Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Ērik! Help, kolēģis nopirka mopēdu Yamaha XVS1300 11.gada. Vai viņš var gāzt iekšā kaut ko no Taviem produktiem, un ja jā, tad kādās temperatūrās viņi operējami?
Paldies! | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
27 Mar 2015, 16:16:58 Bagars rakstīja:
27 Mar 2015, 16:11:29 kba-pro rakstīja:
Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo
pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) viss sāk smirdēt
tad sanāk ka vis ir taisīts no kakām?? ja | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
27 Mar 2015, 16:11:29 kba-pro rakstīja:
Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo
Pat nezinu, ko lai atbild. Teikt, ka gribu paostīt?
Vai tik pirms darbiem ar mociku nebūs braši izgāzts pa kādu makšķernieku iecienītas piekrastes meldru taku? ...ok, joks.
Kaut kādās forumos biju manījis, ka 70to gadu japāņu motociklu amortizatoru eļļu pretīgi smirdot pēc zivīm.
( Archy96 cmon! )
Bet pēc sūda, tas i kas jauns.
Kaut kāds novecošanas process gan jau tur notiek, kaut tā pmimāri nav oksidācija. Visādi citādi amortizatoru eļļa, rupji ņemot, hidrauliskā eļļa vien ir. Protams, ar savu specifiku.
Vobšem, atbilde īsa - nezinu. a vajag zināt?
Sūdīga eļļa izskatās un smird pēc sūda. Kāpēc ne? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
27 Mar 2015, 16:14:16 soulfreak rakstīja:
Ērik! Help, kolēģis nopirka mopēdu Yamaha XVS1300 11.gada. Vai viņš var gāzt iekšā kaut ko no Taviem produktiem, un ja jā, tad kādās temperatūrās viņi operējami?
Manuālis saka, ka var, ja vien pastāvīgi negasē temperatūrās ap nulli un zemāk.
Proti, runa par MC 15W-40, kam JASO MA un API SJ. | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
27 Mar 2015, 16:52:16 Niere rakstīja:
27 Mar 2015, 16:11:29 kba-pro rakstīja:
Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo
Pat nezinu, ko lai atbild. Teikt, ka gribu paostīt?
Vai tik pirms darbiem ar mociku nebūs braši izgāzts pa kādu makšķernieku iecienītas piekrastes meldru taku? ...ok, joks.
Kaut kādās forumos biju manījis, ka 70to gadu japāņu motociklu amortizatoru eļļu pretīgi smirdot pēc zivīm.
( Archy96 cmon! )
Bet pēc sūda, tas i kas jauns.
Kaut kāds novecošanas process gan jau tur notiek, kaut tā pmimāri nav oksidācija. Visādi citādi amortizatoru eļļa, rupji ņemot, hidrauliskā eļļa vien ir. Protams, ar savu specifiku.
Vobšem, atbilde īsa - nezinu. a vajag zināt?
Sūdīga eļļa izskatās un smird pēc sūda. Kāpēc ne?
Nu vechi vnk neņemiet ļaunā, mēs vnk tā sjon aizrunājāmies - a vot kas tas ir kas tur smird, interesanti zināt varētu laba diskusija izvērsties. Biku interesantāka nekā "a ko mana zirgam liet".... | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Mok, kad eļļa pārkarst pie slodzes, tas ir "sāk vārīties", tad arī parādās tās eļļas izcelsme [ Šo ziņu laboja Sliktais, 27 Mar 2015, 20:25:44 ]
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ir tāda arābu AbuDabiNationalOilCompany jeb saīsisnājumā ADNOC. viņu eļļas smaržo pēc rozēm. nezinu, vai tā ir rožu eļļa, ko viņi pievieno, bet efekts patiešām ir. nelietotai, protams.
moš amortizatoru eļļai kāds pievieno brūno, līdzīgi kā mājsaimniecības propāna gāzei merkaptānu, lai zina, kad i sūdi.
tā arī mocim, ja sajūti sūdu smaku, jābrauc uzmanīgi mājup. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Ja jau tāda tēma panesās, tad atceros krievu laiku atgadījumu, ka vienam krānam, gazika šoferim esot kārbu remontējot, tur kluci ielikuši... Tad nu mīlētais draivers esot baudījis konstantu aromu, bez sapratnes no kurienes tas nāk | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
27 Mar 2015, 22:21:58 Niere rakstīja:
ir tāda arābu AbuDabiNationalOilCompany jeb saīsisnājumā ADNOC. viņu eļļas smaržo pēc rozēm. nezinu, vai tā ir rožu eļļa, ko viņi pievieno, bet efekts patiešām ir. nelietotai, protams.
moš amortizatoru eļļai kāds pievieno brūno, līdzīgi kā mājsaimniecības propāna gāzei merkaptānu, lai zina, kad i sūdi.
tā arī mocim, ja sajūti sūdu smaku, jābrauc uzmanīgi mājup.
shitais ir laps man patika | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| aizmirsu piebilst MEISTARAM cepums par koentāru | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| Niere, kaut ko par GTL tehnologiju vari patrikt Links [ Šo ziņu laboja Next, 29 Mar 2015, 22:03:36 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ir, ir tādā tehnoloģija.
iekš Infineum bija raksts par tēmu: Links
Sasol vispār interesants uzņēmums. Viens viņu specifiskais produkts lv ir sastopams. | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| Nere, jautājums par Lawsaps un Fullsaps eļļam(autosiem). Vai būs kāds labums eiro3 dzinejam (tas kas bez daļiņu filtra, bet ar EGR) no Lowsaps eļļam, jeb tomēr labāk veco Fullsaps, pie noteikuma ka degviela tiek pildīta DUS? [ Šo ziņu laboja Next, 03 Apr 2015, 00:27:46 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| LowSAPS ne visiem motoriem der. Tur katrs gadījums jāskata atsevišķi, proti, par atskaites punktu jāņem manuālī rakstītais. Būs arī EGR, kuriem prasīts lowsaps. tas gan maz vai attieksies uz EuroIII.
Taču nav sevišķa jēga iespringt uz lowsaps, ja to motora ražotājs neprasa. lowsaps eļļas vienmēr ir dārgākas.
ja Tu runā par smagajiem dīzeļiem, tad nav nekāda jēga izmantot ACEA E6, ja motora ražotājs paredzējis E4 vai arī E9 bliezt, kur E7 paredzēts.
tas tā, uz ātru roku.
ja ar šo nav gana, apraksti precīzāk risināmo problēmu. | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| Manualis neko dižu neprasa a3/b3/b4 0w30-5w40. Ir tā ka daži lubricant advisori piedavā 5w30 produktus ar acea c3. Tas ari lika aizdomaties varbūt Fullsaps eļļas jau kļuvušas par vakardienas produktiem? [ Šo ziņu laboja Next, 03 Apr 2015, 02:46:28 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| nekādā ziņā. A/B kategorijas attīstās paralēli jaunveidotajām C kategorijām. ievērtē Lubrizol instrumentā, kur A3/B4 no C3 atšķiras vien ar piemērotību atgāzu neitralizēšanas sistēmām.
taču eļļu ražotāju rekomendāciju on-line katalogi nekļūdās - C3 var lietot A3/B4 vietā. taču ieguvums ir minimāls, ja vien abi produkti ir uz vienas pamateļļas bāzes un viena apstiprinājuma gada.
tādēļ daudz svarīgāk ir skatīties, kuram gadam attiecīgā A/B vai C klase atbilst. piemēram, ja salīdzina A3/B4-10 ar C3-07, tad C klase var izrādīties smagi nepietiekama virsmu aizsardzībā un deterģencen/dispersijas spējā, salīdzinājumā ar jaunāku A/B klasi.
un klases gadu ne vienmēr ražotāji uzrāda pat datu lapā. un šī rēķina var kapitāli čakarēt klientu, ko daudzi eļļu ražotāji atļaujās darīt. diemžēl, pat eļļu tirgotāji šo faktu lielākoties nezina un domā, ka C3 prasības nav mainījušās kopš C ieviešanas pirms 11 gadiem.
Un vēl, C3 pārsvarā gadījumu ir MidSAPS eļļa, ne LowSAPS. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| es tikai pareklamēju, jo cipars tautai pievilcīgs.
nav mans bizness.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| nu, maniem kolēģiem tādu iespēju nav. un līdz šim tādu piedāvājumu nekad nekur neesmu manījis. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tagad Tevi nesapratu. eļļa, protams, ir tā pati un 100% zinu, ka tās izcelsme ir Norge.
bet par 0Eur to iegādāties, acīmredzot, vari tikai Tu. | Offline | | |
|
|