Muļķības kautkādas par to ka nevar redzēt. No aizmugures neviens nepiebrauca pa kluso un garām nedzina...Taisi kreiso, skaties, kas uz ceļa notiek...ātri vai lēni mocis brauc, tak redzi un vari aprēķināt paspēsi vai nē...redzi ka nesas, negriez...pāgājušo gadu uz 50 braucu gaišā dienakts laika kad pretim braucoša veca pendža tāpat taisija kreiso, izgrieza piecus metrus man priekšā pie nulles satiksmes. Ar neesot redzējusi...gan jau pa telefonu pļūtija vai reakcijas vairs nav...Pie visa vainīga neuzmanība, paviršība vai medicīniskas problēmas tādas kā redze sūdīga, reakcija vai smadzeņu trūkums...man tas beidzās ar smagiem miesas bojājumiem. Ceru ka čalis izķepurosies.
20 Mar 2015, 00:05:53 Sigsauer rakstīja:
Muļķības kautkādas par to ka nevar redzēt. No aizmugures neviens nepiebrauca pa kluso un garām nedzina...Taisi kreiso, skaties, kas uz ceļa notiek...ātri vai lēni mocis brauc, tak redzi un vari aprēķināt paspēsi vai nē...redzi ka nesas, negriez...pāgājušo gadu uz 50 braucu gaišā dienakts laika kad pretim braucoša veca pendža tāpat taisija kreiso, izgrieza piecus metrus man priekšā pie nulles satiksmes. Ar neesot redzējusi...gan jau pa telefonu pļūtija vai reakcijas vairs nav...Pie visa vainīga neuzmanība, paviršība vai medicīniskas problēmas tādas kā redze sūdīga, reakcija vai smadzeņu trūkums...man tas beidzās ar smagiem miesas bojājumiem. Ceru ka čalis izķepurosies.
Yep, pednži pie a/m stūres ir potenciāli slepkavas
Pagājušās sez. beigās gandrīz pabeidzu pavisam...
Oktobris, Liepājas šoseja, tuvojos krustam, kur no abām pusēm piekļaujas mazāksv.ceļi, tāpēc pa vidu šosei ir papildjosla, lai netraucēti veiktu kreiso. Tuvojos krustam, neviena cita uz ceļa nav, pilnīga taisne... šeku reku man no kreisas puses skatos pietuvojas šosei vecs passāts, ... protams šis izdomā vel uzlīst uz šoses nelaižot mani, ok, nočortojos, samazinu ātrumu un iešu pa papildus joslu garām, bet hei... tas passāts pēkšņi izdomā ka viņam jāuzbrauc tieši uz šīs joslas pēc tam, kad jau uzbraucis uz šoses, uz labās malējās..WTF!!! Labi ka jau pirms tam biju sabremzējies un paspēju atkārtoti bremzējot ar kaucošiem ripuļiem neietriekties passātā!!!
Pēc tam skatos, pie ruļļiem kkāds jobani onka ar pudeļapaksām briļļu vietā
Par Salaspils avāriju....
Spriedelēt, nezinot visus situācijas apstākļus, ir tvšneta komentētāju līmenis. Varbūt džeks bija tā atvilcis, ka kundzīte taisot kreizo saprata, ka šis pietuvojos krietni ātrāk nekā tas būtu teiksim, ja viņš brauktu uz 100, un ar to arī ieberzās.
Šis pats efekts ir, kad taisa apdzīšanu ar auto/moto , kad pretī nāk auto. Ja pretim braucošais velk, teiksim 160, tad sanāk abloms. Piedaloties satiksmē visiem veidojās , kaut kāda vidējā uztvere par citu satiksmes dalībnieku ātrumu, no kura pamata, tad mēs veicam savas darbības. Kā arī moto ir mazs un tā ātrums škiet mazāks nekā ir reāli.
Teikt, ka taisot kreiso vai kad jādod ceļs, ar domu ka pa galveno satiksme notiek ar ātrumu 200 km/h, vai 100 km/h pilsētā ir absurds.
Pārāk lielais ego neļauj daudziem izprast situācijas no citu satiksmes dalībnieku, skatu punkta. Un tie kas izprot, sādās situācijās nenonāk, vai attiecīgi spēj iziet no situācijas bez sekām, lai arī kurš tur būtu vainīgs no CSN viedokļa.
CSN noteikumi neaizstāj smadzenes vai bezatbildību, kā vieniem tā otriem, un negarantē veselus kaulus!
Ar šo neaizstāvu ne vienu ne otru pusi, bet vēlos norādīt, ka daļa motobraucēju savu viedokli balsta tikai uz emocijām.
Ir skaidrs, ko moto uz ielas ir mazāk pamanāms, grūtāk prognozzējams, kas prasa palildus uzmanību no moto vadītāja.
25 Mar 2015, 09:25:49 sandors rakstīja:
Par Salaspils avāriju....
Spriedelēt, nezinot visus situācijas apstākļus, ir tvšneta komentētāju līmenis. Varbūt džeks bija tā atvilcis, ka kundzīte taisot kreizo saprata, ka šis pietuvojos krietni ātrāk nekā tas būtu teiksim, ja viņš brauktu uz 100, un ar to arī ieberzās.
Šis pats efekts ir, kad taisa apdzīšanu ar auto/moto , kad pretī nāk auto. Ja pretim braucošais velk, teiksim 160, tad sanāk abloms. Piedaloties satiksmē visiem veidojās , kaut kāda vidējā uztvere par citu satiksmes dalībnieku ātrumu, no kura pamata, tad mēs veicam savas darbības. Kā arī moto ir mazs un tā ātrums škiet mazāks nekā ir reāli.
Teikt, ka taisot kreiso vai kad jādod ceļs, ar domu ka pa galveno satiksme notiek ar ātrumu 200 km/h, vai 100 km/h pilsētā ir absurds.
Pārāk lielais ego neļauj daudziem izprast situācijas no citu satiksmes dalībnieku, skatu punkta. Un tie kas izprot, sādās situācijās nenonāk, vai attiecīgi spēj iziet no situācijas bez sekām, lai arī kurš tur būtu vainīgs no CSN viedokļa.
CSN noteikumi neaizstāj smadzenes vai bezatbildību, kā vieniem tā otriem, un negarantē veselus kaulus!
Ar šo neaizstāvu ne vienu ne otru pusi, bet vēlos norādīt, ka daļa motobraucēju savu viedokli balsta tikai uz emocijām.
Ir skaidrs, ko moto uz ielas ir mazāk pamanāms, grūtāk prognozzējams, kas prasa palildus uzmanību no moto vadītāja.
+100 p.s. protams, tas neattaisno kreisā pagrieziena veicējus un arī nezinām, vai konkrētajā gadījumā mo ātrums bija faktors vai nē..
[ Šo ziņu laboja Atrix, 25 Mar 2015, 10:08:18 ]
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...
25 Mar 2015, 09:25:49 sandors rakstīja:
Par Salaspils avāriju....
Spriedelēt, nezinot visus situācijas apstākļus, ir tvšneta komentētāju līmenis. Varbūt džeks bija tā atvilcis, ka kundzīte taisot kreizo saprata, ka šis pietuvojos krietni ātrāk nekā tas būtu teiksim, ja viņš brauktu uz 100, un ar to arī ieberzās.
Šis pats efekts ir, kad taisa apdzīšanu ar auto/moto , kad pretī nāk auto. Ja pretim braucošais velk, teiksim 160, tad sanāk abloms. Piedaloties satiksmē visiem veidojās , kaut kāda vidējā uztvere par citu satiksmes dalībnieku ātrumu, no kura pamata, tad mēs veicam savas darbības. Kā arī moto ir mazs un tā ātrums škiet mazāks nekā ir reāli.
Teikt, ka taisot kreiso vai kad jādod ceļs, ar domu ka pa galveno satiksme notiek ar ātrumu 200 km/h, vai 100 km/h pilsētā ir absurds.
Pārāk lielais ego neļauj daudziem izprast situācijas no citu satiksmes dalībnieku, skatu punkta. Un tie kas izprot, sādās situācijās nenonāk, vai attiecīgi spēj iziet no situācijas bez sekām, lai arī kurš tur būtu vainīgs no CSN viedokļa.
CSN noteikumi neaizstāj smadzenes vai bezatbildību, kā vieniem tā otriem, un negarantē veselus kaulus!
Ar šo neaizstāvu ne vienu ne otru pusi, bet vēlos norādīt, ka daļa motobraucēju savu viedokli balsta tikai uz emocijām.
Ir skaidrs, ko moto uz ielas ir mazāk pamanāms, grūtāk prognozzējams, kas prasa palildus uzmanību no moto vadītāja.
Gan jau savu lomu nospēlēja arī tas, ka avārija notika, cik var spriest, diennakts tumšajā laikā. Tumsā viens moto lukturis izskatās pēc tālumā esošiem kopā vienā punktā saplūdušiem diviem auto lukturiem. To, ka tas patiesībā ir viens un tuvu esošs lukturis saprot tikai tad, kad viņš jau ir ļoti tuvu un, ja vēl viņš pārvietojas stipri virs atļautā, tad to var saprast arī par vēlu.
Domāju katram ir gadijies kaut reizi tumsā apdzenot situācija kad pretīmnākošās gaismas izskatās vēl tālu tālumā līdz vienā brīdī pamani arī blakus esošo blāvo gabarīta lukturi un saproti, ka tas ir jau pavisam tuvu pretīm braucošais ar izdegušu vienu tuvās gaismas lukturi un bez ieslēgtām avārijas gaismām.
Domāju katram ir gadijies kaut reizi tumsā apdzenot situācija kad pretīmnākošās gaismas izskatās vēl tālu tālumā līdz vienā brīdī pamani arī blakus esošo blāvo gabarīta lukturi un saproti, ka tas ir jau pavisam tuvu pretīm braucošais ar izdegušu vienu tuvās gaismas lukturi un bez ieslēgtām avārijas gaismām.
Dažkārt manīti tādi, kam nav pat tā blāvā gabarīta un nedeg tieši šofera puses lukturi!
----------------- Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts.
Nu cik debilam jābūt, lai tādā ātrumā darītu tāu manevru!
un nahujam nevarēja izvairīties no tādas stulbības un apbraukt pa aizmuguri! tieši tāpat kā gājēji un velobraucēji lielākā daļa krustā obligāti ir jāsperas autiņam pa priekšpusi, nevis nevienam netraucējot apiet gar pakaļgalu!
Vairāk gan izskatās, ka cilvēks atrada veidu kā kādam pārdot savu cbr. NU vai arī kautkāds taisnības cienītājs - citu izskaidrojums tik debīlam manevram ar "I got it all on camera" man nav.
----------------- SFRT veikals un serviss.
Brembo, Dunlop Racing un Eneos Motor Oils oficiālais partneris.
Nekāda, viņam taisnība tur nebūs.... viņam bija jāļkauj pabeigt manevru, krustojumā izbraukušajai mašīnai. Cits jautājums, vai tam autosam bija jāielien krustojumā, skaidri redzot, ka tas jau ir pilns un nekustas.....
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...