Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ekipējuma izvēle
Autors | Ziņojums |
edmundo | | Kopš: 14. Jun 2012
Ziņojumi: 131
Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638
| Gribētos gan papildināt, ka kvalitatīvu ekipu nav jāmaina ik gadu. Jakas kalpo pa 5-7 gadi, laba ķivere 5 gadi. Nu tas man, pieļauju, ka tie, kas ir svētdienas braucēji, tiem kalpo vēl ilgāk.
----------------- Hit the road, Jack! | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
15 Jan 2022, 12:34:17 Andiso rakstīja:
Kā ir mototirgū, ekips jāpērk ziemā, vai gaidīt sezonas sākuma atlaides? Vai pavasarī tieši dārgāk būs? Vai cerēt Ķīpsalā izstādē labu piedāvājumu noķert?
Ahrak huskvarnā bij reali labi piedāvajumi rudenī, tagad tur uz izpardosanu liekas, ka visu labo vnk novāc, kkāds trash paliek...
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
21 Jan 2022, 17:46:53 Madijs rakstīja:
Jā, ar Lv tirgu ir skarbi. Gadus 5 vismaz Lv neko nepērku. To savu komplektu salasiju ap 350e uz atlaidi Norvēģijā. Lv tāds ap paku maksā....
Nu ar sitadu logiku driz te neko nevares nopirkt uz vietas.
Viena versija ir iet un iebazt to interneta cenu viniem deguna, ja grib, lai pardot par tādu. Tas i ja ir aizdomas ka tur ir ahūmā varka uz konkrētā itema.[ Šo ziņu laboja karlsons, 23 Jan 2022, 13:21:18 ]
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
|
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| Varbūt stipri maldos, bet puslīdz dārgais ekips maksā visur +/- vienādi ja neiet runa par XS vai XXL izmēriem. Visas kaskas, kas iet 400+ visur tā maksā, šeit varbūt kādu 10-20 vairāk, bet neko tas neizsaka. Iet uz veikalu un mērīt, lai pēc tam internetā to pašu dabūtu 20 eur lētāk, nu nah. | Offline | | |
ArtisS | | Kopš: 09. Jan 2012
Ziņojumi: 151
Braucu ar: Mottorradu
|
23 Jan 2022, 15:53:57 Jusper rakstīja:
Varbūt stipri maldos, bet puslīdz dārgais ekips maksā visur +/- vienādi ja neiet runa par XS vai XXL izmēriem. Visas kaskas, kas iet 400+ visur tā maksā, šeit varbūt kādu 10-20 vairāk, bet neko tas neizsaka. Iet uz veikalu un mērīt, lai pēc tam internetā to pašu dabūtu 20 eur lētāk, nu nah.
Tieši tā. Šūberts Luisā maksā tikpat cik šeit. Un Dainese outletā Itālijā cenas nav saldas.
----------------- Kautkātā | Offline | | |
mdriver | | Kopš: 27. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1295
Braucu ar: BMW 1600 GTL
| Līdzīgi bija ar Spidi cimdiem....
Biju skatījies FC motors, pa to pašu cenu kā 4speed.lv. + vēl 10€ piegāde.
Savukārt te pat Rīgā 4speed veikalā mērīju, ņēmos, konsultants palīdzēja....
Vēl beigās biku atlaidīti izdīcu....
Ir jau visādi ķīnas brīnumi..., kā jau ķīnas brīnumi....
----------------- You Meeen !
http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI
Sūdzības un ierosinājumi -
PM | Offline | | |
Bumbss | | Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Parokoties forumā par ekipējumiem uzgāju sadaļu, kur runa iet par aizsargiem. Ka visi aizsargi, kas uzliekas atsevišķi uz elkoņiem utt, pie kritiena aizgriežas un tāpat ir neizbēgami nobrāzumi (varbūt paveicas nenobrāzt tikai vienu pusi).
Savukārt tie vairāk noder trieciena uzņemšanai un vislabāk pret asfalta slimību noder ādas izstrādājumi.
Te bija viens komentārs no foruma:
viela pārdomām tiem, kas domā ar bruņām izlīdzēties šosejas pielietojumā:
reiz novilku uz mutes @150km/h un 115m pa asfaltu.
visi ādas jakas polsterējumi sadalījās reizinātājos, āda vienos caurumos, taču nekur līdz miesai, izņemot vienu vietu - labās rokas plaukstas locītavas kauliņš, kuru nenosargāja pat cimdu kevlāra odere (Alpinestars ūberkrutie Racing cimdi).
vārdu sakot - bruņas ir tikai atsitienam, ne šļūcienam pa smilšpapīru. tādēļ Dievs radījis govis, lai būtu āda ar ko slīpēt asfaltu.
Pēdējais teikums šodienas humora deva | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Smieklīgi.ka pastāv uzskats-kevlārs nedilst. | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
26 Jan 2022, 15:00:05 Bumbss rakstīja:
... visi aizsargi, kas uzliekas atsevišķi uz elkoņiem utt, pie kritiena aizgriežas un tāpat ir neizbēgami nobrāzumi...
Arī jakā iestrādātie mēdz sagriezties. Un tur bija , ja pareizi atceros, 8 kārtas dažādu materiālu! bet elkonī vienalga caurums...
[ Šo ziņu laboja maniac, 26 Jan 2022, 17:03:55 ] | Offline | | |
Edwins | | Kopš: 11. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Royal Enfield GT650, MZ Bk350, AWO 425
| Šosejai govs āda ir laba, bet ķengura esot labāka.
----------------- Auto Moto pretaizdzīšanas ierīces. T.29540207 | Offline | | |
stanks | | Kopš: 04. Sep 2019
Ziņojumi: 174
Braucu ar:
|
26 Jan 2022, 15:00:05 Bumbss rakstīja:
Parokoties forumā par ekipējumiem uzgāju sadaļu, kur runa iet par aizsargiem. Ka visi aizsargi, kas uzliekas atsevišķi uz elkoņiem utt, pie kritiena aizgriežas un tāpat ir neizbēgami nobrāzumi (varbūt paveicas nenobrāzt tikai vienu pusi).
Savukārt tie vairāk noder trieciena uzņemšanai un vislabāk pret asfalta slimību noder ādas izstrādājumi.
Tas ir vairāk kā skaidrs, ka aizsargi ir paredzēti trieciena slāpēšanai, visbiežāk pirmā vai pirmo, jo pēc tam visdrīzāk nobīdīsies, vismaz minimāli, bet tieši pirmie triecieni ir visspēcīgākie. Tapēc aizsargus vajag vilkt zem moto apģērba, kas nodrošina arī berzes aizsardzību, un pie reizes samazina iespēju nobīdīties.
Tapēc arī moto apģērbs principā ir paredzēts diezgan pieguļošs, lai samazinātu iespēju aizsargiem un pastiprinātajām zonām nobīdīties - samazinātu nevis novērstu. Novērst iespēju nobīdīties var ar galvu (izvēloties drošus ātrumus), jo tad nejaušu kritienu sekas ir minimālas.
Savukārt par pašu komentāru, ja vien nav domātas sacīkstes, tad uzskats, ka nojaucoties pie 150kmh nekas nebūs, labākajā gadījumā liecina par naivumu. Jā pret berzi kombinzons visdrīzāk pasargās, bet pie tādiem ātrumiem vairāk būtu jādomā par lūzumiem atsitoties pret šķēršļiem vai par pakļūšanu zem citiem transportlīdzekļiem. Tas trasē ir drošības zonas kur slīdēt, uz ceļa tā nav. Protams ir kam veicas, tie arī var turpināt domāt, ka viss kārtībā, nesaprotot, ka iesaistīta bija tīra veiksme.
Nekāds ekipējums nepasargās no stulbuma. | Offline | | |
stanks | | Kopš: 04. Sep 2019
Ziņojumi: 174
Braucu ar:
|
27 Jan 2022, 09:41:02 Edwins rakstīja:
Šosejai govs āda ir laba, bet ķengura esot labāka.
Āda(-s kombinzons) ir forši sacensībām. Ceļu satiksmē vajadzība pēc trases kombinzona ir diezgan minimāla, jo nav paredzētu tādu ātrumu, savukārt, ja ātrums ir tāds, kam paredzēts kombinzons, tad uz ceļa tāpat nav drošības zonu, kur slīdēt. Var protams veiksmi uzskatīt par stratēģiju.
PS ja jau ir vēlme svīst un mocīties, tad lielāka jēga ir no airbaga vestes - svīdīsi ne vairāk kā kombinzonā, bet aizsardzība būs labāka (atkarībā no modeļa protams).[ Šo ziņu laboja stanks, 27 Jan 2022, 11:34:34 ] | Offline | | |
Bumbss | | Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Vai kāds foruma biedrs braukā ādas jakā? Vai nav tā, ka nereāli svīst vasaras laikā? Un, lielākoties redzu, ka ādas jakām nāk uzreiz iekšā plecu un elkoņu sargi- muguras vietā ir vieta ielikt savu sargu. Jautājums- vai šie ieliekamie muguras sargi atšķiras- tieši tie, kuri liekami jakās iekšā, vai arī jāskatās kā kurai jakai, kādu aizsargu iespējams ielikt?
Šobrīd apskatot jakas, šķiet, ka ādas ir diezgan forša izvēle.
| Offline | | |
Karavs | | Kopš: 24. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 144
Braucu ar:
| Braucu ar ādas jaku kā vissezonas. Jā, +35C, īpaši stāvot korķī būs karsti. Baltijas klimatam ir ļoti ok, jo tie lielie karstumi ir ļoti reti, un braucot ar vējiņu īpaši netraucē.
Muguras sargi ir atšķirīgi, gan pēc ražotājiem, gan izmēra, gan formas, komforta utt. Primāri protams jāskatās lai viņs vispār sakarīgi ieder tanī kabatā. Ja man tagad būtu jāpērk, laikam vispirms skatītos tos ar labu ventilāciju, kā Alpinestars nucleon kr-celli, Dainese Pro Armor tml. Dažādu ražotāju D3O būs ļoti labu lokanību, bet ne tik labu ventilāciju.....ir diezgan plaša izvēle.[ Šo ziņu laboja Karavs, 27 Jan 2022, 12:52:27 ] | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
27 Jan 2022, 11:56:37 Bumbss rakstīja:
Vai kāds foruma biedrs braukā ādas jakā? Vai nav tā, ka nereāli svīst vasaras laikā?
Es tieši vasarā braucu ādā. Bet perforētā! Ja jaku pagriež pret gaismu, spīd cauri. Jakai ir iestrādāti
plecu/elkoņu/muguras aizsargi.
Un karstam laikam ir speciālā vešiņa! Kamēr nebiju izmēģinājis, domāju, ka fufelis. Bat reāli strādā! Vairs nelietoju kokvilnas T-kreklus, kuri karstā laikā pilnīgi slapji. Bet vešiņa dzesē. [ Šo ziņu laboja maniac, 27 Jan 2022, 15:14:20 ] | Offline | | |
stanks | | Kopš: 04. Sep 2019
Ziņojumi: 174
Braucu ar:
| Komfortabli ādas jakā būs maksimums līdz 22-23 grādiem. Ja nav ventilējama. Pat pie 25 saulainā laikā, jau sāksies cepšanās braucot, nemaz nerunājot par pilsētu. Ja ir atverama/noslēdzama ventilācija gan priekšā, gan aizmugurē, tad varbūt līdz 30 grādiem var izturēt.
Vienreiz izbraucu pie 30+ grādiem, to vairs neesmu darījis, bet ādas jaka man ir bez ventilācijas. Attiecīgi velku tikai, ja ir līdz 20 grādiem vai nedaudz virs. Karstam laikam ir ventilējamas jakas.[ Šo ziņu laboja stanks, 27 Jan 2022, 15:42:12 ] | Offline | | |
Bumbss | | Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Hmm, papildus radās jautājums- ko Jūs velkat apakšā zem jakām? Termoveļa,vai arī baigi nav nozīme? Tas pats, ko ikdienā velk zem jakas, to arī braucot ar moto?
Piemēram, brauc pie prezidenta uz tikšanos- zem jakas un biksēm uzvelc zolīdo kreklu un buktētās bikses? | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Par vešas lietderību rakstīju nedaudz augstāk.
Man ar darba vietām ir veicies tādā nozīmē, ka vienmēr ir bijis, kur droši noparkot moci un ērti pārģērbties. | Offline | | |
Karavs | | Kopš: 24. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 144
Braucu ar:
| Nav skaidrs kādi tavi braukšanas paradumi. Nu it kā jāsaprot, ka situācija būs drusku atšķirīga vai jābrauc īsi darba darīšanā pa Rīgu vai ceļojumā pa Eiropu, 5-10C ģērbsies siltāk kā 25-30C. Nu ja pavisam globāli, tad ar moci drīkst braukt jebkādās drēbēs, ka tik pašam komfortabli....un nav obligāti apakšā jāvelk kaut ko atšķirīgu ikdienas vai citādi universāli lietojamam apģērbam. Es to pašu termo un/vai vidējo slāņi lietoju arī citām aktivitātēm slēpošanai, velo, skriešanai tml
Karstā laikā, ilgstoši braukt, nebūs forši apakšā kokvilnas kreklu kurš ātri slapšs, sevī uztur to mitrumu un nežūst, bet īsam braucienam der. Savukārt aukstā laikā varbūt apakšā jāvelk vieglā dūnu jaka un termo veļa, visam pa virsu lietus/pretvēja jaka un varbūt vēl kas un tad vēl pēc pirmajām stundām jau auksti...tas individuāli, katram atšķirīgi un no brauciena ilguma. Nu jā, arī 2 bikses, plus termoveļa, plus pa virsu lietus bikses, var sanāk uzvilkt Tas tā ceļojumā, ja ilgstoši auksts, tad jāizmanto visu kas ir, bet šurpu-turpu uz darbu izvirtībās nav jāieslīgst.
28 Jan 2022, 08:07:47 Bumbss rakstīja:
Hmm, papildus radās jautājums- ko Jūs velkat apakšā zem jakām? Termoveļa,vai arī baigi nav nozīme? Tas pats, ko ikdienā velk zem jakas, to arī braucot ar moto?
Piemēram, brauc pie prezidenta uz tikšanos- zem jakas un biksēm uzvelc zolīdo kreklu un buktētās bikses?
[ Šo ziņu laboja Karavs, 28 Jan 2022, 09:49:31 ] | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| kokvilna der tikai kēdes noslaucīšanai. arī gājienam pēc aliņa neder. nav vairs deficīta laiki. laba termoveļa pieejama plašā klāstā, visām temperatūram un aktivitātēm. | Offline | | |
|
|