Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Virinam pa bezceļu
Autors | Ziņojums |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
14 Apr 2009, 10:31:12 spoks rakstīja:
14 Apr 2009, 10:25:13 Rux rakstīja:
mosh shitaadu pakjert?
KTM
vai shitaadu labaak
Adventure
KTM viennozīmīgi, ja gribi gāzt pa mežiem. Īstenībā pat LC nevajag. Es jau domāju, ka ar parasto exc 450 mierīgi ir pietiekoša jauda, kuras pusi tu tikai izmantosi.
Adventure ir vairāk domāts gruntenēm un lielākiem pārbraucieniem. Mežam tas būs par smagu.
Lai arī kā, te taču džekiem ir gan tāds, gan tāds:
Adza ir LC
Endurists ir Adventure un LC
atliek tik sagaidīt, ko šamie iepostēs!
Adventure tikai izskatās daudz smagāks. Reāli sausais svars tikai par 10 kg atšķiras Adv un LC4
Vienīgā atšķirība ir bākā un būrī. | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Adventuurei tie 10kg ir vairaak ua priekshhejo ratu - offrodaa gruutaak. Baaka traaucee pagriezienaa izlikt kaaju. Lietotaajs UDT bija iemaniijies uzlikt mazo baakji [ Šo ziņu laboja kurbuls, 14 Apr 2009, 12:45:35 ]
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
Rux | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 429
Braucu ar:
|
14 Apr 2009, 12:10:57 kurbuls rakstīja:
Zinu te vienu viiru, kuram mocis ir, bet pats braukt nevar. Mozh no vinja uz laiku var panjemt - tjipa lai neieruus
Nu ar tām svešām mantām ir kā ir. Pec tam kļusti par īpašnieku piespiedu kaartā
----------------- iBio | Offline | | |
|
Atis | | Kopš: 02. Apr 2009
Ziņojumi: 20
Braucu ar: Trx 400
|
14 Apr 2009, 08:00:12 BigMan rakstīja:
13 Apr 2009, 22:20:12 Atis rakstīja:
13 Apr 2009, 19:58:30 johnson rakstīja:
jap, pasākums tik tiešām izdevās lielisks! Jāsaka paldies maršruta izstrādātājiem bij ļoti interesants un atraktivs brīžiem akrobātisks
Pirms nedēļas bija mēģinājums, lai sajoztu maršrutu vienotā aplī. Apmēram 90 % atkārtojām šodien Pārējais nebija pēc scenārija...
Atim paklons par bara izvešanu pa īstajām stigām, pārējiem-ka neviens nekur nenoklīda tajos putekļos!
Bet vispār bija ahujennnna!!! Biku žēl, ka 450-nieks nebija, jamam dikti patiktos tie priežu mieti saraktie pirms "Jautrajiem kalniņiem"
Prieks bija par Supermoto puiku, kurš atvilka ņemerenna stabili. Respect, vecais!!!
Man bija palīgi, kurus Tu no aizmugures nemanīji... [ Šo ziņu laboja Atis, 14 Apr 2009, 13:11:14 ] | Offline | | |
DM | | Kopš: 18. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 731
Braucu ar: VN 800 Classic
|
14 Apr 2009, 13:09:10 Atis rakstīja:
14 Apr 2009, 08:00:12 BigMan rakstīja:
13 Apr 2009, 22:20:12 Atis rakstīja:
13 Apr 2009, 19:58:30 johnson rakstīja:
jap, pasākums tik tiešām izdevās lielisks! Jāsaka paldies maršruta izstrādātājiem bij ļoti interesants un atraktivs brīžiem akrobātisks
Pirms nedēļas bija mēģinājums, lai sajoztu maršrutu vienotā aplī. Apmēram 90 % atkārtojām šodien Pārējais nebija pēc scenārija...
Atim paklons par bara izvešanu pa īstajām stigām, pārējiem-ka neviens nekur nenoklīda tajos putekļos!
Bet vispār bija ahujennnna!!! Biku žēl, ka 450-nieks nebija, jamam dikti patiktos tie priežu mieti saraktie pirms "Jautrajiem kalniņiem"
Prieks bija par Supermoto puiku, kurš atvilka ņemerenna stabili. Respect, vecais!!!
Man bija palīgi, kurus Tu no aizmugures nemanīji...
Brauciens bija super! man gan viņš bija īsāks, kā citiem, bet tā kā man tas bija pirmais izgāziens barā pa mežu, un vispār trešā reize KTMa mugurā, domāju ka piedosiet, ka attdalījos ātrāk ...manis dēļ dažas pīppauzes arī gan ievilkās
Milzīgs paldies Bigmenam, kas savus "noslēdzošā" pienākumus pildīja perfekti. ( auklējās ar mani, kā ar mazu bērnu pa meža biezokni un smiltīm )
Šodien knapi no gultas izlīdu, visas malas stīvas
bet...
| Offline | | |
johnson | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 42
Braucu ar: Z 750
|
14 Apr 2009, 13:49:27 DM rakstīja:
14 Apr 2009, 13:09:10 Atis rakstīja:
14 Apr 2009, 08:00:12 BigMan rakstīja:
13 Apr 2009, 22:20:12 Atis rakstīja:
13 Apr 2009, 19:58:30 johnson rakstīja:
jap, pasākums tik tiešām izdevās lielisks! Jāsaka paldies maršruta izstrādātājiem bij ļoti interesants un atraktivs brīžiem akrobātisks
Pirms nedēļas bija mēģinājums, lai sajoztu maršrutu vienotā aplī. Apmēram 90 % atkārtojām šodien Pārējais nebija pēc scenārija...
Atim paklons par bara izvešanu pa īstajām stigām, pārējiem-ka neviens nekur nenoklīda tajos putekļos!
Bet vispār bija ahujennnna!!! Biku žēl, ka 450-nieks nebija, jamam dikti patiktos tie priežu mieti saraktie pirms "Jautrajiem kalniņiem"
Prieks bija par Supermoto puiku, kurš atvilka ņemerenna stabili. Respect, vecais!!!
Man bija palīgi, kurus Tu no aizmugures nemanīji...
Brauciens bija super! man gan viņš bija īsāks, kā citiem, bet tā kā man tas bija pirmais izgāziens barā pa mežu, un vispār trešā reize KTMa mugurā, domāju ka piedosiet, ka attdalījos ātrāk ...manis dēļ dažas pīppauzes arī gan ievilkās
Milzīgs paldies Bigmenam, kas savus "noslēdzošā" pienākumus pildīja perfekti. ( auklējās ar mani, kā ar mazu bērnu pa meža biezokni un smiltīm )
Šodien knapi no gultas izlīdu, visas malas stīvas
bet...
Jāsēžas vairāk virsū uz sav KTMa un jabrauc ,jābrauc un vēlreiz jābrauc tikai tā var gūt piredzi un nākamreiz brauksi visiem pa priekšhu
----------------- OCTA KASKO lētāk-->PM | Offline | | |
450 | | Kopš: 05. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: vējiņu
|
12 Apr 2009, 10:45:40 BigMan rakstīja:
450-niekam standarta procedūra.... ~63 dzinēj/stundas, un virzulis pa rūpnieciski iestrādāto rievu uz pusēm, lai nepaspēj neko noklemmējot sajāt riktīgi. Pie kam meža vidū, pa ceļam uz Berģiem. Sīkāk man domāt, Aivars pastāstīs pats. Diez vai līdz pirmdienai kaplis būs dziesmā, jo vakar MF tik līdz 15:00 laikam rukāja, tā ka.....
Tā nu paveicās, ka es tur pat netālu atrados, ap Līčiem, arī virzienā uz Berģu Staķi, tad pateicoties 20-gsimta izgudrojumam-mob.telefonam, satikāmies un vilkām uz mājām. Beidzot man bija tā iespēja vilkt jamam pa priekšu, pie kam labu laiku, apmēram minūtes piecpatsmit, neļaujot frīkam mani apdzīt, rūpīgi sedzot "elkoņu" iekšmalas, ar oļu vērpetēm piesedzot ārmalu, lai šis netiek garām, velkot pillnā ručkā caur retajām, bet dubļainajām peļķem, piešķiežot 450-niekam pillas acis, retajās reizēs, kad šis vilka zigzagā aiz manis, strauji mainīju trajektoriju, lai nepieļautu apdzīšanas manevru......
Mans ieforija protams, beidzās ar striķa atsiešanu Aivara pagalmā...
Tad apakaļceļā izvilku pa visām 333 stigām, ideāli apstākļi, ciets, stingrs pamats, vēl neuzrušināts.... tad pēc laika griezu uz māju pusi,īsti nesaprazdams, ko man tjipa nevelk quadra.... sāka pazust vienam podam tukšgaita, tikai dziesmā gāja...
Ierodos mājās, abas sveces ārā, viena mellla, otra smuka. Kā jau 450-nieks bija ieteicies, sveces labi padegušas, un ar to arī tā bēda.A plkst. jau 14:20...knapi paspēju uz Hondu, sestdienās tā takš tikai līdz 15:00,bet- ar pavasara iestāšanos sestdienās līdz 17:00., tā ka viss oki! Pēc tam vēl apskatot vispārējo mana 'kapļa' stāvokli, tika konstatēts aksiālais brīvgājiens abām pakaļējām "rumbām", vienu no kurām jau biju nomainījis pagāšruden, izjaucu tās arī, pārliku pa šlicēm, sasmērēju, savilku, viss oki, tā ka mans ir gatavs pirmdienai!!!
__________________________________________________
nu man te nav ko piebilst, viss tieši tik romantiski arī bija, bigman pa priekšu, trajektorijas perfektas - garām netikt [ Šo ziņu laboja 450, 14 Apr 2009, 14:10:16 ]
| Offline | | |
BigMan | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
|
14 Apr 2009, 10:21:25 spoks rakstīja:
14 Apr 2009, 10:13:14 Rux rakstīja:
Jums paveicaas ka atpakaljceljaa nepiestaajaat pie manas maajas buutu dabuujushi ar slotu. Es tieshi garaazhu slauciiju
SKAUŽ
jap, redzējām, ka tev garāža bija vaļā, tāpēc arī nepiestājām
+100!!! A to uzreiz būtu-iedo izgāzt, iedo izgāzt...
----------------- www.durka.lv | Offline | | |
BigMan | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
|
Brauciens bija super! man gan viņš bija īsāks, kā citiem, bet tā kā man tas bija pirmais izgāziens barā pa mežu, un vispār trešā reize KTMa mugurā, domāju ka piedosiet, ka attdalījos ātrāk ...manis dēļ dažas pīppauzes arī gan ievilkās ......
........Šodien knapi no gultas izlīdu, visas malas stīvas
bet...
Ar Tevi viss būs oki! Nāks laiks, nāks māksla.... ir bijuši frīki, ar kuriem esmu atvilcis visu ziemu/pavasari, bet tā māka kā nenāca, tā nenāca, .....
Ja sākumā biku nepieliek atbalsta plecu, tad var atsist vēlmi turpināt trenēties, tā ka vecais-
----------------- www.durka.lv | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
14 Apr 2009, 12:57:29 Rux rakstīja:
14 Apr 2009, 12:10:57 kurbuls rakstīja:
Zinu te vienu viiru, kuram mocis ir, bet pats braukt nevar. Mozh no vinja uz laiku var panjemt - tjipa lai neieruus
Nu ar tām svešām mantām ir kā ir. Pec tam kļusti par īpašnieku piespiedu kaartā
Sveiks, man patreiz ir Adventure LC4 un pašam ir bijis DR650S, Sencim bija plikā versija un vienam čomam vēl ir kaut kāgs 91. gada Dakar versija. KTM LC4 ir nedaudz modernāks dzinējs par DR650, kā arī vieglāks un jaudīgāks. Man šķiet ka DR650 bija ap 165 kg. KTM piekare daudz labāka par Suz standarta piekari, un KTMam standartā nāk Brembo bremzes, stājas labāk, digitālais spidometrs ar un "Tripmasters" kā KTM arī ir augstāks klīrenss. Taču pieļauju iespēju ka DR650 dzinējs ir nedudz uzticamāks. Pa granti Adventure vadās forši un arī meža ceļos un taciņās ir viegli manevrējams.
Šī nav slavas dziesma KTMam, bet manis izietais evolūcijas ceļš. Bija DR650, pēc tam Dominators (Honda NX650) (sencim vēl ir bijusi Yamaha TT600 - arī labs mocīts un vēl viens DR650), pēc tam paņēmu LC4 un ne brīdi nenožēloju par spīti dažādiem tehniskiem kasjakiem.
Rezumējums KTM būs paredzēts agresīvākai/asākai braukšanai un labāk aprīkots, bet DR650 un Dominators ir nedaudz uzticamāki.
[ Šo ziņu laboja endurists, 14 Apr 2009, 16:00:25 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Adza | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 149
Braucu ar: Ērzeli
|
14 Apr 2009, 10:31:12 spoks rakstīja:
14 Apr 2009, 10:25:13 Rux rakstīja:
mosh shitaadu pakjert?
KTM
vai shitaadu labaak
Adventure
KTM viennozīmīgi, ja gribi gāzt pa mežiem. Īstenībā pat LC nevajag. Es jau domāju, ka ar parasto exc 450 mierīgi ir pietiekoša jauda, kuras pusi tu tikai izmantosi.
Adventure ir vairāk domāts gruntenēm un lielākiem pārbraucieniem. Mežam tas būs par smagu.
Lai arī kā, te taču džekiem ir gan tāds, gan tāds:
Adza ir LC
Endurists ir Adventure un LC
atliek tik sagaidīt, ko šamie iepostēs!
Man te baigā pieredze ar mo nav, bet ar savu 98 g LC4 esmu apmierināts, pa bezceļu vadās labi, cauri dubļu kočkām arī iet .
Pērkt mo zināju, ka gribu ravēt bezceļus un takas, tāpēc izvēle tika likta uz enduro, budžets arī bija ierobežots, gribējās lai ir reģistrējams, (kas vispār nahuj vajadzīga, jo uz pilsētu aizbraucu tikai iziet skati) un sanāca KTM LC4
Ieteiktu pašam izvērtēt kur vairāk brauksi, pa mežu vai pa ceļu, LC vai Adventuri. | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
14 Apr 2009, 17:37:25 Adza rakstīja:
14 Apr 2009, 10:31:12 spoks rakstīja:
14 Apr 2009, 10:25:13 Rux rakstīja:
mosh shitaadu pakjert?
KTM
vai shitaadu labaak
Adventure
KTM viennozīmīgi, ja gribi gāzt pa mežiem. Īstenībā pat LC nevajag. Es jau domāju, ka ar parasto exc 450 mierīgi ir pietiekoša jauda, kuras pusi tu tikai izmantosi.
Adventure ir vairāk domāts gruntenēm un lielākiem pārbraucieniem. Mežam tas būs par smagu.
Lai arī kā, te taču džekiem ir gan tāds, gan tāds:
Adza ir LC
Endurists ir Adventure un LC
atliek tik sagaidīt, ko šamie iepostēs!
Man te baigā pieredze ar mo nav, bet ar savu 98 g LC4 esmu apmierināts, pa bezceļu vadās labi, cauri dubļu kočkām arī iet .
Pērkt mo zināju, ka gribu ravēt bezceļus un takas, tāpēc izvēle tika likta uz enduro, budžets arī bija ierobežots, gribējās lai ir reģistrējams, (kas vispār nahuj vajadzīga, jo uz pilsētu aizbraucu tikai iziet skati) un sanāca KTM LC4
Ieteiktu pašam izvērtēt kur vairāk brauksi, pa mežu vai pa ceļu, LC vai Adventuri.
LC4 jau ir bāzes modeļa nosaukums - motors + rāmis, pārējais ir tikai LC4 variācijas - LC4 Adventure, LC4 SXC, LC4 Enduro, LC4 SMR (supermoto) LC4 Duke un utt.
Un ir dažādi LC4 motori, vecākie laikam bija ar 540cc (iespējams ka kļūdos), tad nāca 620 (REĀLI 609cc), pēc tam 640(reāli 625cc) un bija arī LC4 640 atvasinājums 660 (reāli bija kaut kur ap 650cc) un pats jaunākais ir LC4 690[ Šo ziņu laboja endurists, 14 Apr 2009, 18:02:01 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Jāņem "Zhejiang"-aiz viņiem nākotne! | Offline | | |
Rux | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 429
Braucu ar:
| ok, skaidrs! Paldies par atsauciibu
karoche paaris ktm un dr ieksh ss.lv iekrita aciis - jaiaizbrauc iecholeet un jaizdomaa
----------------- iBio | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Kaadam ir info par "Vaaveru" motokrosa trasi? Patrneeties/paleeekaat var aizbraukt?
Vaaveres (paaraak garsh links) ->
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&...=V%C4%81verkrogs,+Latvija&sll=56.973912,24.631378&sspn=0.263836,0.597382&g=Ropa%C5%BEi,+Latvija&ie=UTF8&ll=56.925119,24.313431&spn=0.528356,1.194763&z=10
-----------------
| Offline | | |
Edo | | Kopš: 14. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 26
Braucu ar: GSXR 1100
| Labprāt gribetos pabraukt ar cilvēkiem kuri jau sen zin moto tehniku... pagaidam es macos. (Aprilia rs125) pamazam tuvojus savai dzīves sapnim Ja ir piedavajumi varu "connect".
----------------- Sry for my bad Latvian... | Offline | | |
McX | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
| Shovakar ar Peeci smuki pavirinajamies pa pierigas mezhiem. Iegrimaam mezhu takaas pirms DEPO, kur kapi, ka brauc no slavu aplja pa labi. Galu galaa izniraam uz celja, kas dodas aaraa no Riigas gar papirfabriku ljoti netalu no Rigas apvadcelja. Pamataa gan daudz bija grozishanaas pa privatmaju rajoniem, tachu brizos, kad paradijaas daudzivoklju majas bija iipashi interesanti pietuvoties no bezcelja virziena puses pa jauku gludenu zaalaaju. Reizes 2-3 brauciens finalizeejaas kaadaa privatmajas pagalmaa ar manevru griesties ap savu asi pa 180 graadiem. Galu galaa, pa celjam 40-60 % no veicamaa bezcelja bija jaukas mezha takas un pljavas. Protams virinashana pa vieteejaa meeroga zemes celjiem arii notikaas. Man kaa iesacejam bezceljos, ljoti neptaika celji ar shkjembaam. Lidz shim esmu vizinajies tikai ar baiku dazhus gadus, tur shadas valjibas ar aatru ieieshanu smilshainaa liikumaa vispaar nav pienjemamas. Drausmiigi neesaa priekshu, it iipashi liikumos - nevar vien sagaidiit briidi kad varees taisnoties un griest rokturiiti liidz galam! Pa celjam paviideejaas apdzivota vieta SILVA. Katraa zinjaa man shis vakar brauciens patika ljoti! Kas tagad jaasaka? tipa piiiiis! [ Šo ziņu laboja McX, 15 Apr 2009, 01:43:49 ] | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Ar šķembam tas nav bezceļš tas ir labs ceļšBezceļš ir dubļi lidz ausim | Offline | | |
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
15 Apr 2009, 08:28:12 uldens2 rakstīja:
Ar šķembam tas nav bezceļš tas ir labs ceļšBezceļš ir dubļi lidz ausim
bij tur ulbrokas pusē arī dubļi pieejami, bet tajos neielīdām - būs siltāks, tad varēs ņemties pa ūdeņiem.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
johnson | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 42
Braucu ar: Z 750
|
15 Apr 2009, 08:42:41 peecis rakstīja:
15 Apr 2009, 08:28:12 uldens2 rakstīja:
Ar šķembam tas nav bezceļš tas ir labs ceļšBezceļš ir dubļi lidz ausim
bij tur ulbrokas pusē arī dubļi pieejami, bet tajos neielīdām - būs siltāks, tad varēs ņemties pa ūdeņiem.
Tad jau jaabrauc uz kuudras purvu pie Baložiem, tur plašumi kur atvilkt tikai jāuzmanās no peļķēm no kuras huj tikt laukā ,vienu mo jau gandrīz noslīcinājām
----------------- OCTA KASKO lētāk-->PM | Offline | | |
|
|