Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Gintons
30. Mar 2016, 10:05#27301

Kopš: 17. Jan 2016

No: Saldus

Ziņojumi: 180

Braucu ar: chooper/cruiser


30 Mar 2016, 09:47:01 mexa rakstīja:

30 Mar 2016, 09:05:11 elf rakstīja:

29 Mar 2016, 21:16:45 Gintons rakstīja:
vai kads kurzemes puse ap Saldu sinhronize karburatorus? sodien izvilku savu laizamo lauka dodot virsu taka nedaudz aizrijas,noburbulo un iet talak. domaju ka varbut vaidzetu karburatorus sinhronizet,a varbut tomer kas cits pie vainas?


Sinhronizācija ir tukšgaitai....

tak saku, visi kā traki grib sinhronizēt katru gadu par katru sīkumu sinhronizācija ir pēdējais sarakstā, pēc visu kaišu izārstēšanas

nuja tapec ka nevaru saprast kas man pa vainu ir ka lenam dudinu vis ok uz vietas stavot viss ok bet kad lenam braucot gribu atri uzskriet tad vins man taka noburbulo un tad aiziet.. un kad atmetos tad pa izsputeju sak burbulot skanja.nu katra zina nav kautkas,itka viss savas vietas,sveces tikko jaunas ieliku..kas vel varetu but?
-----------------------
bet uz vietas stavot varu gazet ka gribu nekas neburbulo un vis smuki ruc un neraustas,neristas.varbut probelmas ar gaisu? jo skatos man gaisa trubas kautkadas ir aizglusitas ciet pie gaisa filtra tam mocim..

[ Šo ziņu laboja Gintons, 30 Mar 2016, 10:07:53 ]

Offline

JS
30. Mar 2016, 12:17#27302

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)


30 Mar 2016, 10:05:27 Gintons rakstīja:

30 Mar 2016, 09:47:01 mexa rakstīja:

30 Mar 2016, 09:05:11 elf rakstīja:

29 Mar 2016, 21:16:45 Gintons rakstīja:
vai kads kurzemes puse ap Saldu sinhronize karburatorus? sodien izvilku savu laizamo lauka dodot virsu taka nedaudz aizrijas,noburbulo un iet talak. domaju ka varbut vaidzetu karburatorus sinhronizet,a varbut tomer kas cits pie vainas?


Sinhronizācija ir tukšgaitai....

tak saku, visi kā traki grib sinhronizēt katru gadu par katru sīkumu sinhronizācija ir pēdējais sarakstā, pēc visu kaišu izārstēšanas

nuja tapec ka nevaru saprast kas man pa vainu ir ka lenam dudinu vis ok uz vietas stavot viss ok bet kad lenam braucot gribu atri uzskriet tad vins man taka noburbulo un tad aiziet.. un kad atmetos tad pa izsputeju sak burbulot skanja.nu katra zina nav kautkas,itka viss savas vietas,sveces tikko jaunas ieliku..kas vel varetu but?
-----------------------
bet uz vietas stavot varu gazet ka gribu nekas neburbulo un vis smuki ruc un neraustas,neristas.varbut probelmas ar gaisu? jo skatos man gaisa trubas kautkadas ir aizglusitas ciet pie gaisa filtra tam mocim..
meklee vien meistaru savaa rajonaa vai dzen uz riigu pie mums. tur vainas var buut simts un viena. Sveces, svecu vadi, spoles, karburaatori, vakuuma nopluude, utt. Mans T:28381983 Jānis

-----------------
Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983

Offline

add
30. Mar 2016, 15:45#27303

Kopš: 24. Jan 2012

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Sveicināti, interesē aizvest sagatavot Piaggio motorolleru 125cc, sezonai. Pēc ziemas miega vairs nelec.
Varbūt kāds var ieteikt pie kā doties?
Paldies.

Offline

VATERLAND
30. Mar 2016, 19:43#27304

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


30 Mar 2016, 15:45:41 add rakstīja:
Sveicināti, interesē aizvest sagatavot Piaggio motorolleru 125cc, sezonai. Pēc ziemas miega vairs nelec.
Varbūt kāds var ieteikt pie kā doties?
Paldies.


Rīga, Brasa
SIA Twofriend
Starta iela 8
http://www.lommetalla.lv/
+371 28831231
+371 67375931
+371 20055094

P.-Pk. 08:00 - 17:00


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Geduss
30. Mar 2016, 23:49#27305

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)

Ir kādi analogi power comanderam V ?

-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

GT
31. Mar 2016, 13:50#27306

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1

Kadu plastmasu izmantojat slaideru virpošanai + kur pirkāt ?

Offline

DNX
31. Mar 2016, 18:16#27307

Kopš: 30. Sep 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 30

Braucu ar: TDM 900


28 Mar 2016, 19:54:24 Naits rakstīja:
Ir redzēts ka bākā ir sakrājies ūdens un šādi uzvedas mocis. Parasti ja korķis ir ar sliktu blīvi un visi lieti vācas iekšā. Vai ķīnas uzlikts.
nolej benzīnu caurspīdīgā traukā un paskaties vai nav slāņos. kaut ar šļūteni nosūc.
Bāku iztīrīju bendzīnā ūdens nebija un pagaidām neraustās.

Offline

lomsz
31. Mar 2016, 18:33#27308

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


30 Mar 2016, 23:49:28 Geduss rakstīja:
Ir kādi analogi power comanderam V ?
Ja, protams... Powercommander 3 USB... Vispār čipu pasaulē ir bez gala, tikai visi ar roku jāregulē... Tikai Dynojet ražo gan jaudas stendus, gan Powercommander čipus, kas nozīmē, ka regulēšana notiek uz stenda kompja, kas pieslēgts čipam... Nu vēl, protams, sporta uber-dārgie...

Offline

eddy_T
31. Mar 2016, 18:51#27309

Kopš: 24. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: skritulenēm

Tātad tāda šaize… pēc pagājušās sezonas izlaišanas izjaukta dzinēja (ne mans roku darbs) dēļ mocis z750 2006 atkal ticis uz ielas. Dzinējs, protams, vēl iebraukšanas fāzē… Vienu dienu izgāju TA un viss bija ok – normāli slēdzās iekšā ripināja . Nodomāju nu tik būs braukāšana! A te nākamajā dienā nekur tālāk par rajona ielām netieku… slāpst nost. Uzsildu 5-10 min kamēr apgriezieni nostabilizējās, sāku braukt un pat pie agriezieniem >3000 un kkāda ātruma slāpst pēc 50-100m (kā nu kuru reizi sanāca). Pēc tam pielaist jau kkā pagrūtāk. Sanāk nedaudz nogaidīt. Taču noslāpt pamanās jau pēc 10-20s darbināšanas – apgriezieni pēkšņi uz dazām sekundēm nometās no 1,1k uz 0,5-0,7k un čau…. Domāju varbūt vakums bākā. Pielaižot ar atvērtu itkā problēma pazūd, taču atrod ceļu atpakaļ… Papētīju forumos, ka vadības bloks (ECU) varētu niķoties. Atradu vienu piemēru youtubu, kur ļoti līdzīgi simptomi manējam, BET tur mocim tas uzmetas pēc normālas virināšanas – pārkarst ECU, ko sekmē arī truba zem astes… man jau nav truba zem astes, ārā temp. arī nav diez, ko augsta un paspēt aizbraukt es nekur nepaspēju… Saprotu, ka caur monitoru diagnostiku veikt pagrūti, tāpēc varbūt iesakiet pie kā vērsties?? Vai varbūt kāds savā praksē ir saskāries ar ko līdzīgu?? ECU maiņa kkā nav mans kvēls sapnis…

Offline

VATERLAND
31. Mar 2016, 20:48#27310

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


31 Mar 2016, 18:51:51 eddy_T rakstīja:
Tātad tāda šaize… pēc pagājušās sezonas izlaišanas izjaukta dzinēja (ne mans roku darbs) dēļ mocis z750 2006 atkal ticis uz ielas. Dzinējs, protams, vēl iebraukšanas fāzē… Vienu dienu izgāju TA un viss bija ok – normāli slēdzās iekšā ripināja . Nodomāju nu tik būs braukāšana! A te nākamajā dienā nekur tālāk par rajona ielām netieku… slāpst nost. Uzsildu 5-10 min kamēr apgriezieni nostabilizējās, sāku braukt un pat pie agriezieniem >3000 un kkāda ātruma slāpst pēc 50-100m (kā nu kuru reizi sanāca). Pēc tam pielaist jau kkā pagrūtāk. Sanāk nedaudz nogaidīt. Taču noslāpt pamanās jau pēc 10-20s darbināšanas – apgriezieni pēkšņi uz dazām sekundēm nometās no 1,1k uz 0,5-0,7k un čau…. Domāju varbūt vakums bākā. Pielaižot ar atvērtu itkā problēma pazūd, taču atrod ceļu atpakaļ… Papētīju forumos, ka vadības bloks (ECU) varētu niķoties. Atradu vienu piemēru youtubu, kur ļoti līdzīgi simptomi manējam, BET tur mocim tas uzmetas pēc normālas virināšanas – pārkarst ECU, ko sekmē arī truba zem astes… man jau nav truba zem astes, ārā temp. arī nav diez, ko augsta un paspēt aizbraukt es nekur nepaspēju… Saprotu, ka caur monitoru diagnostiku veikt pagrūti, tāpēc varbūt iesakiet pie kā vērsties?? Vai varbūt kāds savā praksē ir saskāries ar ko līdzīgu?? ECU maiņa kkā nav mans kvēls sapnis…


Pagaidi galveno Krāslavas rajūna špeciāļistu MeKSu un gūsi atziņas kur pretestības elektro ķēdē mērīt un forsunkas tīrīt kā arī zaļo pūķi/ puņķi pa killswitchu meklēt

Bēēēt, vari arī uzčekot MP lietotāju Virsnieks un sarunāt uz viņa mo pārmest tavu ECU, lai uzzinātu vai viņa mo arī slāpst dēļ tava nogļukojušā ECU vai tomēr vaina nav tajā.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

atomix
31. Mar 2016, 20:55#27311

Kopš: 16. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 81

Braucu ar: Grizzly

Džeki, kur jūs remontējiet kvadras? Variet ieteikt kādu labu specu?

Offline

EZ402
31. Mar 2016, 21:09#27312

Kopš: 27. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Duc

Sveiki,
vai ir kāds labs elektriķis kurš Ducati monstra 696 spidometra oranžo apgaismojumu nomainītu uz baltu?

PM! Paldies!

-----------------
E.

Offline

Pauliic
31. Mar 2016, 21:33#27313

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

ļoti tehnisks jautājums - vai kāds zin oldschool cilvēku, kas varētu salabot plašu atskaņotāju - nomainīt adatu (no saviem krājumiem) un varbūt kaut ko vēl apčubināt?

aparāts CCCP

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

VATERLAND
31. Mar 2016, 21:36#27314

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


31 Mar 2016, 21:33:05 Pauliic rakstīja:
ļoti tehnisks jautājums - vai kāds zin oldschool cilvēku, kas varētu salabot plašu atskaņotāju - nomainīt adatu (no saviem krājumiem) un varbūt kaut ko vēl apčubināt?

aparāts CCCP


Ar šitādiem jautājumiem pataisno uz www.retromoto.lv Tur ir tādi hipsteri atrodami, kas arī ar šo krāmējas

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

PJ13
31. Mar 2016, 21:50#27315

Kopš: 29. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: R1

Var padalīties pieredzē, kādi ir Ferodo bremzu kluči, labāki vai sliktāki par Brembo? Bremzēšanas īpašības utt.?

Offline

mexa
31. Mar 2016, 21:54#27316

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ECU var parkarst, ja veel tas ir maniits citiem, bet to dereetu nobaudiit meerot kas naak uz spoli un farsunkaam, nu jau ne ar testeri. Bet baroshanas kjedes ar testeri izej visas, un ipashi massu. vaina var buut vnk sliktaa/apdegushaa kontaktaa... swapot ecu, un izsleegt sho variantu buutu pats aatraakais... metodom tika taa teikt. uz kraslavu jau nedziisi riigaa ar pietiek meistaru... taka vaina palubomu atradiisies

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
31. Mar 2016, 21:56#27317

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


31 Mar 2016, 21:50:21 PJ13 rakstīja:
Var padalīties pieredzē, kādi ir Ferodo bremzu kluči, labāki vai sliktāki par Brembo? Bremzēšanas īpašības utt.?

maneejie chiikst un ir skjiibi... parkarseti nebij, metaals liekts. citiem ar tas maniits. bet bremzee itkaa bez problemam

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Naits
31. Mar 2016, 22:00#27318

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Man Ferrodo nevisai patīk, daudz brāķu redzēts un pamatnes neprecīzas. Principā jau kādus gadus 4 vairs nelieku, ja nu vien klients pats izvēlas.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mexa
31. Mar 2016, 22:01#27319

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es savas sliipeeju pamatnes... citaadi zuda gaajiens uz pedu iztaisnoshanu...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Edd
31. Mar 2016, 22:09#27320

Kopš: 30. Jun 2015

No: Baldone

Ziņojumi: 110

Braucu ar: FHLXS, CanAm Renegade 1000XMR


31 Mar 2016, 20:55:12 atomix rakstīja:
Džeki, kur jūs remontējiet kvadras? Variet ieteikt kādu labu specu?

Skatoties kāda kvadra

-----------------
A ko, krīze jau beigusies???

www.canamtrophy.lv

Offline