Autors | Ziņojums |
RenarsB | 28. Dec 2015, 14:08 | #26701 |
|
Kopš: 05. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 30
Braucu ar: Suzuki Intruder VZR 1800
| Sveiciens, salasījos ārvalstu forumos, ka baigā štelle esot uzlikt TRE (timing retard eliminiator). Esot vairāk jaudas zemajos pārnesumos, "gludāka" reakcija utt. Ir kāda pieredze? Likt vai nav vērts? Runa ir par 1,8L Suzuki intruderu. Skatos šajā virzienā http://www.healtech-electronics.lv/lv/fl_tuner_pro/
|
Offline | |
|
gagainis | 28. Dec 2015, 19:22 | #26702 |
|
Kopš: 28. Dec 2015
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| sveiki
man ir Honda cr125 97 gada
ir tada problema,kad atveras klapans sak taka mirt nost
man saka kad ir japartin tinums
vai tas ta var but? |
Offline | |
|
Archy96 | 28. Dec 2015, 19:41 | #26703 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Dec 2015, 19:22:47 gagainis rakstīja:
sveiki
man ir Honda cr125 97 gada
ir tada problema,kad atveras klapans sak taka mirt nost
man saka kad ir japartin tinums
vai tas ta var but?
Klapans - tas ir kas, izplūdes vērsts???
Pec kā tu pasaki, ka viņš atverās, varbūt neatverās?
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
|
shkapars | 28. Dec 2015, 20:33 | #26704 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| bij kādu laiku atpakaļ saruna par gultņu ūdensizturīgajām smērēm (kroseniekam linkage utt.). atceros, ka slēdziens bij, ka viena no labākajām ir meža tehnikai lietotā smēre. Var kāds atgādināt nosaukumu un tirdzniecības vietu? Paldies |
Offline | |
|
motoTurer | 28. Dec 2015, 21:08 | #26705 |
|
Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
|
28 Dec 2015, 20:40:34 Bagars rakstīja:
Petro Canada Peerless OG2 red
es lietoju šo
oilteh.lv
Esmu pircis arī SIA "INTRAC Latvija" Maskavas ielā 458 |
Offline | |
|
shkapars | 28. Dec 2015, 21:51 | #26706 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| paaaldies |
Offline | |
|
Naits | 28. Dec 2015, 21:54 | #26707 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Es ar lietoju šo, ir laba
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
shkapars | 28. Dec 2015, 22:01 | #26708 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
28 Dec 2015, 21:54:40 Naits rakstīja:
Es ar lietoju šo, ir laba
Tu nebrauc ar krosenieku, nevari zināt
varbūt gribi sākt? ir varianti |
Offline | |
|
Niere | 28. Dec 2015, 22:08 | #26709 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| kalcija sulfonāta sabiezināta ziede, taču ar ļoti zemu pamateļļas viskozitāti.
ir augstvērtīga, taču ne tuvu griesti pielietojumam. mežinieki vienkārši pieraduši pie 'sarkanās', taču pat nenojauš, ka sarkanas ir daudzas citas.
moču pielietojumam kalcija sulfonāts ir ļoti ok, par ko rakstīju jau ļoti sen un pat ieteicu konkrēto Petro Canada, taču pamateļļas viskozitāti @+40C varētu skatīt vismaz 3x augstāku.
paši redzēsiet, ka '4ball wear test' ņūtoni būs būtiski spēcīgāki. mocim nav vajadzīgi baigi gultņa apgriezieni.
ja nu kādam dikti vajag konkrēto Petro Canada Pearless OG2, varu piedāvāt par nepilniem 4Eur/400g patronu. taču... par pilnu kasti jeb 12 gab.
nu, tas tā, uz fikso...
edit: sorrez, kaut esmu pametis 'neatkarīgo' flangu un atgriezies tirgotāju pusē, teiktai nav jāuztver kā mēģinājums gūt pašlabumu.
esošā priekšniecība pamanītu ne mazāku par 5m3 pieaugumu. attiecīgi, teiktais vairāk cenu līmeņa ipartnei.
tomēr ieskatam par produktu, kas varētu būt vēl augstvērtīgāks:
te piemērs no man labi pazīstama sortimenta GreaseWay CaSX 815 HP RED, taču visdrīzāk kaut ko līdzīgu varētu meklāt arī kāda cita ražotāja sortimentā. būtiskā atšķirība, kā jau teicu - augstāka pamateļļas viskozitāte. [ Šo ziņu laboja Niere, 28 Dec 2015, 22:56:50 ] |
Offline | |
|
Niere | 28. Dec 2015, 22:21 | #26710 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| klau, a vispār, šo ziedi esat sākuši lietot paši savu test-fail rezultātā vai mana ietaikuma rezulātā? toreiz ieteicu vieglāko kalcija sulfonāta iegādes variantu - Intrac. |
Offline | |
|
Niere | 28. Dec 2015, 22:50 | #26711 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ok, tas pats Intrac caur tā laika Timberjack rekomendācijām ievazāja šo ziedi LV. VA Motors bija attapīgi un paķēra dīlera tiesības.
taču tolaik kalcija sulfonāta ziedes nebija plašā izvēlē, kādēļ visdrīzāk arī viss palicis pie konkrēta produkta, ka tik sarkans.
šodbaltdien jau ir gana daudz variācijas, kas piemērotākas attiecīgam slapjam, lielas/triecienslodzes lēnu apgriezienu/svārstību pielietojumam.[ Šo ziņu laboja Niere, 28 Dec 2015, 23:08:52 ] |
Offline | |
|
zix | 28. Dec 2015, 22:59 | #26712 |
|
Kopš: 12. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 100
Braucu ar: DRZ400SM-E ; R1100S
| Pirku Intrac'ā pirms kādiem 2+... gadiem pēc Tavas rekomendācijas -nekas vairāk par pārjaukšanu/pārzieķēšanu un blīvslēgu maiņu linkos pa šo laiku nav prasījies |
Offline | |
|
Niere | 28. Dec 2015, 23:06 | #26713 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| forši, tieši šādas ilgtermiņa pieredzes baro motivāciju pētīt problēmas un čaļiem palīdzēt kaut ko atrisināt. paldies par atsauksmi!
arī negatīvas welcome, protams. |
Offline | |
|
Niere | 28. Dec 2015, 23:20 | #26714 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| es jau tur augstāk papildināju ar man ērti pieejamu versiju GreaseWay CaSX 815 HP RED
es šo tīri kā piemēru, kur attiecīgā tipa ziedei stipri augstāka pamateļļas viskozitāte un labākas slodzes noturības īpašības tieši moto pielietojumā.
nav jāsaprot kā mārketings, jo es šo produktu nemaz nevaru piedāvāt mazumtirdzniecībā, tomēr iezīmēju virzienu.
lai vai kā, arī izmantotais Pearless OG2 ir ļoti augstvērtīgs produkts un visdrīzāk pārspēj klasiskās molibdēna utml. ziedes. |
Offline | |
|
screwy | 30. Dec 2015, 19:47 | #26715 |
|
Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Litija smēres ir daudz sliktāks variants? Piemēram tas pats Litols. |
Offline | |
|
mexa | 30. Dec 2015, 22:50 | #26716 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| pacelsu velreiz jautajumu. gribu apsvert domu savam vfr700 izjaukt sajuga grozu. apsveru domu aizvakt demferi, jo esosas atsperes noseedaas, vainu uzsutit ruditas shaibas lai novakt brivgajienu. problema salikt atpakalj, ir jametina, jo stokaa staav kniedes, atlietas groza korpusaa. bet miiziens destrukturizeet metaalu tadaa vietaa, kaadi subjektiivie viedokli? TIG nav, ir migs, jaudas pietiks, nav mazais, lai lieki nesildiit korpusu. bet tomeer...iedziit viitni un piekjert skruuves galvu nedaudz? redzeeti taadi varianti uz izjaucamiem groziem
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Flybnt | 01. Jan 2016, 15:36 | #26717 |
|
Kopš: 21. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 100
Braucu ar: Motorrad
| Gan jau ir jautāts, bet nevarēju atrast.
Kā pēc marķējuma uz moto lampām var atšķirt vai tā ir UK vai EU lampa? |
Offline | |
|
Archy96 | 01. Jan 2016, 15:37 | #26718 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Ātrais jautajums - cik šipenēs spiedienu taisīt, ja maucam pa ledu pamatā????
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
zet | 01. Jan 2016, 18:33 | #26719 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| I do not know!! But do 2 as always! Ta ansver gugels & I. Ne- davaj uz 1,8- un atskaites.
Latviski- liec 2,1 apt.))
Es braucu ar 2,5 (podiumā, sava galvā) un pat nedomaju par to, kad lecu uz 2 m.[ Šo ziņu laboja zet, 01 Jan 2016, 18:48:00 ] |
Offline | |
|
mexa | 01. Jan 2016, 23:40 | #26720 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| varbuut kaads apgaismos. sasipos vispaar bremzu master cilindros(M/C) dots
vtr ar 919 bremzeem un vtr m/c, bremzet var tikai ar visiem pirkstiem, uzlikam no R1 2001 gada, tagad var bremzeet, bet nu nav nemaz tuvu ideaalam, tomeer visiem m/c ir 14mm diametrs
taalaak ir mans vfr, oem masters bija svaks, uzliku no R1 jau mineeto, saaka labak palikt, tad samainiijaamies ar VTR un bremzes man palika kudi labaakas. tiesa sajuuta ka gaajiens ir bez rezerves, toties var veesi bremzeet ar 1 pirkstu, ka jau pieradu. labi vel mans vfr, tam sanaaca mazaaks diametrs kapeec ari uzlabojas bremzesana zaudejot gajienu, bet uz taa vtr briinumi... pie tam spiedes pleci uz cilindru VTR un R1 ir vienadi, ruckas der pievilejot bremzgaismas spiedplakni. bet kur tad taa starpiiba? jo 919 oem arii ir 14mm, bet tam ir jaabremzejas kaa mietam. ir kadas domas?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|