Autors | Ziņojums |
RBMoto | 10. May 2016, 20:47 | #27781 |
|
Kopš: 11. Apr 2011
No: Valmiera
Ziņojumi: 117
Braucu ar: ZX12R
|
10 May 2016, 14:39:30 Exciter rakstīja:
29 Mar 2016, 18:19:40 shkapars rakstīja:
29 Mar 2016, 15:01:11 Exciter rakstīja:
Kungi, mistika!
YZ450F 2008.g
Lej eļļu cik gribi, kaut 2x vairāk kā manuālī noteikts, bet uz mērtausta sauss. Pēc pieliešanas padarbināts, bet bez rezultātiem. Spītīgi lēju un kurbulēju, jo radās aizdoma, ka pirms guļas moš nolēju eļļu un esmu par to aizmirsis, bet kad 1.5L biju salējis, metu mieru. Esmu diezgan pārliecināts, ka eļļa nebija nolieta. Attiecīgi tur pāri pa 2L bija sagāzts (pēc manuāļa 1L jābūt). Sāku braukt un pa ventilācijas trubu kā pa krānu izpūta normālu peļķi ārā.
Kāds eļļas kanāls aizsists vai kas par štellēm?
rāmī, kur eļļas truba pienāk arī ir filtrs. to iztīri?
Visdrīzāk Tu padomāji par kādu jaunāku modeli. Manam eļļa nav rāmī. Man ir tikai trubiņa filtra pusē no dzinēja apakšas, kas aiziet uz dzinēja augšu tā mērtausta līmenī. Trubiņa nav aizaugusi. Apjautājos dažiem meistariem, nevienam nav ideju.
Izskatās, ka būs vien jālej manuālī norādītais litrs un jābrauc.
Reiz bij viena Honda, FMX650, kurai arī tā eļļas pārbaude tāda samērā mistiska bija.
Pačeko vai tā eļļa nav jābauda pie rūcoša motora, vai arī pie kārtīgi izsildīta. Vai arī minūtes laikā pēc noslāpēšanas.
Tai Hondai ar bij šāds pigors, ka uz ščupa nekā nebija ja vienkārši paskatījās.
----------------- Live while You ride!
|
Offline | |
|
uzgrieznis | 10. May 2016, 20:51 | #27782 |
|
Kopš: 24. Dec 2015
Ziņojumi: 475
Braucu ar: gsf650 k8
|
10 May 2016, 14:39:30 Exciter rakstīja:
29 Mar 2016, 18:19:40 shkapars rakstīja:
29 Mar 2016, 15:01:11 Exciter rakstīja:
Kungi, mistika!
YZ450F 2008.g
Lej eļļu cik gribi, kaut 2x vairāk kā manuālī noteikts, bet uz mērtausta sauss. Pēc pieliešanas padarbināts, bet bez rezultātiem. Spītīgi lēju un kurbulēju, jo radās aizdoma, ka pirms guļas moš nolēju eļļu un esmu par to aizmirsis, bet kad 1.5L biju salējis, metu mieru. Esmu diezgan pārliecināts, ka eļļa nebija nolieta. Attiecīgi tur pāri pa 2L bija sagāzts (pēc manuāļa 1L jābūt). Sāku braukt un pa ventilācijas trubu kā pa krānu izpūta normālu peļķi ārā.
Kāds eļļas kanāls aizsists vai kas par štellēm?
rāmī, kur eļļas truba pienāk arī ir filtrs. to iztīri?
Visdrīzāk Tu padomāji par kādu jaunāku modeli. Manam eļļa nav rāmī. Man ir tikai trubiņa filtra pusē no dzinēja apakšas, kas aiziet uz dzinēja augšu tā mērtausta līmenī. Trubiņa nav aizaugusi. Apjautājos dažiem meistariem, nevienam nav ideju.
Izskatās, ka būs vien jālej manuālī norādītais litrs un jābrauc.
Man pašam bija Yzf450 2008 gada. un Bija pilnigi tas pats. Uz mērtausta neradija ne grama,kaut iekšā ielēja "1L". Aizvedu uz moto servisu,šie parbaudija eļļas cirkulāciju utt. vis bija ka nākas. Ieleja pat vairak par 1l un tapat neko neradija...Iespejams,ka nebija orginalais mērtausts..
Varbut tev mans vecais mocis |
Offline | |
|
DNX | 10. May 2016, 21:06 | #27783 |
|
Kopš: 30. Sep 2015
No: Ogre
Ziņojumi: 30
Braucu ar: TDM 900
| Var kāds iedot @naits un @zigmunds Tel Nr. |
Offline | |
|
|
coudman | 10. May 2016, 21:06 | #27784 |
|
Kopš: 25. Feb 2015
Ziņojumi: 43
Braucu ar: dranduļetu
| Varbūt kādam ir idejas, ko varētu skatīties. Pagriežot aizdedzes atslēgu (honda hornet '04) nav nekādas dzīvības, vakar vakarā pieliku uzlādētu aķīti divas reizes piešķīlās, no rīta piešķilās un tad slāpa nost dziestot arī spidometra/tahometra panelim un tā divas reizes (ievēroju arī, ka spiezōt rokas bremzi motora apgriezieni palielinājās - varbūt, kas uz īso iet.... Tagad vakarā vispār nekādas dzīvības. Akumulators spriegumu dod/ it kā visos drošinātājos pretestība ir. Pienākošajā vadā līdz aizdedzes vada savienojumam arī tāds pats spriegums atnāk kā uz paša akb. Vairāk nezinu kur ko saktīties |
Offline | |
|
mexa | 10. May 2016, 22:29 | #27785 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| droshinatajos pretestiibai nav jaabuut uzspiedi bremzi un saaka zust gljuks? cik V dod ladesana? uz isu bridi atsledz RR, daudz negaazee. ja gluks pazudiis tad zini kur rakt... citaadi baudi visus mezglus, vaina atradiisies
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
coudman | 10. May 2016, 22:33 | #27786 |
|
Kopš: 25. Feb 2015
Ziņojumi: 43
Braucu ar: dranduļetu
| sorry nevis pretestība, bet tas beeps ar testeri.
Nu tā sanāk, ka cēlās apgrizieni bet uz ļoti īsu brīdi, kad sanāca no rīta piedarbināt, jo tagad vakārā neizrādīja nekādu dzīvību.. 12,3-4 V. Kas ir RR? nevaru jau gāzēt, ja nepiešķiļas Un mezgli jābauda kaut kā izzvanot/testējot - ar ko? vai vizuāli...
10 May 2016, 22:29:08 mexa rakstīja:
droshinatajos pretestiibai nav jaabuut uzspiedi bremzi un saaka zust gljuks? cik V dod ladesana? uz isu bridi atsledz RR, daudz negaazee. ja gluks pazudiis tad zini kur rakt... citaadi baudi visus mezglus, vaina atradiisies
[ Šo ziņu laboja coudman, 10 May 2016, 22:48:13 ] |
Offline | |
|
Zigmunds | 10. May 2016, 22:34 | #27787 |
|
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
10 May 2016, 21:06:14 DNX rakstīja:
Var kāds iedot @naits un @zigmunds Tel Nr.
WWW.37MOTO.LV ir visi kontakti ;-) |
Offline | |
|
aldetinjsh | 10. May 2016, 23:11 | #27788 |
|
Kopš: 31. Mar 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 29
Braucu ar: Yamaha XJR 1300
| Problēma sekojoša...
Yamaha xjr 1300 2007 gads ar iešprici.
Kad vairs nestrādā auto čoks, tad motocikla apgriezieni ir zem 1000 un rūkšana notiek ar motora nesinhronu raustīšanos...
Tas ir arī tad, kad vīlēju pa šoseju un iebraucu pilsētā.. Ja brauc lēnām pa korķi, tad ir gadījies noslāpt.. Pie trešā luksafora, kad sasilst, viss atkal normāli. Uz mazajiem ap 1100 un rūc sinhroni.. Šo novēroju biežāk, kad laukā tāds dzestrāks..
Sveces, gaisa filtri, sinhronizācija, vārsti...
Rgmoto serviss - nekā
Motofavorītā - nekā
Maxmoto pie Māra - nekā
Visi jauc, pūš, tīra, pārbauda devējus, bet niķis paliek...
Kam es šo lietu varētu uzticēt?? |
Offline | |
|
dzieburs | 10. May 2016, 23:20 | #27789 |
|
Kopš: 09. Jul 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 102
Braucu ar: TÉNÉRÉ
| Vai mainot dzesēšanas šķidrumu nepieciešams sistēmu arī skalot?
Vai arī izleju visu no radiatora un izplešanās trauka, leju svaigu un braucu tālāk?
|
Offline | |
|
VATERLAND | 10. May 2016, 23:22 | #27790 |
|
Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
10 May 2016, 23:11:37 aldetinjsh rakstīja:
Problēma sekojoša...
Yamaha xjr 1300 2007 gads ar iešprici.
Kad vairs nestrādā auto čoks, tad motocikla apgriezieni ir zem 1000 un rūkšana notiek ar motora nesinhronu raustīšanos...
Tas ir arī tad, kad vīlēju pa šoseju un iebraucu pilsētā.. Ja brauc lēnām pa korķi, tad ir gadījies noslāpt.. Pie trešā luksafora, kad sasilst, viss atkal normāli. Uz mazajiem ap 1100 un rūc sinhroni.. Šo novēroju biežāk, kad laukā tāds dzestrāks..
Sveces, gaisa filtri, sinhronizācija, vārsti...
Rgmoto serviss - nekā
Motofavorītā - nekā
Maxmoto pie Māra - nekā
Visi jauc, pūš, tīra, pārbauda devējus, bet niķis paliek...
Kam es šo lietu varētu uzticēt??
Nebūšu oriģināls, bet nesen uzčekojās čalis ar citu mo un stāstīja par līdzīgiem simptomiem, galarezultātā pie cainas izrādījās tukšgaitas vārsts, kas regulē degvielas spiedienu špricēm....
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline | |
|
mexa | 11. May 2016, 08:27 | #27791 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| tuksgaitas vaarsts kas regulee spiedienu? reikas spiediena regulatori mirst, ja spiediens nebuus kaa naakas var viskas buut. spricei ir obligaati jaameera spiediens reikaa
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
mexa | 11. May 2016, 08:29 | #27792 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
10 May 2016, 22:33:52 coudman rakstīja:
sorry nevis pretestība, bet tas beeps ar testeri.
Nu tā sanāk, ka cēlās apgrizieni bet uz ļoti īsu brīdi, kad sanāca no rīta piedarbināt, jo tagad vakārā neizrādīja nekādu dzīvību.. 12,3-4 V. Kas ir RR? nevaru jau gāzēt, ja nepiešķiļas Un mezgli jābauda kaut kā izzvanot/testējot - ar ko? vai vizuāli...
10 May 2016, 22:29:08 mexa rakstīja:
droshinatajos pretestiibai nav jaabuut uzspiedi bremzi un saaka zust gljuks? cik V dod ladesana? uz isu bridi atsledz RR, daudz negaazee. ja gluks pazudiis tad zini kur rakt... citaadi baudi visus mezglus, vaina atradiisies
ceelaas apgriezieni tu domaa ceelaas liidz normai vai tupa pieauga? RR-sprieguma regulators
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
coudman | 11. May 2016, 08:54 | #27793 |
|
Kopš: 25. Feb 2015
Ziņojumi: 43
Braucu ar: dranduļetu
| Liekas, ka tupa cēlās, pie tam tas bija ļoti īsu brīdi. Cik saprotu to RR atslēgšanu var testēt pie strādājoša, kas man pagaidām nav izdevies...
ceelaas apgriezieni tu domaa ceelaas liidz normai vai tupa pieauga? RR-sprieguma regulators
|
Offline | |
|
Serge81 | 11. May 2016, 17:00 | #27794 |
|
Kopš: 11. May 2016
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Labdien,
Nesen iegādājos moci Aprilia Pegaso 650 2000g. bija problema ar karburatoriem, neturēja vārsti, nomainīju gumijas viss ok. Bet ir neliela problāma. Bremzējot ar dzinēju, ik pa laikam šauj izpūtējā, un esmu pamanījis melnus dūmus gazējot uz vietas. Pa trasi uz 100km ņem ap 9 litriem. Izskatās maisījums pa treknu. Vai ar air screw skrūvēm varēs noregulēt maisījumu?
Paldies! |
Offline | |
|
Geduss | 11. May 2016, 22:29 | #27795 |
|
Kopš: 17. May 2015
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Merida 1HP(human power)
| Eksperiments neizdevās...
Tā plēve nestiepjas un nekā. Arī ar fēnu.
Ir kādas senstēvu metodes? pa 70jevro gatavu pirkt arī negribas[ Šo ziņu laboja Geduss, 11 May 2016, 22:40:13 ]
----------------- Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās) |
Offline | |
|
Naits | 11. May 2016, 22:36 | #27796 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
ietini folijā?[ Šo ziņu laboja Naits, 11 May 2016, 22:37:04 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
Geduss | 11. May 2016, 22:41 | #27797 |
|
Kopš: 17. May 2015
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Merida 1HP(human power)
|
11 May 2016, 22:36:31 Naits rakstīja:
ietini folijā?
Nu bet protams
Links
----------------- Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās) |
Offline | |
|
VATERLAND | 11. May 2016, 22:47 | #27798 |
|
Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
11 May 2016, 22:36:31 Naits rakstīja:
ietini folijā?
Djedushkam jaunrade
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline | |
|
IG | 11. May 2016, 23:17 | #27799 |
|
Kopš: 09. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Hornet
| Sveika mototauta!
Jautājums par zaļo kontaktos uz tuvo gaismu..
Mocis- Honda Hornet`10
Problēma - tuvā gaisma ta deg, ta nedeg. Ieslēdzot aizdedzi t.gaisma deg, piestartējot deg, pēc 5 sek nedeg. mēdz jau startējot nedegt un tad randomā iedegties vai neiedegties pavisam, dažādas kombinācijas ..un tas viss nekustinot moci.
Stulbākais, ka braucot mēdz randomā pazust.
Releju ar notestēju citu - nekas nemainās.
Noārdīju lukturi, sapūtu visus kontaktus ar kontaktu tīrāmo, tāpat pie releja.
Problēma palikusi..
Tak itkā nekas cits kā zaļais, manuprāt, tas nevarētu būt, bet varbūt kādam ir vēl kāda ideja?
|
Offline | |
|
Jameson | 11. May 2016, 23:25 | #27800 |
|
Kopš: 30. Oct 2015
Ziņojumi: 327
Braucu ar: CBF600
| Muļķīgs ieteikums, bet pie ručkas slēdzi skatījies? Mans būt domāt, ka tur vaina [ Šo ziņu laboja Jameson, 11 May 2016, 23:26:21 ]
----------------- Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans |
Offline | |
|