Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
20. Mar 2015, 22:54#2701

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Remus,
ak, jā, atvaino, ir problēmas sasaistīt MP kļikuhas ar reāliem cilvēkiem. turklāt analīzes izveiktas daudz vairāk cilvēkiem kā šeitan demonstrētas, dažkārt piemirstās.
Par konkrēto gadījumu gan jāsaka, ka formāli nebija labi apsūdzēt produktu, ja analīzē parādās gana jūtama degvielas kontaminācija. tā jebkurā gadījumā būs primārā vaina problēmu gadījumā. bet, nu....

Offline

Remus
20. Mar 2015, 23:17#2702

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 223

Braucu ar: B-King

Manas subjektivas sajutas ar MOTUL 5100, pie augstam dzineja tempetaturam, motors saka grabet, atrumkarba vairs nebija tik preciza. Ielejot Fuchs-Silkoline sintetiku, motora uzvediba nemainijas neviena temteraturas diapazona. Tas tiri pec manam izjutam uz ta pasa moca

Offline

Niere
21. Mar 2015, 00:00#2703

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Tas, ka augstā temperatūrā parādījās trokšņi, nav brīnums, jo Tevis testētais Motul 5100 no 15W-50, saskaņā ar analīžu rezultātiem, bija pārvērties par ##-30. Tātad daļēji dēļ eļļas piedevu īpašībām, daļēji dēļ degvielas kontaminācijas, eļļa bija caurkritusi veselām divām viskozitātes klasēm. Uz šī fona bija jāpriecājas, ka pasākums nerezultējās pamatīgā dilumā. Iespējams, ka nebiji iedevis kārtīgi ručkā.
Bet par Silkolene nemācēšu pagaidām komentēt. Šis būtībā ir pārāks zīmols pār Motul moču kontekstā, bet jārunā jau par konkrētu produktu. Man par šamējiem pagaidām pārāk maz faktoloģiska materiāla.

Offline

Archy96
21. Mar 2015, 00:16#2704

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Mar 2015, 00:00:40 Niere rakstīja:
Tas, ka augstā temperatūrā parādījās trokšņi, nav brīnums, jo Tevis testētais Motul 5100 no 15W-50, saskaņā ar analīžu rezultātiem, bija pārvērties par ##-30. Tātad daļēji dēļ eļļas piedevu īpašībām, daļēji dēļ degvielas kontaminācijas, eļļa bija caurkritusi veselām divām viskozitātes klasēm. Uz šī fona bija jāpriecājas, ka pasākums nerezultējās pamatīgā dilumā. Iespējams, ka nebiji iedevis kārtīgi ručkā.
Bet par Silkolene nemācēšu pagaidām komentēt. Šis būtībā ir pārāks zīmols pār Motul moču kontekstā, bet jārunā jau par konkrētu produktu. Man par šamējiem pagaidām pārāk maz faktoloģiska materiāla.

Es 3 gadus ar veco moci laidu pa sacenēm un lēju Silkolene, kuru tieši - neatceros, kaut kādu "sintētiku",10W40, motors strādāja vienmēr ideāli un nekādas problēmas saistītas ar eļļām nemanīju, mocim pa ziemu biju atrāvis motoru - mainīju kārbai vienu detaļu, viss iekšā izskatījās baigi labi. Nu tāda man praktiskā pieredze.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Mar 2015, 00:35#2705

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy,
te atkal man var piešūt neobjektivitāti, bet saklausīto pozitīvo atsauksmju vadīts (arī Tavu), esmu pakarojis par šo produktu ar vāciešiem.
Man tāda aizdoma, ka varētu būt vērtīgs piedāvājums arī Tavam monstrīgajam 2-takterim. Konkrēti Pro 2 SX, kas tāpat kā Motul 2T 800 ir tīrs esters (2-takteriem patiešām vērtīgs), taču cipars varētu būt draudzīgāks kā noloki šobrīd. Tiesa gan, vēl tikai jāpasūta.

Offline

Archy96
21. Mar 2015, 00:45#2706

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Mar 2015, 00:35:39 Niere rakstīja:
Archy,
te atkal man var piešūt neobjektivitāti, bet saklausīto pozitīvo atsauksmju vadīts (arī Tavu), esmu pakarojis par šo produktu ar vāciešiem.
Man tāda aizdoma, ka varētu būt vērtīgs piedāvājums arī Tavam monstrīgajam 2-takterim. Konkrēti Pro 2 SX, kas tāpat kā Motul 2T 800 ir tīrs esters (2-takteriem patiešām vērtīgs), taču cipars varētu būt draudzīgāks kā noloki šobrīd. Tiesa gan, vēl tikai jāpasūta.

Es savam dzelzim kā reiz tūlīt virzuli mainīšu, jo ir jau 50 motorstundas un to būtu vēlams izdarīt, tad būs interesanti ievērtēt stāvokli un nodilumu, jo ir maukts visu laiku tikai ar Motul 800. Principā, es būtu ar mieru paņemt uzreiz kādus litrus 10, varbūt mazāk, ja cena būtu konkurētspējīgāka, jo motuls pats zini, cik maksā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Mar 2015, 00:53#2707

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ok, domāju, ka Tev patiks. sazinamies tad.

Offline

Piradzinjsh
21. Mar 2015, 09:06#2708

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:

Un kā ar 7100 10w40? ir labāka 100% sintetika?
Iemtu motul majas lapa pēc motocikla markas tieši 7100 rekomendē.

Ok, sapratu. ja motul tad tikai 7100 vai 300v

[ Šo ziņu laboja Piradzinjsh, 21 Mar 2015, 09:09:37 ]

Offline

Sliktais
21. Mar 2015, 09:40#2709

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


21 Mar 2015, 09:06:37 Piradzinjsh rakstīja:
Un kā ar 7100 10w40? ir labāka 100% sintetika?
Iemtu motul majas lapa pēc motocikla markas tieši 7100 rekomendē.

Ok, sapratu. ja motul tad tikai 7100 vai 300v

Tak visu laiku tiek teikts tikai 300V

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

mexa
21. Mar 2015, 11:35#2710

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

7100 uzpuusta piile, kura savu nemaksaa...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

abrams
21. Mar 2015, 14:45#2711

Kopš: 14. Oct 2012

Ziņojumi: 19

Braucu ar: KTM 525EXC' 07

Ko sakat par RS4 ktm eļļu?

Offline

LeonsLeons
21. Mar 2015, 21:08#2712

Kopš: 31. Aug 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar: zx9r

Silkolene PRO 4 10w40 (lētāka par 300v) priekš ZX9R, vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Braucu visādi, gadās arī līdz galam izgriest
Plus jautājums par maiņas intervāliem - manuālis saka 6000km, es mainu ik pēc 5000 - tas ok?

[ Šo ziņu laboja LeonsLeons, 21 Mar 2015, 21:26:42 ]

Offline

Piradzinjsh
21. Mar 2015, 21:51#2713

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:


21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
Silkolene PRO 4 10w40 (lētāka par 300v) priekš ZX9R, vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Braucu visādi, gadās arī līdz galam izgriest
Plus jautājums par maiņas intervāliem - manuālis saka 6000km, es mainu ik pēc 5000 - tas ok?

paškirsti tēmu, 4.martā Niere saka ka OK elļa.

Offline

vicha3
22. Mar 2015, 12:12#2714

Kopš: 25. Jun 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 141

Braucu ar: darba auto

Ir kāds, kas ar eļļu tirgojās? Vajag 4T motoram ar slapjo sajūgu. Modelis honda TRX 400ex 2002'. Pēc manuāļa skatījos, sausam motoram vajag 2,2L. Kādu labāk liet iekšā, nav ne jausmas.

[ Šo ziņu laboja vicha3, 22 Mar 2015, 15:07:39 ]



-----------------

Offline

Sliktais
22. Mar 2015, 13:16#2715

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
........., vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!


Eļļa par "krutu" nemēdz būt, vienīgi, ja dzelzis ir retro, kam jaunās eļļas var būt kaitīgas blīvslēgiem. Ražotājs mnuālī vienmēr uzrāda minimālās prasības, bet labāku eļļu liet nav aizliegts un ir pat ieteicams.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

g-sxr
22. Mar 2015, 15:00#2716

Kopš: 15. May 2012

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

VAi šīs eļļas ir vienādas?

Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG

Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG

Ko tas SM nozimē???

Liešu R1 '04 gadam

[ Šo ziņu laboja g-sxr, 22 Mar 2015, 15:01:35 ]

Offline

Niere
22. Mar 2015, 15:53#2717

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Mar 2015, 15:00:13 g-sxr rakstīja:
VAi šīs eļļas ir vienādas?

Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG

Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG

PowerSynt izskatās gana jūtami spēcīgāka. tas tā, virspusēji vērtējot. Tavam dzelzim der abas, taču Cross Power vairāk tā kā uz motokrosu velk.

Ko tas SM nozimē???

Motociklu kontektstā tas patiešām svarīgi primāri tikai tad, ja Tev būtu katalizators utml., bet Tev tāda droši ka nav.

Offline

Niere
22. Mar 2015, 16:21#2718

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Mar 2015, 13:16:57 Sliktais rakstīja:

21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
........., vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!

Eļļa par "krutu" nemēdz būt, vienīgi, ja dzelzis ir retro, kam jaunās eļļas var būt kaitīgas blīvslēgiem. Ražotājs mnuālī vienmēr uzrāda minimālās prasības, bet labāku eļļu liet nav aizliegts un ir pat ieteicams.

Retro dzelžiem ir specifika, jo tiem var būt nepieciešams produkts, kas nesatur dispersantu. Līdz ar to ideālā gadījumā jāizvēlas speciāli šādiem dzelžiem radītu, tomēr mūsdienīgu, produktu. Te kāds rakstiņš par tēmu, ko tulkoju no profesionāla eļļinieku žurnāla.

Offline

g-sxr
22. Mar 2015, 22:32#2719

Kopš: 15. May 2012

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


22 Mar 2015, 15:53:46 Niere rakstīja:

22 Mar 2015, 15:00:13 g-sxr rakstīja:
VAi šīs eļļas ir vienādas?

Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG

Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG

PowerSynt izskatās gana jūtami spēcīgāka. tas tā, virspusēji vērtējot. Tavam dzelzim der abas, taču Cross Power vairāk tā kā uz motokrosu velk.

Ko tas SM nozimē???

Motociklu kontektstā tas patiešām svarīgi primāri tikai tad, ja Tev būtu katalizators utml., bet Tev tāda droši ka nav.

Principā jau ir bet stav plaukta jo šobrīd sporta izplude virsuu, katalizators ar orginaliem izputejiem tikai uz TA tiek pielikts.
Tad sanak ka vareju pirkt ar cross power ellu un gazt ieksaa. Cenas starpiba nebija nekada. tikkai powersynt nebija uz vietas.

Offline

Niere
22. Mar 2015, 23:09#2720

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Būs ok.

Offline