Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
RenarsB
28. Dec 2015, 14:08#26701

Kopš: 05. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 30

Braucu ar: Suzuki Intruder VZR 1800

Sveiciens, salasījos ārvalstu forumos, ka baigā štelle esot uzlikt TRE (timing retard eliminiator). Esot vairāk jaudas zemajos pārnesumos, "gludāka" reakcija utt. Ir kāda pieredze? Likt vai nav vērts? Runa ir par 1,8L Suzuki intruderu. Skatos šajā virzienā http://www.healtech-electronics.lv/lv/fl_tuner_pro/

Offline

gagainis
28. Dec 2015, 19:22#26702

Kopš: 28. Dec 2015

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

sveiki
man ir Honda cr125 97 gada
ir tada problema,kad atveras klapans sak taka mirt nost
man saka kad ir japartin tinums
vai tas ta var but?

Offline

Archy96
28. Dec 2015, 19:41#26703

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Dec 2015, 19:22:47 gagainis rakstīja:
sveiki
man ir Honda cr125 97 gada
ir tada problema,kad atveras klapans sak taka mirt nost
man saka kad ir japartin tinums
vai tas ta var but?



Klapans - tas ir kas, izplūdes vērsts???

Pec kā tu pasaki, ka viņš atverās, varbūt neatverās?



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

shkapars
28. Dec 2015, 20:33#26704

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

bij kādu laiku atpakaļ saruna par gultņu ūdensizturīgajām smērēm (kroseniekam linkage utt.). atceros, ka slēdziens bij, ka viena no labākajām ir meža tehnikai lietotā smēre. Var kāds atgādināt nosaukumu un tirdzniecības vietu? Paldies

Offline

motoTurer
28. Dec 2015, 21:08#26705

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560


28 Dec 2015, 20:40:34 Bagars rakstīja:
Petro Canada Peerless OG2 red
es lietoju šo
oilteh.lv


Esmu pircis arī SIA "INTRAC Latvija" Maskavas ielā 458

Offline

shkapars
28. Dec 2015, 21:51#26706

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

paaaldies

Offline

Naits
28. Dec 2015, 21:54#26707

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Es ar lietoju šo, ir laba

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

shkapars
28. Dec 2015, 22:01#26708

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


28 Dec 2015, 21:54:40 Naits rakstīja:
Es ar lietoju šo, ir laba


Tu nebrauc ar krosenieku, nevari zināt
varbūt gribi sākt? ir varianti

Offline

Niere
28. Dec 2015, 22:08#26709

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

kalcija sulfonāta sabiezināta ziede, taču ar ļoti zemu pamateļļas viskozitāti.
ir augstvērtīga, taču ne tuvu griesti pielietojumam. mežinieki vienkārši pieraduši pie 'sarkanās', taču pat nenojauš, ka sarkanas ir daudzas citas.
moču pielietojumam kalcija sulfonāts ir ļoti ok, par ko rakstīju jau ļoti sen un pat ieteicu konkrēto Petro Canada, taču pamateļļas viskozitāti @+40C varētu skatīt vismaz 3x augstāku.
paši redzēsiet, ka '4ball wear test' ņūtoni būs būtiski spēcīgāki. mocim nav vajadzīgi baigi gultņa apgriezieni.

ja nu kādam dikti vajag konkrēto Petro Canada Pearless OG2, varu piedāvāt par nepilniem 4Eur/400g patronu. taču... par pilnu kasti jeb 12 gab.

nu, tas tā, uz fikso...

edit: sorrez, kaut esmu pametis 'neatkarīgo' flangu un atgriezies tirgotāju pusē, teiktai nav jāuztver kā mēģinājums gūt pašlabumu.
esošā priekšniecība pamanītu ne mazāku par 5m3 pieaugumu. attiecīgi, teiktais vairāk cenu līmeņa ipartnei.

tomēr ieskatam par produktu, kas varētu būt vēl augstvērtīgāks:
te piemērs no man labi pazīstama sortimenta GreaseWay CaSX 815 HP RED, taču visdrīzāk kaut ko līdzīgu varētu meklāt arī kāda cita ražotāja sortimentā. būtiskā atšķirība, kā jau teicu - augstāka pamateļļas viskozitāte.

[ Šo ziņu laboja Niere, 28 Dec 2015, 22:56:50 ]

Offline

Niere
28. Dec 2015, 22:21#26710

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

klau, a vispār, šo ziedi esat sākuši lietot paši savu test-fail rezultātā vai mana ietaikuma rezulātā? toreiz ieteicu vieglāko kalcija sulfonāta iegādes variantu - Intrac.

Offline

Niere
28. Dec 2015, 22:50#26711

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ok, tas pats Intrac caur tā laika Timberjack rekomendācijām ievazāja šo ziedi LV. VA Motors bija attapīgi un paķēra dīlera tiesības.
taču tolaik kalcija sulfonāta ziedes nebija plašā izvēlē, kādēļ visdrīzāk arī viss palicis pie konkrēta produkta, ka tik sarkans.
šodbaltdien jau ir gana daudz variācijas, kas piemērotākas attiecīgam slapjam, lielas/triecienslodzes lēnu apgriezienu/svārstību pielietojumam.

[ Šo ziņu laboja Niere, 28 Dec 2015, 23:08:52 ]

Offline

zix
28. Dec 2015, 22:59#26712

Kopš: 12. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: DRZ400SM-E ; R1100S

Pirku Intrac'ā pirms kādiem 2+... gadiem pēc Tavas rekomendācijas -nekas vairāk par pārjaukšanu/pārzieķēšanu un blīvslēgu maiņu linkos pa šo laiku nav prasījies

Offline

Niere
28. Dec 2015, 23:06#26713

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

forši, tieši šādas ilgtermiņa pieredzes baro motivāciju pētīt problēmas un čaļiem palīdzēt kaut ko atrisināt. paldies par atsauksmi!
arī negatīvas welcome, protams.

Offline

Niere
28. Dec 2015, 23:20#26714

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

es jau tur augstāk papildināju ar man ērti pieejamu versiju GreaseWay CaSX 815 HP RED
es šo tīri kā piemēru, kur attiecīgā tipa ziedei stipri augstāka pamateļļas viskozitāte un labākas slodzes noturības īpašības tieši moto pielietojumā.
nav jāsaprot kā mārketings, jo es šo produktu nemaz nevaru piedāvāt mazumtirdzniecībā, tomēr iezīmēju virzienu.
lai vai kā, arī izmantotais Pearless OG2 ir ļoti augstvērtīgs produkts un visdrīzāk pārspēj klasiskās molibdēna utml. ziedes.

Offline

screwy
30. Dec 2015, 19:47#26715

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Litija smēres ir daudz sliktāks variants? Piemēram tas pats Litols.

Offline

mexa
30. Dec 2015, 22:50#26716

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

pacelsu velreiz jautajumu. gribu apsvert domu savam vfr700 izjaukt sajuga grozu. apsveru domu aizvakt demferi, jo esosas atsperes noseedaas, vainu uzsutit ruditas shaibas lai novakt brivgajienu. problema salikt atpakalj, ir jametina, jo stokaa staav kniedes, atlietas groza korpusaa. bet miiziens destrukturizeet metaalu tadaa vietaa, kaadi subjektiivie viedokli? TIG nav, ir migs, jaudas pietiks, nav mazais, lai lieki nesildiit korpusu. bet tomeer...iedziit viitni un piekjert skruuves galvu nedaudz? redzeeti taadi varianti uz izjaucamiem groziem

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Flybnt
01. Jan 2016, 15:36#26717

Kopš: 21. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Motorrad

Gan jau ir jautāts, bet nevarēju atrast.

Kā pēc marķējuma uz moto lampām var atšķirt vai tā ir UK vai EU lampa?

Offline

Archy96
01. Jan 2016, 15:37#26718

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ātrais jautajums - cik šipenēs spiedienu taisīt, ja maucam pa ledu pamatā????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zet
01. Jan 2016, 18:33#26719

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

I do not know!! But do 2 as always! Ta ansver gugels & I. Ne- davaj uz 1,8- un atskaites.
Latviski- liec 2,1 apt.))
Es braucu ar 2,5 (podiumā, sava galvā) un pat nedomaju par to, kad lecu uz 2 m.

[ Šo ziņu laboja zet, 01 Jan 2016, 18:48:00 ]

Offline

mexa
01. Jan 2016, 23:40#26720

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

varbuut kaads apgaismos. sasipos vispaar bremzu master cilindros(M/C) dots
vtr ar 919 bremzeem un vtr m/c, bremzet var tikai ar visiem pirkstiem, uzlikam no R1 2001 gada, tagad var bremzeet, bet nu nav nemaz tuvu ideaalam, tomeer visiem m/c ir 14mm diametrs
taalaak ir mans vfr, oem masters bija svaks, uzliku no R1 jau mineeto, saaka labak palikt, tad samainiijaamies ar VTR un bremzes man palika kudi labaakas. tiesa sajuuta ka gaajiens ir bez rezerves, toties var veesi bremzeet ar 1 pirkstu, ka jau pieradu. labi vel mans vfr, tam sanaaca mazaaks diametrs kapeec ari uzlabojas bremzesana zaudejot gajienu, bet uz taa vtr briinumi... pie tam spiedes pleci uz cilindru VTR un R1 ir vienadi, ruckas der pievilejot bremzgaismas spiedplakni. bet kur tad taa starpiiba? jo 919 oem arii ir 14mm, bet tam ir jaabremzejas kaa mietam. ir kadas domas?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline