Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Remus | | Kopš: 05. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 223
Braucu ar: B-King
| Skatos, pedeja laika, biezi paradas jautajumi par MOTUL 5100. No savas pieredzes un veiktajiem ellas testu rezultatiem, galigi neiesaku so ellu | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Mar 2015, 19:43:34 Sliktais rakstīja:
20 Mar 2015, 19:07:36 Niere rakstīja:
......
Ja runājam par sintētikas priekšrocībām, tad tur primāri jāskata oksidācijas stabilitāte, viskozitātes indekss, gaistamība, termālā stabilitāte. Bet tie nav parametri, kurus var ievērtēt datu lapā.
Tāda jau tā doma bij, tikai neesmu specs ķīmijā. Vispārināti, ja dzelzis nav retro vai aizvēsturisks, tad labāk liet sintētiku, nevis sipt kapeiku un meklēt lētāko eļļu. Vēl jau der aizdomāties par tiem "žuļikiem", kas hidrokrakotu minerāleni tautai pasniedz kā "full sinthetic", protams, par to kārtīgi uzskrūvējot cenu.
Ar padzīvojušiem dzelžiem ir sevišķs stāsts. Tur savulaik ietulkoju kādu rakstu no profesionālā eļļinieku žurnāla. MP godabiedrs Vaterland to iepublicēja iekš retromoto.lv Saite.
Un jā, ar to 'full synthetic' ir sarežģīti. Interesanti arī tas, ka daudziem tekstuālais skaidrojums nav mainījies vismaz 10 gadus, bet eļļas uzbūve gan mainīta no PAO uz GroupIII. Tādu moto eļļu jomā ir daudz, taču jāteic arī, ka hidrokrekings pa šiem gadiem ir uzlabojies. Proti, labākās HC pamateļļas pārspēj vājākās PAO pamateļļas. Un tad nu atliek jautājums, no kura gala ražotājs paņēmis izejmateriālu.
Taču vēl uz visa šī pamateļļu tēmas jāskata arī piedevu spējas. Un tās nav mazāk būtiskas par pamateļļu, taču to potence grūtāk konstatējama no publiski pieejamās informācijas. Līdz ar to es pārlieku uzsveru pamateļļu pusi.[ Šo ziņu laboja Niere, 20 Mar 2015, 22:07:34 ] | Offline | | |
Remus | | Kopš: 05. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 223
Braucu ar: B-King
| Niere, domaju Tu vairak varesi pastastit
Aprilia RSV1000
Analizu rezultats[ Šo ziņu laboja Remus, 20 Mar 2015, 22:44:29 ] | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Remus,
ak, jā, atvaino, ir problēmas sasaistīt MP kļikuhas ar reāliem cilvēkiem. turklāt analīzes izveiktas daudz vairāk cilvēkiem kā šeitan demonstrētas, dažkārt piemirstās.
Par konkrēto gadījumu gan jāsaka, ka formāli nebija labi apsūdzēt produktu, ja analīzē parādās gana jūtama degvielas kontaminācija. tā jebkurā gadījumā būs primārā vaina problēmu gadījumā. bet, nu.... | Offline | | |
Remus | | Kopš: 05. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 223
Braucu ar: B-King
| Manas subjektivas sajutas ar MOTUL 5100, pie augstam dzineja tempetaturam, motors saka grabet, atrumkarba vairs nebija tik preciza. Ielejot Fuchs-Silkoline sintetiku, motora uzvediba nemainijas neviena temteraturas diapazona. Tas tiri pec manam izjutam uz ta pasa moca | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Tas, ka augstā temperatūrā parādījās trokšņi, nav brīnums, jo Tevis testētais Motul 5100 no 15W-50, saskaņā ar analīžu rezultātiem, bija pārvērties par ##-30. Tātad daļēji dēļ eļļas piedevu īpašībām, daļēji dēļ degvielas kontaminācijas, eļļa bija caurkritusi veselām divām viskozitātes klasēm. Uz šī fona bija jāpriecājas, ka pasākums nerezultējās pamatīgā dilumā. Iespējams, ka nebiji iedevis kārtīgi ručkā.
Bet par Silkolene nemācēšu pagaidām komentēt. Šis būtībā ir pārāks zīmols pār Motul moču kontekstā, bet jārunā jau par konkrētu produktu. Man par šamējiem pagaidām pārāk maz faktoloģiska materiāla. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Mar 2015, 00:00:40 Niere rakstīja:
Tas, ka augstā temperatūrā parādījās trokšņi, nav brīnums, jo Tevis testētais Motul 5100 no 15W-50, saskaņā ar analīžu rezultātiem, bija pārvērties par ##-30. Tātad daļēji dēļ eļļas piedevu īpašībām, daļēji dēļ degvielas kontaminācijas, eļļa bija caurkritusi veselām divām viskozitātes klasēm. Uz šī fona bija jāpriecājas, ka pasākums nerezultējās pamatīgā dilumā. Iespējams, ka nebiji iedevis kārtīgi ručkā.
Bet par Silkolene nemācēšu pagaidām komentēt. Šis būtībā ir pārāks zīmols pār Motul moču kontekstā, bet jārunā jau par konkrētu produktu. Man par šamējiem pagaidām pārāk maz faktoloģiska materiāla.
Es 3 gadus ar veco moci laidu pa sacenēm un lēju Silkolene, kuru tieši - neatceros, kaut kādu "sintētiku",10W40, motors strādāja vienmēr ideāli un nekādas problēmas saistītas ar eļļām nemanīju, mocim pa ziemu biju atrāvis motoru - mainīju kārbai vienu detaļu, viss iekšā izskatījās baigi labi. Nu tāda man praktiskā pieredze.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Archy,
te atkal man var piešūt neobjektivitāti, bet saklausīto pozitīvo atsauksmju vadīts (arī Tavu), esmu pakarojis par šo produktu ar vāciešiem.
Man tāda aizdoma, ka varētu būt vērtīgs piedāvājums arī Tavam monstrīgajam 2-takterim. Konkrēti Pro 2 SX, kas tāpat kā Motul 2T 800 ir tīrs esters (2-takteriem patiešām vērtīgs), taču cipars varētu būt draudzīgāks kā noloki šobrīd. Tiesa gan, vēl tikai jāpasūta. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Mar 2015, 00:35:39 Niere rakstīja:
Archy,
te atkal man var piešūt neobjektivitāti, bet saklausīto pozitīvo atsauksmju vadīts (arī Tavu), esmu pakarojis par šo produktu ar vāciešiem.
Man tāda aizdoma, ka varētu būt vērtīgs piedāvājums arī Tavam monstrīgajam 2-takterim. Konkrēti Pro 2 SX, kas tāpat kā Motul 2T 800 ir tīrs esters (2-takteriem patiešām vērtīgs), taču cipars varētu būt draudzīgāks kā noloki šobrīd. Tiesa gan, vēl tikai jāpasūta.
Es savam dzelzim kā reiz tūlīt virzuli mainīšu, jo ir jau 50 motorstundas un to būtu vēlams izdarīt, tad būs interesanti ievērtēt stāvokli un nodilumu, jo ir maukts visu laiku tikai ar Motul 800. Principā, es būtu ar mieru paņemt uzreiz kādus litrus 10, varbūt mazāk, ja cena būtu konkurētspējīgāka, jo motuls pats zini, cik maksā
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ok, domāju, ka Tev patiks. sazinamies tad. | Offline | | |
Piradzinjsh | | Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
| Un kā ar 7100 10w40? ir labāka 100% sintetika?
Iemtu motul majas lapa pēc motocikla markas tieši 7100 rekomendē.
Ok, sapratu. ja motul tad tikai 7100 vai 300v[ Šo ziņu laboja Piradzinjsh, 21 Mar 2015, 09:09:37 ] | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
21 Mar 2015, 09:06:37 Piradzinjsh rakstīja:
Un kā ar 7100 10w40? ir labāka 100% sintetika?
Iemtu motul majas lapa pēc motocikla markas tieši 7100 rekomendē.
Ok, sapratu. ja motul tad tikai 7100 vai 300v
Tak visu laiku tiek teikts tikai 300V
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| 7100 uzpuusta piile, kura savu nemaksaa...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
abrams | | Kopš: 14. Oct 2012
Ziņojumi: 19
Braucu ar: KTM 525EXC' 07
| Ko sakat par RS4 ktm eļļu? | Offline | | |
LeonsLeons | | Kopš: 31. Aug 2014
Ziņojumi: 2
Braucu ar: zx9r
| Silkolene PRO 4 10w40 (lētāka par 300v) priekš ZX9R, vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Braucu visādi, gadās arī līdz galam izgriest
Plus jautājums par maiņas intervāliem - manuālis saka 6000km, es mainu ik pēc 5000 - tas ok?[ Šo ziņu laboja LeonsLeons, 21 Mar 2015, 21:26:42 ] | Offline | | |
Piradzinjsh | | Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
|
21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
Silkolene PRO 4 10w40 (lētāka par 300v) priekš ZX9R, vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Braucu visādi, gadās arī līdz galam izgriest
Plus jautājums par maiņas intervāliem - manuālis saka 6000km, es mainu ik pēc 5000 - tas ok?
paškirsti tēmu, 4.martā Niere saka ka OK elļa. | Offline | | |
vicha3 | | Kopš: 25. Jun 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 141
Braucu ar: darba auto
| Ir kāds, kas ar eļļu tirgojās? Vajag 4T motoram ar slapjo sajūgu. Modelis honda TRX 400ex 2002'. Pēc manuāļa skatījos, sausam motoram vajag 2,2L. Kādu labāk liet iekšā, nav ne jausmas. [ Šo ziņu laboja vicha3, 22 Mar 2015, 15:07:39 ]
-----------------
| Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
........., vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Eļļa par "krutu" nemēdz būt, vienīgi, ja dzelzis ir retro, kam jaunās eļļas var būt kaitīgas blīvslēgiem. Ražotājs mnuālī vienmēr uzrāda minimālās prasības, bet labāku eļļu liet nav aizliegts un ir pat ieteicams.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
g-sxr | | Kopš: 15. May 2012
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| VAi šīs eļļas ir vienādas?
Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG
Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG
Ko tas SM nozimē???
Liešu R1 '04 gadam[ Šo ziņu laboja g-sxr, 22 Mar 2015, 15:01:35 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
22 Mar 2015, 15:00:13 g-sxr rakstīja:
VAi šīs eļļas ir vienādas?
Motorex POWER SYNT 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG
Motorex CROSS POWER 4T 10W/50
JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG
PowerSynt izskatās gana jūtami spēcīgāka. tas tā, virspusēji vērtējot. Tavam dzelzim der abas, taču Cross Power vairāk tā kā uz motokrosu velk.
Ko tas SM nozimē???
Motociklu kontektstā tas patiešām svarīgi primāri tikai tad, ja Tev būtu katalizators utml., bet Tev tāda droši ka nav. | Offline | | |
|
|