Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
22. Mar 2015, 16:21#2718

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Mar 2015, 13:16:57 Sliktais rakstīja:

21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
........., vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!

Eļļa par "krutu" nemēdz būt, vienīgi, ja dzelzis ir retro, kam jaunās eļļas var būt kaitīgas blīvslēgiem. Ražotājs mnuālī vienmēr uzrāda minimālās prasības, bet labāku eļļu liet nav aizliegts un ir pat ieteicams.

Retro dzelžiem ir specifika, jo tiem var būt nepieciešams produkts, kas nesatur dispersantu. Līdz ar to ideālā gadījumā jāizvēlas speciāli šādiem dzelžiem radītu, tomēr mūsdienīgu, produktu. Te kāds rakstiņš par tēmu, ko tulkoju no profesionāla eļļinieku žurnāla.

Offline

g-sxr
22. Mar 2015, 22:32#2719

Kopš: 15. May 2012

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


22 Mar 2015, 15:53:46 Niere rakstīja:

22 Mar 2015, 15:00:13 g-sxr rakstīja:
VAi šīs eļļas ir vienādas?

Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG

Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG

PowerSynt izskatās gana jūtami spēcīgāka. tas tā, virspusēji vērtējot. Tavam dzelzim der abas, taču Cross Power vairāk tā kā uz motokrosu velk.

Ko tas SM nozimē???

Motociklu kontektstā tas patiešām svarīgi primāri tikai tad, ja Tev būtu katalizators utml., bet Tev tāda droši ka nav.

Principā jau ir bet stav plaukta jo šobrīd sporta izplude virsuu, katalizators ar orginaliem izputejiem tikai uz TA tiek pielikts.
Tad sanak ka vareju pirkt ar cross power ellu un gazt ieksaa. Cenas starpiba nebija nekada. tikkai powersynt nebija uz vietas.

Offline

Niere
22. Mar 2015, 23:09#2720

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Būs ok.

Offline

kba-pro
27. Mar 2015, 16:11#2721

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo

Offline

soulfreak
27. Mar 2015, 16:14#2722

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Ērik! Help, kolēģis nopirka mopēdu Yamaha XVS1300 11.gada. Vai viņš var gāzt iekšā kaut ko no Taviem produktiem, un ja jā, tad kādās temperatūrās viņi operējami?

Paldies!

Offline

kba-pro
27. Mar 2015, 16:29#2723

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


27 Mar 2015, 16:16:58 Bagars rakstīja:

27 Mar 2015, 16:11:29 kba-pro rakstīja:
Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo

pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) viss sāk smirdēt


tad sanāk ka vis ir taisīts no kakām?? ja

Offline

Niere
27. Mar 2015, 16:52#2724

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


27 Mar 2015, 16:11:29 kba-pro rakstīja:
Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo

Pat nezinu, ko lai atbild. Teikt, ka gribu paostīt?
Vai tik pirms darbiem ar mociku nebūs braši izgāzts pa kādu makšķernieku iecienītas piekrastes meldru taku? ...ok, joks.
Kaut kādās forumos biju manījis, ka 70to gadu japāņu motociklu amortizatoru eļļu pretīgi smirdot pēc zivīm.
( Archy96 cmon! )
Bet pēc sūda, tas i kas jauns.

Kaut kāds novecošanas process gan jau tur notiek, kaut tā pmimāri nav oksidācija. Visādi citādi amortizatoru eļļa, rupji ņemot, hidrauliskā eļļa vien ir. Protams, ar savu specifiku.
Vobšem, atbilde īsa - nezinu. a vajag zināt?
Sūdīga eļļa izskatās un smird pēc sūda. Kāpēc ne?

Offline

Niere
27. Mar 2015, 17:06#2725

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


27 Mar 2015, 16:14:16 soulfreak rakstīja:
Ērik! Help, kolēģis nopirka mopēdu Yamaha XVS1300 11.gada. Vai viņš var gāzt iekšā kaut ko no Taviem produktiem, un ja jā, tad kādās temperatūrās viņi operējami?

Manuālis saka, ka var, ja vien pastāvīgi negasē temperatūrās ap nulli un zemāk.
Proti, runa par MC 15W-40, kam JASO MA un API SJ.

Offline

kba-pro
27. Mar 2015, 20:02#2726

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


27 Mar 2015, 16:52:16 Niere rakstīja:

27 Mar 2015, 16:11:29 kba-pro rakstīja:
Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo

Pat nezinu, ko lai atbild. Teikt, ka gribu paostīt?
Vai tik pirms darbiem ar mociku nebūs braši izgāzts pa kādu makšķernieku iecienītas piekrastes meldru taku? ...ok, joks.
Kaut kādās forumos biju manījis, ka 70to gadu japāņu motociklu amortizatoru eļļu pretīgi smirdot pēc zivīm.
( Archy96 cmon! )
Bet pēc sūda, tas i kas jauns.

Kaut kāds novecošanas process gan jau tur notiek, kaut tā pmimāri nav oksidācija. Visādi citādi amortizatoru eļļa, rupji ņemot, hidrauliskā eļļa vien ir. Protams, ar savu specifiku.
Vobšem, atbilde īsa - nezinu. a vajag zināt?
Sūdīga eļļa izskatās un smird pēc sūda. Kāpēc ne?


Nu vechi vnk neņemiet ļaunā, mēs vnk tā sjon aizrunājāmies - a vot kas tas ir kas tur smird, interesanti zināt varētu laba diskusija izvērsties. Biku interesantāka nekā "a ko mana zirgam liet"....

Offline

Sliktais
27. Mar 2015, 20:25#2727

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Mok, kad eļļa pārkarst pie slodzes, tas ir "sāk vārīties", tad arī parādās tās eļļas izcelsme

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 27 Mar 2015, 20:25:44 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niere
27. Mar 2015, 22:21#2728

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ir tāda arābu AbuDabiNationalOilCompany jeb saīsisnājumā ADNOC. viņu eļļas smaržo pēc rozēm. nezinu, vai tā ir rožu eļļa, ko viņi pievieno, bet efekts patiešām ir. nelietotai, protams.
moš amortizatoru eļļai kāds pievieno brūno, līdzīgi kā mājsaimniecības propāna gāzei merkaptānu, lai zina, kad i sūdi.
tā arī mocim, ja sajūti sūdu smaku, jābrauc uzmanīgi mājup.

Offline

soulfreak
27. Mar 2015, 22:29#2729

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Ja jau tāda tēma panesās, tad atceros krievu laiku atgadījumu, ka vienam krānam, gazika šoferim esot kārbu remontējot, tur kluci ielikuši... Tad nu mīlētais draivers esot baudījis konstantu aromu, bez sapratnes no kurienes tas nāk

Offline

kba-pro
27. Mar 2015, 22:29#2730

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


27 Mar 2015, 22:21:58 Niere rakstīja:
ir tāda arābu AbuDabiNationalOilCompany jeb saīsisnājumā ADNOC. viņu eļļas smaržo pēc rozēm. nezinu, vai tā ir rožu eļļa, ko viņi pievieno, bet efekts patiešām ir. nelietotai, protams.
moš amortizatoru eļļai kāds pievieno brūno, līdzīgi kā mājsaimniecības propāna gāzei merkaptānu, lai zina, kad i sūdi.
tā arī mocim, ja sajūti sūdu smaku, jābrauc uzmanīgi mājup.


shitais ir laps man patika

Offline

kba-pro
27. Mar 2015, 22:33#2731

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

aizmirsu piebilst MEISTARAM cepums par koentāru

Offline

Next
29. Mar 2015, 22:02#2732

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

Niere, kaut ko par GTL tehnologiju vari patrikt Links

[ Šo ziņu laboja Next, 29 Mar 2015, 22:03:36 ]

Offline

Niere
29. Mar 2015, 22:19#2733

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ir, ir tādā tehnoloģija.
iekš Infineum bija raksts par tēmu: Links
Sasol vispār interesants uzņēmums. Viens viņu specifiskais produkts lv ir sastopams.

Offline

Next
03. Apr 2015, 00:09#2734

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

Nere, jautājums par Lawsaps un Fullsaps eļļam(autosiem). Vai būs kāds labums eiro3 dzinejam (tas kas bez daļiņu filtra, bet ar EGR) no Lowsaps eļļam, jeb tomēr labāk veco Fullsaps, pie noteikuma ka degviela tiek pildīta DUS?

[ Šo ziņu laboja Next, 03 Apr 2015, 00:27:46 ]

Offline

Niere
03. Apr 2015, 01:17#2735

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

LowSAPS ne visiem motoriem der. Tur katrs gadījums jāskata atsevišķi, proti, par atskaites punktu jāņem manuālī rakstītais. Būs arī EGR, kuriem prasīts lowsaps. tas gan maz vai attieksies uz EuroIII.
Taču nav sevišķa jēga iespringt uz lowsaps, ja to motora ražotājs neprasa. lowsaps eļļas vienmēr ir dārgākas.
ja Tu runā par smagajiem dīzeļiem, tad nav nekāda jēga izmantot ACEA E6, ja motora ražotājs paredzējis E4 vai arī E9 bliezt, kur E7 paredzēts.
tas tā, uz ātru roku.
ja ar šo nav gana, apraksti precīzāk risināmo problēmu.

Offline

Next
03. Apr 2015, 02:44#2736

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

Manualis neko dižu neprasa a3/b3/b4 0w30-5w40. Ir tā ka daži lubricant advisori piedavā 5w30 produktus ar acea c3. Tas ari lika aizdomaties varbūt Fullsaps eļļas jau kļuvušas par vakardienas produktiem?

[ Šo ziņu laboja Next, 03 Apr 2015, 02:46:28 ]

Offline

Niere
03. Apr 2015, 03:31#2737

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

nekādā ziņā. A/B kategorijas attīstās paralēli jaunveidotajām C kategorijām. ievērtē Lubrizol instrumentā, kur A3/B4 no C3 atšķiras vien ar piemērotību atgāzu neitralizēšanas sistēmām.
taču eļļu ražotāju rekomendāciju on-line katalogi nekļūdās - C3 var lietot A3/B4 vietā. taču ieguvums ir minimāls, ja vien abi produkti ir uz vienas pamateļļas bāzes un viena apstiprinājuma gada.
tādēļ daudz svarīgāk ir skatīties, kuram gadam attiecīgā A/B vai C klase atbilst. piemēram, ja salīdzina A3/B4-10 ar C3-07, tad C klase var izrādīties smagi nepietiekama virsmu aizsardzībā un deterģencen/dispersijas spējā, salīdzinājumā ar jaunāku A/B klasi.
un klases gadu ne vienmēr ražotāji uzrāda pat datu lapā. un šī rēķina var kapitāli čakarēt klientu, ko daudzi eļļu ražotāji atļaujās darīt. diemžēl, pat eļļu tirgotāji šo faktu lielākoties nezina un domā, ka C3 prasības nav mainījušās kopš C ieviešanas pirms 11 gadiem.
Un vēl, C3 pārsvarā gadījumu ir MidSAPS eļļa, ne LowSAPS.

Offline