Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Sliktais
20. Mar 2015, 18:28#2694

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Vispār jau šeit viss ir izrunāts krustu šķērsu, sintētiskā "eļļa vs minerālā". Jāieraksta googlē salīdzinājums. Te kaut vai bilde ieskatam:

Un pa grupām:

Tālāk jau paša izvēle, ko liet "lācītim" vēderā.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niere
20. Mar 2015, 19:07#2695

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:


20 Mar 2015, 18:28:26 Sliktais rakstīja:
Te kaut vai bilde ieskatam:
[IMG/IMG]

šī bilde patiesībā ir ļoti spekulatīva, jo no tās jānoprot, ka metāla virsmas atdala vien viena molekula, kura turklāt ir kantaina. jā minerālas eļļas un arī hydrocrack molekulas nav identiskas, kas primāri rezultējas lielākā degvielas patēriņā. bet nojaušu, ka 'fuck the fuel economy' čaļiem nav vienkārši sauklis.
Ja runājam par sintētikas priekšrocībām, tad tur primāri jāskata oksidācijas stabilitāte, viskozitātes indekss, gaistamība, termālā stabilitāte. Bet tie nav parametri, kurus var ievērtēt datu lapā.

Un pa grupām:
[IMG/IMG]
Tālāk jau paša izvēle, ko liet "lācītim" vēderā.

Par grupām arī var runāt ilgi, taču noder tam, lai saprastu, kas īsti ir jēdziens 'sintētika'.
Varu papildināt ar šādu:

Offline

Sliktais
20. Mar 2015, 19:43#2696

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


20 Mar 2015, 19:07:36 Niere rakstīja:
......
Ja runājam par sintētikas priekšrocībām, tad tur primāri jāskata oksidācijas stabilitāte, viskozitātes indekss, gaistamība, termālā stabilitāte. Bet tie nav parametri, kurus var ievērtēt datu lapā.


Tāda jau tā doma bij, tikai neesmu specs ķīmijā. Vispārināti, ja dzelzis nav retro vai aizvēsturisks, tad labāk liet sintētiku, nevis sipt kapeiku un meklēt lētāko eļļu. Vēl jau der aizdomāties par tiem "žuļikiem", kas hidrokrakotu minerāleni tautai pasniedz kā "full sinthetic", protams, par to kārtīgi uzskrūvējot cenu.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Icikinsh
20. Mar 2015, 20:20#2697

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 198

Braucu ar: A un B kategorijām


20 Mar 2015, 17:21:03 Coooool rakstīja:
Icikinsh, kuru paņēmi!


Statoil RacingWay MC 15W-40 Man jau vecam meža kaplim, neko niknāku nevajag!

Offline

Remus
20. Mar 2015, 20:21#2698

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 223

Braucu ar: B-King

Skatos, pedeja laika, biezi paradas jautajumi par MOTUL 5100. No savas pieredzes un veiktajiem ellas testu rezultatiem, galigi neiesaku so ellu

Offline

Niere
20. Mar 2015, 21:37#2699

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:


20 Mar 2015, 19:43:34 Sliktais rakstīja:

20 Mar 2015, 19:07:36 Niere rakstīja:
......
Ja runājam par sintētikas priekšrocībām, tad tur primāri jāskata oksidācijas stabilitāte, viskozitātes indekss, gaistamība, termālā stabilitāte. Bet tie nav parametri, kurus var ievērtēt datu lapā.


Tāda jau tā doma bij, tikai neesmu specs ķīmijā. Vispārināti, ja dzelzis nav retro vai aizvēsturisks, tad labāk liet sintētiku, nevis sipt kapeiku un meklēt lētāko eļļu. Vēl jau der aizdomāties par tiem "žuļikiem", kas hidrokrakotu minerāleni tautai pasniedz kā "full sinthetic", protams, par to kārtīgi uzskrūvējot cenu.

Ar padzīvojušiem dzelžiem ir sevišķs stāsts. Tur savulaik ietulkoju kādu rakstu no profesionālā eļļinieku žurnāla. MP godabiedrs Vaterland to iepublicēja iekš retromoto.lv Saite.
Un jā, ar to 'full synthetic' ir sarežģīti. Interesanti arī tas, ka daudziem tekstuālais skaidrojums nav mainījies vismaz 10 gadus, bet eļļas uzbūve gan mainīta no PAO uz GroupIII. Tādu moto eļļu jomā ir daudz, taču jāteic arī, ka hidrokrekings pa šiem gadiem ir uzlabojies. Proti, labākās HC pamateļļas pārspēj vājākās PAO pamateļļas. Un tad nu atliek jautājums, no kura gala ražotājs paņēmis izejmateriālu.
Taču vēl uz visa šī pamateļļu tēmas jāskata arī piedevu spējas. Un tās nav mazāk būtiskas par pamateļļu, taču to potence grūtāk konstatējama no publiski pieejamās informācijas. Līdz ar to es pārlieku uzsveru pamateļļu pusi.

[ Šo ziņu laboja Niere, 20 Mar 2015, 22:07:34 ]

Offline

Remus
20. Mar 2015, 22:43#2700

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 223

Braucu ar: B-King

Niere, domaju Tu vairak varesi pastastit
Aprilia RSV1000
Analizu rezultats

[ Šo ziņu laboja Remus, 20 Mar 2015, 22:44:29 ]

Offline

Niere
20. Mar 2015, 22:54#2701

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Remus,
ak, jā, atvaino, ir problēmas sasaistīt MP kļikuhas ar reāliem cilvēkiem. turklāt analīzes izveiktas daudz vairāk cilvēkiem kā šeitan demonstrētas, dažkārt piemirstās.
Par konkrēto gadījumu gan jāsaka, ka formāli nebija labi apsūdzēt produktu, ja analīzē parādās gana jūtama degvielas kontaminācija. tā jebkurā gadījumā būs primārā vaina problēmu gadījumā. bet, nu....

Offline

Remus
20. Mar 2015, 23:17#2702

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 223

Braucu ar: B-King

Manas subjektivas sajutas ar MOTUL 5100, pie augstam dzineja tempetaturam, motors saka grabet, atrumkarba vairs nebija tik preciza. Ielejot Fuchs-Silkoline sintetiku, motora uzvediba nemainijas neviena temteraturas diapazona. Tas tiri pec manam izjutam uz ta pasa moca

Offline

Niere
21. Mar 2015, 00:00#2703

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Tas, ka augstā temperatūrā parādījās trokšņi, nav brīnums, jo Tevis testētais Motul 5100 no 15W-50, saskaņā ar analīžu rezultātiem, bija pārvērties par ##-30. Tātad daļēji dēļ eļļas piedevu īpašībām, daļēji dēļ degvielas kontaminācijas, eļļa bija caurkritusi veselām divām viskozitātes klasēm. Uz šī fona bija jāpriecājas, ka pasākums nerezultējās pamatīgā dilumā. Iespējams, ka nebiji iedevis kārtīgi ručkā.
Bet par Silkolene nemācēšu pagaidām komentēt. Šis būtībā ir pārāks zīmols pār Motul moču kontekstā, bet jārunā jau par konkrētu produktu. Man par šamējiem pagaidām pārāk maz faktoloģiska materiāla.

Offline

Archy96
21. Mar 2015, 00:16#2704

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Mar 2015, 00:00:40 Niere rakstīja:
Tas, ka augstā temperatūrā parādījās trokšņi, nav brīnums, jo Tevis testētais Motul 5100 no 15W-50, saskaņā ar analīžu rezultātiem, bija pārvērties par ##-30. Tātad daļēji dēļ eļļas piedevu īpašībām, daļēji dēļ degvielas kontaminācijas, eļļa bija caurkritusi veselām divām viskozitātes klasēm. Uz šī fona bija jāpriecājas, ka pasākums nerezultējās pamatīgā dilumā. Iespējams, ka nebiji iedevis kārtīgi ručkā.
Bet par Silkolene nemācēšu pagaidām komentēt. Šis būtībā ir pārāks zīmols pār Motul moču kontekstā, bet jārunā jau par konkrētu produktu. Man par šamējiem pagaidām pārāk maz faktoloģiska materiāla.

Es 3 gadus ar veco moci laidu pa sacenēm un lēju Silkolene, kuru tieši - neatceros, kaut kādu "sintētiku",10W40, motors strādāja vienmēr ideāli un nekādas problēmas saistītas ar eļļām nemanīju, mocim pa ziemu biju atrāvis motoru - mainīju kārbai vienu detaļu, viss iekšā izskatījās baigi labi. Nu tāda man praktiskā pieredze.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Mar 2015, 00:35#2705

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Archy,
te atkal man var piešūt neobjektivitāti, bet saklausīto pozitīvo atsauksmju vadīts (arī Tavu), esmu pakarojis par šo produktu ar vāciešiem.
Man tāda aizdoma, ka varētu būt vērtīgs piedāvājums arī Tavam monstrīgajam 2-takterim. Konkrēti Pro 2 SX, kas tāpat kā Motul 2T 800 ir tīrs esters (2-takteriem patiešām vērtīgs), taču cipars varētu būt draudzīgāks kā noloki šobrīd. Tiesa gan, vēl tikai jāpasūta.

Offline

Archy96
21. Mar 2015, 00:45#2706

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Mar 2015, 00:35:39 Niere rakstīja:
Archy,
te atkal man var piešūt neobjektivitāti, bet saklausīto pozitīvo atsauksmju vadīts (arī Tavu), esmu pakarojis par šo produktu ar vāciešiem.
Man tāda aizdoma, ka varētu būt vērtīgs piedāvājums arī Tavam monstrīgajam 2-takterim. Konkrēti Pro 2 SX, kas tāpat kā Motul 2T 800 ir tīrs esters (2-takteriem patiešām vērtīgs), taču cipars varētu būt draudzīgāks kā noloki šobrīd. Tiesa gan, vēl tikai jāpasūta.

Es savam dzelzim kā reiz tūlīt virzuli mainīšu, jo ir jau 50 motorstundas un to būtu vēlams izdarīt, tad būs interesanti ievērtēt stāvokli un nodilumu, jo ir maukts visu laiku tikai ar Motul 800. Principā, es būtu ar mieru paņemt uzreiz kādus litrus 10, varbūt mazāk, ja cena būtu konkurētspējīgāka, jo motuls pats zini, cik maksā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Mar 2015, 00:53#2707

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

ok, domāju, ka Tev patiks. sazinamies tad.

Offline

Piradzinjsh
21. Mar 2015, 09:06#2708

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:

Un kā ar 7100 10w40? ir labāka 100% sintetika?
Iemtu motul majas lapa pēc motocikla markas tieši 7100 rekomendē.

Ok, sapratu. ja motul tad tikai 7100 vai 300v

[ Šo ziņu laboja Piradzinjsh, 21 Mar 2015, 09:09:37 ]

Offline

Sliktais
21. Mar 2015, 09:40#2709

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


21 Mar 2015, 09:06:37 Piradzinjsh rakstīja:
Un kā ar 7100 10w40? ir labāka 100% sintetika?
Iemtu motul majas lapa pēc motocikla markas tieši 7100 rekomendē.

Ok, sapratu. ja motul tad tikai 7100 vai 300v

Tak visu laiku tiek teikts tikai 300V

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

mexa
21. Mar 2015, 11:35#2710

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

7100 uzpuusta piile, kura savu nemaksaa...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

abrams
21. Mar 2015, 14:45#2711

Kopš: 14. Oct 2012

Ziņojumi: 19

Braucu ar: KTM 525EXC' 07

Ko sakat par RS4 ktm eļļu?

Offline

LeonsLeons
21. Mar 2015, 21:08#2712

Kopš: 31. Aug 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar: zx9r

Silkolene PRO 4 10w40 (lētāka par 300v) priekš ZX9R, vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Braucu visādi, gadās arī līdz galam izgriest
Plus jautājums par maiņas intervāliem - manuālis saka 6000km, es mainu ik pēc 5000 - tas ok?

[ Šo ziņu laboja LeonsLeons, 21 Mar 2015, 21:26:42 ]

Offline

Piradzinjsh
21. Mar 2015, 21:51#2713

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:


21 Mar 2015, 21:08:04 LeonsLeons rakstīja:
Silkolene PRO 4 10w40 (lētāka par 300v) priekš ZX9R, vai būs par krutu? Nobraukums 30t km. Vecs dzelzis, bet mans!
Braucu visādi, gadās arī līdz galam izgriest
Plus jautājums par maiņas intervāliem - manuālis saka 6000km, es mainu ik pēc 5000 - tas ok?

paškirsti tēmu, 4.martā Niere saka ka OK elļa.

Offline