Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
UgunsX | 11. Apr 2016, 10:29 | #27441 |
| Kopš: 14. Jun 2014
Ziņojumi: 606
Braucu ar:
| Skatos te ir vismaz trīs cilvēki kuri ir nopirkuši močus un sezona sākas ar ierakstu forumā "nevar iedarbināt", "slāpst nost" utt. Kā jūs tos močus pirkāt? Vai arī pērkot viss bija ok? | Offline | | |
Uldish | 11. Apr 2016, 10:31 | #27442 |
| Kopš: 21. Apr 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 247
Braucu ar: E39 530d ///M un Z1000
| Braucu jau apmēram 5 gadus
Tikai šo pavasari MO izdomāja ka 6.gadu tik ātri neiesākšu!
----------------- Godkāre ir sapņi, kurus darbina V8 dzinējs. /Elviss Preslijs/ | Offline | | |
einaarsm | 11. Apr 2016, 10:41 | #27443 |
| Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 145
Braucu ar: cbr f4i
|
11 Apr 2016, 10:29:50 UgunsX rakstīja:
Skatos te ir vismaz trīs cilvēki kuri ir nopirkuši močus un sezona sākas ar ierakstu forumā "nevar iedarbināt", "slāpst nost" utt. Kā jūs tos močus pirkāt? Vai arī pērkot viss bija ok?
Iesaiņotus dāvanu papīrā | Offline | | |
|
Zigmunds | 11. Apr 2016, 10:43 | #27444 |
| Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
11 Apr 2016, 10:12:13 agang rakstīja:
Labs rīts! Gribeju zināt pie kā vispār var aizvest mo uz diagnostiku?
Netieku skaidrībā ar problēmu, ka ik pa laiciņam panelī iemetas kļūda uz sekundi-divām, un mo tākā paliek bez degvielas uz to brīdi. Neregulāri tas viss.. vai tiešām sūknis var tā izdarīties, jeb tālāk kaut kas cits?! Mo cbr f4i 600
Negribētu pamest pie kāda to mo uz pāris nedēļām, bet gan pieslēgt pie kompja(vai var tā vispār??) Vai kā citādi kaut pāris vakaros pacensties tikt skaidrībā.
sveicināts
diemžēl mocim nav OBD konektora kur var pieslēgt un izleks viss problēmu saraksts.
nāksies vien vest pie kāda un tagadējā sezonas situācijā un noslogojuma gaidīt pāris nedēļas. | Offline | | |
mexa | 11. Apr 2016, 11:33 | #27445 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ar multimetru veel vairaak prastu neko nenomeeriisi. pameri barosana vai pienaak. un iesledz kill-switch
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
hopper_offlinus | 11. Apr 2016, 12:47 | #27446 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
11 Apr 2016, 10:12:13 agang rakstīja:
Labs rīts! Gribeju zināt pie kā vispār var aizvest mo uz diagnostiku?
Netieku skaidrībā ar problēmu, ka ik pa laiciņam panelī iemetas kļūda uz sekundi-divām, un mo tākā paliek bez degvielas uz to brīdi. Neregulāri tas viss.. vai tiešām sūknis var tā izdarīties, jeb tālāk kaut kas cits?! Mo cbr f4i 600
Negribētu pamest pie kāda to mo uz pāris nedēļām, bet gan pieslēgt pie kompja(vai var tā vispār??) Vai kā citādi kaut pāris vakaros pacensties tikt skaidrībā.
Pag, ķipa parādas kļuda, mocis grīb noslāpt, bet pēc pāris sekundēm kļūda pazūd un mocis pats atdzivinājas?
Vai arī kkādas darbības tomēr tiek veiktas?
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
einaarsm | 11. Apr 2016, 13:27 | #27447 |
| Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 145
Braucu ar: cbr f4i
|
11 Apr 2016, 12:47:33 hopper_offlinus rakstīja:
11 Apr 2016, 10:12:13 agang rakstīja:
Labs rīts! Gribeju zināt pie kā vispār var aizvest mo uz diagnostiku?
Netieku skaidrībā ar problēmu, ka ik pa laiciņam panelī iemetas kļūda uz sekundi-divām, un mo tākā paliek bez degvielas uz to brīdi. Neregulāri tas viss.. vai tiešām sūknis var tā izdarīties, jeb tālāk kaut kas cits?! Mo cbr f4i 600
Negribētu pamest pie kāda to mo uz pāris nedēļām, bet gan pieslēgt pie kompja(vai var tā vispār??) Vai kā citādi kaut pāris vakaros pacensties tikt skaidrībā.
Pag, ķipa parādas kļuda, mocis grīb noslāpt, bet pēc pāris sekundēm kļūda pazūd un mocis pats atdzivinājas?
Vai arī kkādas darbības tomēr tiek veiktas?
Jā. Ja tanī brīdī netīši tiek nospiests sajūgs un atlaista gāze(pāris reizes tā bij.) Mo uzreiz noslapst, bet piedarbinat problēmu nav. Ja ir robā, un esmu kustībā, tad ir tā tukšā skaņa kā bez degvielas kad paliek, un pēc sekundes - divām atkal aiziet.
Kā minēju, gluki neregulāri. Viss pa lielam sākās, kad ar pilnīgi sausu bāku paliku uz ceļa(nebij problēmu ar kabatas naudu, cits stāsts ) . Varbūt sakritiba tik.. | Offline | | |
mexa | 11. Apr 2016, 13:54 | #27448 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Links
paprovee, varbuut ko izmet
citaadi-
bedres juut gljuks? vai nav sakritiibas?
pameeri reikaa spiedienu, regulatori meedz nomirt un tad saakas.
varbuut kkur pazuud masa. varbuut bank angle sensors pish, vai kas cits. es saaktu ar spiediena parbaudi. tad proveetu elektronikas dalju, apiet tos deveejus, kill switchu, vai veel ko, un kameer nonaaks liidz iistajam. jo taads rets gljuks ilgi mekleesies. ideaali pabraukt ar manometru, ja nokriit spiediens tad domaajam vai pumpis aizmieg, vai regulators laizh garaam
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
hopper_offlinus | 11. Apr 2016, 13:56 | #27449 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
11 Apr 2016, 13:27:13 agang rakstīja:
Jā. Ja tanī brīdī netīši tiek nospiests sajūgs un atlaista gāze(pāris reizes tā bij.) Mo uzreiz noslapst, bet piedarbinat problēmu nav. Ja ir robā, un esmu kustībā, tad ir tā tukšā skaņa kā bez degvielas kad paliek, un pēc sekundes - divām atkal aiziet.
Kā minēju, gluki neregulāri. Viss pa lielam sākās, kad ar pilnīgi sausu bāku paliku uz ceļa(nebij problēmu ar kabatas naudu, cits stāsts ) . Varbūt sakritiba tik..
Man līdzīgi CDI glukoja - man pa vienam uz katru cilindru. Rezultātā - līkumos, braucot ar pasažieri laik pa laikām rūbījās nost viens cilindrs uz 5-10 sekundem (transalpu bēdumiņš - bloki zem pasažiera un kontakti lūzt).
Laikām Tev priekšā čakars ar visu kontaktu pārbaudi sākumām un tad turpinat ar sensoriem, desertā atstājot smālko elektroniku.
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
einaarsm | 11. Apr 2016, 14:28 | #27450 |
| Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 145
Braucu ar: cbr f4i
|
11 Apr 2016, 13:54:24 mexa rakstīja:
Links
paprovee, varbuut ko izmet
citaadi-
bedres juut gljuks? vai nav sakritiibas?
pameeri reikaa spiedienu, regulatori meedz nomirt un tad saakas.
varbuut kkur pazuud masa. varbuut bank angle sensors pish, vai kas cits. es saaktu ar spiediena parbaudi. tad proveetu elektronikas dalju, apiet tos deveejus, kill switchu, vai veel ko, un kameer nonaaks liidz iistajam. jo taads rets gljuks ilgi mekleesies. ideaali pabraukt ar manometru, ja nokriit spiediens tad domaajam vai pumpis aizmieg, vai regulators laizh garaam
Galigi nekādu sakritību nav.. random mirkļos tas notiek.. neskatoties ne uz to kāds segums, cik daudz ručkā dodu vai cik slīpi mo ir..
Par to manometru.. bij tāda doma, bet tas gluks ir tik īss, ka citu reizi pat nepaspēju uz pqneli paskatīties, kad jau atkal aiziet. Bet ok, domājams, ka sākšu arī ar to manometra pieslegsanu un braukājoties testet. Jo uz vietas stāvot neiespējami tos glukus sagaidīt. Pat push darbinaju, nekā.
| Offline | | |
Atrix | 11. Apr 2016, 18:39 | #27451 |
| Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
| Sācis čirkstēt sajūga hēbelis darbinot. Jautājums: vai tas nozīmē, ka trosīte gatavojas atvadīties? Ja jā, cik ilgi paies, kamēr šī pārtrūks? ..to laikam īsti neviens nevar zināt Mopēdam (trosītei) 15K.
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
mexa | 11. Apr 2016, 18:51 | #27452 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
11 Apr 2016, 14:28:17 agang rakstīja:
11 Apr 2016, 13:54:24 mexa rakstīja:
Links
paprovee, varbuut ko izmet
citaadi-
bedres juut gljuks? vai nav sakritiibas?
pameeri reikaa spiedienu, regulatori meedz nomirt un tad saakas.
varbuut kkur pazuud masa. varbuut bank angle sensors pish, vai kas cits. es saaktu ar spiediena parbaudi. tad proveetu elektronikas dalju, apiet tos deveejus, kill switchu, vai veel ko, un kameer nonaaks liidz iistajam. jo taads rets gljuks ilgi mekleesies. ideaali pabraukt ar manometru, ja nokriit spiediens tad domaajam vai pumpis aizmieg, vai regulators laizh garaam
Galigi nekādu sakritību nav.. random mirkļos tas notiek.. neskatoties ne uz to kāds segums, cik daudz ručkā dodu vai cik slīpi mo ir..
Par to manometru.. bij tāda doma, bet tas gluks ir tik īss, ka citu reizi pat nepaspēju uz pqneli paskatīties, kad jau atkal aiziet. Bet ok, domājams, ka sākšu arī ar to manometra pieslegsanu un braukājoties testet. Jo uz vietas stāvot neiespējami tos glukus sagaidīt. Pat push darbinaju, nekā.
Tie regulatori meedz mirt visiem. un palasoties arii f4i taa ir sastopama paraadiiba. CDI gluksnvar buut. Bet vieglak bus uzlikt manometru un chekot spiedienu, tam jaaturas stabili. Ja jau ir pa zemu tad suukni aaraa un uz iisu briidi testejam max spiedenu(galaa tupa manometrs)-buus teju paari 8 bar, ja nav un grozaas ap 3-4 skaiti ka pizda redukcijas varstam vai suknim pasham.
Taa po sekretu ne tik sen poweristi ar autosu bija-tuksha baaka nospraadzinaaja suukni, tas deva randomaa ap 2-5 baari. Jaunais spridzinaaja visu skalu bet te arii vecums suuknim bija lomaas. elektroniku "nahodu" gruutaak baudiit, it ipashi ja nav oscilja vai blackbox'a ar oscili...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
mexa | 11. Apr 2016, 18:53 | #27453 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
11 Apr 2016, 18:39:01 Atrix rakstīja:
Sācis čirkstēt sajūga hēbelis darbinot. Jautājums: vai tas nozīmē, ka trosīte gatavojas atvadīties? Ja jā, cik ilgi paies, kamēr šī pārtrūks? ..to laikam īsti neviens nevar zināt Mopēdam (trosītei) 15K.
Trose vai heebelis? Elljot nemeeginaaji? Tas principaa ir jadara, nevis pa sauso dziit. Choms uz jawas jai hz cik gadu brauc, neviena trosiite netika nomainiita, kad komraadi jau sen visu mainiija. Jo dzeks elljo katru gadu ruupiigi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Atrix | 11. Apr 2016, 18:57 | #27454 |
| Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
| hvz, kas īsti čirkst. skaņa nāk, kad hēbeli kustina. sajūta, ka nāk 'no iekšām' kā saprast, kas vainīgs? eļļot hēbeli, vai pavilkt aizsarggumiju no troses gala nost?
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
mexa | 11. Apr 2016, 19:39 | #27455 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Izspiedeej "chervjaks" nav sauss ? es tavaa vietaa visu izmazgaatu- da kaut ar wd40 un biku ieeljotu, jau buutu diena/nakts. Nesaelljoti mezgli nereti pleesh troses...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Atrix | 11. Apr 2016, 19:52 | #27456 |
| Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
| Paldies!
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
sarmands | 11. Apr 2016, 20:19 | #27457 |
| Kopš: 09. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 148
Braucu ar: Versys 650
| pavēro, kādu kļūdu izmet - tb, cik reizes nomirgo Fi lampiņa - varu paskatīties manuālī, kurā virzienā kļūdu meklēt. vai arī atmet e-pasta adresi, aizmetīšu sadaļu, kur ir kļūdu saraksts | Offline | | |
Putnis76 | 11. Apr 2016, 20:35 | #27458 |
| Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: auto...pagaidām :)
|
11 Apr 2016, 14:28:17 agang rakstīja:
11 Apr 2016, 13:54:24 mexa rakstīja:
Links
paprovee, varbuut ko izmet
citaadi-
bedres juut gljuks? vai nav sakritiibas?
pameeri reikaa spiedienu, regulatori meedz nomirt un tad saakas.
varbuut kkur pazuud masa. varbuut bank angle sensors pish, vai kas cits. es saaktu ar spiediena parbaudi. tad proveetu elektronikas dalju, apiet tos deveejus, kill switchu, vai veel ko, un kameer nonaaks liidz iistajam. jo taads rets gljuks ilgi mekleesies. ideaali pabraukt ar manometru, ja nokriit spiediens tad domaajam vai pumpis aizmieg, vai regulators laizh garaam
Galigi nekādu sakritību nav.. random mirkļos tas notiek.. neskatoties ne uz to kāds segums, cik daudz ručkā dodu vai cik slīpi mo ir..
Par to manometru.. bij tāda doma, bet tas gluks ir tik īss, ka citu reizi pat nepaspēju uz pqneli paskatīties, kad jau atkal aiziet. Bet ok, domājams, ka sākšu arī ar to manometra pieslegsanu un braukājoties testet. Jo uz vietas stāvot neiespējami tos glukus sagaidīt. Pat push darbinaju, nekā.
Pārbaudi vai nav akumulatora vadi vaļā, jeb nepievilkti, manam (ar bija honda) šitā bija, kad biju "raini" nolaidis ar tiem..kā pievilka tā viss aizgāja
----------------- Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv
Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com | Offline | | |
RenegadeX | 12. Apr 2016, 10:03 | #27459 |
| Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
|
08 Apr 2016, 00:57:12 mezamaris rakstīja:
Aizbrauc uz kādu šrotu,atrodi Audi 80 vai kādu 2 Golfu,izgriez no kreisā sliekšņa smukus garus krāsainus vadus...Jaunajiem vadi tievi štrunti.
Šrotos nebija laika meklet, iebraucu Argus un nopirku mikstu, gumijotu barošanas vadu 2,5kvmm. uzinstalējot jaunos vadus un nomainot štekeri, lādēšanas problēma atrisināta. | Offline | | |
einaarsm | 12. Apr 2016, 12:14 | #27460 |
| Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 145
Braucu ar: cbr f4i
|
11 Apr 2016, 18:51:33 mexa rakstīja:
11 Apr 2016, 14:28:17 agang rakstīja:
11 Apr 2016, 13:54:24 mexa rakstīja:
Links
paprovee, varbuut ko izmet
citaadi-
bedres juut gljuks? vai nav sakritiibas?
pameeri reikaa spiedienu, regulatori meedz nomirt un tad saakas.
varbuut kkur pazuud masa. varbuut bank angle sensors pish, vai kas cits. es saaktu ar spiediena parbaudi. tad proveetu elektronikas dalju, apiet tos deveejus, kill switchu, vai veel ko, un kameer nonaaks liidz iistajam. jo taads rets gljuks ilgi mekleesies. ideaali pabraukt ar manometru, ja nokriit spiediens tad domaajam vai pumpis aizmieg, vai regulators laizh garaam
Galigi nekādu sakritību nav.. random mirkļos tas notiek.. neskatoties ne uz to kāds segums, cik daudz ručkā dodu vai cik slīpi mo ir..
Par to manometru.. bij tāda doma, bet tas gluks ir tik īss, ka citu reizi pat nepaspēju uz pqneli paskatīties, kad jau atkal aiziet. Bet ok, domājams, ka sākšu arī ar to manometra pieslegsanu un braukājoties testet. Jo uz vietas stāvot neiespējami tos glukus sagaidīt. Pat push darbinaju, nekā.
Tie regulatori meedz mirt visiem. un palasoties arii f4i taa ir sastopama paraadiiba. CDI gluksnvar buut. Bet vieglak bus uzlikt manometru un chekot spiedienu, tam jaaturas stabili. Ja jau ir pa zemu tad suukni aaraa un uz iisu briidi testejam max spiedenu(galaa tupa manometrs)-buus teju paari 8 bar, ja nav un grozaas ap 3-4 skaiti ka pizda redukcijas varstam vai suknim pasham.
Taa po sekretu ne tik sen poweristi ar autosu bija-tuksha baaka nospraadzinaaja suukni, tas deva randomaa ap 2-5 baari. Jaunais spridzinaaja visu skalu bet te arii vecums suuknim bija lomaas. elektroniku "nahodu" gruutaak baudiit, it ipashi ja nav oscilja vai blackbox'a ar oscili...
Ok, pameginasu, paldies par padomu! bet no otras pusesx nav vienkāršāk aizvest uz pārbaudi? | Offline | | |
|
|