Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Izvēle motocikla iegādei
Autors | Ziņojums |
Diletants | | Kopš: 20. Jul 2018
Ziņojumi: 14
Braucu ar:
| Cik reāli ir nopirkt labu 600+ cc 98-04 gada pa 1.5-2k€?
Vācijas tirgū tie pa 1.3-1.6 būtu lūžni?
Leišu tirgus kā alternatīva? [ Šo ziņu laboja Diletants, 18 May 2019, 10:17:13 ] | Offline | | |
GT | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
|
17 May 2019, 22:49:32 Diletants rakstīja:
Cik reāli ir nopirkt labu 600+ cc 98-04 gada pa 1.5-2k€?
Vācijas tirgū tie pa 1.3-1.6 būtu lūžni?
Leišu tirgus kā alternatīva?
Latvijā cenas ir zemas, ja salīdzina ar DE, protams arī stāvoklis lielākajai daļai labāks, leiši ir kā patrāpās, var nopirkt labu moci, var nopirkt konstruktoru | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Labi varianti izshauj visur, meklee taalu skriet gan nav jegas. Ir ari polija, bet vai Km to attaisnos? Tikai ja meklee ko iipashu pec saraksta
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
|
Diletants | | Kopš: 20. Jul 2018
Ziņojumi: 14
Braucu ar:
| Ā nu ok, tad man sāk bilde savilkties. Paldies | Offline | | |
lenko | | Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
| Nesen tepat poweristam gādāju,arī viens sievišķis pieslēdzās.
Abiem tika,Fz6 ar visiem trīs koferiem,un Honda Cbf600 ABS
Bez reģ. 2k €
Pievedu pie mājas ar visām apskatēm.
Ir jāmeklē,un kas meklē tas atrod.
Un loģiski ka vieglāk to ir izdarīt kur tirgus ir liels.
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
Padre | | Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
|
17 May 2019, 22:49:32 Diletants rakstīja:
Cik reāli ir nopirkt labu 600+ cc 98-04 gada pa 1.5-2k€?
Vācijas tirgū tie pa 1.3-1.6 būtu lūžni?
Leišu tirgus kā alternatīva?
Nav gluži vēlamā gada, bet ir zem tā cipara Diversija, 93.gada, 1100eur
----------------- Ou Yess.
| Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Tika patestēts 2019 Can-Am Ryker 900 ACE...
iespaidi,paši labākie...apgāst praktiski nevar.
Pa grantenieku vispār super izjūtas...iesaku...
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Eazzyy | | Kopš: 21. Jul 2017
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
|
17 May 2019, 00:31:07 PASSATizhi rakstīja:
man sķiet ka čopers nav labākā izvēle priekš pirmā moča. otrais trešais ok. bet klasiskais ielas, nu labi, arī enduro motocikls ir labākais veids/geometrija, lai apgūtu moto dzīvi.
Mocis būs jau 2. Šobrīd gs500e suzuki, sāk palikt pa īsu, bet arī uz garākiem braucieniem, paliek neerti, kaut gan augumā neesmu liels sanāk 80% šoseja, līdz ar to gribās ērtu un salīdzinodi zemu, lai varu normāli aizsniegt zemi, nevis uz pirkstgaliem. ER6 Kawa ir normāli man, bet tas ir strīts, tapēc sliecos uz kruizeru pusi. | Offline | | |
SMOT | | Kopš: 04. Jan 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: Kawasaki
| Ir doma iegādāties jaunu +/- universālu motociklu ar ko var izbraukt arī tālākus gabalus. Pašlaik skatos uz Honda NC750X. Kādas atsauksmes par šo modeli? Vēl kā variants varētu būt kawasaki versys 650. | Offline | | |
rws | | Kopš: 13. Sep 2018
No: Jūrmala
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Honda NC700X
|
18 Jun 2019, 22:56:18 SMOT rakstīja:
Ir doma iegādāties jaunu +/- universālu motociklu ar ko var izbraukt arī tālākus gabalus. Pašlaik skatos uz Honda NC750X. Kādas atsauksmes par šo modeli? Vēl kā variants varētu būt kawasaki versys 650.
Braucu ar drusku vecāku NC700X otro vasaru. Man pirmais aparāts. Dikti patīk.
Plusi:
1.Ļoti praktisks un universāls braucamais. Dara visu pa druskai, bet izcils nav nevienā jomā.
2.Tehniski uzticams. Mans ir ar nenosakāmu vēsturi, bet mainītas tkai dilstošās daļas. Pagājušajā vasarā 10k km, šogad jau kādi 4k būs. Vsm pēc manas pieredzes, pagaidām...
3. Ērta, neitrāla sēdpozīcija.
4. Tērē tikai 3,7-4,0 l/100km.
5. Bākas vietā kastē ir forša, tikai normāla full face ķivere neiet iekšā. Bet zem aizmugurējā krēsla ir āķis, kur var pieslēgt ķiveri.
6. Motors ceļ pie jebkuriem apgriezieniem, un kopumā viegli vadāms.
7. Braucams aparāts arī divatā. Protams, uz Goldwinga būs ērtāk, bet ar sievu šur tur pa LV esam izbraukuši.
8. Salīdzinoši gari apkopes intervāli.
Mīnusi:
1. Jauda kādam varētu likties par mazu. Divatā apdzenot jānomet robu zemāk.
2. Pa asfaltu viss ok, bet uz grants un sliktos ceļos gribētos lielāku amortizatoru gājienu/mīkstāku un lielāku priekšējo ratu.
3. Nevar normāli atslēgt ABS.
4. Priekš garajiem gabaliem nāksies aprīkot ar visādām ekstrām pašam (siltās ručkas, centrālā peka, 12V piepīpētāju, lielāku vējstiklu utt.).
5. Sieva prasa mīkstāku aizmugurējo beņķi. Man pašam ir Ok.
Kamēr neesmu izmēģinājis kko citu, esmu apmierināts kā lācis ar savu NC700X. | Offline | | |
Yukki | | Kopš: 22. Dec 2009
Ziņojumi: 48
Braucu ar:
| Dārgie sencīši,
es saprotu, ka te nevienam nav lielas pieredzes ar pusmoderno mopēdu skrūvēšanu, bet tā kā palasot scooter-power.lv rodas pārliecība, ka tur pokemoniem ir vēl mazāka sapratne par to, ar ko viņi pārvietojas un kā tas darbojas , paturpinu šeit.
Esam nonākuši pie meklējamā objekta: reģistrējama 50ccm mopēda supermoto izskatā, lai var gāzt ne tikai pa pļavu, bet arī no 14gv vecuma ar AM kategoriju legāli pa ielu.
Ja pareizi saprotu, tad tādi ir:
1.Yamaha DT50
2.Aprilia SX50
3.Derbi Senda SM50
un vēl visādi citādi itāļu/franču/japāņu? brīnumi ar līdzīgiem nosaukumiem un burtu modifikācijām.
Izskatās viņi apmēram līdzīgi:
Yamahu tirgo dīleris Pildas ielā, Aprilia detaļas pie Motofavorīta, Derbi pie ķīniešiem?
Bet galvenais, ko es nekādi nevaru saprast,- kāda X-a pēc 49ccm rolleri ir stipri lētāki par tikpat liela motora agregātiem, kas vadāmi jāteniski un ar manuālo kārbu? Tās brīnumu supermoto Derbas maksā ap 1200€, tikpat, cik 3x, 5x lielākas kubatūras brāļi un māsas, kāpēc? Motorolleri, savukārt, lielākā daļa maksā zem štukas, lai gan variators manā galvā ir sarežģītāks mezgls par sajūga diskiem ar trosi.
Vai ir zināms kāds uzticams avots, kur nopirkt tādu 50cm2 mopēdu, kas mums ar sīci uzreiz nav jāpārjauc reizinātājos, bet kas tomēr maksātu zem 1 kilo €?
It kā jau jaukt esam gatavi, bet vēlams, lai ir paraugs, ko izjaukt, salikt, nevis tikai salikt konstruktoru no kastes, ko kāds jauns tūneris iemaisījis kaudzē | Offline | | |
envy | | Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
| Tāpēc ka tas ir motocikls, tam ir pusdlīdz normālas riepas, bremzes, rāmis un amortizatori. rollerim no tā nav nekā.
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
|
02 Aug 2019, 16:10:31 Yukki rakstīja:
Bet galvenais, ko es nekādi nevaru saprast,- kāda X-a pēc 49ccm rolleri ir stipri lētāki par tikpat liela motora agregātiem, kas vadāmi jāteniski un ar manuālo kārbu?
Paskaties, cik maksā kaut necik jēdzīgi 125'nieki. Same story. Kā jau es te blakus topikā čalim teicu - aizmirsti par to Varadero 125, izdosi pusotru līdz divi kilo euro, pēc mēneša būs apnicis; ņem no manis pa 1k Dominatoru un par starpību noliec tiesības (Domja piedāvājums vairs nav aktuāls, aizgāja zibenīgi 10 minūtes pēc sludinājuma ielikšanas ss'ā).
Te gan stāsts nedaudz cits dēļ tā, ka tīnis gribēdams nevar uz lielākas kubatūras apsēsties (un arī nevajag!). Bet cenu paradokss līdzīgs, pilnīgs nemotors, taču lielā moča vērtībā.
[ Šo ziņu laboja eddie, 04 Aug 2019, 00:02:05 ] | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Diezvai tā būs... Scootam ramis parasti ir daudz sarežģītāks, plastmasu ir vienkārši čupas ja salīdzina pret motociklu...
Pie vainas ir ražošanas masveidība- paši redzat cik daudz vispār ir 50cc klasiskā motocikla paskata mopēdu un cik ir scooteru. Jo vairak ražo, jo lētāk.
Bet motocikla tipa mopēdu ir vien daži modeļi.
02 Aug 2019, 16:53:44 envy rakstīja:
Tāpēc ka tas ir motocikls, tam ir pusdlīdz normālas riepas, bremzes, rāmis un amortizatori. rollerim no tā nav nekā.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| nafig tos rollerus. labāk, lai sāk ar kādu mopēdu. iemācīsies stūrēt, bremzēt un pārslēgt ātrumus.
kad liks A, tas lieti noderēs.
un tiem visiem minētajiem tāpat ir viens un tas pats motors. un aizdomas, ka ražo tos ar pēc vienas licences.
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline | | |
artc | | Kopš: 15. Jul 2019
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Kāds var, varbūt, pakomentēt ko labāk izvēlēties starp šiem kā pirmo moci. Zinu, ka nav tāda universāla, bet nu gribētos maksimāli tādu ar kuru var gan pa pilsētu pabraukt, gan arī kaut kur nedaudz tālāk ārpus Rīgas un, iespējams, LV izbraukt.
Aprilia ETV ~2000-2003 gads
BMW F650GS ~2000-2003 gads
Kawasaki Versy ~2005 gads
Suzuki DL650-1000 ~2005 gads
Atsevišķi te topikus par katru no viņiem jau esmu pastudējis. | Offline | | |
bonys | | Kopš: 30. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 222
Braucu ar: F800GS
| Suzuki DL 650 | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Jāņem jau arī vērā braucēja augums un svars...
Priekš lielākiem vīriem tas DL650 tāds maziņš, principā skuķu braucamais, un DL1000 krietni piemērotāks vidusmēra latvju puisim. | Offline | | |
artc | | Kopš: 15. Jul 2019
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Vēl, laikam, kaut kas līdzīgs šiem ir Varadero no Hondas.
Augums 185, bet nu kājas garas, aizsniegt zemi nav problēmu. | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Es arī par DL650
Man augums 1.82 un īstena latvieša sākumsvars
Patīk ērtā sēdpozīcija, vēja aizsardzība, degvielas patēriņš.
Nav raķete, bet arī ne vārgulis.
Zemākais punkts ir centrālā peka, kas reizēm mēdz “uzsēsties” braucot divatā.[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 08 Aug 2019, 19:14:32 ] | Offline | | |
|
|