Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Piradzinjsh
21. Mar 2015, 09:06#2708

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:

Un kā ar 7100 10w40? ir labāka 100% sintetika?
Iemtu motul majas lapa pēc motocikla markas tieši 7100 rekomendē.

Ok, sapratu. ja motul tad tikai 7100 vai 300v

[ Šo ziņu laboja Piradzinjsh, 21 Mar 2015, 09:09:37 ]

Offline

Sliktais
21. Mar 2015, 09:40#2709

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


21 Mar 2015, 09:06:37 Piradzinjsh rakstīja:
Un kā ar 7100 10w40? ir labāka 100% sintetika?
Iemtu motul majas lapa pēc motocikla markas tieši 7100 rekomendē.

Ok, sapratu. ja motul tad tikai 7100 vai 300v

Tak visu laiku tiek teikts tikai 300V

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

mexa
21. Mar 2015, 11:35#2710

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

7100 uzpuusta piile, kura savu nemaksaa...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

abrams
21. Mar 2015, 14:45#2711

Kopš: 14. Oct 2012

Ziņojumi: 19

Braucu ar: KTM 525EXC' 07

Ko sakat par RS4 ktm eļļu?

Offline

LeonsLeons
21. Mar 2015, 21:08#2712

Kopš: 31. Aug 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar: zx9r

Silkolene PRO 4 10w40 (lētāka par 300v) priekš ZX9R, vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Braucu visādi, gadās arī līdz galam izgriest
Plus jautājums par maiņas intervāliem - manuālis saka 6000km, es mainu ik pēc 5000 - tas ok?

[ Šo ziņu laboja LeonsLeons, 21 Mar 2015, 21:26:42 ]

Offline

Piradzinjsh
21. Mar 2015, 21:51#2713

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:


21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
Silkolene PRO 4 10w40 (lētāka par 300v) priekš ZX9R, vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Braucu visādi, gadās arī līdz galam izgriest
Plus jautājums par maiņas intervāliem - manuālis saka 6000km, es mainu ik pēc 5000 - tas ok?

paškirsti tēmu, 4.martā Niere saka ka OK elļa.

Offline

vicha3
22. Mar 2015, 12:12#2714

Kopš: 25. Jun 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 141

Braucu ar: darba auto

Ir kāds, kas ar eļļu tirgojās? Vajag 4T motoram ar slapjo sajūgu. Modelis honda TRX 400ex 2002'. Pēc manuāļa skatījos, sausam motoram vajag 2,2L. Kādu labāk liet iekšā, nav ne jausmas.

[ Šo ziņu laboja vicha3, 22 Mar 2015, 15:07:39 ]



-----------------

Offline

Sliktais
22. Mar 2015, 13:16#2715

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
........., vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!


Eļļa par "krutu" nemēdz būt, vienīgi, ja dzelzis ir retro, kam jaunās eļļas var būt kaitīgas blīvslēgiem. Ražotājs mnuālī vienmēr uzrāda minimālās prasības, bet labāku eļļu liet nav aizliegts un ir pat ieteicams.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

g-sxr
22. Mar 2015, 15:00#2716

Kopš: 15. May 2012

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

VAi šīs eļļas ir vienādas?

Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG

Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG

Ko tas SM nozimē???

Liešu R1 '04 gadam

[ Šo ziņu laboja g-sxr, 22 Mar 2015, 15:01:35 ]

Offline

Niere
22. Mar 2015, 15:53#2717

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Mar 2015, 15:00:13 g-sxr rakstīja:
VAi šīs eļļas ir vienādas?

Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG

Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG

PowerSynt izskatās gana jūtami spēcīgāka. tas tā, virspusēji vērtējot. Tavam dzelzim der abas, taču Cross Power vairāk tā kā uz motokrosu velk.

Ko tas SM nozimē???

Motociklu kontektstā tas patiešām svarīgi primāri tikai tad, ja Tev būtu katalizators utml., bet Tev tāda droši ka nav.

Offline

Niere
22. Mar 2015, 16:21#2718

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Mar 2015, 13:16:57 Sliktais rakstīja:

21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
........., vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!

Eļļa par "krutu" nemēdz būt, vienīgi, ja dzelzis ir retro, kam jaunās eļļas var būt kaitīgas blīvslēgiem. Ražotājs mnuālī vienmēr uzrāda minimālās prasības, bet labāku eļļu liet nav aizliegts un ir pat ieteicams.

Retro dzelžiem ir specifika, jo tiem var būt nepieciešams produkts, kas nesatur dispersantu. Līdz ar to ideālā gadījumā jāizvēlas speciāli šādiem dzelžiem radītu, tomēr mūsdienīgu, produktu. Te kāds rakstiņš par tēmu, ko tulkoju no profesionāla eļļinieku žurnāla.

Offline

g-sxr
22. Mar 2015, 22:32#2719

Kopš: 15. May 2012

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


22 Mar 2015, 15:53:46 Niere rakstīja:

22 Mar 2015, 15:00:13 g-sxr rakstīja:
VAi šīs eļļas ir vienādas?

Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG

Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG

PowerSynt izskatās gana jūtami spēcīgāka. tas tā, virspusēji vērtējot. Tavam dzelzim der abas, taču Cross Power vairāk tā kā uz motokrosu velk.

Ko tas SM nozimē???

Motociklu kontektstā tas patiešām svarīgi primāri tikai tad, ja Tev būtu katalizators utml., bet Tev tāda droši ka nav.

Principā jau ir bet stav plaukta jo šobrīd sporta izplude virsuu, katalizators ar orginaliem izputejiem tikai uz TA tiek pielikts.
Tad sanak ka vareju pirkt ar cross power ellu un gazt ieksaa. Cenas starpiba nebija nekada. tikkai powersynt nebija uz vietas.

Offline

Niere
22. Mar 2015, 23:09#2720

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Būs ok.

Offline

kba-pro
27. Mar 2015, 16:11#2721

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo

Offline

soulfreak
27. Mar 2015, 16:14#2722

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Ērik! Help, kolēģis nopirka mopēdu Yamaha XVS1300 11.gada. Vai viņš var gāzt iekšā kaut ko no Taviem produktiem, un ja jā, tad kādās temperatūrās viņi operējami?

Paldies!

Offline

kba-pro
27. Mar 2015, 16:29#2723

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


27 Mar 2015, 16:16:58 Bagars rakstīja:

27 Mar 2015, 16:11:29 kba-pro rakstīja:
Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo

pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) viss sāk smirdēt


tad sanāk ka vis ir taisīts no kakām?? ja

Offline

Niere
27. Mar 2015, 16:52#2724

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


27 Mar 2015, 16:11:29 kba-pro rakstīja:
Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo

Pat nezinu, ko lai atbild. Teikt, ka gribu paostīt?
Vai tik pirms darbiem ar mociku nebūs braši izgāzts pa kādu makšķernieku iecienītas piekrastes meldru taku? ...ok, joks.
Kaut kādās forumos biju manījis, ka 70to gadu japāņu motociklu amortizatoru eļļu pretīgi smirdot pēc zivīm.
( Archy96 cmon! )
Bet pēc sūda, tas i kas jauns.

Kaut kāds novecošanas process gan jau tur notiek, kaut tā pmimāri nav oksidācija. Visādi citādi amortizatoru eļļa, rupji ņemot, hidrauliskā eļļa vien ir. Protams, ar savu specifiku.
Vobšem, atbilde īsa - nezinu. a vajag zināt?
Sūdīga eļļa izskatās un smird pēc sūda. Kāpēc ne?

Offline

Niere
27. Mar 2015, 17:06#2725

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


27 Mar 2015, 16:14:16 soulfreak rakstīja:
Ērik! Help, kolēģis nopirka mopēdu Yamaha XVS1300 11.gada. Vai viņš var gāzt iekšā kaut ko no Taviem produktiem, un ja jā, tad kādās temperatūrās viņi operējami?

Manuālis saka, ka var, ja vien pastāvīgi negasē temperatūrās ap nulli un zemāk.
Proti, runa par MC 15W-40, kam JASO MA un API SJ.

Offline

kba-pro
27. Mar 2015, 20:02#2726

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


27 Mar 2015, 16:52:16 Niere rakstīja:

27 Mar 2015, 16:11:29 kba-pro rakstīja:
Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo

Pat nezinu, ko lai atbild. Teikt, ka gribu paostīt?
Vai tik pirms darbiem ar mociku nebūs braši izgāzts pa kādu makšķernieku iecienītas piekrastes meldru taku? ...ok, joks.
Kaut kādās forumos biju manījis, ka 70to gadu japāņu motociklu amortizatoru eļļu pretīgi smirdot pēc zivīm.
( Archy96 cmon! )
Bet pēc sūda, tas i kas jauns.

Kaut kāds novecošanas process gan jau tur notiek, kaut tā pmimāri nav oksidācija. Visādi citādi amortizatoru eļļa, rupji ņemot, hidrauliskā eļļa vien ir. Protams, ar savu specifiku.
Vobšem, atbilde īsa - nezinu. a vajag zināt?
Sūdīga eļļa izskatās un smird pēc sūda. Kāpēc ne?


Nu vechi vnk neņemiet ļaunā, mēs vnk tā sjon aizrunājāmies - a vot kas tas ir kas tur smird, interesanti zināt varētu laba diskusija izvērsties. Biku interesantāka nekā "a ko mana zirgam liet"....

Offline

Sliktais
27. Mar 2015, 20:25#2727

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Mok, kad eļļa pārkarst pie slodzes, tas ir "sāk vārīties", tad arī parādās tās eļļas izcelsme

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 27 Mar 2015, 20:25:44 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline