Autors | Ziņojums |
Joske | 16. Dec 2015, 21:01 | #26681 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1660
Braucu ar: C2H6O
| Kadam ir peiredze ar šitādiem paaugstinātiem cliponiem?
Vai labak meģinat piestellēt šadu variantu?
Karoč gribu parastos cliponus samainīt pret streeta stūri. |
Offline | |
|
Archy96 | 16. Dec 2015, 21:54 | #26682 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
16 Dec 2015, 21:01:16 Joske rakstīja:
Kadam ir peiredze ar šitādiem paaugstinātiem cliponiem?
Vai labak meģinat piestellēt šadu variantu?
Karoč gribu parastos cliponus samainīt pret streeta stūri.
Es to pašu darīšu savam R1, je nebūšu viņu nomainījis pret adventūri, ir krietni ērtāka un relaksētāka braukšana, jo tā embrija poza braukšanai ikdienā ar baiku 100 gadus nafig nav vajadzīga, noguris un stīvs braucējs tik un tā ir lēnāks nekā nenoguris
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
nusun | 20. Dec 2015, 14:35 | #26683 |
|
Kopš: 04. Dec 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 15
Braucu ar: Honda CRF 250 R
| Sveiki motopowerieši. Amatierim mehāniķim ir nepieciešama jūsu palīdzība.
Motocikls: Honda crf 250 r 2007.gada.
Esmu izņēmis motoru, noņēmis magnētu (flywheel), tiko noņēmu sajūgu un ja kustinu to verķi uz kā uzmaucas sajūgs, ir manāma minimāla brīvkustība. Vai tāda tur maz vispār ir atļauta?
Kā arī intersētu vēl, kā noteikt vai ir nepieciešamas gultņu maiņas motorā un kā noteikt kāds ir kloķenes stāvoklis?
Zinu ka obligāti klanis ir jāmaina, jo ir izveidojusies minimāla augšuplejup kustība, bet kā noteikt pašas kloķenes stāvokli? |
Offline | |
|
|
shkapars | 20. Dec 2015, 18:11 | #26684 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
20 Dec 2015, 14:35:42 nusun rakstīja:
Sveiki motopowerieši. Amatierim mehāniķim ir nepieciešama jūsu palīdzība.
Motocikls: Honda crf 250 r 2007.gada.
Esmu izņēmis motoru, noņēmis magnētu (flywheel), tiko noņēmu sajūgu un ja kustinu to verķi uz kā uzmaucas sajūgs, ir manāma minimāla brīvkustība. Vai tāda tur maz vispār ir atļauta?
Kā arī intersētu vēl, kā noteikt vai ir nepieciešamas gultņu maiņas motorā un kā noteikt kāds ir kloķenes stāvoklis?
Zinu ka obligāti klanis ir jāmaina, jo ir izveidojusies minimāla augšuplejup kustība, bet kā noteikt pašas kloķenes stāvokli?
sajūga ass kustās uz augšu un leju? tā nav jābūt
ja maini klani, tad maini arī pamatniekus, gan gultņus, gan blīvslēgus
uz kloķenes, tajā pusē kur sadalenes ķēdes zvaigznīte, ir rullīšu gultņa iekšējā aploce. apskaties vai tā nav neadekvāti sadilusi, kā arī vai sadales ķēdes zvaigznīte ir kārtībā.
kad mainīta sadalenes ķēde, virzulis?
bet vispār šitam mocim var nopirkt Wiseco kloķenes komplektu, kurā ir pamatnieki, visas blīves, jauna kloķene komplektā. Šitas komplekts maksā mazāk nekā, ja pirksi visu atsevišķi, plus pārpresēt klani. Man bija tāds iekšā, nobraucu 75h, neesmu lēnākais, neesmu ātrākais |
Offline | |
|
nusun | 20. Dec 2015, 19:14 | #26685 |
|
Kopš: 04. Dec 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 15
Braucu ar: Honda CRF 250 R
|
20 Dec 2015, 18:11:01 shkapars rakstīja:
sajūga ass kustās uz augšu un leju? tā nav jābūt
ja maini klani, tad maini arī pamatniekus, gan gultņus, gan blīvslēgus
uz kloķenes, tajā pusē kur sadalenes ķēdes zvaigznīte, ir rullīšu gultņa iekšējā aploce. apskaties vai tā nav neadekvāti sadilusi, kā arī vai sadales ķēdes zvaigznīte ir kārtībā.
kad mainīta sadalenes ķēde, virzulis?
bet vispār šitam mocim var nopirkt Wiseco kloķenes komplektu, kurā ir pamatnieki, visas blīves, jauna kloķene komplektā. Šitas komplekts maksā mazāk nekā, ja pirksi visu atsevišķi, plus pārpresēt klani. Man bija tāds iekšā, nobraucu 75h, neesmu lēnākais, neesmu ātrākais
Nu kā minimums pirms vesalas sezonas kaut kas ir mainīts, varbūt pat ilgāk. Nopirku, nobraucu, tagad grasos likt jaunas lietas (nekas nav noklemējis). Grasos mainīt daudz ko, tai skaitā ķēdi, virzuli, vārstus. Jāskatās ko vēl vajag. Nav īsti instrumentu lai pabeigtu jaukšanu. Nevaru atskrūvēt kloķenes zobratus.
Kādos veikalos var iegādāties to kloķenes komplektu? Man honda-power epastā atbildēja, ka pie viņiem kloķene būs 650eiro, kas man šķiet drausmīgs cipars. Pie maxmoto 300eiro. (tiesa gan, nezinu kas īsti komplektā ietilpst). |
Offline | |
|
frenksmx | 20. Dec 2015, 21:52 | #26686 |
|
Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 62
Braucu ar: TM Racing MX300
| vai kāds izmanto šo demferi?
Kādas atsauksmes un varbūt kāds tieši tirgo? |
Offline | |
|
shkapars | 21. Dec 2015, 09:17 | #26687 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
20 Dec 2015, 19:14:50 nusun rakstīja:
20 Dec 2015, 18:11:01 shkapars rakstīja:
sajūga ass kustās uz augšu un leju? tā nav jābūt
ja maini klani, tad maini arī pamatniekus, gan gultņus, gan blīvslēgus
uz kloķenes, tajā pusē kur sadalenes ķēdes zvaigznīte, ir rullīšu gultņa iekšējā aploce. apskaties vai tā nav neadekvāti sadilusi, kā arī vai sadales ķēdes zvaigznīte ir kārtībā.
kad mainīta sadalenes ķēde, virzulis?
bet vispār šitam mocim var nopirkt Wiseco kloķenes komplektu, kurā ir pamatnieki, visas blīves, jauna kloķene komplektā. Šitas komplekts maksā mazāk nekā, ja pirksi visu atsevišķi, plus pārpresēt klani. Man bija tāds iekšā, nobraucu 75h, neesmu lēnākais, neesmu ātrākais
Nu kā minimums pirms vesalas sezonas kaut kas ir mainīts, varbūt pat ilgāk. Nopirku, nobraucu, tagad grasos likt jaunas lietas (nekas nav noklemējis). Grasos mainīt daudz ko, tai skaitā ķēdi, virzuli, vārstus. Jāskatās ko vēl vajag. Nav īsti instrumentu lai pabeigtu jaukšanu. Nevaru atskrūvēt kloķenes zobratus.
Kādos veikalos var iegādāties to kloķenes komplektu? Man honda-power epastā atbildēja, ka pie viņiem kloķene būs 650eiro, kas man šķiet drausmīgs cipars. Pie maxmoto 300eiro. (tiesa gan, nezinu kas īsti komplektā ietilpst).
Hondā ir. Neprasi kloķeni, bet tieši Wiseco kloķenes komplektu.
Kloķenes skrūves ar pneimatisko pistoli |
Offline | |
|
shkapars | 21. Dec 2015, 09:21 | #26688 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
20 Dec 2015, 21:52:07 frenksmx rakstīja:
Kādas atsauksmes un varbūt kāds tieši tirgo?
Tā ir Hondas orģinālā detaļa
Visām Hondām no 8.gada tāds ir. Vai es jūtu to, neesmu pārliecināts. Bet to var pāršaibot, jo uzbūve ir līdzīga amim, tikai viss stipri mazāks. |
Offline | |
|
Boriss | 21. Dec 2015, 09:41 | #26689 |
|
Kopš: 17. Nov 2015
Ziņojumi: 11
Braucu ar: Honda CB600FAD
| Jautājums par termostatu Honda Hornetam.
Cik īsti jābūt temperatūrai braucot pa šoseju. Vakar braucu ārā plus 9C grādi bet uz šosejas man motora temperatūra nokrīt līdz kādiem ~65C grādiem. Vai tas ir OK, vai arī jāskatās termostats? |
Offline | |
|
mexa | 21. Dec 2015, 12:17 | #26690 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nu veesaa laikaa meedz kristies temp. man piemeram uz vfr ir problema vesa laikaa iesildiit liidz konkretai darba temp, braucot nokriit atri. termostats ok.
nu es iteiktu gan parbaudiit. jo rindinieki atrak ieslildas un turas ar vieglaak. par launu nenaaks zinaat vai termostats nav nospradzis
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
S19 | 21. Dec 2015, 17:58 | #26691 |
|
Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
| Rīgā kāds piedāvā DuraCoat krāsas/pārklājumu?
Liekas ka ātrāk bija bet tagad nevaru atrast. |
Offline | |
|
Rizza | 23. Dec 2015, 11:44 | #26692 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Tā, vajag padomu. Bija sapists moča pufs, sačinīja, sametināja utt... Tagd gribu to visu uzpulēt un uzfrišināt.
Mājās ir fleksis ar ļipučkas disku, jautājums ir par smilšpapīru cik smalku vajadzētu ņemt? Iebraucot KRautā es to visu tur uz vietas dabūtu ?
nu un finālā gribu ar GOI pastu uzlaist visam. možet ir spec disks tādām darbībām? |
Offline | |
|
mexa | 23. Dec 2015, 12:04 | #26693 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| pirmkart kads materials? njerzha? AL? fleksi tev nevajag, tikai sviikas atstaasi, ar roku pucini skrambas liidz izliidzinaas, pakapeniski samazinot grauda lielumu. liidz pucinaasi ar kaadu 2000 utt, tad jau domaasi par pastu. ja gribi mehanizeet, tad miiksto ripu virsuu ar regulejamiem RPM. uzsaakot darbu procesu sapratiisi intuitiivi, kaa jebkura pulesana, izlidzinam neliidzenumu.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Rizza | 23. Dec 2015, 12:20 | #26694 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| materiāls ir ņerža ( karstumizturīgā - hvz vai tāda vsp ir, tā man teica) fleksim ātrumi neregulējas - kā jau visiem. neskatoties uz to gribēju fleksēt. domā ka labāk ne ? Nu tur rētas ir tādas, iedomājies metinājuma vietu, kura ar biezo ripu ir nofleksēta gluda, gribu izlīdzināt visu un max Bling Bling jo otrs glušaks tāds arī ir |
Offline | |
|
mexa | 23. Dec 2015, 12:28 | #26695 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ka ta nav
man piem ir
nu protams metinajumu noflekseet liidz tuvu lidzeneam. tad ar roku vai pat viili apdzen apaljumu, taa ka paliek mazs nelidzenums kuru tad apliidzini ar paareejo. viss. ar plakanu ripu tu paprovee apliidzini trubu, nesanaaks...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Rizza | 23. Dec 2015, 15:19 | #26696 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Nu skaidrs, domu gājiens bija tad +- pareizs. |
Offline | |
|
raivic | 23. Dec 2015, 17:19 | #26697 |
|
Kopš: 31. Oct 2014
No: Bauska
Ziņojumi: 2
Braucu ar: brūti forsētu
| iesakiet kur kawasaki brute force 750 08g iedot sarmontet, liekas ka ar karbaratoriem kautkas nav riktīgi,
vajag tiešām zinošu meistaru,kurš zin ko dara.
kavasaki centra esu pabijis,neapmierina. [ Šo ziņu laboja raivic, 23 Dec 2015, 17:20:14 ] |
Offline | |
|
Zigmunds | 23. Dec 2015, 17:37 | #26698 |
|
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
23 Dec 2015, 17:19:47 raivic rakstīja:
iesakiet kur kawasaki brute force 750 08g iedot sarmontet, liekas ka ar karbaratoriem kautkas nav riktīgi,
vajag tiešām zinošu meistaru,kurš zin ko dara.
kavasaki centra esu pabijis,neapmierina.
pirms divām nedēļām tieši vienu 07 gada brute force atdevām pēc dzinēja kap. remonta. Ir visi nepieciešamie instrumenti, manuāli un galvenais, pieredze, lai sakoptu arī jūsu Brute Force. |
Offline | |
|
metrix | 25. Dec 2015, 23:55 | #26699 |
|
Kopš: 08. Jul 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 141
Braucu ar: 990's Dakar
|
25 Dec 2015, 22:55:01 KTM_EXC rakstīja:
Sveiki poweristi, Priecīgus ziemassvētkus.
Problēma ir tāda ka priekšējai dakšai iztecēja visa eļļa. karoč jāmaina salniki bet vai to stoku mājas apstākļos var izjaukt? Nav vajadzīgi kādi spec instrumenti? un kā vispār to salniku var nomainit, kā tā dakša īsti jaucas arā. krosa dakša KYB.
http://youtu.be/ZSfodbI9EAU
|
Offline | |
|
entuziasts | 27. Dec 2015, 19:27 | #26700 |
|
Kopš: 17. Apr 2013
Ziņojumi: 21
Braucu ar: cbr1000rr
| Sveiki Ir nepieciešams krāsošanas speciālista padoms. Vēlos nokrāsot slidu asmeņu turētājus ar "hroma efekta" krāsu. Internetā atrastajos ieteikumos visur tiek krāsots melns glancēts pamatslānis un tam virsū jau hroma krāsa. Jautājums ir tāds-vai tas pamatslānis ir obligāts? Vai nevar krāsot uzreiz hroma krāsu pa taisno uz asmeņu turētāja? Materiāls-plastmasa(foto)
Paldies |
Offline | |
|