Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Odzeens | | Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
| Mol Dynamic Moto Chain O-X pret līdzvērtīgu Motul uz GSF 650 pilsētai/šosejai.
----------------- Visu cieņu.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tas jau attaukotājs. visdrīzāk kāds izopropanols.
līdz ar to kaut ko iespringt salīdzinājumos nav jēgas. ja funkciju veic, o-ringus nekaltē un cipars patīk, tad viss kārtībā. | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
27 May 2015, 23:15:29 Niere rakstīja:
tas jau attaukotājs. visdrīzāk kāds izopropanols.
līdz ar to kaut ko iespringt salīdzinājumos nav jēgas. ja funkciju veic, o-ringus nekaltē un cipars patīk, tad viss kārtībā.
Tevi google pievīlis, tāpat man izskatījās sākumā - ka džeks runā par ķēdes tīrītāju.
Bet viņš domā šo:
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
|
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
| Atradu ātrumā tikai krieviski:
MOL Dynamic Moto Chain O-X 400ml
Преимущества продукта
- содержит тефлоновую присадку
- применяется для смазывания цепей O-ring и X-ring типа
- высокие противоизносные и антикоррозионные свойства
- высокие адгезионные свойства
- высокая стойкость к воздействию воды
- увеличивает ресурс цепей
Применение
Смазка спрей MOL Dynamic Moto Chain O-X применяется для смазывания цепей O-ring и X-ring типа мотоциклов, которые эксплуатируются как в городских условиях, так и в условиях пересеченной местности.
Данная смазка содержит тефлоновую присадку, обладает высокими адгезионными свойствами и высокой стойкостью к воздействию воды, надежно защищает цепи мотоциклов от износа и коррозии, что способствует увеличению их ресурса. Все преимущества смазки MOL Dynamic Moto Chain O-X можно оценить при регулярном ее использовании.
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| un bondzeles arī gandrīz identiskas, tikai vārds 'cleaner' piemests pie ķēdenes nosaukuma. klienti droši vien regulāri kļūdās un izmanto aerosolu ar pretēju funkciju.
lai vai kā, konkrētā ķēžu eļļa ir daļēji sintētiska, visdrīzāk GroupII ar nelielu GroupIII piešprici. Protams, tāds produkts būs būtiski lētāks par kaut vai tīru GroupIII, taču konkrētajam dzelzim nekas vairāk arī nav nepieciešams. sintētisku ķēdeni vajag tikai pielietojumā, kur ķēde ģenerē augstu temperatūru.
piemests klāt arī nedaudz ptfe jeb teflons, kas nav slikti.
vārdu sakot, pilnīgi pietiek, cik nu no pieejamās informācijas var spriest.
tehnisko datu lapā nav neviena cipara, tikai ūdens.
pat drošības datu lapā vairāk informācijas. | Offline | | |
Odzeens | | Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
| Man ir gan MOL Dynnamaic Moto Chain O-X 0.4l, gan Moto chain cleaner O-X 0.5l. Abus kopā pa 7.5 EUR iepērku
Vīkendā plānoju notīrīt esošo Motul un uzlikt šo ražojumu, tad arī iedošu atsauksmes.
----------------- Visu cieņu.
| Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Nelasot tos milzīgos palagus - Kas vainas motul ķēdes eļļai, ka plāno viņu mazgāt nost un likt citu ? | Offline | | |
Odzeens | | Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
| Ar MOTUL viss kārtībā, vienkārši pienācis laiks apkopt ķēdi.
Bija labs piedāvājums iepirkt MOL ķēdes eļļu, nolēmu pamēģināt, jo cipars pret MOTUL ir krietni labāks.
----------------- Visu cieņu.
| Offline | | |
kipijs | | Kopš: 10. Sep 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 99
Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD
| gribētu dzirdēt atsauksmes par ķēdes tīrīšanu ar petroleju vai dīzeli.
vācu moto forumos lasīts, ka labs aizstājējs flakoniņos pildītajiem "speclīdzekļiem".
tātad: vai dīzelis un birste ir ok? | Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| petroleja un dīzelis ir ok.
Birste - ne drāšu protams [ Šo ziņu laboja Rizza, 28 May 2015, 10:43:14 ] | Offline | | |
kipijs | | Kopš: 10. Sep 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 99
Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD
|
28 May 2015, 10:41:46 Rizza rakstīja:
petroleja un dīzelis ir ok.
Birste - ne drāšu protams
drāšu... protams
ko saki par "speciālo" tīrīšanas iekārtu tipa
http://www.motoin.de/Accessories/Cleaner/DrOKWa...-max::24709.html | Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Nu.. ar to spec tūlu, saprotu, ka mazāks jebatorijs, mazāk viss tur pil un šķīst pa gaisu.
Manā rančo tas netraucē, noklāju kaut ko zem moča lai nav tā ka gadu pēc tam neaug zāle un mazgāju ķēdi | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
28 May 2015, 11:05:14 kipijs rakstīja:
28 May 2015, 10:41:46 Rizza rakstīja:
petroleja un dīzelis ir ok.
Birste - ne drāšu protams
drāšu... protams
ko saki par "speciālo" tīrīšanas iekārtu tipa
http://www.motoin.de/Accessories/Cleaner/DrOKWa...-max::24709.html
Kaut kas šāds ir Naitam servisā. Es personīgi lietoju vecās zobubirstes un paša DID ieteikto petroleju
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Tieši tā, ja pie mājas nav uzklāts miljonu vērts bruģis, vai garāžā nav parkets no Franču sarkankoka tad var pa vienkāršo. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| palietojot eneos City-Max 4T 10W40 uz vfr700f kaadus 2-3 kkm sapratu ka ne shim dzelzim vai kas cits. sajuugs saliip. velk taa labi kameer auksts (shodien labi ka paspeeju pirms TA sildot motoru nokert moci, jo "aizbrauca" no pekas. blakus otrs mocis... un kameer taa konkreeti neiesildu liidz vismaz roku nevar uz motora mieriigi tureet. sliid pie slodzes. saakumaa nebija tas maniits. sajuugs jauns. tikai atsperes vecaas. bet garums itkaa pielaujams veel. motoru iesildu braucot labi. karstam viss ok. aukstam joki. izspiezot sajuugu nevaru bez ritenja sljuuksanas pastumt. tik neitraalajaa. kas vareetu notikt elljai pa 2-3 kkm? un diezgan aatri defekteejaas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| mexa,
skaties vien, vecais, dzelžus un/vai regulējumus. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ko var reguleet lai diski neliptu- neko. pienjemu ka atsperes vareeja noseesties, bet nu uz salipsanu tas neko neietekmee, hidro sajuugs, nekaadas regulacijas tur nav, raut vaaku valjaa jau kuro reizi negribaas, bet kad vecaa ellja pasen bija nopeerkot moci, sliideeja startera sajuugs, bet ellja bija bruuna. 7100 startera sajuugs neslideja, bet slideja motora sajuugs. uzliku jaunus diskus un pazuda probza. diskiem tagad kaadi 10 kkm laikam... jaaskaita. vairaak jau tagad interesee kapeec velk. sliideeshanu pienjemu par iespeejamu deelj atspereem. laikam buus jaaprovee samainiit. bet kas ellai vareeja notikt ka saaka vilkt arii? sabiezeeja
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| vilkšana eļļas dēļ parasti ir pārāk augstas viskozitātes pazīme. šī kaite raksturīga tiem, kuri 10W-40 vietā iemauc 10W-60 vai tamlīdzīgi. taču, ja izmanto 10W-40, visam būtu jābūt kārtībā. viskozitāte palielināties var tikai pamatīga eļļas nolietojuma vai liela piesārņojuma gadījumā.
ar 10W-40 vilkšanas problēma varētu parādīties vien tiešām zemā temperatūrā.
Drag
Clutch drag happens when the plates fail to completely release. A dragging clutch will make it difficult to change gears, and if it's bad enough, may allow the bike to creep forward when in gear. Drag occurs when there's too much free play in the clutch release mechanism or when a mechanical problem prevents the clutch plates from fully separating. Outside of the obvious things, like an improperly adjusted clutch or broken release mechanism, drag is often caused by wear to the clutch hub and basket. If the fingers or splines develop grooves or notches, the plates may hang up or twist in them and fail to fully release when the clutch is disengaged. Overheating the clutch can also swell the plates and cause drag, though everything should work normally once things cool off.
I should mention that, by nature, wet clutches suffer from something called viscous drag, particularly when they're cold. Viscous drag occurs when the viscosity of the cold oil creates enough drag between the plates to transfer some torque, even though you're holding the clutch in. If the drag is severe, punching the bike into gear can result in a loud clunk and maybe a small leap forward, or even a stall. Normally, this is only a problem when the bike is started for the first time on a cold day, or too heavy an oil is used, but the solution here is simple. Just let the bike warm up for a minute, preferably with the clutch disengaged, during the first start of the day, before putting it in gear. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| vilkshana, ko es mineeju notika pie izsleegtiem aatrumiem, uz N, tapeec arii kjeeru moci. labi veel pie iesleegta vilktu aukstam, bet vilka kad motors bija iedarbinaats tiko, atgaaju no mo un ieraudziiju kaa ripot saak, griida liidzena. ja vilktu paarnesumaa tad var vainot nepietiekoshu izspiedumu, bet ne par sho es kompleinoju ir kaads variants patesteet kleepii ellju kas ir kaadus 20 vai vairaak silta?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ok, ja atmetam mehānikas/regulējumu vainas, tad vienīgais risinājums ar eļļu var būt 5W-## viskozitātes klases izmantošana. | Offline | | |
|
|