Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
garfs
09. Mar 2015, 12:41#2671

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800


09 Mar 2015, 10:10:49 mexa rakstīja:
par šo te varētu kādu piezīmi? par "to pašu" eļļu


var, var.. puņķi tek, galva sāp - nav spējas domāt racionāli

paldies par atbildēm, liešu to kas servisa grāmatā paredzēts

[ Šo ziņu laboja garfs, 09 Mar 2015, 12:45:55 ]



-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

uldiss
12. Mar 2015, 10:19#2672

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: Miskasti

Ko eļļu guru saka par Valvoline SynPower 4T?

Offline

Coooool
14. Mar 2015, 17:06#2673

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 2285

Braucu ar: Deltām

Niere, reku StaiF iepostēja šeit kaut kādu ENI. Ko domā?

-----------------
moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

cbx650e
14. Mar 2015, 19:21#2674

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Sveiki !
Jautajums Nierem . Man te puikas labu gribot nopirkushi "MOTUL 4T 5100 10W40 MA2 Technosynthese ester"
Mocim manualaa staav "SAE 10W40 SE-SF API"

Vai es varu shito sintetisko MOTUL drankji liet 30 gadigaa motoraa nebaidoties sachakareet sajuugu . Motoram ir gaisa dzeseshana.

Mozul maajas lapaa jau skatiities nav verts jo kursh tad govij asti cels ja ne pati govs ?
Lidz shim ir lietas tikai mineralenes , pat letaas no baumarkta un nekaadu probleemu nekad nav bijis jo gonkaas nav bijis un nebuus jaabrauc.

Ak jaa un par ATF ellu priekshejaa dakshaa , nav bijushas probleemas , es domaaju ja peec 5 gadiem saak suloties bliivsleegi tad tos jau var nomainiit atkal un jaunu elju ieliet . Vismaz man taa bij un nobraucu pa 5 gadiem apmeram 20 000km.

Offline

Niere
14. Mar 2015, 19:25#2675

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

iRide 10W-40 ir normāls GroupIII hidrokrekots širpotrebs. Tāds pats kā absolūti lielākā daļa "sintētikas".
Savukārt iRide 10W-60 izskatās, ka veidots uz PAO bāzes. 10W-60 patiešām būtu uz tādas bāzes jātapina, lai nav jāpārkačā ar polimēriem (viskozitātes indeksa modifikatoriem). Bet tā kā tā šādu klasi nevar panākt bez tiem un tas, kā zimāms, ir koks ar diviem galiem.
10W-60 reāli tiek ieteikts tikai dažiem motociklu modeļiem, piemēram LC4 Supermoto. Bet biežākais klients uz šo broduktu droši vien būs čalīši ar 600ccm 'bandītiem'.

Es tajā sludinājumā gan neredzu cenu. 50% atlaide no kā, no 30Eur?

Offline

Niere
14. Mar 2015, 19:32#2676

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

cbx,
vari, vari liet.
tā ir daļēji sintētiska eļļa ar nelielu esteru piešprici. tīri subjektīvi man nepatīk, ka Motul maldina klientu, liekot domāt, ka tas ir gluži vai 300V līdzvērtīgs produkts. bet tas tā, emocija vien.

vienīgais ar ko Tev jārēķinās, ka esteri var būt agresīvi pret blīvslēgiem. un tad tur iespējami divi pretēji varianti:
- esoša eļļas sūce pazūd
- neesoša eļļas sūce parādās
bet tā tikai varbūtība.

Offline

cbx650e
14. Mar 2015, 19:40#2677

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Paldies par atbildi !
Tur jau ir taa probleema ka nekaadas eljas suuces veel nav , tad jau iznaak ka var tikai paraadities ??? Perspektiiva ne visai laba .
Bet nu labi atlaushu puikaam to drankji motoraa liet un paskatishos kas notiks shii gada laikaa. Pats savam gan lieshu veel pierasto mineraaleni.
Zini kaadreiz visu razoja kvalitativaak nekaa shodien, bez nekaa lieka un nevajadziigas elektronikas.

Offline

cbx650e
14. Mar 2015, 22:08#2678

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Kaa zini tad likumdeveeji izgudro visaadas nevienam nevajadziigas fignjas kaa , piemeeram lai auto izsauc pats mentus , lai paarbauda riepu spiedienu . Lai atbilstu tur kaut kaadaam fignju izpluudes normaam kuras man ir pie pakaljas, visaadas ieshpices sistemas .
Un galvenais lai vadiibas bloks aiz vadiibas bloka buutu un peec iespeejas daargaaks un vislabaak lai pats neko nevar sremonteet un tikai pie diilera brauc un atstaaj peec iespeejas vairaak kaapostu.
Man pietiek ar vienkaarshu motoru un karbutratoriem kurus pats varu iztiiriit un nosinhronizeet, paterinsh arii ir bez visaam fignjaam no 4,5 liidz 6 litri atkariigs kaa brauc , un max aatrums ir 200.Un mans mocis nav bijis un nekad vairs pie neviena diilera netiks vests,jo visu "pilniigi visu" var paveikt savaa garazhaa un nevajag nekaadu laptopu un citus drankjus.

Offline

Archy96
14. Mar 2015, 22:18#2679

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


14 Mar 2015, 22:08:24 cbx650e rakstīja:
Kaa zini tad likumdeveeji izgudro visaadas nevienam nevajadziigas fignjas kaa , piemeeram lai auto izsauc pats mentus , lai paarbauda riepu spiedienu . Lai atbilstu tur kaut kaadaam fignju izpluudes normaam kuras man ir pie pakaljas, visaadas ieshpices sistemas .
Un galvenais lai vadiibas bloks aiz vadiibas bloka buutu un peec iespeejas daargaaks un vislabaak lai pats neko nevar sremonteet un tikai pie diilera brauc un atstaaj peec iespeejas vairaak kaapostu.
Man pietiek ar vienkaarshu motoru un karbutratoriem kurus pats varu iztiiriit un nosinhronizeet, paterinsh arii ir bez visaam fignjaam no 4,5 liidz 6 litri atkariigs kaa brauc , un max aatrums ir 200.Un mans mocis nav bijis un nekad vairs pie neviena diilera netiks vests,jo visu "pilniigi visu" var paveikt savaa garazhaa un nevajag nekaadu laptopu un citus drankjus.


Riktīgs oldskūla piekritējs, tāpat kā es.

Bet grozies kā gribi, elektronika tomēr noteiktās vietās ar noteiktu pielietojumu, ir laba štelle. Es , piemēram, ar milzu nepacietību gaidu, kad beidzot sāks ražot 2T enduro močus ar degvielas iesmidzināšanu, lai degvielas padeve tiktu regulēta automātiski, jo zajebal tas karburātors, kurš ir tik jūtīgs uz laikaapstākļu maiņu.

Līdz brīdim, kamēr viņa strādā

[ Šo ziņu laboja Archy96, 14 Mar 2015, 22:20:10 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
14. Mar 2015, 23:47#2680

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

gribi izdziivot, adopteejies. es kadreiz par visu domaju ka gruuti un laikietilpiigi viss modernais. tagad saprotu ka tas viss ir sameeraa viegli, no tehnologiju puses. daudz kam ir sleeptaas puses kuras oldskuul nesaskata, bet taam ir tomeer liels svars. varbuut tu pats (tfu tfu tfu) gribeetu roku paspiest cilveekam kas izdomaaja auto sos funkciju, kad buutu iespiests dzelzhos... vai tomeer nee? tavs mocis bez elektronikas nekusteetu uz priekshu normaali, jo buutu probleema ar apsteidzi un dzirksts jaudu... pistos ar kontaktiem... taadu lietu daudz, un ar inovacijam jaiet roku rokaa, vainu strauji paliksi akmens laikmetaa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Archy96
15. Mar 2015, 00:44#2681

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Mar 2015, 00:40:07 Bagars rakstīja:

14 Mar 2015, 22:18:43 Archy96 rakstīja:

14 Mar 2015, 22:08:24 cbx650e rakstīja:
Kaa zini tad likumdeveeji izgudro visaadas nevienam nevajadziigas fignjas...

Riktīgs oldskūla piekritējs, tāpat kā es.
Bet grozies kā gribi, .... ar milzu nepacietību gaidu, kad beidzot sāks ražot 2T enduro močus ar degvielas iesmidzināšanu, lai degvielas padeve tiktu regulēta automātiski, jo zajebal tas karburātors, kurš ir tik jūtīgs uz laikaapstākļu maiņu.
Līdz brīdim, kamēr viņa strādā

Tu vēl to pats nezini, bet tici man, tu šprici savam mopēdam negribi...!
Ja netici, tad paprasi man.
Pēc šprices būsi laimīgs, ka varēsi karbi kaut vai katru dienu regulēt..

Visiem šosejas močiem, kuri ir bijuši ar šprici - nekādu problēmu.

Čomaki ar krosiniekiem - arī nesūdzās.

Kā tas varētu izpausties uz 2T motora, man nav ne jausmas.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zhenox
19. Mar 2015, 10:43#2682

Kopš: 04. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 99

Braucu ar: eR1

Man te tāda problēma


Ielēju izlejamo MOTUL 5100, pagāzēju un šāds skats man parādījās, eļļa uzputojās. Līmenis bija norma. Eļļa svaigi ielieta, moci padarbināju kādas 5 min, bet nebraucu.

Offline

Niere
19. Mar 2015, 11:38#2683

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Hmmmm, tas nemaz nav labi. Iemesls var būt gan tehnisks, gan eļļas uzbūves vaina. Konkrētais Motul 5100, protams, satur pretputošanas piedevu, taču vai tā ir gana efektīva, grūti spriest.
Iemetot uz ātro aci forumos, par 5100 ir dažs koments ar līdzīgu problēmu. Iekš Thumpertalk atrodu šādu teikumu:
Motul 5100, great stuff just a little foamy in high temps.

Pagaidām divi varianti:
- ja nejauši pie vainas uzkrājies kondensāts (neizskatās gan), tad izbrauc gabalu, lai eļļa vismaz 15 minūtes padarbojas pilnā darba temperatūrā.
- paņem jebkuru citu moto eļļu un salīdzini rezultātu
(p.s. pēdējo rekomendāciju, plīdz, nesaistīt ar manis piedāvāto eļļu akciju)

[ Šo ziņu laboja Niere, 19 Mar 2015, 11:39:02 ]

Offline

arturz
19. Mar 2015, 21:34#2684

Kopš: 23. Apr 2008

Ziņojumi: 99

Braucu ar: Bulldog

Sveika tauta, kurš var pateikt Triumph Rocket 3 Motul 5100 10W50 ir OK.

Offline

Niere
19. Mar 2015, 23:03#2685

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Mar 2015, 21:34:13 arturz rakstīja:
Sveika tauta, kurš var pateikt Triumph Rocket 3 Motul 5100 10W50 ir OK.

ja vien ##-50 viskozitāte ir primāra Tavā apkopes rokasgrāmatā, tad ir ok. vien ar piebildi, ka Motul 5100 ir daļēji sintētiska eļļa ar esteru piešprici un labi maldina tautu.

[ Šo ziņu laboja Niere, 19 Mar 2015, 23:18:15 ]

Offline

eXistenZ
20. Mar 2015, 10:01#2686

Kopš: 03. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 127

Braucu ar: YAMAHA R6 99

Sveiki, kuru labāk ieliet 1999.g. r6 10w40 300v vai 15w50 5100 motul

-----------------
Motocikls nav bīstams transportlīdzeklis, Bīstamu viņu padara šofera nepilnīga pieredze.

Offline

Niere
20. Mar 2015, 10:03#2687

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


20 Mar 2015, 10:01:39 eXistenZ rakstīja:
Sveiki, kuru labāk ieliet 1999.g. r6 10w40 300v vai 15w50 5100 motul

300V, protams, divas galvas tiesas pārāks produkts, jo 5100 ir daļēji sintētisks.

Offline

Lisiy
20. Mar 2015, 14:47#2688

Kopš: 30. Jul 2014

Ziņojumi: 205

Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300


20 Mar 2015, 10:03:41 Niere rakstīja:
300V, protams, divas galvas tiesas pārāks produkts, jo 5100 ir daļēji sintētisks.


Ko tas praktiski maina, izņemot apziņu, ka brauc ar labu eļļu? Es domāju ielas braukšanai. (pieņemot, ka abas eļļas ir ražotāja akceptētas)

[ Šo ziņu laboja Lisiy, 20 Mar 2015, 14:48:43 ]



-----------------
Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!!

Offline

Icikinsh
20. Mar 2015, 15:07#2689

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 198

Braucu ar: A un B kategorijām

Nu, pie manis ar ir nonākušas dažas Nieres piedāvātās kanniņas. Pamēģināsim, vai ir laba manta.

Jautājums eļļu guru - ko pēc pārkrāmēšanas liet iekšā vecā Honda gaisa dzeses 4t motorā?
[Moto Honda CJ250T]

Offline

soulfreak
20. Mar 2015, 17:03#2690

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

IMHO, sintētika labāka visos aspektos, labākas eļļošanas īpašības, labāka plūstamība/eļļošana startējot un aukstā laikā, lielāks maiņas intervāls. Un tas jau ir ļooooti daudz! Niere, palabo, ja kļūdos

Offline