Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
UgunsX
11. Apr 2016, 10:29#27441

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 606

Braucu ar:

Skatos te ir vismaz trīs cilvēki kuri ir nopirkuši močus un sezona sākas ar ierakstu forumā "nevar iedarbināt", "slāpst nost" utt. Kā jūs tos močus pirkāt? Vai arī pērkot viss bija ok?

Offline

Uldish
11. Apr 2016, 10:31#27442

Kopš: 21. Apr 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 247

Braucu ar: E39 530d ///M un Z1000

Braucu jau apmēram 5 gadus
Tikai šo pavasari MO izdomāja ka 6.gadu tik ātri neiesākšu!

-----------------
Godkāre ir sapņi, kurus darbina V8 dzinējs. /Elviss Preslijs/

Offline

einaarsm
11. Apr 2016, 10:41#27443

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 145

Braucu ar: cbr f4i


11 Apr 2016, 10:29:50 UgunsX rakstīja:
Skatos te ir vismaz trīs cilvēki kuri ir nopirkuši močus un sezona sākas ar ierakstu forumā "nevar iedarbināt", "slāpst nost" utt. Kā jūs tos močus pirkāt? Vai arī pērkot viss bija ok?


Iesaiņotus dāvanu papīrā

Offline

Zigmunds
11. Apr 2016, 10:43#27444

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


11 Apr 2016, 10:12:13 agang rakstīja:
Labs rīts! Gribeju zināt pie kā vispār var aizvest mo uz diagnostiku?
Netieku skaidrībā ar problēmu, ka ik pa laiciņam panelī iemetas kļūda uz sekundi-divām, un mo tākā paliek bez degvielas uz to brīdi. Neregulāri tas viss.. vai tiešām sūknis var tā izdarīties, jeb tālāk kaut kas cits?! Mo cbr f4i 600
Negribētu pamest pie kāda to mo uz pāris nedēļām, bet gan pieslēgt pie kompja(vai var tā vispār??) Vai kā citādi kaut pāris vakaros pacensties tikt skaidrībā.



sveicināts

diemžēl mocim nav OBD konektora kur var pieslēgt un izleks viss problēmu saraksts.

nāksies vien vest pie kāda un tagadējā sezonas situācijā un noslogojuma gaidīt pāris nedēļas.

Offline

mexa
11. Apr 2016, 11:33#27445

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ar multimetru veel vairaak prastu neko nenomeeriisi. pameri barosana vai pienaak. un iesledz kill-switch

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

hopper_offlinus
11. Apr 2016, 12:47#27446

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


11 Apr 2016, 10:12:13 agang rakstīja:
Labs rīts! Gribeju zināt pie kā vispār var aizvest mo uz diagnostiku?
Netieku skaidrībā ar problēmu, ka ik pa laiciņam panelī iemetas kļūda uz sekundi-divām, un mo tākā paliek bez degvielas uz to brīdi. Neregulāri tas viss.. vai tiešām sūknis var tā izdarīties, jeb tālāk kaut kas cits?! Mo cbr f4i 600
Negribētu pamest pie kāda to mo uz pāris nedēļām, bet gan pieslēgt pie kompja(vai var tā vispār??) Vai kā citādi kaut pāris vakaros pacensties tikt skaidrībā.



Pag, ķipa parādas kļuda, mocis grīb noslāpt, bet pēc pāris sekundēm kļūda pazūd un mocis pats atdzivinājas?
Vai arī kkādas darbības tomēr tiek veiktas?


-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

einaarsm
11. Apr 2016, 13:27#27447

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 145

Braucu ar: cbr f4i


11 Apr 2016, 12:47:33 hopper_offlinus rakstīja:

11 Apr 2016, 10:12:13 agang rakstīja:
Labs rīts! Gribeju zināt pie kā vispār var aizvest mo uz diagnostiku?
Netieku skaidrībā ar problēmu, ka ik pa laiciņam panelī iemetas kļūda uz sekundi-divām, un mo tākā paliek bez degvielas uz to brīdi. Neregulāri tas viss.. vai tiešām sūknis var tā izdarīties, jeb tālāk kaut kas cits?! Mo cbr f4i 600
Negribētu pamest pie kāda to mo uz pāris nedēļām, bet gan pieslēgt pie kompja(vai var tā vispār??) Vai kā citādi kaut pāris vakaros pacensties tikt skaidrībā.



Pag, ķipa parādas kļuda, mocis grīb noslāpt, bet pēc pāris sekundēm kļūda pazūd un mocis pats atdzivinājas?
Vai arī kkādas darbības tomēr tiek veiktas?



Jā. Ja tanī brīdī netīši tiek nospiests sajūgs un atlaista gāze(pāris reizes tā bij.) Mo uzreiz noslapst, bet piedarbinat problēmu nav. Ja ir robā, un esmu kustībā, tad ir tā tukšā skaņa kā bez degvielas kad paliek, un pēc sekundes - divām atkal aiziet.
Kā minēju, gluki neregulāri. Viss pa lielam sākās, kad ar pilnīgi sausu bāku paliku uz ceļa(nebij problēmu ar kabatas naudu, cits stāsts ) . Varbūt sakritiba tik..

Offline

mexa
11. Apr 2016, 13:54#27448

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Links
paprovee, varbuut ko izmet

citaadi-
bedres juut gljuks? vai nav sakritiibas?
pameeri reikaa spiedienu, regulatori meedz nomirt un tad saakas.

varbuut kkur pazuud masa. varbuut bank angle sensors pish, vai kas cits. es saaktu ar spiediena parbaudi. tad proveetu elektronikas dalju, apiet tos deveejus, kill switchu, vai veel ko, un kameer nonaaks liidz iistajam. jo taads rets gljuks ilgi mekleesies. ideaali pabraukt ar manometru, ja nokriit spiediens tad domaajam vai pumpis aizmieg, vai regulators laizh garaam

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

hopper_offlinus
11. Apr 2016, 13:56#27449

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


11 Apr 2016, 13:27:13 agang rakstīja:

Jā. Ja tanī brīdī netīši tiek nospiests sajūgs un atlaista gāze(pāris reizes tā bij.) Mo uzreiz noslapst, bet piedarbinat problēmu nav. Ja ir robā, un esmu kustībā, tad ir tā tukšā skaņa kā bez degvielas kad paliek, un pēc sekundes - divām atkal aiziet.
Kā minēju, gluki neregulāri. Viss pa lielam sākās, kad ar pilnīgi sausu bāku paliku uz ceļa(nebij problēmu ar kabatas naudu, cits stāsts ) . Varbūt sakritiba tik..


Man līdzīgi CDI glukoja - man pa vienam uz katru cilindru. Rezultātā - līkumos, braucot ar pasažieri laik pa laikām rūbījās nost viens cilindrs uz 5-10 sekundem (transalpu bēdumiņš - bloki zem pasažiera un kontakti lūzt).
Laikām Tev priekšā čakars ar visu kontaktu pārbaudi sākumām un tad turpinat ar sensoriem, desertā atstājot smālko elektroniku.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

einaarsm
11. Apr 2016, 14:28#27450

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 145

Braucu ar: cbr f4i


11 Apr 2016, 13:54:24 mexa rakstīja:
Links
paprovee, varbuut ko izmet

citaadi-
bedres juut gljuks? vai nav sakritiibas?
pameeri reikaa spiedienu, regulatori meedz nomirt un tad saakas.

varbuut kkur pazuud masa. varbuut bank angle sensors pish, vai kas cits. es saaktu ar spiediena parbaudi. tad proveetu elektronikas dalju, apiet tos deveejus, kill switchu, vai veel ko, un kameer nonaaks liidz iistajam. jo taads rets gljuks ilgi mekleesies. ideaali pabraukt ar manometru, ja nokriit spiediens tad domaajam vai pumpis aizmieg, vai regulators laizh garaam


Galigi nekādu sakritību nav.. random mirkļos tas notiek.. neskatoties ne uz to kāds segums, cik daudz ručkā dodu vai cik slīpi mo ir..

Par to manometru.. bij tāda doma, bet tas gluks ir tik īss, ka citu reizi pat nepaspēju uz pqneli paskatīties, kad jau atkal aiziet. Bet ok, domājams, ka sākšu arī ar to manometra pieslegsanu un braukājoties testet. Jo uz vietas stāvot neiespējami tos glukus sagaidīt. Pat push darbinaju, nekā.

Offline

Atrix
11. Apr 2016, 18:39#27451

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Sācis čirkstēt sajūga hēbelis darbinot. Jautājums: vai tas nozīmē, ka trosīte gatavojas atvadīties? Ja jā, cik ilgi paies, kamēr šī pārtrūks? ..to laikam īsti neviens nevar zināt Mopēdam (trosītei) 15K.

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

mexa
11. Apr 2016, 18:51#27452

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


11 Apr 2016, 14:28:17 agang rakstīja:

11 Apr 2016, 13:54:24 mexa rakstīja:
Links
paprovee, varbuut ko izmet

citaadi-
bedres juut gljuks? vai nav sakritiibas?
pameeri reikaa spiedienu, regulatori meedz nomirt un tad saakas.

varbuut kkur pazuud masa. varbuut bank angle sensors pish, vai kas cits. es saaktu ar spiediena parbaudi. tad proveetu elektronikas dalju, apiet tos deveejus, kill switchu, vai veel ko, un kameer nonaaks liidz iistajam. jo taads rets gljuks ilgi mekleesies. ideaali pabraukt ar manometru, ja nokriit spiediens tad domaajam vai pumpis aizmieg, vai regulators laizh garaam


Galigi nekādu sakritību nav.. random mirkļos tas notiek.. neskatoties ne uz to kāds segums, cik daudz ručkā dodu vai cik slīpi mo ir..

Par to manometru.. bij tāda doma, bet tas gluks ir tik īss, ka citu reizi pat nepaspēju uz pqneli paskatīties, kad jau atkal aiziet. Bet ok, domājams, ka sākšu arī ar to manometra pieslegsanu un braukājoties testet. Jo uz vietas stāvot neiespējami tos glukus sagaidīt. Pat push darbinaju, nekā.




Tie regulatori meedz mirt visiem. un palasoties arii f4i taa ir sastopama paraadiiba. CDI gluksnvar buut. Bet vieglak bus uzlikt manometru un chekot spiedienu, tam jaaturas stabili. Ja jau ir pa zemu tad suukni aaraa un uz iisu briidi testejam max spiedenu(galaa tupa manometrs)-buus teju paari 8 bar, ja nav un grozaas ap 3-4 skaiti ka pizda redukcijas varstam vai suknim pasham.
Taa po sekretu ne tik sen poweristi ar autosu bija-tuksha baaka nospraadzinaaja suukni, tas deva randomaa ap 2-5 baari. Jaunais spridzinaaja visu skalu bet te arii vecums suuknim bija lomaas. elektroniku "nahodu" gruutaak baudiit, it ipashi ja nav oscilja vai blackbox'a ar oscili...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
11. Apr 2016, 18:53#27453

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


11 Apr 2016, 18:39:01 Atrix rakstīja:
Sācis čirkstēt sajūga hēbelis darbinot. Jautājums: vai tas nozīmē, ka trosīte gatavojas atvadīties? Ja jā, cik ilgi paies, kamēr šī pārtrūks? ..to laikam īsti neviens nevar zināt Mopēdam (trosītei) 15K.

Trose vai heebelis? Elljot nemeeginaaji? Tas principaa ir jadara, nevis pa sauso dziit. Choms uz jawas jai hz cik gadu brauc, neviena trosiite netika nomainiita, kad komraadi jau sen visu mainiija. Jo dzeks elljo katru gadu ruupiigi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Atrix
11. Apr 2016, 18:57#27454

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

hvz, kas īsti čirkst. skaņa nāk, kad hēbeli kustina. sajūta, ka nāk 'no iekšām' kā saprast, kas vainīgs? eļļot hēbeli, vai pavilkt aizsarggumiju no troses gala nost?

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

mexa
11. Apr 2016, 19:39#27455

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Izspiedeej "chervjaks" nav sauss ? es tavaa vietaa visu izmazgaatu- da kaut ar wd40 un biku ieeljotu, jau buutu diena/nakts. Nesaelljoti mezgli nereti pleesh troses...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Atrix
11. Apr 2016, 19:52#27456

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Paldies!

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

sarmands
11. Apr 2016, 20:19#27457

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: Versys 650

pavēro, kādu kļūdu izmet - tb, cik reizes nomirgo Fi lampiņa - varu paskatīties manuālī, kurā virzienā kļūdu meklēt. vai arī atmet e-pasta adresi, aizmetīšu sadaļu, kur ir kļūdu saraksts

Offline

Putnis76
11. Apr 2016, 20:35#27458

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: auto...pagaidām :)


11 Apr 2016, 14:28:17 agang rakstīja:

11 Apr 2016, 13:54:24 mexa rakstīja:
Links
paprovee, varbuut ko izmet

citaadi-
bedres juut gljuks? vai nav sakritiibas?
pameeri reikaa spiedienu, regulatori meedz nomirt un tad saakas.

varbuut kkur pazuud masa. varbuut bank angle sensors pish, vai kas cits. es saaktu ar spiediena parbaudi. tad proveetu elektronikas dalju, apiet tos deveejus, kill switchu, vai veel ko, un kameer nonaaks liidz iistajam. jo taads rets gljuks ilgi mekleesies. ideaali pabraukt ar manometru, ja nokriit spiediens tad domaajam vai pumpis aizmieg, vai regulators laizh garaam


Galigi nekādu sakritību nav.. random mirkļos tas notiek.. neskatoties ne uz to kāds segums, cik daudz ručkā dodu vai cik slīpi mo ir..

Par to manometru.. bij tāda doma, bet tas gluks ir tik īss, ka citu reizi pat nepaspēju uz pqneli paskatīties, kad jau atkal aiziet. Bet ok, domājams, ka sākšu arī ar to manometra pieslegsanu un braukājoties testet. Jo uz vietas stāvot neiespējami tos glukus sagaidīt. Pat push darbinaju, nekā.



Pārbaudi vai nav akumulatora vadi vaļā, jeb nepievilkti, manam (ar bija honda) šitā bija, kad biju "raini" nolaidis ar tiem..kā pievilka tā viss aizgāja

-----------------
Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv

Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com

Offline

RenegadeX
12. Apr 2016, 10:03#27459

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


08 Apr 2016, 00:57:12 mezamaris rakstīja:
Aizbrauc uz kādu šrotu,atrodi Audi 80 vai kādu 2 Golfu,izgriez no kreisā sliekšņa smukus garus krāsainus vadus...Jaunajiem vadi tievi štrunti.

Šrotos nebija laika meklet, iebraucu Argus un nopirku mikstu, gumijotu barošanas vadu 2,5kvmm. uzinstalējot jaunos vadus un nomainot štekeri, lādēšanas problēma atrisināta.

Offline

einaarsm
12. Apr 2016, 12:14#27460

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 145

Braucu ar: cbr f4i


11 Apr 2016, 18:51:33 mexa rakstīja:

11 Apr 2016, 14:28:17 agang rakstīja:

11 Apr 2016, 13:54:24 mexa rakstīja:
Links
paprovee, varbuut ko izmet

citaadi-
bedres juut gljuks? vai nav sakritiibas?
pameeri reikaa spiedienu, regulatori meedz nomirt un tad saakas.

varbuut kkur pazuud masa. varbuut bank angle sensors pish, vai kas cits. es saaktu ar spiediena parbaudi. tad proveetu elektronikas dalju, apiet tos deveejus, kill switchu, vai veel ko, un kameer nonaaks liidz iistajam. jo taads rets gljuks ilgi mekleesies. ideaali pabraukt ar manometru, ja nokriit spiediens tad domaajam vai pumpis aizmieg, vai regulators laizh garaam


Galigi nekādu sakritību nav.. random mirkļos tas notiek.. neskatoties ne uz to kāds segums, cik daudz ručkā dodu vai cik slīpi mo ir..

Par to manometru.. bij tāda doma, bet tas gluks ir tik īss, ka citu reizi pat nepaspēju uz pqneli paskatīties, kad jau atkal aiziet. Bet ok, domājams, ka sākšu arī ar to manometra pieslegsanu un braukājoties testet. Jo uz vietas stāvot neiespējami tos glukus sagaidīt. Pat push darbinaju, nekā.




Tie regulatori meedz mirt visiem. un palasoties arii f4i taa ir sastopama paraadiiba. CDI gluksnvar buut. Bet vieglak bus uzlikt manometru un chekot spiedienu, tam jaaturas stabili. Ja jau ir pa zemu tad suukni aaraa un uz iisu briidi testejam max spiedenu(galaa tupa manometrs)-buus teju paari 8 bar, ja nav un grozaas ap 3-4 skaiti ka pizda redukcijas varstam vai suknim pasham.
Taa po sekretu ne tik sen poweristi ar autosu bija-tuksha baaka nospraadzinaaja suukni, tas deva randomaa ap 2-5 baari. Jaunais spridzinaaja visu skalu bet te arii vecums suuknim bija lomaas. elektroniku "nahodu" gruutaak baudiit, it ipashi ja nav oscilja vai blackbox'a ar oscili...


Ok, pameginasu, paldies par padomu! bet no otras pusesx nav vienkāršāk aizvest uz pārbaudi?

Offline