Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
katerhams | 30. May 2016, 16:35 | #27961 |
| Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 380
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
|
30 May 2016, 16:30:46 Jusper rakstīja:
Hvz vai tas jautājums speciālistiem tikai mans murgojums - ir kāda iespēja ielikt moci otrajā (un uz augšu) ātrumā pie izslēgta motora, ja ir uztaisīta zajebis aizsardzība tam, lai to nevarētu izdarīt? Vakar mežā ieraudzīju, ka motors pārkarsis - nu neko, noslāpēju atdzesēt, bet ventilators izgrieza visu aķi sausu... Iestumt nevaru dēļ tā, ka lielākā ātrumā par pirmo ielikt ar nevar.
personīgi neesmu saskāries, ka kādam nevar ielikt 2 vai 3 ātrumā.
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt | Offline | | |
Archy96 | 30. May 2016, 16:35 | #27962 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
30 May 2016, 16:30:46 Jusper rakstīja:
Hvz vai tas jautājums speciālistiem tikai mans murgojums - ir kāda iespēja ielikt moci otrajā (un uz augšu) ātrumā pie izslēgta motora, ja ir uztaisīta zajebis aizsardzība tam, lai to nevarētu izdarīt? Vakar mežā ieraudzīju, ka motors pārkarsis - nu neko, noslāpēju atdzesēt, bet ventilators izgrieza visu aķi sausu... Iestumt nevaru dēļ tā, ka lielākā ātrumā par pirmo ielikt ar nevar.
Iemet no sākuma pirmajā, drusku iestumies un tad ar veiklu rokas kustību, neapstājoties ieštepselē otrajā. Kaut kā tā.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
klucis | 30. May 2016, 16:42 | #27963 |
| Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
|
30 May 2016, 16:30:46 Jusper rakstīja:
Hvz vai tas jautājums speciālistiem tikai mans murgojums - ir kāda iespēja ielikt moci otrajā (un uz augšu) ātrumā pie izslēgta motora, ja ir uztaisīta zajebis aizsardzība tam, lai to nevarētu izdarīt? Vakar mežā ieraudzīju, ka motors pārkarsis - nu neko, noslāpēju atdzesēt, bet ventilators izgrieza visu aķi sausu... Iestumt nevaru dēļ tā, ka lielākā ātrumā par pirmo ielikt ar nevar.
kawasaki kārbu specifika.2 pārnesuma zobratā ir 3 lodītes kuras kārbai negriežoties neļauj ieslēgt 2 pārnesumu,viņas strādā uz centrbēdzi,izņem lodītes un būs kā citiem mo | Offline | | |
|
hopper_offlinus | 30. May 2016, 17:53 | #27964 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
29 May 2016, 22:36:19 zweers rakstīja:
sveiki!
štelle tāda kad manam R1 2003.gada orģinālie suporti, dienas beigās pazuda priekšējās bremzes, visu dienu biju rotējis pa Biķernieku auto apli!!! līmenis šķidrumam ir!!! un aizbraucot mājās uz otro spiedienu bremži atdzīvojās... kas tā par lietu?
man mājās mētājas brembo bremžmašīnas no 93.gada fz750 , a no viņa uzliekot iegūšu straujākas bremzes???
Pirmais, ko iedomajos - uzvariji bremzes. Bet tad Tu uzreiz sajustu, ka paradijas gaiss sistema.
Iespejams, ka bremzhu cilindram jau mazhetes laizh cauri un tad kad Tu to ruchku paraustiji - tie "iztaisnojas" un kadu laiku Tev viss ok.
Bija chomam - mocis pastav paris dienas, bremzes ta ka gaiss sistema. Atgaiso (lasi, parausta ruchku) viss kadu laiku forshi. Un tad atkal.
Salaboja ar bremzhu cilindra mainishanu/remontu (vairs neatceros, vai lika jaunu).
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
RenegadeX | 30. May 2016, 19:56 | #27965 |
| Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
| Jaucot dakšu Honda Hornet, lai nomainītu bukses, ir kautkādi knifi vai spectūļi vajadzīgi? Pirms gada, kad mainīju eļļu, pēc instrukcijas stipri paraujot ārā štoku nedabūju. Vai arī tas liecina ka iespējams štoki locīti? | Offline | | |
mexa | 30. May 2016, 20:25 | #27966 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nonjemas sprostgredzens, un protams apaksaa atskruvejas zarnas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
RenegadeX | 30. May 2016, 21:41 | #27967 |
| Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
|
30 May 2016, 20:25:14 mexa rakstīja:
nonjemas sprostgredzens, un protams apaksaa atskruvejas zarnas
nu apakshas zarnas atskrūveju, bet izvilkt neizdevas pašu štoku.
Jautājums nr2. ģenerators bez RR dod 15-40+V, ar RR mērot starp tinumiem 1,5V. var jau būt ka nepareizi mēru, bet vai nav gadījumā ģenerim kapi? viņam kādas ščotkas varbūt jāmaina? | Offline | | |
Jusper | 31. May 2016, 10:36 | #27968 |
| Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| Paldies Archy. Iepriekš ko līdzīgu biju mēģinājis, tagad joka pēc ar pamēģināju un ar pirmo reizi sanāca ielikt otrajā | Offline | | |
mexa | 31. May 2016, 13:24 | #27969 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
30 May 2016, 21:41:40 RenegadeX rakstīja:
30 May 2016, 20:25:14 mexa rakstīja:
nonjemas sprostgredzens, un protams apaksaa atskruvejas zarnas
nu apakshas zarnas atskrūveju, bet izvilkt neizdevas pašu štoku.
Jautājums nr2. ģenerators bez RR dod 15-40+V, ar RR mērot starp tinumiem 1,5V. var jau būt ka nepareizi mēru, bet vai nav gadījumā ģenerim kapi? viņam kādas ščotkas varbūt jāmaina?
ja tev no gengera 3 vadi tad nav nekaadu schotku. testeris tev pa 5 eiro? meeri kas ir izejaa. vai tinumos ar pieslegtu lampinju starp katru paari. skatiit kas ir no gengera ar uzliktu RR butu pareizi ar oscili, redzeesi cik kas tur notiek.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
RenegadeX | 31. May 2016, 13:43 | #27970 |
| Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
|
31 May 2016, 13:24:06 mexa rakstīja:
30 May 2016, 21:41:40 RenegadeX rakstīja:
30 May 2016, 20:25:14 mexa rakstīja:
nonjemas sprostgredzens, un protams apaksaa atskruvejas zarnas
nu apakshas zarnas atskrūveju, bet izvilkt neizdevas pašu štoku.
Jautājums nr2. ģenerators bez RR dod 15-40+V, ar RR mērot starp tinumiem 1,5V. var jau būt ka nepareizi mēru, bet vai nav gadījumā ģenerim kapi? viņam kādas ščotkas varbūt jāmaina?
ja tev no gengera 3 vadi tad nav nekaadu schotku. testeris tev pa 5 eiro? meeri kas ir izejaa. vai tinumos ar pieslegtu lampinju starp katru paari. skatiit kas ir no gengera ar uzliktu RR butu pareizi ar oscili, redzeesi cik kas tur notiek.
Testeris man pa 10e
nu tie 1,5 man arī bija ar ieslēgtu gaismu. Šodien te krasotaju ielā parunāju ar vīriem kas pārtin, teica ka pec šitadām pazīmēm visticamak darbs būs viņiem - pārbaudīt uz osciļa un pārtīt | Offline | | |
Icikinsh | 31. May 2016, 22:11 | #27971 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 198
Braucu ar: A un B kategorijām
| Gudrie prāti! Vajag jūsu palīdzību
Kur lai nopērk ladzigu komplektu, lai turistojot, ja nu gadās kada kibele, var nomainīt riepu (mūsu moto ir ari kameras)
Kam tur būtu jābūt iekšā ideāla versija un kāds ir šāda komplektā "iztikas minimums"?!
Paldies jau iepriekš! | Offline | | |
hopper_offlinus | 01. Jun 2016, 06:38 | #27972 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Tere!
Sakuma pamegini nomainit to riepu pats. Ja sanak, nomaini vel kadas 5 reizes
Par lietam kurus es nemu lidzi (dazhreiz).
1. Montazhas lapstinas (2gab) - savejos dabuju pateicoties Kasparam un Jurim no melgas (kkur gan jau tirgojas, bet nu). Ja kas, varu aizdot.
2. Atslegas lai nomontet ratu (obligati)
2.a. Atslegas, lai atskruvet tas skruves, kas tur kko ko var salauzties un ko Tu labosi pats.
3. Izdoma, ka Tu celsi moci (lai ratus nonemt). Ja ir centrala peka, jautajums nav aktuals.
4. Silikona smeri lai sasmeret riepu pirms monteshanas (savadak normali neatleks).
5. Pumpis ar kuru Tu varesi uzpumpet to riepu uz kadam 4-5 atmosferam (nevis kuram rakstits, bet kursh reali var).
6. Ielapu komplekts + lime.
7. Rezerves kamera.
8. Kjedes ella. Atceries, ka garos braucienos labak ellot kjedi reizi 500km lai nebutu parsteigumi.
9. Savilceji, mac gyvers, sikie instrumenti tipa knaibles, nazis.
10. Rezerves litrinsh ar ellu. Nevienam no mums mocis ellu nerij Bet kka labak par to katru vakaru parliecinaties, neka saprast, ka dzinejs sauss un ir japish kajam 50km uz benzintanku.
Par sevi neaizmirsti - aptiecinja nimesil, ibumetin, jods, binte, plaksteris (bet var mierigi lietot izoleni), aktiveta ogle. Kkas njammajams, ko Tu cerams apedisi atbraucot. 200gr ar shnjabi - visam dzives gadijumiem
Bet nu ljoti atkarigs no tas, kur brauksi un cik daudz km. <2000 brauciens biku atshkiras no >7000 brauciena. Un >7000 brauciens pa shosseju biku atshkiras no <2000 braucienu pa bezcelju
P.s. obligati bremzhu un sajuga hebeljus panjem! Pat riepas/kameras nenjem, bet tos - obligati
Nu un pirms brauciena (ja tas ir kkas garsh) - izverte mocha stavokli un nomaini visu, kas ir palietots un ko Tu domaji nomainit sezona beigas (piemeram to sajuga trositi).[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 01 Jun 2016, 06:42:37 ]
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
Raulsr | 01. Jun 2016, 07:48 | #27973 |
| Kopš: 19. May 2015
Ziņojumi: 69
Braucu ar: KTM 640 ADV
|
01 Jun 2016, 06:38:18 hopper_offlinus rakstīja:
Tere!
Sakuma pamegini nomainit to riepu pats. Ja sanak, nomaini vel kadas 5 reizes
Par lietam kurus es nemu lidzi (dazhreiz).
1. Montazhas lapstinas (2gab) - savejos dabuju pateicoties Kasparam un Jurim no melgas (kkur gan jau tirgojas, bet nu). Ja kas, varu aizdot.
2. Atslegas lai nomontet ratu (obligati)
2.a. Atslegas, lai atskruvet tas skruves, kas tur kko ko var salauzties un ko Tu labosi pats.
3. Izdoma, ka Tu celsi moci (lai ratus nonemt). Ja ir centrala peka, jautajums nav aktuals.
4. Silikona smeri lai sasmeret riepu pirms monteshanas (savadak normali neatleks).
5. Pumpis ar kuru Tu varesi uzpumpet to riepu uz kadam 4-5 atmosferam (nevis kuram rakstits, bet kursh reali var).
6. Ielapu komplekts + lime.
7. Rezerves kamera.
8. Kjedes ella. Atceries, ka garos braucienos labak ellot kjedi reizi 500km lai nebutu parsteigumi.
9. Savilceji, mac gyvers, sikie instrumenti tipa knaibles, nazis.
10. Rezerves litrinsh ar ellu. Nevienam no mums mocis ellu nerij Bet kka labak par to katru vakaru parliecinaties, neka saprast, ka dzinejs sauss un ir japish kajam 50km uz benzintanku.
Par sevi neaizmirsti - aptiecinja nimesil, ibumetin, jods, binte, plaksteris (bet var mierigi lietot izoleni), aktiveta ogle. Kkas njammajams, ko Tu cerams apedisi atbraucot. 200gr ar shnjabi - visam dzives gadijumiem
Bet nu ljoti atkarigs no tas, kur brauksi un cik daudz km. <2000 brauciens biku atshkiras no >7000 brauciena. Un >7000 brauciens pa shosseju biku atshkiras no <2000 braucienu pa bezcelju
P.s. obligati bremzhu un sajuga hebeljus panjem! Pat riepas/kameras nenjem, bet tos - obligati
Nu un pirms brauciena (ja tas ir kkas garsh) - izverte mocha stavokli un nomaini visu, kas ir palietots un ko Tu domaji nomainit sezona beigas (piemeram to sajuga trositi).
Labs ieteikums, pilnīgi piekrītu! iesaku paņemta arī divkompomponentu epo līmi (tādu, kuru samīca, kā plastalīnu, arī var ĻoOTI noderēt)!
----------------- KTM - Kā Tikt Mājās
| Offline | | |
hopper_offlinus | 01. Jun 2016, 08:18 | #27974 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Pachekoju celojuma somu, atradu vel
.droshinatajus (bet nu to var ar metala dratu aizvietot)
.gumijas savilcejus (tie kas ar akiem)
.plakano trosi ar metala spradzi (hvz ka sauc)
.piepipetajs->piepipetajs vads pashtaisits (lai uzladet moci no mocha vai ari pieshkilt, ja nav galigi beigts)
.ausis aizbazhnjus
.slapjas salvetes kjiveses tirishanai
.diegu un adatu
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
elf | 01. Jun 2016, 08:51 | #27975 |
| Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Lai ar lāpstiņām nesabojātu disku,ir plastmasas uzlikņi uz diska malas...uz vietas bij Maxmoto.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Icikinsh | 01. Jun 2016, 09:31 | #27976 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 198
Braucu ar: A un B kategorijām
| Paldies par ieteikumiem!
Aptieciņa, daži štrumi, litrs degvielas, savilcēji un citi sīkumi jau tagad tiek vadāti līdzi. Lielākā bēda ir tieši ar to riepu maiņu - nevaru izdomāt, kur tās pašas lāpstiņas un citas štelles iegādāt.
Vēl jautājums, ko darīt ar kamerām - divas negribas vazāt līdzi, bet viens rats ir 18", otrs 21"?! Vai leģenda par to, ka krīzes situācijā lielāko kameru var iebakstīt arī 18", ir tiesa? tb varu iztikt tikai ar vienu rezerves kameru?! | Offline | | |
hopper_offlinus | 01. Jun 2016, 09:53 | #27977 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
01 Jun 2016, 09:31:28 Icikinsh rakstīja:
Vēl jautājums, ko darīt ar kamerām - divas negribas vazāt līdzi, bet viens rats ir 18", otrs 21"?! Vai leģenda par to, ka krīzes situācijā lielāko kameru var iebakstīt arī 18", ir tiesa? tb varu iztikt tikai ar vienu rezerves kameru?!
Es njemu abas, bet nu tad nenjemt nevienu un panjemt dafiga ielapus, lai to sadurtu kameru aizlimet. Zini tak par Merfijas likumu - maijit vajadzes to, kas nav lidzi.
Lapstinjas - shtrumentu veikalos ir jabut.
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
er673 | 03. Jun 2016, 10:36 | #27978 |
| Kopš: 01. Dec 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 576
Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)
| Kādu ķīmiju izmantojat moto mazgāšanai - it īpaši motoram, alumīnija rāmja detaļām ?
No CarWash u.c. ātrajām pašapkalpošanas mazgātuvēm uz alumīnija paliek tādi pleķi, traipi.
Ja paskatos Jusumoto u.c. moto tirgotājus - tur vecie un nobrauktie moči ir nomazgāti tik tīri ka visi bloki, cilindra ribas u.c. ķēpīgās daļas spīd un laistās.
----------------- Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13 | Offline | | |
elf | 03. Jun 2016, 11:47 | #27979 |
| Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
03 Jun 2016, 10:36:34 er673 rakstīja:
Kādu ķīmiju izmantojat moto mazgāšanai - it īpaši motoram, alumīnija rāmja detaļām ?
No CarWash u.c. ātrajām pašapkalpošanas mazgātuvēm uz alumīnija paliek tādi pleķi, traipi.
Ja paskatos Jusumoto u.c. moto tirgotājus - tur vecie un nobrauktie moči ir nomazgāti tik tīri ka visi bloki, cilindra ribas u.c. ķēpīgās daļas spīd un laistās.
Šis baigi labais,no visām rieviņām netīrumi tika ārā....kādreiz tirgoja Apemotors...bet vairs nav..
vispār man ar interesē kur var nopirkt...šo?
http://www.americol.nl/pl/producten/8-en/66/26-hs-cleaner
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
UgunsX | 03. Jun 2016, 11:52 | #27980 |
| Kopš: 14. Jun 2014
Ziņojumi: 606
Braucu ar:
| Mums darbā viņu lieto, pamēģināšu uzzināt kas viņu piegādā. | Offline | | |
|
|