Autors | Ziņojums |
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| LowSAPS ne visiem motoriem der. Tur katrs gadījums jāskata atsevišķi, proti, par atskaites punktu jāņem manuālī rakstītais. Būs arī EGR, kuriem prasīts lowsaps. tas gan maz vai attieksies uz EuroIII.
Taču nav sevišķa jēga iespringt uz lowsaps, ja to motora ražotājs neprasa. lowsaps eļļas vienmēr ir dārgākas.
ja Tu runā par smagajiem dīzeļiem, tad nav nekāda jēga izmantot ACEA E6, ja motora ražotājs paredzējis E4 vai arī E9 bliezt, kur E7 paredzēts.
tas tā, uz ātru roku.
ja ar šo nav gana, apraksti precīzāk risināmo problēmu. |
Offline | |
|
Next | |
Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| Manualis neko dižu neprasa a3/b3/b4 0w30-5w40. Ir tā ka daži lubricant advisori piedavā 5w30 produktus ar acea c3. Tas ari lika aizdomaties varbūt Fullsaps eļļas jau kļuvušas par vakardienas produktiem? [ Šo ziņu laboja Next, 03 Apr 2015, 02:46:28 ] |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| nekādā ziņā. A/B kategorijas attīstās paralēli jaunveidotajām C kategorijām. ievērtē Lubrizol instrumentā, kur A3/B4 no C3 atšķiras vien ar piemērotību atgāzu neitralizēšanas sistēmām.
taču eļļu ražotāju rekomendāciju on-line katalogi nekļūdās - C3 var lietot A3/B4 vietā. taču ieguvums ir minimāls, ja vien abi produkti ir uz vienas pamateļļas bāzes un viena apstiprinājuma gada.
tādēļ daudz svarīgāk ir skatīties, kuram gadam attiecīgā A/B vai C klase atbilst. piemēram, ja salīdzina A3/B4-10 ar C3-07, tad C klase var izrādīties smagi nepietiekama virsmu aizsardzībā un deterģencen/dispersijas spējā, salīdzinājumā ar jaunāku A/B klasi.
un klases gadu ne vienmēr ražotāji uzrāda pat datu lapā. un šī rēķina var kapitāli čakarēt klientu, ko daudzi eļļu ražotāji atļaujās darīt. diemžēl, pat eļļu tirgotāji šo faktu lielākoties nezina un domā, ka C3 prasības nav mainījušās kopš C ieviešanas pirms 11 gadiem.
Un vēl, C3 pārsvarā gadījumu ir MidSAPS eļļa, ne LowSAPS. |
Offline | |
|
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| es tikai pareklamēju, jo cipars tautai pievilcīgs.
nav mans bizness.
|
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| nu, maniem kolēģiem tādu iespēju nav. un līdz šim tādu piedāvājumu nekad nekur neesmu manījis. |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tagad Tevi nesapratu. eļļa, protams, ir tā pati un 100% zinu, ka tās izcelsme ir Norge.
bet par 0Eur to iegādāties, acīmredzot, vari tikai Tu. |
Offline | |
|
Pauliic | |
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| no motocikla eļļas maiņas ir palicis pāri kādi 500-600 ml eļļas:
http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&l...mp;eintragId=155
šito var gāzt zāles pļāvējā, vai tur ir pilnīgi citas prasības?
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| var, var.
ja vien nav runa par tračiņu. |
Offline | |
|
Pauliic | |
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| Brigs & Stratton un tračiņš nav.
pēc manuāļa ir 10w30 , bet tas jau pooo
cik viņiem parasti ir ~ eļļas tilpums?
nevaru nekur atrast
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes |
Offline | |
|
Zais | |
Kopš: 22. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1221
Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai
| 0.59 l
11 Apr 2015, 21:41:39 Pauliic rakstīja:
Brigs & Stratton un tračiņš nav.
pēc manuāļa ir 10w30 , bet tas jau pooo
cik viņiem parasti ir ~ eļļas tilpums?
nevaru nekur atrast
----------------- Nē nu jā
|
Offline | |
|
Pauliic | |
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
|
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes |
Offline | |
|
Next | |
Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| Niere, tev gadijumā nav kàds pētijums jeb informācija pa cik teiksim xw-40 viskozitāte uzkarsē dzinēju salidzinājuma pret piem. xw-30 pie vienādiem apstakļiem. Droši vien tas saucās siltumvadība jeb lidzīgi. Nu tu jau saprati domu. |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Next,
tādu pētījumu maz vai atradīsi.
tas tādēļ, ka Tevis minētā parādība ļoti atkarīga no konkērtā dzelža un tā dzesēšanas sistēmas uzbūves/efektivitātes.
a kam Tev to? |
Offline | |
|
Next | |
Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| zināšanai. daudz reizes esmu lasījis apgalvojumus ka eļļa ar lielāku viskozitāti novada mazāk siltuma salidzīnājumā ar eļļu ar mazāku viskozitāti, bet nekur neesmu redzējis ciparus |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Veči, nepieciešams jūsu komentārs.
Pēdējos gados vadošie motociklu eļļu ražotāji pārslēgušies uz plašākām viskozitātes klasēm. piemēram, kur agrāk bija 10W-40, tagad iesaka 10W-50 un 5W-40 ziemai. un tāpat arī Hondām 'karstais' gals pacelts līdz pat ##-50niekam.
te piemērs no viena pazīstama eļļu ražotāja (novācu viņu produktu rekomendācijas):
un, kā saprotu, tas attiecināms arīdzan uz vecajiem modeļiem.
īsti nerodu tam pamatojumu. vai tas varētu būt saistīts ar manis daudzkārt aprakstīto bīdes stabilitātes (viskozitātes noturību) augstā darba temperatūrā? proti - tā kā, piemēram, lielākā daļa 10W-40 eļļas ar laiku pārvēršas par 10W-30, to kompensē ar augstāku sākotnējo viskozitāti. tad, ielejot 10W-50, nomaiņas cikla vidū jau braucam ar stabilu 10W-40, ko arī ieteicis dzelža ražotājs.
šī tikai tāda mana spekulācija, bet citādi nemāku izskaidrot.
par vecajiem dzelžiem vēl varētu domāk, ka prezumē nodilumu, bet ir taču ļoti saudzīgie braucēji, kuriem 20gadīgi motori kā jauni.
vārdu sakot, interesanta parādība, kurai pagaidām nezinu drošu skaidrojumu.
būs jāpatramda paši eļļu ražotāji arī.
taču, ja nu kādam viedoklis.
šī tāda ļoti pat svarīga tēma. |
Offline | |
|
Coooool | |
Kopš: 06. Dec 2012
Ziņojumi: 2285
Braucu ar: Deltām
| GSX-R 10W60! Nu i nafig
----------------- moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit |
Offline | |
|
ABU | |
Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
| 1. Klimata maiņa
2. Iemesls pacelt cenu
3. Ķīmija-tehnoloģija spērusi nākamo soli
Drīz jau būs 0W100
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
15 Apr 2015, 19:59:22 Coooool rakstīja:
GSX-R 10W60! Nu i nafig
jā, tā džiksera rekomendācijas totāli noliek uz pauzes. esmu visai pārliecināts, ka vēsākā laikā tas rezultējas velkošā sajūgā un citās nesamērīgi augstas viskozitātes extrās.
bet, nu, no kaut kādiem apsvērumiem tak šamējie to iekrāmējuši. 60nieks vēl tikai dažiem ktm-iem, kuriem tā arī pienākas. |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
15 Apr 2015, 20:10:35 ABU rakstīja:
1. Klimata maiņa
2. Iemesls pacelt cenu
3. Ķīmija-tehnoloģija spērusi nākamo soli
Drīz jau būs 0W100
globālā sasilšana? kāpēc ne? tās rekomendācijas priekš +40C būtu pašā laikā.
nu a 0W-100 teorētiski ir iespējams uztaisīt jau tagad, tikai turēsies tādas klases robežās labi ja motorstundu.
es te domāju, ka moto ražotāji tomēr atteikušies no auto jomā vērojamās tendences uz arvien zemākām viskozitātēm un iedevuši atpakaļgaitu. acīmredzot augstāka karstā gala viskozitāte moču gadījumā tomēr nepieciešama kārbas aizsardzībai.
tomēr gadus piecus atpakaļ Yamaha moto nozares tehniskais šefs klāstīja, ka veiksmīgi eksperimentējot ar viskozitātēm zem HTHS 2,6cP @+150C, kas nosacīti konvertējams zem SAE ##-20 klases. acīmredzot tendence bija tāda pati kā auto jomā, kur divus gadus atpakaļ speciāli tapināja jaunu karstā gala klasi ##-16 (HTHS 2.3cP)
tieši tādēļ man moto eļļu ražotāju ierosinājums šķiet negaidīts. |
Offline | |
|
kawaracer | |
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
| Japānā auto nozarē topā ir 0w20
Galvenais ir degvielas ekonomija
http://www.eneos.us/wp-content/uploads/2014/10/...0_comparison.pdf
----------------- Rezerves daļas un serviss. |
Offline | |
|