Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Roliss
30. Apr 2015, 16:50#2778

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: FZ6S

Kādu eļļu vajadzētu liet ķīniešu ATV motorā ar šādu sajūgu?


Offline

marcis
07. May 2015, 09:26#2779

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


04 Mar 2015, 11:23:14 piter rakstīja:

04 Mar 2015, 11:17:32 Niere rakstīja:
gs-iem, cik zinu, optimātā viskozitātes rekomendācija ir 15W-50 vai 10W-50. 20W-50 jau tuvu 0C būs par viskozu aukstam staram.

nu pēc grāmatas pienākas 20-W50.. un minerālā.. tas it kā būtu skaidrs.. agrāk lietoju Motul 3000 20-W50, mmotors gāja kā pulkstentiņš..

par to Xado jautājums ir tāds, kas ar tām specifikācijām.. kas skaitās aukstākas klases? tas Motuls vai Xado, abi ar 20W50???


Ja, manam vecajam K....R ari manuali bija mineets 10W-40 "mineral oil"...
Niere, wtf?! Kada vel minerala ella???

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
07. May 2015, 10:04#2780

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


07 May 2015, 09:26:18 marcis rakstīja:

04 Mar 2015, 11:23:14 piter rakstīja:

04 Mar 2015, 11:17:32 Niere rakstīja:
gs-iem, cik zinu, optimātā viskozitātes rekomendācija ir 15W-50 vai 10W-50. 20W-50 jau tuvu 0C būs par viskozu aukstam staram.

nu pēc grāmatas pienākas 20-W50.. un minerālā.. tas it kā būtu skaidrs.. agrāk lietoju Motul 3000 20-W50, mmotors gāja kā pulkstentiņš..

par to Xado jautājums ir tāds, kas ar tām specifikācijām.. kas skaitās aukstākas klases? tas Motuls vai Xado, abi ar 20W50???


Ja, manam vecajam K....R ari manuali bija mineets 10W-40 "mineral oil"...
Niere, wtf?! Kada vel minerala ella???

Cik reizes var atkārtot, manuālī norādītas monimālās prasības, labāku eļļu liet nav aizliegts.
P.S. Gan iepriekšējam K1200R, gan tagadējam R1200GSA leju IV grupas sintētiku. Eļļa nepazūd (atšķirībā no minerālenes), viss srtādā Ok.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

JJB
11. May 2015, 21:55#2781

Kopš: 31. Jul 2013

No: Ventspils

Ziņojumi: 8

Braucu ar: ČZ 125 '91,IŽ Jupiter4 '84 pa retam

Honda piedziņas dzinējam GX270 iekšā ir (HONDA 4 STROKE OIL 10W-30 API SJ), kādu ieteiksiet alternatīvu?

Pateicos par atbildēm.

Offline

Ex
21. May 2015, 13:59#2782

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC

Nu tad tā, lēnām tuvojās laiks eļļu mainīt. Kā zināms doties pie mīļā dīlera kurš tirgo Castoroli (ar diezgan kritiskām lietotāju atsauksmēm) par ~ 22 eur +PVN/ litrā nav prāta darbs.
Manuālis paģēr 15W50 sintētiku (Protams oriģinālo BMW )
Izskatītas tiek vietējās alternatīvas:
1. Motul 300V 4T FL 15W50 - labākā, padārga, bet vienalga lētāka par dīlera opciju
2. Motorex Eļļa Formula 4T 15W/50
3. Mobil 1 Racing 4T 15W-50

Kādas atsauksmes par šīm eļļām un kādi ieteikumi?
Nu jā, mopēds BMW F800GS

Interesanti vai citas specifikācijas (labākas) eļļu arī var liet?
Iet runa par Motul 7100 10w60

Offline

andrejins
21. May 2015, 15:28#2783

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


21 May 2015, 13:59:02 Ex rakstīja:
Nu tad tā, lēnām tuvojās laiks eļļu mainīt. Kā zināms doties pie mīļā dīlera kurš tirgo Castoroli (ar diezgan kritiskām lietotāju atsauksmēm) par ~ 22 eur +PVN/ litrā nav prāta darbs.
Manuālis paģēr 15W50 sintētiku (Protams oriģinālo BMW )
Izskatītas tiek vietējās alternatīvas:
1. Motul 300V 4T FL 15W50 - labākā, padārga, bet vienalga lētāka par dīlera opciju
2. Motorex Eļļa Formula 4T 15W/50
3. Mobil 1 Racing 4T 15W-50

Kādas atsauksmes par šīm eļļām un kādi ieteikumi?
Nu jā, mopēds BMW F800GS

Interesanti vai citas specifikācijas (labākas) eļļu arī var liet?
Iet runa par Motul 7100 10w60


Savam 650 leju ELF pussintētiku (10w40) kā ikdienas braucējam ir gerai. Šogad būs jāiedod Nierem uz analīzi lai pastāsta kā izskatās šī eļļa un motora saderība, bet līmenis nezūd (kopš karteris sametināts), motors rūc tik patīkami, cik vienpodnieks var rūkt un arī sajūgs klausa un nemēģina slīdēt, lai gan atsperes un diski ir tuvu servisa slieksnim un ar motuli slīdēja jau

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Niere
21. May 2015, 16:48#2784

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


21 May 2015, 13:59:02 Ex rakstīja:
Interesanti vai citas specifikācijas (labākas) eļļu arī var liet?
Iet runa par Motul 7100 10w60

Ko saproti ar 'citas-labākas' specifikācijas eļļu?
ja viskozitātes klasi, tad 10W-60 nekādā gadījumā nav kaut kas "labāks".
un kas Tavam 800niekam rakstīts manuālī?

Offline

Niere
21. May 2015, 16:50#2785

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


21 May 2015, 15:28:13 andrejins rakstīja:
[...]
Savam 650 leju ELF pussintētiku (10w40) kā ikdienas braucējam ir gerai. Šogad būs jāiedod Nierem uz analīzi [...]

ļoti labi, jo neviena ELF eļļa nav testēta.

Offline

freerider
21. May 2015, 17:02#2786

Kopš: 07. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: BMW boxer

Šodien diviem GS(LC)tika iegādāta Motul 7100 4T 5W-40, jo ar Castrol pa lielam viss ir skaidrs....
Paldies arī viedajam, Niere par konsultāciju un ieteikumiem!!! Starp citu BMW Motorrad oriģinālajā iepakojumā vairs nav tas kas bija agrāk-Viela pārdomām, kungi.
Uz Motul kannas rasktīts -100% esters, iesaka lietot BMW, APRILIA, MOTO GUZZI, GAS GAS
Reduktoram tika iegādāts Motul GEAR 300 75W-90
[IMG]null[/IMG]

[ Šo ziņu laboja freerider, 21 May 2015, 17:03:14 ]



-----------------
Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/

Offline

Niere
21. May 2015, 18:19#2787

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Freerider,
hei, vecais, nebliez iekšā nepārbaudītu informāciju par 100% esteri!
Tev tur rakstīts 100% sintētika un citā fontā/rindā 'ester', kas nav tas pats, kas "100% ester". Citi raksta 100% sintētika 'with ester'.
Kā jau Tev rakstīju, 7100tais visdrīzāk tomēr ir GroupIII hidrokreks + esters kā piedeva. To apstiprina arī Motul 7100 drošības datu lapa (MSDS).
Par šo problēmu es izvērsu diskursu šādā pašā sadāļā pirms kādā gada (sarakste ar galveno motulistu, kurš īsti nezina atbildi)
Tas viss nenozīmē, ka 7100tā ir nekam nederīga, bet runa par klientu maldināšanu. Tev nosūtīju pavisam svaigu MSDS, kur arvien nekas nav mainījies:

kā teicu, drošības datu lapa ir nesalīdzināmi stingrāks papīrs par etiķeti.

Turklāt Nr.1: kā zināms, 7100tajam ir ļoti nestabila viskozitāte (bīdes stabilitāte) karstajā galā, kas parasti ir netieša norāde uz GroupIII hidrokreka pamateļļu.

Turklāt Nr.2: nav arī atbildēts jautājums par 7100tajā izmantoto molibdēnu, par kuru neviens neko tā arī nevar paskaidrot jaunāko BMW motoru kontekstā (diskurss)

17 May 2015, 21:36:08 Niere rakstīja:
jautājums motorradu dīdītājiem:
kādēļ jaunajiem 1200GS-iem kopš 2014tā eļļu rekomendācijās parādās kaut kāds dīvains teikums par molibdēna piedevām?:

(manuāļi

īsti nevaru ierubīties, runa par piedevām, kuras klients pats uz traku galvu varētu piegāzt, vai arī runa par motoreļļās, tostarp arī dažās moto eļļās, izmantotu molibdēnu.
kas tas par pārklājumu, kas var ķīmiski reaģēt?

izskatās pēc Castrol lobija, taču neņemt vērā arī nevar. kādam nav idejas? netā uz ātro neko nesagūglēju, taču forumos pamanīju, ka daži jaunu motorradu īpašnieki tiešām gāž klāt visādas LiquiMoly molibdēna u.c. piedevas.


17 May 2015, 22:22:58 Niere rakstīja:
lai ilustratīvi paskaidrotu iepriekš rakstīto, te par dažādās eļļās izmantoto molibēnu:



kā redzams, pārsvarā gadījumu moto eļļās to neizmanto, jo molibdēns var nepatikt sajūgam.
bilde gan nav pati svaigākā un eļļu formulējumi arī visdrīzāk mainījušies, taču pēc esošā sanāk, ka, piemēram, Motul 300V un 7100tais (analīžu atskaite zemāk) jaunajiem GS-iem neder, kam negribētos ticēt.

[ Šo ziņu laboja Niere, 21 May 2015, 18:26:34 ]

Offline

semigall
23. May 2015, 21:19#2788

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

analizes uzrāda paaugstinātu Al, no kā izriet, ka ir jāskatās ir gultņi respektīvi to kondīcija
Silicone piemaisījums nonāk caur gaisa ieplūdes sistēmu ar putekļiem,nosēdumiem

Offline

Niere
23. May 2015, 21:46#2789

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


23 May 2015, 20:04:08 Sturetajs rakstīja:
Niere zāles pļāvējam drīkst liet šo te ?
Valvoline DuraBlend FE SAE 5W-30

ja rekomendācijā prasīts vienkārši SAE30, tad izlīdzēties var. bet ideāli nebūs, jo tai eļļai ACEA A1/B1 + A5/B5. proti, degvielu taupoša eļļa, bet dziļāk skaidrojumos nebraukšu.
tā saprotu, ka runa par 4T pļāvēju, kas nav tračiņš.

Offline

Niere
23. May 2015, 22:32#2790

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


23 May 2015, 21:19:31 semigall rakstīja:
analizes uzrāda paaugstinātu Al, no kā izriet, ka ir jāskatās ir gultņi respektīvi to kondīcija
Silicone piemaisījums nonāk caur gaisa ieplūdes sistēmu ar putekļiem,nosēdumiem

jā, alumīnijs var būt arī no gultņiem, taču tad jābūt vēl arī citu metālu komplektam. visbiežākais iemesls paaugstinātam alumīnijam ir virzuļa vadrivirsmas dilums. netieši uz to norāda arī neliels daudzums hroma daudzums, kurš visdrīzāk nāk no gredzeniem.
tā kā konkrētajās atskaitēs svins un varš ir minimāli, zīmējas, ka kloķenes slīdes gultņi nav cietuši.
Dzelzs varētu būt mazāks, bet nav katastrofa. tātad kārba, vārpstas, cilindra siena nav nesamērīgi dilusi šajā eļļas nomaiņas posmā.

un kopumā tas viss zīmējās tieši uz viskozitātes būtisku kritumu (no ##W-40 uz ##W-30, tuvojoties jau ##W-20 robežai). Silīcijs (silīcija dioksīds - smiltis/putekļi) tur ir tikai sekundārs nodiluma iemesls, tāpat kā pavisam neliela degvielas kontaminācija (piesārņojums).

vārdu sakot, tas, ko jau daudzkārt esmu rakstījis moču un eļļas bīdes stabilitātes kontekstā (viskozitātes noturība karstajā galā) -
ja eļļa zaudē savu sākotnējo viskozitātes klasi, tas pats par sevi rada problēmas tikai ļoti slogotiem moto. bet atliek pie šādas 'izšķīdušas' eļļas pievienoties vēl kādam riska faktoram, kā viss rezultējas nodilumā.
nekāds izbrīns, ja šī parādība notiek ar širpotreba eļļām, kādēļ laboratorijas pazeminājušas pieļaujamās robežas. bet produkts, kurš tiek pozicionēts kā 'labākais', nedrīkst sirgt ar šo slimību tik izteiktā formā.
ir gan bijuši izņēmumi, kur ar līdz 0W-20 nodiļušu viskozitāti virsmas bija cietušas minimāli, nesaktoties uz visai agresīvu braukšanas stilu.

cik atceros, tad konkrētajā gadījumā CBR1000RR īpašnieks nebija nekāds agresīvais braucējs.
un vēl - uzrādītais nodilums ir tikai 2 un 4Kkm nomaiņā. tas nozīmē, ka rezultāti jāekstrapolē vismaz uz 6000Kkm.
jā, piemirsu, ar sarkanu būtu jābūt atzīmētām viskozitātem @100C abos paraugos.

Nu, tas tā, runājot par jau zināmām lietām.
Kaut kā būtu vienreiz par to jāuzraksta raksts, bet parasti atrodas kas aktuālāks darāms.

edit:
Silīcija 'dzeltenā' robeža ir 15ppm, 'sarkanā' 30ppm. tātad 14 un 16ppm nav uzskatāms par būtiski paaugsinātu līmeni un pilnīgi notiekti nav primārais Al nodiluma iemesls.

editNr2:
elementu izcelsmi
ievērtē šajā flash datnē. tur jāvirza kursors pāri nepieciešajam mērījumam.
apkopoju tajā būtiskāko par dažādām sistēmām, ne tikai motoreļļām.

[ Šo ziņu laboja Niere, 23 May 2015, 22:46:28 ]

Offline

raimob
25. May 2015, 08:48#2791

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950

Kurš tirgo 2 Litrus Motul 5100?

-----------------

Offline

mexa
25. May 2015, 09:17#2792

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

cik dzirdēju no viena eļļas tirgotaja ka pat rīgā dīleris pahodu sūdzās ražotājam laikam ka negrib motuli ņemt čoms gan paņēma savan jaunajam 929 7100 MA2, ja pareizi nieri sapratu tad ja gribās pagonkot tad 7100 nebūs īstā izvēle...

priekš joka-nopirka no IT hondu 929 vakar, sāka mainīt eļļu... filtrs ar uzrakstu honda, un eļļa kā melna saļarka ir aizdomas ka mocis savus 20KKm nobrauca uz vienas eļļas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

raimob
26. May 2015, 21:32#2793

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950

Speciem!!! Kas labāk? Putoline vai motul? Runa par sintētiku! motul 7100.... kas no putoline? Vienkārši braucu ar motul 5100, bet tagad te sāk runāt ka motul ne pārāk! Meklēju ko izvēlēties!

-----------------

Offline

Niere
26. May 2015, 22:23#2794

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

hei, veci, te neviens nav teicis, ka Motul "slikts". Runa par klientu maldināšanu ar uzrakstiem uz etiķetes un reālo pamateļļu kokteiļa izvēli.

Beigu beigās Tavam dzelzim der absolūti lielākā daļa moto eļļu atbilstošas viskozitātes klases ietvaros. Tādēļ visai droši, ka nekļūdīsies, lai kuru ražotāju izvēlētos.

Offline

artis_ar
26. May 2015, 22:24#2795

Kopš: 19. Apr 2015

Ziņojumi: 72

Braucu ar: R1,Daytona675

zinu ka izrunātas xx reizes
manam moto iesak šadas
Castrol Power 1 Racing 4T 10W/40 or 10W/50
Castrol Power RS Racing 4T 10W/40 or 10W/50
vajadzīga ir 3.2l
Triumph

kā ir ar to castrol iekš Lv,cik viņš tur īsts

[ Šo ziņu laboja artis_ar, 26 May 2015, 22:25:53 ]

Offline

kawaracer
26. May 2015, 22:28#2796

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


26 May 2015, 22:24:26 artis_ar rakstīja:
zinu ka izrunātas xx reizes
manam moto iesak šadas
Castrol Power 1 Racing 4T 10W/40 or 10W/50
Castrol Power RS Racing 4T 10W/40 or 10W/50
vajadzīga ir 3.2l
Triumph

kā ir ar to castrol iekš Lv,cik viņš tur īsts


Te izrunājam:
Castrol

[ Šo ziņu laboja kawaracer, 26 May 2015, 22:39:21 ]



-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Icikinsh
26. May 2015, 22:35#2797

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 198

Braucu ar: A un B kategorijām

Zinu, jautājums tāds nekāds, bet kādu eļļu liet 2t rollerim? Ne, pirmā svaiguma?!

Offline