Autors | Ziņojums |
Jameson | 08. May 2016, 18:02 | #27761 |
|
Kopš: 30. Oct 2015
Ziņojumi: 327
Braucu ar: CBF600
| Iesācēja jautājums. Vai kastēm sitprinājumi atšķiras? Interese tieši par tail boxi. Vai arī viņi vienādi visiem?
----------------- Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans |
Offline | |
|
spider | 08. May 2016, 22:33 | #27762 |
|
Kopš: 02. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1150
Braucu ar: Visu ko
|
08 May 2016, 15:17:05 Zars rakstīja:
Vobl bijis tikai uz bedraina ceļa,bet paceļot mo un grozot stūri,vis bij ok,tikai izvelkot abus štokus varēju sajust ka gultņi padiluši,biki ķērās.
Uz bedraina ceļa, veselam lērumam moču, stūres purināšanās pie noteiktiem braukšanas parametriem, ir absolūti normāla parādība. It sevišķi sportiem.
[ Šo ziņu laboja spider, 08 May 2016, 22:34:09 ]
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas |
Offline | |
|
RenegadeX | 09. May 2016, 08:32 | #27763 |
|
Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
| Jautājums tīri pārliecībai ka nedomāju galīgi greizi: Honda Hornet 600cc 2000 gada velkot pa shoseju zem slodzes 1,5-1,8 ar tuvajam gaismam nelade akumulatoru. (mocim ir tikai elektriskā aizdedze CDI un gaismas no elektrības)
Tas ir tad kad motociklam ir darba temperatūra. Aukstam/padzisušam viss liekas ok. Ir aizdomas par RR jo ģeneris gan silts, gan auksts dod vienādus voltus laukā stapr fāzēm. A uz aķa siltam mocim ir mazāk ka vajdzētu. Strāvu mērīju uz akumulatora spailēm, domāju iekombinēt vadus un pamērīt pie paša RR ko tas dod laukā.
Varbūt kādu mezglu ko jāpārbauda esmu palaidis garām? [ Šo ziņu laboja RenegadeX, 09 May 2016, 08:32:56 ] |
Offline | |
|
|
mexa | 09. May 2016, 09:19 | #27764 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| pārbaudi vai ģenģera kontakti nesilst. tiem jābūt tīriem, un stingriem uz savienojuma. ja šis viss ok, tad maini RR. es savējo vilku vilku nemainīju(uz galda bija nepabeigts RR prototips...) kamēr viņš sāka pāri 2K rpm griezt nost špani vispār... nācās 40km braukt ātri ieskrienoties kamēr neslāpst un ripot uz sajūga... braucu es to gabaku čut ne 2 stundas pa nakti
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
linstreins | 09. May 2016, 09:46 | #27765 |
|
Kopš: 25. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: Honda Transalp XL600V
| Ir bijuši vairāki piemēri kas attiecas uz lādēšanas problēmām.. Pirmkārt iesaku izsekot vadus no ģenģera līdz strāvas stabilizatoram īpaši pievēršot uzmanību savienojumiem( iesūbējušām tupelēm..) Vēl ir pieredzēts ka lielajos štekeros dēļ vadu oksidācijas tie itkā kontaktos turas bet kontakta nav, tātad ar testeri jāizzvana abas puses štekeriem.. Pirms mainīt stabilizatoru gan vajadzētu precīzi uzzināt kādai voltāžai jābūt starp katru ģenģera vadu grupu..
----------------- Esmu terrorists un man vienmēr līdzi ir TIKTAK! |
Offline | |
|
RenegadeX | 09. May 2016, 10:23 | #27766 |
|
Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
| Piebildīšu ka no Kokneses apļa atpakaļ uz Rīgu braucot bez gaismām aķi ielādēja, Rīgā galapunktā noslāpējot uzreiz pamērīju stravu uz akumulatora - 13V. Protams nav izslēgts ka multimetrs dirš. Bet kautkā vienalga dzika daudz likās.
Šodien aķim rāda 12,8V[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 09 May 2016, 10:42:57 ] |
Offline | |
|
S_2 | 09. May 2016, 10:58 | #27767 |
|
Kopš: 06. May 2015
Ziņojumi: 173
Braucu ar:
|
27 Apr 2016, 16:52:14 S_2 rakstīja:
Kur labāk meklēt enduro mocim motora priekšas/apakšas sargu, sūtīt no kautkurienes, vai ir, kas tepat LV uz vietas taisa...?
Neviens neatbild, viss pašam jādara
Uzsūtīju oriģinālo no www.motorcyclespareparts.eu, ar visu sūtīšanu sanāca labāka cena nekā Rīgas Kawasaki piedāvāja
Bildē mazā un lielā KLX250 OEM pannas
|
Offline | |
|
Flybnt | 09. May 2016, 19:33 | #27768 |
|
Kopš: 21. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 100
Braucu ar: Motorrad
| Daudzi moto ražotāji tehniskajās rokasgrāmatās iesaka moto ķēdes tīrīt ar kerozīnu. Zinu, ka ir speciāli ķēžu tīrītāji un arī šo to citu var izmantot, bet tik un tā, intereses pēc - kur Rīgā var iegādāties kerozīnu?
Depo meklēju, viņiem it kā neesot. |
Offline | |
|
VATERLAND | 09. May 2016, 20:02 | #27769 |
|
Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
09 May 2016, 19:33:38 Flybnt rakstīja:
Daudzi moto ražotāji tehniskajās rokasgrāmatās iesaka moto ķēdes tīrīt ar kerozīnu. Zinu, ka ir speciāli ķēžu tīrītāji un arī šo to citu var izmantot, bet tik un tā, intereses pēc - kur Rīgā var iegādāties kerozīnu?
Depo meklēju, viņiem it kā neesot.
vai tik tas "KeroZīns" latviski tiek dēvēts par Petroleju? :krimnash:omnjuigarzhusj: :fashizmnjepraidjot: aluchaifashistgranatu: [ Šo ziņu laboja VATERLAND, 09 May 2016, 20:02:45 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline | |
|
Archy96 | 09. May 2016, 20:09 | #27770 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 May 2016, 19:33:38 Flybnt rakstīja:
Daudzi moto ražotāji tehniskajās rokasgrāmatās iesaka moto ķēdes tīrīt ar kerozīnu. Zinu, ka ir speciāli ķēžu tīrītāji un arī šo to citu var izmantot, bet tik un tā, intereses pēc - kur Rīgā var iegādāties kerozīnu?
Depo meklēju, viņiem it kā neesot.
Petroleja ir Kuršos, pats tur regulāri pērku.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Flybnt | 09. May 2016, 20:17 | #27771 |
|
Kopš: 21. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 100
Braucu ar: Motorrad
| Pateicos, jau domāju, ka to noteikti dēvē kā citādāk mūsu mēlē, angliski visur "kerosene" rakstīts. |
Offline | |
|
mexa | 09. May 2016, 21:46 | #27772 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Es aviaacijas njemu, mazgashanai darma tiek
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
qba | 10. May 2016, 06:13 | #27773 |
|
Kopš: 21. Sep 2009
Ziņojumi: 360
Braucu ar:
|
10 May 2016, 01:26:48 Coooool rakstīja:
Kerosīna speciālists . Labāk iesakiet kādu mājsaimniecības produktu, kura sastāvā lielākoties ir Izo-propanols?
Dzeršanai nederēs, bet dabūt vari Latvijas ķīmijā, un tīru. šķaidi, pēčāk, ar ko vien vēlies.... |
Offline | |
|
army2015 | 10. May 2016, 11:18 | #27774 |
|
Kopš: 27. Aug 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Pienācis laiks mainīt sajūgu BMW R1100RT. Lūgums, vai nevarētu kāds aizdot sajūga diska centrēšanas instrumentu vai arī atsūtīt precīzus minētā instrumenta izmērus, lai varu to izgatavot. |
Offline | |
|
andrulja4 | 10. May 2016, 13:52 | #27775 |
|
Kopš: 09. May 2014
Ziņojumi: 38
Braucu ar: SV650
| Ja nemaldos, tad visādi Brake Cleaner'i satur Izopropanolu. |
Offline | |
|
mexa | 10. May 2016, 14:03 | #27776 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Links
ai ai, gūgle nepalīdz
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Exciter | 10. May 2016, 14:28 | #27777 |
|
Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
08 May 2016, 17:50:41 RitvarsG rakstīja:
dakšas eļļa un blīvslēgi mainīti,nu jau pr.riteņa gultņi ari mainīti,riepas tikko nomainītas un riteņi nobalansēti,purinās tikai stūre,tā bija pirms visu manipulaciju vaiksanas-ta ir arī tagad-tikai jūtami mazāk.Bet principa skaidrs,ka jālūr būs kartīgak uz stūres gultņiem
Man ir bijusi nevaldāma stūre (voblers) pēc riepu maiņas. Līkrocis bija balansējis. Bet, arī ar taisnām rokām var būt problēmas, jo balansēšanas iekārtas ik pa laikam ir jākalibrē kad izregulējas. |
Offline | |
|
Exciter | 10. May 2016, 14:39 | #27778 |
|
Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
29 Mar 2016, 18:19:40 shkapars rakstīja:
29 Mar 2016, 15:01:11 Exciter rakstīja:
Kungi, mistika!
YZ450F 2008.g
Lej eļļu cik gribi, kaut 2x vairāk kā manuālī noteikts, bet uz mērtausta sauss. Pēc pieliešanas padarbināts, bet bez rezultātiem. Spītīgi lēju un kurbulēju, jo radās aizdoma, ka pirms guļas moš nolēju eļļu un esmu par to aizmirsis, bet kad 1.5L biju salējis, metu mieru. Esmu diezgan pārliecināts, ka eļļa nebija nolieta. Attiecīgi tur pāri pa 2L bija sagāzts (pēc manuāļa 1L jābūt). Sāku braukt un pa ventilācijas trubu kā pa krānu izpūta normālu peļķi ārā.
Kāds eļļas kanāls aizsists vai kas par štellēm?
rāmī, kur eļļas truba pienāk arī ir filtrs. to iztīri?
Visdrīzāk Tu padomāji par kādu jaunāku modeli. Manam eļļa nav rāmī. Man ir tikai trubiņa filtra pusē no dzinēja apakšas, kas aiziet uz dzinēja augšu tā mērtausta līmenī. Trubiņa nav aizaugusi. Apjautājos dažiem meistariem, nevienam nav ideju.
Izskatās, ka būs vien jālej manuālī norādītais litrs un jābrauc.
|
Offline | |
|
mexa | 10. May 2016, 20:29 | #27779 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| laikam vecu riepu borteeji....
cooli-pasuuti webaa un buus tev laukos prieks
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Jameson | 10. May 2016, 20:42 | #27780 |
|
Kopš: 30. Oct 2015
Ziņojumi: 327
Braucu ar: CBF600
|
10 May 2016, 14:28:53 Exciter rakstīja:
08 May 2016, 17:50:41 RitvarsG rakstīja:
dakšas eļļa un blīvslēgi mainīti,nu jau pr.riteņa gultņi ari mainīti,riepas tikko nomainītas un riteņi nobalansēti,purinās tikai stūre,tā bija pirms visu manipulaciju vaiksanas-ta ir arī tagad-tikai jūtami mazāk.Bet principa skaidrs,ka jālūr būs kartīgak uz stūres gultņiem
Man ir bijusi nevaldāma stūre (voblers) pēc riepu maiņas. Līkrocis bija balansējis. Bet, arī ar taisnām rokām var būt problēmas, jo balansēšanas iekārtas ik pa laikam ir jākalibrē kad izregulējas.
būs jāpaskatas man ar riepa.. man gultņi itkā ok, bet uz 50-70 km/h pa līdzenu ceļu braucot mazliet kā krata .... vertikālā virzienā.. [ Šo ziņu laboja Jameson, 10 May 2016, 20:42:23 ]
----------------- Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans |
Offline | |
|