Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Next
03. Apr 2015, 00:09#2734

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

Nere, jautājums par Lawsaps un Fullsaps eļļam(autosiem). Vai būs kāds labums eiro3 dzinejam (tas kas bez daļiņu filtra, bet ar EGR) no Lowsaps eļļam, jeb tomēr labāk veco Fullsaps, pie noteikuma ka degviela tiek pildīta DUS?

[ Šo ziņu laboja Next, 03 Apr 2015, 00:27:46 ]

Offline

Niere
03. Apr 2015, 01:17#2735

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

LowSAPS ne visiem motoriem der. Tur katrs gadījums jāskata atsevišķi, proti, par atskaites punktu jāņem manuālī rakstītais. Būs arī EGR, kuriem prasīts lowsaps. tas gan maz vai attieksies uz EuroIII.
Taču nav sevišķa jēga iespringt uz lowsaps, ja to motora ražotājs neprasa. lowsaps eļļas vienmēr ir dārgākas.
ja Tu runā par smagajiem dīzeļiem, tad nav nekāda jēga izmantot ACEA E6, ja motora ražotājs paredzējis E4 vai arī E9 bliezt, kur E7 paredzēts.
tas tā, uz ātru roku.
ja ar šo nav gana, apraksti precīzāk risināmo problēmu.

Offline

Next
03. Apr 2015, 02:44#2736

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

Manualis neko dižu neprasa a3/b3/b4 0w30-5w40. Ir tā ka daži lubricant advisori piedavā 5w30 produktus ar acea c3. Tas ari lika aizdomaties varbūt Fullsaps eļļas jau kļuvušas par vakardienas produktiem?

[ Šo ziņu laboja Next, 03 Apr 2015, 02:46:28 ]

Offline

Niere
03. Apr 2015, 03:31#2737

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

nekādā ziņā. A/B kategorijas attīstās paralēli jaunveidotajām C kategorijām. ievērtē Lubrizol instrumentā, kur A3/B4 no C3 atšķiras vien ar piemērotību atgāzu neitralizēšanas sistēmām.
taču eļļu ražotāju rekomendāciju on-line katalogi nekļūdās - C3 var lietot A3/B4 vietā. taču ieguvums ir minimāls, ja vien abi produkti ir uz vienas pamateļļas bāzes un viena apstiprinājuma gada.
tādēļ daudz svarīgāk ir skatīties, kuram gadam attiecīgā A/B vai C klase atbilst. piemēram, ja salīdzina A3/B4-10 ar C3-07, tad C klase var izrādīties smagi nepietiekama virsmu aizsardzībā un deterģencen/dispersijas spējā, salīdzinājumā ar jaunāku A/B klasi.
un klases gadu ne vienmēr ražotāji uzrāda pat datu lapā. un šī rēķina var kapitāli čakarēt klientu, ko daudzi eļļu ražotāji atļaujās darīt. diemžēl, pat eļļu tirgotāji šo faktu lielākoties nezina un domā, ka C3 prasības nav mainījušās kopš C ieviešanas pirms 11 gadiem.
Un vēl, C3 pārsvarā gadījumu ir MidSAPS eļļa, ne LowSAPS.

Offline

Niere
03. Apr 2015, 21:53#2738

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

es tikai pareklamēju, jo cipars tautai pievilcīgs.
nav mans bizness.

Offline

Niere
03. Apr 2015, 22:11#2739

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

nu, maniem kolēģiem tādu iespēju nav. un līdz šim tādu piedāvājumu nekad nekur neesmu manījis.

Offline

Niere
03. Apr 2015, 22:20#2740

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

tagad Tevi nesapratu. eļļa, protams, ir tā pati un 100% zinu, ka tās izcelsme ir Norge.
bet par 0Eur to iegādāties, acīmredzot, vari tikai Tu.

Offline

Pauliic
11. Apr 2015, 21:18#2741

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

no motocikla eļļas maiņas ir palicis pāri kādi 500-600 ml eļļas:

http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&l...mp;eintragId=155

šito var gāzt zāles pļāvējā, vai tur ir pilnīgi citas prasības?

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Niere
11. Apr 2015, 21:21#2742

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

var, var.
ja vien nav runa par tračiņu.

Offline

Pauliic
11. Apr 2015, 21:41#2743

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

Brigs & Stratton un tračiņš nav.

pēc manuāļa ir 10w30 , bet tas jau pooo

cik viņiem parasti ir ~ eļļas tilpums?

nevaru nekur atrast



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Zais
11. Apr 2015, 22:52#2744

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1221

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

0.59 l


11 Apr 2015, 21:41:39 Pauliic rakstīja:
Brigs & Stratton un tračiņš nav.

pēc manuāļa ir 10w30 , bet tas jau pooo

cik viņiem parasti ir ~ eļļas tilpums?

nevaru nekur atrast



-----------------
Nē nu jā

Offline

Pauliic
11. Apr 2015, 23:09#2745

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Next
14. Apr 2015, 21:23#2746

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

Niere, tev gadijumā nav kàds pētijums jeb informācija pa cik teiksim xw-40 viskozitāte uzkarsē dzinēju salidzinājuma pret piem. xw-30 pie vienādiem apstakļiem. Droši vien tas saucās siltumvadība jeb lidzīgi. Nu tu jau saprati domu.

Offline

Niere
14. Apr 2015, 22:09#2747

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Next,
tādu pētījumu maz vai atradīsi.
tas tādēļ, ka Tevis minētā parādība ļoti atkarīga no konkērtā dzelža un tā dzesēšanas sistēmas uzbūves/efektivitātes.
a kam Tev to?

Offline

Next
14. Apr 2015, 23:52#2748

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

zināšanai. daudz reizes esmu lasījis apgalvojumus ka eļļa ar lielāku viskozitāti novada mazāk siltuma salidzīnājumā ar eļļu ar mazāku viskozitāti, bet nekur neesmu redzējis ciparus

Offline

Niere
15. Apr 2015, 18:58#2749

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Veči, nepieciešams jūsu komentārs.
Pēdējos gados vadošie motociklu eļļu ražotāji pārslēgušies uz plašākām viskozitātes klasēm. piemēram, kur agrāk bija 10W-40, tagad iesaka 10W-50 un 5W-40 ziemai. un tāpat arī Hondām 'karstais' gals pacelts līdz pat ##-50niekam.

te piemērs no viena pazīstama eļļu ražotāja (novācu viņu produktu rekomendācijas):



un, kā saprotu, tas attiecināms arīdzan uz vecajiem modeļiem.
īsti nerodu tam pamatojumu. vai tas varētu būt saistīts ar manis daudzkārt aprakstīto bīdes stabilitātes (viskozitātes noturību) augstā darba temperatūrā? proti - tā kā, piemēram, lielākā daļa 10W-40 eļļas ar laiku pārvēršas par 10W-30, to kompensē ar augstāku sākotnējo viskozitāti. tad, ielejot 10W-50, nomaiņas cikla vidū jau braucam ar stabilu 10W-40, ko arī ieteicis dzelža ražotājs.
šī tikai tāda mana spekulācija, bet citādi nemāku izskaidrot.
par vecajiem dzelžiem vēl varētu domāk, ka prezumē nodilumu, bet ir taču ļoti saudzīgie braucēji, kuriem 20gadīgi motori kā jauni.

vārdu sakot, interesanta parādība, kurai pagaidām nezinu drošu skaidrojumu.
būs jāpatramda paši eļļu ražotāji arī.
taču, ja nu kādam viedoklis.
šī tāda ļoti pat svarīga tēma.

Offline

Coooool
15. Apr 2015, 19:59#2750

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 2285

Braucu ar: Deltām

GSX-R 10W60! Nu i nafig

-----------------
moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

ABU
15. Apr 2015, 20:10#2751

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1501

Braucu ar: ZRX1200S

1. Klimata maiņa
2. Iemesls pacelt cenu
3. Ķīmija-tehnoloģija spērusi nākamo soli
Drīz jau būs 0W100

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Niere
15. Apr 2015, 20:35#2752

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:


15 Apr 2015, 19:59:22 Coooool rakstīja:
GSX-R 10W60! Nu i nafig

jā, tā džiksera rekomendācijas totāli noliek uz pauzes. esmu visai pārliecināts, ka vēsākā laikā tas rezultējas velkošā sajūgā un citās nesamērīgi augstas viskozitātes extrās.
bet, nu, no kaut kādiem apsvērumiem tak šamējie to iekrāmējuši. 60nieks vēl tikai dažiem ktm-iem, kuriem tā arī pienākas.

Offline

Niere
15. Apr 2015, 20:53#2753

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:


15 Apr 2015, 20:10:35 ABU rakstīja:
1. Klimata maiņa
2. Iemesls pacelt cenu
3. Ķīmija-tehnoloģija spērusi nākamo soli
Drīz jau būs 0W100

globālā sasilšana? kāpēc ne? tās rekomendācijas priekš +40C būtu pašā laikā.
nu a 0W-100 teorētiski ir iespējams uztaisīt jau tagad, tikai turēsies tādas klases robežās labi ja motorstundu.

es te domāju, ka moto ražotāji tomēr atteikušies no auto jomā vērojamās tendences uz arvien zemākām viskozitātēm un iedevuši atpakaļgaitu. acīmredzot augstāka karstā gala viskozitāte moču gadījumā tomēr nepieciešama kārbas aizsardzībai.
tomēr gadus piecus atpakaļ Yamaha moto nozares tehniskais šefs klāstīja, ka veiksmīgi eksperimentējot ar viskozitātēm zem HTHS 2,6cP @+150C, kas nosacīti konvertējams zem SAE ##-20 klases. acīmredzot tendence bija tāda pati kā auto jomā, kur divus gadus atpakaļ speciāli tapināja jaunu karstā gala klasi ##-16 (HTHS 2.3cP)



tieši tādēļ man moto eļļu ražotāju ierosinājums šķiet negaidīts.

Offline