir kāds konkrēts meistars ar labām atsauksmēm, ko varētu ieteikt.

Offline

Archy96
12. Jun 2016, 21:05#28091

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 Jun 2016, 20:57:39 Skorps rakstīja:
Absolūti pievienojos Archy96 viedoklim.
Izgatavojot izpūtēju ir jāņem verā vairāki svarīgi faktori, kas tieši ietekmēs dzinēja pareizu darbību un jaudas līkni.
Tāpēc ir svarīgi šādu darbu uzticēt cilvēkam, kas izgatavos visu tehniski pareizi, lai šķietamais efekts finālā neizrādās kā defekts.
ss.lv esmu skatījies, vienkārši vēlējos noskaidrot forumā, vai ir kāds konkrēts meistars ar labām atsauksmēm, ko varētu ieteikt.


Maksims, kurš taisa Orloff izpūtējus, jēdz to štelli.

Principā viņš ņem un kopē zināmo brendu ražojumus, tādējādi minimalizējot risku pašam uz savu galvu kaut ko sataisīt galīgi šķērsām.

Bet cik nu es personīgi ar tām trubām esmu saskāries - ja gribi tikai troksni, smukāku skatu un dažus kilogramus nost, var likt pašu galu, aftermarket vai kādu paštaisīto versiju, tik un tā nekādas diži jaudas atšķirības nebūs visticamāk, galvenais, lai nepaliek vēl sliktāk.

Ja gribās tiešām efektu, kurš izpaužās kā daži zirgspēki un taisnāka līkne, jāpērk pilnā sistēma no kāda laba ražotāja, vēlams kādu komandieri vēl pie ECU, to visu pēc tam noregulēt utt. Protams, tur bez savas štukas eiro nekas nesanāks, kā minimums.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Skorps
12. Jun 2016, 21:14#28092

Kopš: 12. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

Archy96, jā, es jau arī sāku apsvērt domu par zināma ražotāja pufu. Lai arī cik liela vēlme būtu ietaupīt kādu jevreju, diez vai izplūde būs īstais mezgls, kur to būtu sapratīgi darīt..

Offline

Archy96
12. Jun 2016, 21:19#28093

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 Jun 2016, 21:14:51 Skorps rakstīja:
Archy96, jā, es jau arī sāku apsvērt domu par zināma ražotāja pufu. Lai arī cik liela vēlme būtu ietaupīt kādu jevreju, diez vai izplūde būs īstais mezgls, kur to būtu sapratīgi darīt..


Kā jau teicu, ja mērķis nav skriet pakaļ zirgspēkiem, tad var mēģināt dažādus variantus, kaut vai pats vienkāršākais - drusku izravēt to pašu standarta bunduli Piemēram dažiem soft enduro močiem tikai klusinātāju nomainot jau var savus 5kg dabūt nost un tas jau ir efekts.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

DOPING
12. Jun 2016, 21:19#28094

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki


05 Jun 2016, 22:38:02 DOPING rakstīja:
Kurš var izveidot šādu detaļu?
Ir arī nolūzušais detaļas gabals.











05 Jun 2016, 22:56:23 mezamaris rakstīja:
Tas nebūs rīt.Ja der dod ziņu un paraugu.



Paldies Mezamarim par darbu, detaļa jau sen uz moto, esmu ļoti apmierināts ar padarīto darbu


[ Šo ziņu laboja DOPING, 12 Jun 2016, 21:26:47 ]

Offline

uzgrieznis
12. Jun 2016, 21:45#28095

Kopš: 24. Dec 2015

Ziņojumi: 475

Braucu ar: gsf650 k8


12 Jun 2016, 21:19:26 Archy96 rakstīja:

12 Jun 2016, 21:14:51 Skorps rakstīja:
Archy96, jā, es jau arī sāku apsvērt domu par zināma ražotāja pufu. Lai arī cik liela vēlme būtu ietaupīt kādu jevreju, diez vai izplūde būs īstais mezgls, kur to būtu sapratīgi darīt..


Kā jau teicu, ja mērķis nav skriet pakaļ zirgspēkiem, tad var mēģināt dažādus variantus, kaut vai pats vienkāršākais - drusku izravēt to pašu standarta bunduli Piemēram dažiem soft enduro močiem tikai klusinātāju nomainot jau var savus 5kg dabūt nost un tas jau ir efekts.


vaitad negaja runa tik par bunduli? Un tie kas tos bundulus taisa,pa lielam jau visi kko kopē.
Orloff ir kvalitate ! Radiniekam Z1000 taisija,mats mataa ka akrapovic tik virsu uzraksts orloff un cena krietni zemaka

Offline

Skorps
12. Jun 2016, 21:55#28096

Kopš: 12. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

uzgrieznis, doma bija primāri tieši par bunduli iesākumā. Galvenais, lai tas būtu ar tiem pašiem izejošajiem z/s parametriem kā OEM, kā minimums, vieglāks un skaļāks. Savādāk, ar OEM pufu neviens satiksmes dalībnieks mani īsti nedzird
Gan jau arī OEM pufs sver savus ~ 10kg, kurus būtu vēlams tomēr samazināt kopējai dinamikai­

Offline

mezamaris
13. Jun 2016, 02:03#28097

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


12 Jun 2016, 21:23:35 Coooool rakstīja:
Mezamarim, laikam neasi instrumenti ka tā grauzis to bleķa gabalu. Nesaprotu ko tur vairums pisās ar tām pārejām iepis atboiņiku skruvēs uz kā motors turās. Būs daudz reiz labāk.
Paldies Cooooooooooool,kad Tev ko taisīšu,noteikti uzassināšu frēzi.

Offline

elf
13. Jun 2016, 11:15#28098

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


13 Jun 2016, 02:03:29 mezamaris rakstīja:

12 Jun 2016, 21:23:35 Coooool rakstīja:
Mezamarim, laikam neasi instrumenti ka tā grauzis to bleķa gabalu. Nesaprotu ko tur vairums pisās ar tām pārejām iepis atboiņiku skruvēs uz kā motors turās. Būs daudz reiz labāk.
Paldies Cooooooooooool,kad Tev ko taisīšu,noteikti uzassināšu frēzi.

Ne jau frēzes asumā vaina...bet frēzēšanas virzienā.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

hopper_offlinus
13. Jun 2016, 12:27#28099

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Labadiena, kungi (un dāmas ja lasāt šo sadaļu).
Jautājums par atsperem.
Esoša aizmugurēja paliek jau par mīkstu (tā ja nav nekāda cieta piekāre tam Transalpam), pievilkt stingrāk jau nav jēgas.
Līdz ar to nesteidzīgi meklēju vietu, kur tauta Rīgā dabū non-oem atsperes. Oriģināls ar visām atlaidem tāpāt maksā nežēlīgi dārgi
Kādam ir idējas?

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

elf
13. Jun 2016, 12:45#28100

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


13 Jun 2016, 12:27:13 hopper_offlinus rakstīja:
Labadiena, kungi (un dāmas ja lasāt šo sadaļu).
Jautājums par atsperem.
Esoša aizmugurēja paliek jau par mīkstu (tā ja nav nekāda cieta piekāre tam Transalpam), pievilkt stingrāk jau nav jēgas.
Līdz ar to nesteidzīgi meklēju vietu, kur tauta Rīgā dabū non-oem atsperes. Oriģināls ar visām atlaidem tāpāt maksā nežēlīgi dārgi
Kādam ir idējas?


Pasūti progresīvās atspers aizmugurei ,gan priekšai .....būsi laimīgs kā susurs.

http://www.motorcycle-luggage-shop.com/Touratec...ent_springs.html

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline