Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Archy,
te atkal man var piešūt neobjektivitāti, bet saklausīto pozitīvo atsauksmju vadīts (arī Tavu), esmu pakarojis par šo produktu ar vāciešiem.
Man tāda aizdoma, ka varētu būt vērtīgs piedāvājums arī Tavam monstrīgajam 2-takterim. Konkrēti Pro 2 SX, kas tāpat kā Motul 2T 800 ir tīrs esters (2-takteriem patiešām vērtīgs), taču cipars varētu būt draudzīgāks kā noloki šobrīd. Tiesa gan, vēl tikai jāpasūta. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Mar 2015, 00:35:39 Niere rakstīja:
Archy,
te atkal man var piešūt neobjektivitāti, bet saklausīto pozitīvo atsauksmju vadīts (arī Tavu), esmu pakarojis par šo produktu ar vāciešiem.
Man tāda aizdoma, ka varētu būt vērtīgs piedāvājums arī Tavam monstrīgajam 2-takterim. Konkrēti Pro 2 SX, kas tāpat kā Motul 2T 800 ir tīrs esters (2-takteriem patiešām vērtīgs), taču cipars varētu būt draudzīgāks kā noloki šobrīd. Tiesa gan, vēl tikai jāpasūta.
Es savam dzelzim kā reiz tūlīt virzuli mainīšu, jo ir jau 50 motorstundas un to būtu vēlams izdarīt, tad būs interesanti ievērtēt stāvokli un nodilumu, jo ir maukts visu laiku tikai ar Motul 800. Principā, es būtu ar mieru paņemt uzreiz kādus litrus 10, varbūt mazāk, ja cena būtu konkurētspējīgāka, jo motuls pats zini, cik maksā
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ok, domāju, ka Tev patiks. sazinamies tad. | Offline | | |
|
Piradzinjsh | | Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
| Un kā ar 7100 10w40? ir labāka 100% sintetika?
Iemtu motul majas lapa pēc motocikla markas tieši 7100 rekomendē.
Ok, sapratu. ja motul tad tikai 7100 vai 300v[ Šo ziņu laboja Piradzinjsh, 21 Mar 2015, 09:09:37 ] | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
21 Mar 2015, 09:06:37 Piradzinjsh rakstīja:
Un kā ar 7100 10w40? ir labāka 100% sintetika?
Iemtu motul majas lapa pēc motocikla markas tieši 7100 rekomendē.
Ok, sapratu. ja motul tad tikai 7100 vai 300v
Tak visu laiku tiek teikts tikai 300V
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| 7100 uzpuusta piile, kura savu nemaksaa...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
abrams | | Kopš: 14. Oct 2012
Ziņojumi: 19
Braucu ar: KTM 525EXC' 07
| Ko sakat par RS4 ktm eļļu? | Offline | | |
LeonsLeons | | Kopš: 31. Aug 2014
Ziņojumi: 2
Braucu ar: zx9r
| Silkolene PRO 4 10w40 (lētāka par 300v) priekš ZX9R, vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Braucu visādi, gadās arī līdz galam izgriest
Plus jautājums par maiņas intervāliem - manuālis saka 6000km, es mainu ik pēc 5000 - tas ok?[ Šo ziņu laboja LeonsLeons, 21 Mar 2015, 21:26:42 ] | Offline | | |
Piradzinjsh | | Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
|
21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
Silkolene PRO 4 10w40 (lētāka par 300v) priekš ZX9R, vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Braucu visādi, gadās arī līdz galam izgriest
Plus jautājums par maiņas intervāliem - manuālis saka 6000km, es mainu ik pēc 5000 - tas ok?
paškirsti tēmu, 4.martā Niere saka ka OK elļa. | Offline | | |
vicha3 | | Kopš: 25. Jun 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 141
Braucu ar: darba auto
| Ir kāds, kas ar eļļu tirgojās? Vajag 4T motoram ar slapjo sajūgu. Modelis honda TRX 400ex 2002'. Pēc manuāļa skatījos, sausam motoram vajag 2,2L. Kādu labāk liet iekšā, nav ne jausmas. [ Šo ziņu laboja vicha3, 22 Mar 2015, 15:07:39 ]
-----------------
| Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
........., vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Eļļa par "krutu" nemēdz būt, vienīgi, ja dzelzis ir retro, kam jaunās eļļas var būt kaitīgas blīvslēgiem. Ražotājs mnuālī vienmēr uzrāda minimālās prasības, bet labāku eļļu liet nav aizliegts un ir pat ieteicams.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
g-sxr | | Kopš: 15. May 2012
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| VAi šīs eļļas ir vienādas?
Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG
Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG
Ko tas SM nozimē???
Liešu R1 '04 gadam[ Šo ziņu laboja g-sxr, 22 Mar 2015, 15:01:35 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
22 Mar 2015, 15:00:13 g-sxr rakstīja:
VAi šīs eļļas ir vienādas?
Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG
Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG
PowerSynt izskatās gana jūtami spēcīgāka. tas tā, virspusēji vērtējot. Tavam dzelzim der abas, taču Cross Power vairāk tā kā uz motokrosu velk.
Ko tas SM nozimē???
Motociklu kontektstā tas patiešām svarīgi primāri tikai tad, ja Tev būtu katalizators utml., bet Tev tāda droši ka nav. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
22 Mar 2015, 13:16:57 Sliktais rakstīja:
21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
........., vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Eļļa par "krutu" nemēdz būt, vienīgi, ja dzelzis ir retro, kam jaunās eļļas var būt kaitīgas blīvslēgiem. Ražotājs mnuālī vienmēr uzrāda minimālās prasības, bet labāku eļļu liet nav aizliegts un ir pat ieteicams.
Retro dzelžiem ir specifika, jo tiem var būt nepieciešams produkts, kas nesatur dispersantu. Līdz ar to ideālā gadījumā jāizvēlas speciāli šādiem dzelžiem radītu, tomēr mūsdienīgu, produktu. Te kāds rakstiņš par tēmu, ko tulkoju no profesionāla eļļinieku žurnāla. | Offline | | |
g-sxr | | Kopš: 15. May 2012
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
|
22 Mar 2015, 15:53:46 Niere rakstīja:
22 Mar 2015, 15:00:13 g-sxr rakstīja:
VAi šīs eļļas ir vienādas?
Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG
Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG
PowerSynt izskatās gana jūtami spēcīgāka. tas tā, virspusēji vērtējot. Tavam dzelzim der abas, taču Cross Power vairāk tā kā uz motokrosu velk.
Ko tas SM nozimē???
Motociklu kontektstā tas patiešām svarīgi primāri tikai tad, ja Tev būtu katalizators utml., bet Tev tāda droši ka nav.
Principā jau ir bet stav plaukta jo šobrīd sporta izplude virsuu, katalizators ar orginaliem izputejiem tikai uz TA tiek pielikts.
Tad sanak ka vareju pirkt ar cross power ellu un gazt ieksaa. Cenas starpiba nebija nekada. tikkai powersynt nebija uz vietas. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Būs ok. | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Ērik! Help, kolēģis nopirka mopēdu Yamaha XVS1300 11.gada. Vai viņš var gāzt iekšā kaut ko no Taviem produktiem, un ja jā, tad kādās temperatūrās viņi operējami?
Paldies! | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
27 Mar 2015, 16:16:58 Bagars rakstīja:
27 Mar 2015, 16:11:29 kba-pro rakstīja:
Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo
pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) viss sāk smirdēt
tad sanāk ka vis ir taisīts no kakām?? ja | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
27 Mar 2015, 16:11:29 kba-pro rakstīja:
Sjon diskutējām ar vienu amartizatoru meistaru par šo un to. Tā aizrunājāmies līdz vienai ļoti interesantai tēmai par shoku (amis aizmugurējais), un:
Kāpēc pēc ilgas ekspluatācijas (nu ļoti ilgas) bez shoka apkopēm tam eļļa smird pēc fekālās kanalizācijas satura. Un kas tas ir kas tur smird. Zivis taču tur nedzīvo
Pat nezinu, ko lai atbild. Teikt, ka gribu paostīt?
Vai tik pirms darbiem ar mociku nebūs braši izgāzts pa kādu makšķernieku iecienītas piekrastes meldru taku? ...ok, joks.
Kaut kādās forumos biju manījis, ka 70to gadu japāņu motociklu amortizatoru eļļu pretīgi smirdot pēc zivīm.
( Archy96 cmon! )
Bet pēc sūda, tas i kas jauns.
Kaut kāds novecošanas process gan jau tur notiek, kaut tā pmimāri nav oksidācija. Visādi citādi amortizatoru eļļa, rupji ņemot, hidrauliskā eļļa vien ir. Protams, ar savu specifiku.
Vobšem, atbilde īsa - nezinu. a vajag zināt?
Sūdīga eļļa izskatās un smird pēc sūda. Kāpēc ne? | Offline | | |
|
|