Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Reliģiskiem un Rasu disputiem
Autors | Ziņojums |
notnow | | Kopš: 17. Aug 2017
Ziņojumi: 147
Braucu ar: 1,304 cc (79.6 cu in)
|
28 Jan 2018, 17:34:23 soulfreak rakstīja:
Nav laika penterim, bet ja Tu tik ļoti cītīgi gribi norādīt uz Darvina eksperimentiem, tad kāpēc klusē par svētajiem? Mums reiz bija tāda māte Terēza. Kur diez viņa šobrīd atrodas, Tavuprāt? Debesīs vai ellē?
Mātes Terēzes mīts
Autors: Tim Challies
Māte Terēze (pazīstama arī kā Māte Terēze no Kalkutas) piedzima 1910. gadā valstī, ko tagad sauc par Bosniju. Viņa piedzima albāņu vecākiem un tajā laikā viņa bija zināma kā Agnes Gonxha Bojaxhiu. Viņas darbība, ar kuru viņa kļuva slavena, sākās 1929. gada 6. janvārī, kad viņa ieradās Kalkutā, Indijā, lai strādāt ar nabadzīgajiem un trūcīgajiem. Kad 1997.gada septembrī viņa nomira, viņa ieņēma direktors amatu visā pasaulē pārstāvētai organizācijai, kas pazīstama kā “Labdarības misionāri." Pašlaik organziācijai ir vairāk nekā 500 misijas vairāk nekā 100 valstīs visā pasaulē. Viņa saņēmēja daudzas balvas, tostarp prestižākā no visām balvām bija Nobela Miera prēmijai. Viņa izpelnījās atzinību visā pasaulē kā kristīgās mīlestības un žēlsirdības piemērs un kā cilvēks, kurš veltīts savu dzīvi ne tikai sludinot evaņģēliju nabagiem un trūkumcietējiem no pasaules, bet arī vienlaicīgi rūpējoties par viņus fiziskajām vajadzībām. Neapšaubāmi, viņas darbības paliks kā viena no lielākajām humānās palīdzības programmām pasaules vēsturē.
Māte Terēzes atainojums plašsaziņas līdzekļos un tas, kā tas tiek popularizēts mūsu kultūrā, ir visai pagodinošs (drīz viņa tiks pasludināta Romas Katoļu baznīcas svēto kārtā) un gandrīz vai dievišķots. Bet, precīzāk izpētot viņas uzskatus un darbību, varam secināt, ka viņas tēls un darbība ir tālu no tā, kā tas tiek pasniegts.
Māte Terēze, pats par sevi saprotams, bija dievbijīga Romas katoliete. Daži no viņas uzskatiem nepārprotami ir krasā pretrunā ar galvenajām kristīgās ticības patiesībām. Bet, izskatās, ka šis fakts neizraisa šaubas daudziem kristiešiem pat protestantu baznīcās, kuri pat šodien turpina viņu uzskatīt par lielisks paraugu kristiešu ētikai, mīlestībai un pašuzupurēšanās pilnai dzīvei. Viņas nodošanās Romas Katoļu teoloģiju ir acīmredzama viņas runās un rakstu darbos. Savā runā, kuru viņa teica Vispasaule (Katoļu) Priesteru sanākmē (Worldwide Retreat For Priests) 1984. gada oktobrī, viņa teica sekojošo:
a) "Pēc tam, kad priesteris ir pateicis vārdu, mazs maizes gabaliņš kļūst Kristus miesu, par Dzīvības Maizi.”
b) "Bez priesteriem, bez Jēzus, kurš iet kopā ar viņiem, mūsu māsas nekur nevar iet”.
c) "Kad priesteris ir klāt, tad mums ir mūsu altāris un mūsu mājoklis un mūsu Jēzus. Tikai priesteri liek Jēzum būt ar mums. ... Jēzus grib būt klāt, bet mēs nevaram Viņu saņemt, ja vien jūs, priesteri, vispirms nedot Viņu mums. Tas ir iemesls, kāpēc es tik ļoti mīlu priesterus. Mēs nekad nevarētu būt tas, kas mēs esam un darīt lietas, ko mēs darām, ja nebūtu jūs - priesteru, kuri pirmie dot mums Jēzu”.
d) "Marija ... ir mūsu patronese un mūsu Māte, un viņa vienmēr mūs ved pie Jēzus”.
Tikai no šiem četriem citātiem vien mēs iegūtu ieskatu pārliecībā, kas ir pretrunā tik daudzām Evaņģēlija patiesībām. Mēs redzam ticība transubstanciācija (tam, ka maize Svētajā Vakarēdienā faktiski kļūst par Kristus miesa) un viņas ticību, ka Kristus ir klātesošs šajā maizi. Mēs arī redzam viņas pārliecību, ka Marija, Jēzus māte, ir starpnieks starp Dievu un mums, cilvēkiem (skatīt Katoļu Katehisma punktus # 969, # 1172 un # 494), un kā ir kāds, kam ir nozīme mūsu pestīšanā.
Kad viņa strādāja ar nabagiem, Māte Terēze bija stingri pārliecināta, ka jebkura veida evaņģelizācijas nav nepieciešams. Savā grāmatā “Dzīve Garā: pārdomas, meditācijas un lūgšanas”, viņa raksta:
"Mēs nekad nemēģinam pievērst kristietībai tos, kas saņem atbalstu no misionāru labdarības, bet mūsu darbā mēs liecinājām par Dieva mīlestības klātbūtni un, ja katoļi, protestanti, budisti, vai agnostiķi tā rezultātā kļuva par labākiem cilvēkiem - vienkārši labāki - mēs esam apmierināti ar tādu rezultātu. Tas ir svarīgi pašam indivīdam, kurai reliģijai viņš pieder. Ja indivīds domā un uzskata, ka kāds veids ir vienīgais veids, kā Dievs ienāk viņas vai viņa dzīvē - tā ir viņu dzīve. Ja viņš nezina citu veidu, un, ja viņam nav šaubu, ja viņam nav nepieciešams, lai kaut ko meklētu, tad tas ir viņa ceļš uz pestīšanu. “(lpp. 81-82)
Ar šādu paziņojumu mēs varam uzskatīt, ka viņa bija ne tikai Romas katoliete, bet bija arī universāliste, uzskatot, ka būtībā visas reliģijas noved pie viena un tā paša Dieva. Atkal un atkal mēs redzam viņu izklāstot šādus universālisma uzskatus. Intervijā ar “Christian News” mūķene, kura strādāja kopā ar Māti Terēzi, tika lūgta pastāstīt par hinduistiem, par kurie viņas (mūķenes) rūpējās: "Šie cilvēki gaida savu nāves stundu. Ko jūs viņiem sakiet, lai sagatavotu viņus nāvei un mūžībai?” Mūķene atklāti pateica: ”Mēs viņiem saku, lai viņi lūdzas savam Bhagwan, saviem dieviem."
“Vienkāršs ceļš” ir Mātes Terēzes mācības un meditāciju apkopojums. No darba, kurš tiek apzīmēts kā "unikāls garīgs ceļvedis", mēs varētu sagaidīt, ka šī grāmata saturēts unikālu ieskatu Rakstos un kristieša dzīvē. Tā vietā, grāmatas priekšvārdā lasām:
"Kristieša dzīvesveids vienmēr ir bijis mīlēt Dievu un savu tuvāko kā sevi pašu. Tomēr Māte Terēze ir, iespējams, ietekmējusies no Austrumiem, ir izstrādājusi Sešu soļu sistēmu, lai radītu mieru sev un citiem,un šo sistēmu var praktizēt ikviens - pat kāds, kuram nav nekādas reliģiskās pārliecības vai reliģija atšķiras no kristietības - bez apvainojumiem kādai pārliecībai vai praktizēšanai. Tas ir iemesls, kāpēc lasot Māte Terēze un viņas līdzdalībnieku vārdus, mēs varam, ja mēs to izvēlamies, aizstāt atsauces uz Jēzu ar atsaucēm uz citiem dieviem vai dievišķību simboliem.”
Seši miera soļi, kā to māca Mātes Terēze, ir klusums, lūgšana, ticība, mīlestība, kalpošana un miers. Ikvienam, kurš nav pārliecināts par to, kam viņš tic, viņa ieteica sākot ar maziem mīlestību darbiem pret citiem cilvēkiem. Viņa grāmatā ietver trīs lapas ar paraugu lūgšanām un pašā sākumā atzīme, sakot, ka, ja tu neesi kristietis, tad tu vari aizstāt vārdu "Jēzus" ar "dievs." (lpp. 35). Visā grāmatā nekur nav neviens mājiens, ka viņa paļaujas tikai uz Kristu kā savu pestītāju. Drīzāk mēs lasām tādas lietas kā, piemēram, "Es vienmēr esmu teikusi, ka mums jāpalīdz hinduistam kļūt par labāku hinduistu, musulmanim kļūt par labāku musulmani, katolim kļūt par labāku katoli.” (lpp. 31).
Lasītāj, apsver arī šādu citātu no cita avota: "Es mīlu visas reliģijas. ... Ja cilvēki kļūst labāki hinduisti, labāki musulmaņi, labāki budisti pateicoties mūsu mīlestības darbiem, tad tur ir kaut kas, kas liek kaut kam augt”. Vai kādā citā vietā: “Dievs ir viss - budisti, hinduisti, kristieši u.c., visiem ir pieeja vienam un tam pašam Dievam. "
Mēs redzam, ka Māte Terēze turējās pie pārliecības, kas ir pretrunā ar daudziem Bībeles principiem. Galvenais no šiem principiem ir tas, ka Kristus ir vienīgais pestīšanas veids (ceļš). Jāņa 14: 6 Jēzus norāda: "Es esmu ceļš, patiesība un dzīvība. Neviens nenāk pie Tēva kā vien caur mani.” Mācot, ka visas reliģijas var pārvarēt plaisu starp cilvēku un Dievu, Māte Terēze mācīja principus pilnīgi pretējus Bībelei. Tajā pašā laikā viņa mācīja savādu "pseido-panteisms", kurā viņa ticēja, ka Jēzus ir iemājojies ikvienā cilvēkā. Viņa teica: "Kad mēs iznīcinām nedzimušo bērnu, mēs iznīcināt Dievu" (1985. gada 11 Novembris “Christian News”) un "mirstošie, kroplie, garīgi slimo, nevēlamie, nemīlētie - tie ir Jēzus citā veidolā. . ... Kopā ar nabadzīgo cilvēku man ir iespēja būt kopā ar Jēzu 24 stundas diennaktī”. (Citā gadījumā, viņa atkal pierādīja savu panteisko filozofiju, sakot: "Katrs AIDS upuris ir Jēzu kādā žēluma pilnā tēlā; Jēzus ir ar visiem ... (AIDS slimnieki ir) Dieva bērni, (kuri) ir radīti lielām lietām "(1 / 1⅜6, Time)).
Varbūt viņa vienkārši izklāstīja Jēzus mācību, ka "ko jūs esat darījuši vienam no šiem vismazākajiem maniem brāļi, to jūs esat arī man darījuši”? Bet nav Bībliska pamatojuma tam, lai teiktu, ka Jēzus ir fiziski iemājojis nabagos un slimajos.
Pretrunas viņas uzskatos ir skaidri saredzamas. Mēs redzam līdzīgas pretrunas arī viņas humānās palīdzības darbā. Kopējā cilvēku pārliecība ir tāda, ka Māte Terēze strādāja ar slimajiem un trūcīgajiem, lai mīlestībā aprūpēti, viņi atgrieztos pie veselības. Pārbaudot viņas misiju darbību izrādījās, ka tas ir tālu no patiesības. Māte Terēze uzskatīja, ka ciešanām ir garīga vērtība. Reiz, rūpējoties par pacientu, kurš mirst no vēža, viņa teica: "Tu ciet tāpat kā Kristus pie krusta. Tātad Jēzus tevi skūpsta”. (Christoper Hitchens - Misionārs Amats: Māte Terēze teorijā un praksē, 41. lpp.). Šī iemesla dēļ viņa nenozīmēja pretsāpju līdzekļus viņas uzraudzītajās klīnikās, izvēloties ļaut viņas pacientiem piedzīvot fiziskas ciešanas, kuras, kā viņa ticēja, nestu tos tuvāk Kristum. Neskatoties uz desmitiem miljonu dolāru, kuri katru gadu tika saziedoti viņas labdarības organizācijai, viņas misijas bija vājas slimnieku aprūpē un nepiedāvāja nekādu reālu veselības aprūpi. Viņas misijas galvenokārt rūpējās par kritiski slimiem un vienkārši deva viņiem vietu (telpu), kur iet nomirt. Ir interesanti atzīmēt, ka tad, kad Mātei Terēzei kļuva slikti, viņa varēja doties uz vislabākajām veselības aprūpes iestādēm, lai saņemtu ārstēšanu.
Kāda tad ir nozīme tam, ka atmaskojam mītu par Māti Terēzi? Atbilde ir šāda - visā pasaulē mācītāji protestantu baznīcās turpina runāt par Māti Terēzi kā par īpašu svēto. Viņi turpina viņu pieminēt kā galveno piemēru, kad runājam par pašuzupurēšanos evaņģēlijam. No kancelēm tiek apspriests, kā Māte Terēze reaģēja uz Kristus Lielo Pavēli izplatīt evaņģēliju visā pasaulē. Patiesība ir tāda, ka ja viņa arī kaut ko sludināja, tad viņa sludināja viltus/maldu mācību. To darot, viņa sniedz mums piemēru nevis par kristiešu reakciju, atsaucoties Dieva aicinājumam, bet piemēru labdarības darbiem un līdzcietībai, kas ir pilnībā atdalīti no Patiesības.
----------------- This Indian weed now wither'd quite,
'Tho' green at noon, cut down at night,
Shows thy decay;
All flesh is hay.
Thus think, and smoke tobacco. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Divos vārdos sakot - fanātiska sadiste, kas pati nevēlējās tādas ciešanas savas dzīves izskaņā, kādas bij nesusi tūkstošiem bezspēcīgu cilvēku... | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Paralēlā dimensija atkal liek par sevi manīt | Offline | | |
|
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
29 Jan 2018, 23:28:11 notnow rakstīja:
28 Jan 2018, 17:34:23 soulfreak rakstīja:
Nav laika penterim, bet ja Tu tik ļoti cītīgi gribi norādīt uz Darvina eksperimentiem, tad kāpēc klusē par svētajiem? Mums reiz bija tāda māte Terēza. Kur diez viņa šobrīd atrodas, Tavuprāt? Debesīs vai ellē?
Mātes Terēzes mīts
Autors: Tim Challies
Māte Terēze (pazīstama arī kā Māte Terēze no Kalkutas) piedzima 1910. gadā valstī, ko tagad sauc par Bosniju. Viņa piedzima albāņu vecākiem un tajā laikā viņa bija zināma kā Agnes Gonxha Bojaxhiu. Viņas darbība, ar kuru viņa kļuva slavena, sākās 1929. gada 6. janvārī, kad viņa ieradās Kalkutā, Indijā, lai strādāt ar nabadzīgajiem un trūcīgajiem. Kad 1997.gada septembrī viņa nomira, viņa ieņēma direktors amatu visā pasaulē pārstāvētai organizācijai, kas pazīstama kā “Labdarības misionāri." Pašlaik organziācijai ir vairāk nekā 500 misijas vairāk nekā 100 valstīs visā pasaulē. Viņa saņēmēja daudzas balvas, tostarp prestižākā no visām balvām bija Nobela Miera prēmijai. Viņa izpelnījās atzinību visā pasaulē kā kristīgās mīlestības un žēlsirdības piemērs un kā cilvēks, kurš veltīts savu dzīvi ne tikai sludinot evaņģēliju nabagiem un trūkumcietējiem no pasaules, bet arī vienlaicīgi rūpējoties par viņus fiziskajām vajadzībām. Neapšaubāmi, viņas darbības paliks kā viena no lielākajām humānās palīdzības programmām pasaules vēsturē.
Māte Terēzes atainojums plašsaziņas līdzekļos un tas, kā tas tiek popularizēts mūsu kultūrā, ir visai pagodinošs (drīz viņa tiks pasludināta Romas Katoļu baznīcas svēto kārtā) un gandrīz vai dievišķots. Bet, precīzāk izpētot viņas uzskatus un darbību, varam secināt, ka viņas tēls un darbība ir tālu no tā, kā tas tiek pasniegts.
Māte Terēze, pats par sevi saprotams, bija dievbijīga Romas katoliete. Daži no viņas uzskatiem nepārprotami ir krasā pretrunā ar galvenajām kristīgās ticības patiesībām. Bet, izskatās, ka šis fakts neizraisa šaubas daudziem kristiešiem pat protestantu baznīcās, kuri pat šodien turpina viņu uzskatīt par lielisks paraugu kristiešu ētikai, mīlestībai un pašuzupurēšanās pilnai dzīvei. Viņas nodošanās Romas Katoļu teoloģiju ir acīmredzama viņas runās un rakstu darbos. Savā runā, kuru viņa teica Vispasaule (Katoļu) Priesteru sanākmē (Worldwide Retreat For Priests) 1984. gada oktobrī, viņa teica sekojošo:
a) "Pēc tam, kad priesteris ir pateicis vārdu, mazs maizes gabaliņš kļūst Kristus miesu, par Dzīvības Maizi.”
b) "Bez priesteriem, bez Jēzus, kurš iet kopā ar viņiem, mūsu māsas nekur nevar iet”.
c) "Kad priesteris ir klāt, tad mums ir mūsu altāris un mūsu mājoklis un mūsu Jēzus. Tikai priesteri liek Jēzum būt ar mums. ... Jēzus grib būt klāt, bet mēs nevaram Viņu saņemt, ja vien jūs, priesteri, vispirms nedot Viņu mums. Tas ir iemesls, kāpēc es tik ļoti mīlu priesterus. Mēs nekad nevarētu būt tas, kas mēs esam un darīt lietas, ko mēs darām, ja nebūtu jūs - priesteru, kuri pirmie dot mums Jēzu”.
d) "Marija ... ir mūsu patronese un mūsu Māte, un viņa vienmēr mūs ved pie Jēzus”.
Tikai no šiem četriem citātiem vien mēs iegūtu ieskatu pārliecībā, kas ir pretrunā tik daudzām Evaņģēlija patiesībām. Mēs redzam ticība transubstanciācija (tam, ka maize Svētajā Vakarēdienā faktiski kļūst par Kristus miesa) un viņas ticību, ka Kristus ir klātesošs šajā maizi. Mēs arī redzam viņas pārliecību, ka Marija, Jēzus māte, ir starpnieks starp Dievu un mums, cilvēkiem (skatīt Katoļu Katehisma punktus # 969, # 1172 un # 494), un kā ir kāds, kam ir nozīme mūsu pestīšanā.
Kad viņa strādāja ar nabagiem, Māte Terēze bija stingri pārliecināta, ka jebkura veida evaņģelizācijas nav nepieciešams. Savā grāmatā “Dzīve Garā: pārdomas, meditācijas un lūgšanas”, viņa raksta:
"Mēs nekad nemēģinam pievērst kristietībai tos, kas saņem atbalstu no misionāru labdarības, bet mūsu darbā mēs liecinājām par Dieva mīlestības klātbūtni un, ja katoļi, protestanti, budisti, vai agnostiķi tā rezultātā kļuva par labākiem cilvēkiem - vienkārši labāki - mēs esam apmierināti ar tādu rezultātu. Tas ir svarīgi pašam indivīdam, kurai reliģijai viņš pieder. Ja indivīds domā un uzskata, ka kāds veids ir vienīgais veids, kā Dievs ienāk viņas vai viņa dzīvē - tā ir viņu dzīve. Ja viņš nezina citu veidu, un, ja viņam nav šaubu, ja viņam nav nepieciešams, lai kaut ko meklētu, tad tas ir viņa ceļš uz pestīšanu. “(lpp. 81-82)
Ar šādu paziņojumu mēs varam uzskatīt, ka viņa bija ne tikai Romas katoliete, bet bija arī universāliste, uzskatot, ka būtībā visas reliģijas noved pie viena un tā paša Dieva. Atkal un atkal mēs redzam viņu izklāstot šādus universālisma uzskatus. Intervijā ar “Christian News” mūķene, kura strādāja kopā ar Māti Terēzi, tika lūgta pastāstīt par hinduistiem, par kurie viņas (mūķenes) rūpējās: "Šie cilvēki gaida savu nāves stundu. Ko jūs viņiem sakiet, lai sagatavotu viņus nāvei un mūžībai?” Mūķene atklāti pateica: ”Mēs viņiem saku, lai viņi lūdzas savam Bhagwan, saviem dieviem."
“Vienkāršs ceļš” ir Mātes Terēzes mācības un meditāciju apkopojums. No darba, kurš tiek apzīmēts kā "unikāls garīgs ceļvedis", mēs varētu sagaidīt, ka šī grāmata saturēts unikālu ieskatu Rakstos un kristieša dzīvē. Tā vietā, grāmatas priekšvārdā lasām:
"Kristieša dzīvesveids vienmēr ir bijis mīlēt Dievu un savu tuvāko kā sevi pašu. Tomēr Māte Terēze ir, iespējams, ietekmējusies no Austrumiem, ir izstrādājusi Sešu soļu sistēmu, lai radītu mieru sev un citiem,un šo sistēmu var praktizēt ikviens - pat kāds, kuram nav nekādas reliģiskās pārliecības vai reliģija atšķiras no kristietības - bez apvainojumiem kādai pārliecībai vai praktizēšanai. Tas ir iemesls, kāpēc lasot Māte Terēze un viņas līdzdalībnieku vārdus, mēs varam, ja mēs to izvēlamies, aizstāt atsauces uz Jēzu ar atsaucēm uz citiem dieviem vai dievišķību simboliem.”
Seši miera soļi, kā to māca Mātes Terēze, ir klusums, lūgšana, ticība, mīlestība, kalpošana un miers. Ikvienam, kurš nav pārliecināts par to, kam viņš tic, viņa ieteica sākot ar maziem mīlestību darbiem pret citiem cilvēkiem. Viņa grāmatā ietver trīs lapas ar paraugu lūgšanām un pašā sākumā atzīme, sakot, ka, ja tu neesi kristietis, tad tu vari aizstāt vārdu "Jēzus" ar "dievs." (lpp. 35). Visā grāmatā nekur nav neviens mājiens, ka viņa paļaujas tikai uz Kristu kā savu pestītāju. Drīzāk mēs lasām tādas lietas kā, piemēram, "Es vienmēr esmu teikusi, ka mums jāpalīdz hinduistam kļūt par labāku hinduistu, musulmanim kļūt par labāku musulmani, katolim kļūt par labāku katoli.” (lpp. 31).
Lasītāj, apsver arī šādu citātu no cita avota: "Es mīlu visas reliģijas. ... Ja cilvēki kļūst labāki hinduisti, labāki musulmaņi, labāki budisti pateicoties mūsu mīlestības darbiem, tad tur ir kaut kas, kas liek kaut kam augt”. Vai kādā citā vietā: “Dievs ir viss - budisti, hinduisti, kristieši u.c., visiem ir pieeja vienam un tam pašam Dievam. "
Mēs redzam, ka Māte Terēze turējās pie pārliecības, kas ir pretrunā ar daudziem Bībeles principiem. Galvenais no šiem principiem ir tas, ka Kristus ir vienīgais pestīšanas veids (ceļš). Jāņa 14: 6 Jēzus norāda: "Es esmu ceļš, patiesība un dzīvība. Neviens nenāk pie Tēva kā vien caur mani.” Mācot, ka visas reliģijas var pārvarēt plaisu starp cilvēku un Dievu, Māte Terēze mācīja principus pilnīgi pretējus Bībelei. Tajā pašā laikā viņa mācīja savādu "pseido-panteisms", kurā viņa ticēja, ka Jēzus ir iemājojies ikvienā cilvēkā. Viņa teica: "Kad mēs iznīcinām nedzimušo bērnu, mēs iznīcināt Dievu" (1985. gada 11 Novembris “Christian News”) un "mirstošie, kroplie, garīgi slimo, nevēlamie, nemīlētie - tie ir Jēzus citā veidolā. . ... Kopā ar nabadzīgo cilvēku man ir iespēja būt kopā ar Jēzu 24 stundas diennaktī”. (Citā gadījumā, viņa atkal pierādīja savu panteisko filozofiju, sakot: "Katrs AIDS upuris ir Jēzu kādā žēluma pilnā tēlā; Jēzus ir ar visiem ... (AIDS slimnieki ir) Dieva bērni, (kuri) ir radīti lielām lietām "(1 / 1⅜6, Time)).
Varbūt viņa vienkārši izklāstīja Jēzus mācību, ka "ko jūs esat darījuši vienam no šiem vismazākajiem maniem brāļi, to jūs esat arī man darījuši”? Bet nav Bībliska pamatojuma tam, lai teiktu, ka Jēzus ir fiziski iemājojis nabagos un slimajos.
Pretrunas viņas uzskatos ir skaidri saredzamas. Mēs redzam līdzīgas pretrunas arī viņas humānās palīdzības darbā. Kopējā cilvēku pārliecība ir tāda, ka Māte Terēze strādāja ar slimajiem un trūcīgajiem, lai mīlestībā aprūpēti, viņi atgrieztos pie veselības. Pārbaudot viņas misiju darbību izrādījās, ka tas ir tālu no patiesības. Māte Terēze uzskatīja, ka ciešanām ir garīga vērtība. Reiz, rūpējoties par pacientu, kurš mirst no vēža, viņa teica: "Tu ciet tāpat kā Kristus pie krusta. Tātad Jēzus tevi skūpsta”. (Christoper Hitchens - Misionārs Amats: Māte Terēze teorijā un praksē, 41. lpp.). Šī iemesla dēļ viņa nenozīmēja pretsāpju līdzekļus viņas uzraudzītajās klīnikās, izvēloties ļaut viņas pacientiem piedzīvot fiziskas ciešanas, kuras, kā viņa ticēja, nestu tos tuvāk Kristum. Neskatoties uz desmitiem miljonu dolāru, kuri katru gadu tika saziedoti viņas labdarības organizācijai, viņas misijas bija vājas slimnieku aprūpē un nepiedāvāja nekādu reālu veselības aprūpi. Viņas misijas galvenokārt rūpējās par kritiski slimiem un vienkārši deva viņiem vietu (telpu), kur iet nomirt. Ir interesanti atzīmēt, ka tad, kad Mātei Terēzei kļuva slikti, viņa varēja doties uz vislabākajām veselības aprūpes iestādēm, lai saņemtu ārstēšanu.
Kāda tad ir nozīme tam, ka atmaskojam mītu par Māti Terēzi? Atbilde ir šāda - visā pasaulē mācītāji protestantu baznīcās turpina runāt par Māti Terēzi kā par īpašu svēto. Viņi turpina viņu pieminēt kā galveno piemēru, kad runājam par pašuzupurēšanos evaņģēlijam. No kancelēm tiek apspriests, kā Māte Terēze reaģēja uz Kristus Lielo Pavēli izplatīt evaņģēliju visā pasaulē. Patiesība ir tāda, ka ja viņa arī kaut ko sludināja, tad viņa sludināja viltus/maldu mācību. To darot, viņa sniedz mums piemēru nevis par kristiešu reakciju, atsaucoties Dieva aicinājumam, bet piemēru labdarības darbiem un līdzcietībai, kas ir pilnībā atdalīti no Patiesības.
Nu vispār jāsaka diezgan liela pīzda izstās bijusi | Offline | | |
Tomucis | | Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| https://www.youtube.com/watch?v=VABSoHYQr6k
savas 5 kapeikas ielikšu | Offline | | |
Sco | | Kopš: 28. Apr 2016
No: Tukums
Ziņojumi: 94
Braucu ar: FX650
|
no evolūcijas pozīcijām visneproduktīvākā, mazefektīvākā un neuzticamākā metode
Ja Niere būtu pastudējis evolūciju, tad zinātu, ka jebkurš dabīgās evolūcijas gala produkts vienmēr ir minimāli nepieciešamais lai izdarītu savu darbu jeb tīri tehniski ņemot "vislielākais sūds, kas tomēr kaut kā darbojas".
Piemēram, cilvēka acs salīdzinot ar dziļūdens organismu acīm ir diezgan primitīvas un nepilnīgas konstrukcijas utt. | Offline | | |
Teiksmaqq | | Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
29 Jan 2018, 23:28:11 notnow rakstīja:
28 Jan 2018, 17:34:23 soulfreak rakstīja:
Nav laika penterim, bet ja Tu tik ļoti cītīgi gribi norādīt uz Darvina eksperimentiem, tad kāpēc klusē par svētajiem? Mums reiz bija tāda māte Terēza. Kur diez viņa šobrīd atrodas, Tavuprāt? Debesīs vai ellē?
Mātes Terēzes mīts
Neko nezinu par attiecīgo personāžu, kurš man tāpat neko neizsaka, bet tas teksts izskatās pēc viena tante teica otrai tantei, ka trešā tante ir kauko izdarījusi ceturtajai tantei
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline | | |
Spool | | Kopš: 09. Aug 2011
Ziņojumi: 301
Braucu ar: ..
| Vai Dievs spēj radīt tādu akmeni, ko pats nevar pacelt...?!!
Ja spēj - tad nav visu varens...
Ja nespēj - nav visu spējīgs...
----------------- Brauc ar ko gribi, galvenais, ka pašam patīk.... | Offline | | |
onka | | Kopš: 15. Sep 2011
Ziņojumi: 501
Braucu ar: Minska
| Izskanēja jautājums , kur patreiz atrodās Māte Terēze . Ja vien augstprātība nestāv pretī , ir brīvbiļete informācijai -
http://universalpath.org/article.php?id=435
----------------- http://universalpath.org/
https://vk.com/upath | Offline | | |
Sco | | Kopš: 28. Apr 2016
No: Tukums
Ziņojumi: 94
Braucu ar: FX650
|
Varbūt pastudē Bībeli? Iespējams, ka tad tērēsi laiku kaut kam produktīvākam, nevis lai salīdzinātu divas atšķirīgas lietas.
Priekš kam man studēt pasaku grāmatu ? Kuras tieši divas atšķirīgās lietas es te salīdzinu ? Acs ir acs, ja tu nezini ar ko tās atšķiras un brēc pēc bībeles, tas tikai pierāda kādos viduslaikos tu dzīvo.
Raugi, vari apbrīnot evolūciju. Cilvēka acī redzes nervi traucē fotoreceptoriem, astoņkāja acī - nē.
http://i0.wp.com/uzalu.net/wp-content/uploads/2015/11/eyes.jpg[ Šo ziņu laboja Sco, 31 Jan 2018, 08:17:25 ] | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Manuprāt visi tie stāsti par evolūciju ir pilnīgs bleķis, tā ir cilvēku spriedelēšana par to kā varētu būt bijis. Līdz pat šai baltai dienai nevienos izrakumos vai vēstures liecībās nav atrasti evolucionēšanas pārejas posmi piemēram kā ledus lācis ir evolucionējis līdz baltajai kazai vai zilais valis pārvērties par mazo zilo putniņu, vai arī mazais melnais Āfrikas pigmejs līdz Skandināvijas zilacainajam divmetrīgajam ārietim . Skaidrs ir viens ka dzīvās dabas dalībniekiem piemīt spēja pielāgoties situācijai, taču līdz zināmai robežai kuras nosprauž dalībnieku fizioloģiskās spējas. Tie kuri nespēj pielāgoties apkārtējās vides un apstākļu izmaiņām, aiziet bojā.
Neviens tā arī nav sastapis evolucionējušu runājošu kaķi piemēram.
Cits stāsts ir, no kurienes, kā un kāpēc tas vis ir radies.
Noapaļojoties, manuprāt tās ir divas pasaku grāmatas, bībele un evolūcijas teorija.
| Offline | | |
Sco | | Kopš: 28. Apr 2016
No: Tukums
Ziņojumi: 94
Braucu ar: FX650
|
Manuprāt visi tie stāsti par evolūciju ir pilnīgs bleķis ...izrakumos vai vēstures liecībās nav atrasti evolucionēšanas pārejas posmi ...
Noapaļojoties, manuprāt tās ir divas pasaku grāmatas, bībele un evolūcijas teorija.
Evolūcija ir pastāvīgi notiekošs process, par to var (un vajag) palasīt vairāk. Principā visi dzīvie organismi vairāk vai mazāk ir evolūcijas ķēdes vai atzaru sastāvdaļa un tu katru dienu redzi tos "starpposmus", tikai visticamāk negribi to pieņemt kā faktu. Kaut vai piemēram mēs savā DNS nesam informāciju par to, kas esam bijuši, tāpat arī pārējie lopi tāpēc šad tad, kad DNS kaut kāda defekta pēc sakārtojās ne tā, šad tad piedzimst spalvainie un astainie cilvēki.[ Šo ziņu laboja Sco, 31 Jan 2018, 09:57:20 ] | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
31 Jan 2018, 09:56:55 Sco rakstīja:
Manuprāt visi tie stāsti par evolūciju ir pilnīgs bleķis ...izrakumos vai vēstures liecībās nav atrasti evolucionēšanas pārejas posmi ...
Noapaļojoties, manuprāt tās ir divas pasaku grāmatas, bībele un evolūcijas teorija.
Evolūcija ir pastāvīgi notiekošs process, par to var (un vajag) palasīt vairāk. Principā visi dzīvie organismi vairāk vai mazāk ir evolūcijas ķēdes vai atzaru sastāvdaļa un tu katru dienu redzi tos "starpposmus", tikai visticamāk negribi to pieņemt kā faktu. Kaut vai piemēram mēs savā DNS nesam informāciju par to, kas esam bijuši, tāpat arī pārējie lopi tāpēc šad tad, kad DNS kaut kāda defekta pēc sakārtojās ne tā, šad tad piedzimst spalvainie un astainie cilvēki.
Kā jau rakstīju, tad palasīt informāciju nozīmē palasīt pieņēmumus. Starpposmu nevienam sarežģītam biloģiskam organismam neviens nav atradis. Tas ka kāds kuram jābūt melnam piedzimst balts vēl neko nenozīmē, tā ir nebūtiska izmaiņa, tāda pati, kad tev pēkšņi kājas īkšķim sāk aug panags piemēram.
[ Šo ziņu laboja kba-pro, 31 Jan 2018, 10:07:11 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ok, te ateisti arvien nekritiski turpina tēzi "evolūcija bez saprāta, plāna, nodoma spēj radīt struktūras, kādas saprātīgā cilvēce kopumā gadu tūkstošiem arvien vēl nav spējusi atkost". vajagot tikai laiku, lai tas tā būtu iespējams.
sviests loģikā un turēšanās pie ticības nepierādītām teorijām.
katrā ziņā ateistiem tad būtu jāpieņem arī mana tēze - jūs visi kopumā, likumsakarīgi, tad esat stulbāki par pašu izgudroto bezapziņas parādību.
loģiski? | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
31 Jan 2018, 10:19:53 Niere rakstīja:
ok, te ateisti arvien nekritiski turpina tēzi "evolūcija bez saprāta, plāna, nodoma spēj radīt struktūras, kādas saprātīgā cilvēce kopumā gadu tūkstošiem arvien vēl nav spējusi atkost". vajagot tikai laiku, lai tas tā būtu iespējams.
sviests loģikā un turēšanās pie ticības nepierādītām teorijām.
katrā ziņā ateistiem tad būtu jāpieņem arī mana tēze - jūs visi kopumā, likumsakarīgi, tad esat stulbāki par pašu izgudroto bezapziņas parādību.
loģiski?
Vot šitais jau priekš manis ir par sarežģītu.
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Ļoti liela problēma šeit ir vēlme ieraudzīt tagad un tūlīt notiekošu evolūciju. Tā nu tas nenotiek. Tu neatradīsi starpposmus, jo starpposmu nav kā tādu jeb gluži otrādi, pilnīgi viss ir starpposms. Katras sugas jaunā paaudze ir savādāka, pielāgojas videi vai iet bojā. Evolūcija nav saprātīgs plāns, bet gan organisma mutāciju spēja izdzīvot konkrētajā vidē. Mutācijas, kuras nav dzīvotspējīgas konkrētajā vidē, vienkārši, izmirst un neturpina savu evolūciju, turpretī mutācijas, kuras daļējā randomā ir piemērotas videi, izdzīvo un turpina sugu jau ar šo veiksmīgo gēnu mutāciju. | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
31 Jan 2018, 10:28:01 soulfreak rakstīja:
Ļoti liela problēma šeit ir vēlme ieraudzīt tagad un tūlīt notiekošu evolūciju. Tā nu tas nenotiek. Tu neatradīsi starpposmus, jo starpposmu nav kā tādu jeb gluži otrādi, pilnīgi viss ir starpposms. Katras sugas jaunā paaudze ir savādāka, pielāgojas videi vai iet bojā. Evolūcija nav saprātīgs plāns, bet gan organisma mutāciju spēja izdzīvot konkrētajā vidē. Mutācijas, kuras nav dzīvotspējīgas konkrētajā vidē, vienkārši, izmirst un neturpina savu evolūciju, turpretī mutācijas, kuras daļējā randomā ir piemērotas videi, izdzīvo un turpina sugu jau ar šo veiksmīgo gēnu mutāciju.
Vari nolikt galdā kādas sugas piemēru tās attīstībai - mutējošai evolūcijais no pirmssugas līdz mūsdienām? Būšu priecīgs ja izvairīsieties no mikroorganismiem. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Soulfreak, atkal Tu laipo un locies.
tād vēlreiz, lūdzu, atbildi ar jā/nē uz šiem jautājieniem:
1) vai bez apziņas/intelekta/nodoma/plāna var radīt lidmašīnu vai datoru?
2) vai bez apziņas/intelekta/nodoma/plāna var radīt putnu vai cilvēku?
3) vai putns/cilvēks ir sarežģītāks par lidmašīnu/datoru? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| kba-pro,
Soulfreak labi zina, ka pat ūberatests, evolucionists, dabaszinātnieks Hovkins trāpija stuporā pie šī jautājuma. tātad atblde no Soulfreak atkal būs locīšanās un laipošana. tāpat kā uz manu jautājumu)) | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 13. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 591
Braucu ar: F11 un ZX10R
| Vai jus patiesam domajat, ka religiju un dieva jedzienu ka taadu nav radijis pats cilveks Isak sakot, es so topiku vairs nelasishu, lai kadam neapteiktu ko aizvainojoshu loti gruti ir lasit shaadus spriedelejumus liekas, ka logiski domajos cilveks musdienas saprot, ka religija ir vienk mehanisms ka pakljautu dumikjisus, bet, izradas ka ne visi to saprot
Peace Out[ Šo ziņu laboja SteelRat, 31 Jan 2018, 11:09:27 ]
----------------- NACIONĀLPATRIOTS / Tev mūžam dzīvot, Latvija
| Offline | | |
|
|