Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
STRtech | | Kopš: 21. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 78
Braucu ar:
| Ja pirmssezonas nepieciešama eļļa, tad piedāvāju izlejamo Champion Chrono 4T 10w40. Cena 5 EUR/litrā (cenā arī jauna kanniņa).
+ Pērkot eļļu, eļļas filtra cena HF138, HF303 u.c. 5,5 EUR.
Iespējama arī eļļas maiņa.
Toms
29333769
toms@strtech.lv
STR Tech nodarbojas ar motociklu rezerves daļu tirdzniecību un amortizatoru servisu/daļām.
----------------- Motociklu rezerves daļas:
www.ride.lv
Amortizatoru serviss:
www.strtech.lv | Offline | | |
garfs | | Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| Jautājums aknai
Mocis: Honda VFR800 2004g.
Ir plānā nomainīt dakšā eļļu, palasot dažus forumus ir censoņas, kas iesaka liet ATF D3, jo dakšas eļļa ir tas pats, tikai ar citu nosaukumu
citi atkal saka, ka ATFam ir klāt piedevas blīvslēgu "kondicionēšanai", kā arī ATFs ir noturīgāks pret temperatūru izmaiņām..
comments..?
----------------- Iznomāju piekabi | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| jalej to kas grāmatā, cita eļļa var veicināt vienu vai otru problēmu, saistītu ar sastāva nesakritību. Niere bija runājis par dakšu eļļām, pirmkārt ja tupa mainīsi, tobiš neizskalosi līdz sausam veco, tad jaukt točna nevajadzētu... varbūt atcevišķos gadījumos nekas arī nenotiks. bet būtu jāpieturās pie rekomendācijas. Niere gan jau pakomentēs sīkāk, un pateiks vai tupa saucas savādāk
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Par dakšu eļļām viss vienmēr vienkārši:
Meklē lietotāju Shkapars.
Viņš ieteiks ne tikai optimālo variantu, izrietot no OEM prasībām, bet arī pieskaņos pasākumu individuālām preferencēm.
Turklāt to izdarīs Tavā vietā. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
palasot dažus forumus ir censoņas, kas iesaka liet ATF D3, jo dakšas eļļa ir tas pats, tikai ar citu nosaukumu
citi atkal saka, ka ATFam ir klāt piedevas blīvslēgu "kondicionēšanai", kā arī ATFs ir noturīgāks pret temperatūru izmaiņām..
comments..?
par šo te varētu kādu piezīmi? par "to pašu" eļļu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| ATF pats lietojis neesmu, bet no citzemju forumiem (no vērā ņemamiem jūzeriem) - strādā tā labi, bet sava sastāva dēļ ātrāk bojā blīvslēgus .. tas it kā | Offline | | |
garfs | | Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
|
09 Mar 2015, 10:10:49 mexa rakstīja:
par šo te varētu kādu piezīmi? par "to pašu" eļļu
var, var.. puņķi tek, galva sāp - nav spējas domāt racionāli
paldies par atbildēm, liešu to kas servisa grāmatā paredzēts [ Šo ziņu laboja garfs, 09 Mar 2015, 12:45:55 ]
----------------- Iznomāju piekabi | Offline | | |
uldiss | | Kopš: 12. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 139
Braucu ar: Miskasti
| Ko eļļu guru saka par Valvoline SynPower 4T?
| Offline | | |
Coooool | | Kopš: 06. Dec 2012
Ziņojumi: 2285
Braucu ar: Deltām
| Niere, reku StaiF iepostēja šeit kaut kādu ENI. Ko domā?
----------------- moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline | | |
cbx650e | | Kopš: 28. Feb 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk
| Sveiki !
Jautajums Nierem . Man te puikas labu gribot nopirkushi "MOTUL 4T 5100 10W40 MA2 Technosynthese ester"
Mocim manualaa staav "SAE 10W40 SE-SF API"
Vai es varu shito sintetisko MOTUL drankji liet 30 gadigaa motoraa nebaidoties sachakareet sajuugu . Motoram ir gaisa dzeseshana.
Mozul maajas lapaa jau skatiities nav verts jo kursh tad govij asti cels ja ne pati govs ?
Lidz shim ir lietas tikai mineralenes , pat letaas no baumarkta un nekaadu probleemu nekad nav bijis jo gonkaas nav bijis un nebuus jaabrauc.
Ak jaa un par ATF ellu priekshejaa dakshaa , nav bijushas probleemas , es domaaju ja peec 5 gadiem saak suloties bliivsleegi tad tos jau var nomainiit atkal un jaunu elju ieliet . Vismaz man taa bij un nobraucu pa 5 gadiem apmeram 20 000km. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| iRide 10W-40 ir normāls GroupIII hidrokrekots širpotrebs. Tāds pats kā absolūti lielākā daļa "sintētikas".
Savukārt iRide 10W-60 izskatās, ka veidots uz PAO bāzes. 10W-60 patiešām būtu uz tādas bāzes jātapina, lai nav jāpārkačā ar polimēriem (viskozitātes indeksa modifikatoriem). Bet tā kā tā šādu klasi nevar panākt bez tiem un tas, kā zimāms, ir koks ar diviem galiem.
10W-60 reāli tiek ieteikts tikai dažiem motociklu modeļiem, piemēram LC4 Supermoto. Bet biežākais klients uz šo broduktu droši vien būs čalīši ar 600ccm 'bandītiem'.
Es tajā sludinājumā gan neredzu cenu. 50% atlaide no kā, no 30Eur? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| cbx,
vari, vari liet.
tā ir daļēji sintētiska eļļa ar nelielu esteru piešprici. tīri subjektīvi man nepatīk, ka Motul maldina klientu, liekot domāt, ka tas ir gluži vai 300V līdzvērtīgs produkts. bet tas tā, emocija vien.
vienīgais ar ko Tev jārēķinās, ka esteri var būt agresīvi pret blīvslēgiem. un tad tur iespējami divi pretēji varianti:
- esoša eļļas sūce pazūd
- neesoša eļļas sūce parādās
bet tā tikai varbūtība. | Offline | | |
cbx650e | | Kopš: 28. Feb 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk
| Paldies par atbildi !
Tur jau ir taa probleema ka nekaadas eljas suuces veel nav , tad jau iznaak ka var tikai paraadities ??? Perspektiiva ne visai laba .
Bet nu labi atlaushu puikaam to drankji motoraa liet un paskatishos kas notiks shii gada laikaa. Pats savam gan lieshu veel pierasto mineraaleni.
Zini kaadreiz visu razoja kvalitativaak nekaa shodien, bez nekaa lieka un nevajadziigas elektronikas. | Offline | | |
cbx650e | | Kopš: 28. Feb 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk
| Kaa zini tad likumdeveeji izgudro visaadas nevienam nevajadziigas fignjas kaa , piemeeram lai auto izsauc pats mentus , lai paarbauda riepu spiedienu . Lai atbilstu tur kaut kaadaam fignju izpluudes normaam kuras man ir pie pakaljas, visaadas ieshpices sistemas .
Un galvenais lai vadiibas bloks aiz vadiibas bloka buutu un peec iespeejas daargaaks un vislabaak lai pats neko nevar sremonteet un tikai pie diilera brauc un atstaaj peec iespeejas vairaak kaapostu.
Man pietiek ar vienkaarshu motoru un karbutratoriem kurus pats varu iztiiriit un nosinhronizeet, paterinsh arii ir bez visaam fignjaam no 4,5 liidz 6 litri atkariigs kaa brauc , un max aatrums ir 200.Un mans mocis nav bijis un nekad vairs pie neviena diilera netiks vests,jo visu "pilniigi visu" var paveikt savaa garazhaa un nevajag nekaadu laptopu un citus drankjus. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
14 Mar 2015, 22:08:24 cbx650e rakstīja:
Kaa zini tad likumdeveeji izgudro visaadas nevienam nevajadziigas fignjas kaa , piemeeram lai auto izsauc pats mentus , lai paarbauda riepu spiedienu . Lai atbilstu tur kaut kaadaam fignju izpluudes normaam kuras man ir pie pakaljas, visaadas ieshpices sistemas .
Un galvenais lai vadiibas bloks aiz vadiibas bloka buutu un peec iespeejas daargaaks un vislabaak lai pats neko nevar sremonteet un tikai pie diilera brauc un atstaaj peec iespeejas vairaak kaapostu.
Man pietiek ar vienkaarshu motoru un karbutratoriem kurus pats varu iztiiriit un nosinhronizeet, paterinsh arii ir bez visaam fignjaam no 4,5 liidz 6 litri atkariigs kaa brauc , un max aatrums ir 200.Un mans mocis nav bijis un nekad vairs pie neviena diilera netiks vests,jo visu "pilniigi visu" var paveikt savaa garazhaa un nevajag nekaadu laptopu un citus drankjus.
Riktīgs oldskūla piekritējs, tāpat kā es.
Bet grozies kā gribi, elektronika tomēr noteiktās vietās ar noteiktu pielietojumu, ir laba štelle. Es , piemēram, ar milzu nepacietību gaidu, kad beidzot sāks ražot 2T enduro močus ar degvielas iesmidzināšanu, lai degvielas padeve tiktu regulēta automātiski, jo zajebal tas karburātors, kurš ir tik jūtīgs uz laikaapstākļu maiņu.
Līdz brīdim, kamēr viņa strādā [ Šo ziņu laboja Archy96, 14 Mar 2015, 22:20:10 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| gribi izdziivot, adopteejies. es kadreiz par visu domaju ka gruuti un laikietilpiigi viss modernais. tagad saprotu ka tas viss ir sameeraa viegli, no tehnologiju puses. daudz kam ir sleeptaas puses kuras oldskuul nesaskata, bet taam ir tomeer liels svars. varbuut tu pats (tfu tfu tfu) gribeetu roku paspiest cilveekam kas izdomaaja auto sos funkciju, kad buutu iespiests dzelzhos... vai tomeer nee? tavs mocis bez elektronikas nekusteetu uz priekshu normaali, jo buutu probleema ar apsteidzi un dzirksts jaudu... pistos ar kontaktiem... taadu lietu daudz, un ar inovacijam jaiet roku rokaa, vainu strauji paliksi akmens laikmetaa
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
15 Mar 2015, 00:40:07 Bagars rakstīja:
14 Mar 2015, 22:18:43 Archy96 rakstīja:
14 Mar 2015, 22:08:24 cbx650e rakstīja:
Kaa zini tad likumdeveeji izgudro visaadas nevienam nevajadziigas fignjas...
Riktīgs oldskūla piekritējs, tāpat kā es.
Bet grozies kā gribi, .... ar milzu nepacietību gaidu, kad beidzot sāks ražot 2T enduro močus ar degvielas iesmidzināšanu, lai degvielas padeve tiktu regulēta automātiski, jo zajebal tas karburātors, kurš ir tik jūtīgs uz laikaapstākļu maiņu.
Līdz brīdim, kamēr viņa strādā
Tu vēl to pats nezini, bet tici man, tu šprici savam mopēdam negribi...!
Ja netici, tad paprasi man.
Pēc šprices būsi laimīgs, ka varēsi karbi kaut vai katru dienu regulēt..
Visiem šosejas močiem, kuri ir bijuši ar šprici - nekādu problēmu.
Čomaki ar krosiniekiem - arī nesūdzās.
Kā tas varētu izpausties uz 2T motora, man nav ne jausmas.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
zhenox | | Kopš: 04. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 99
Braucu ar: eR1
| Man te tāda problēma
Ielēju izlejamo MOTUL 5100, pagāzēju un šāds skats man parādījās, eļļa uzputojās. Līmenis bija norma. Eļļa svaigi ielieta, moci padarbināju kādas 5 min, bet nebraucu. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Hmmmm, tas nemaz nav labi. Iemesls var būt gan tehnisks, gan eļļas uzbūves vaina. Konkrētais Motul 5100, protams, satur pretputošanas piedevu, taču vai tā ir gana efektīva, grūti spriest.
Iemetot uz ātro aci forumos, par 5100 ir dažs koments ar līdzīgu problēmu. Iekš Thumpertalk atrodu šādu teikumu:
Motul 5100, great stuff just a little foamy in high temps.
Pagaidām divi varianti:
- ja nejauši pie vainas uzkrājies kondensāts (neizskatās gan), tad izbrauc gabalu, lai eļļa vismaz 15 minūtes padarbojas pilnā darba temperatūrā.
- paņem jebkuru citu moto eļļu un salīdzini rezultātu
(p.s. pēdējo rekomendāciju, plīdz, nesaistīt ar manis piedāvāto eļļu akciju)[ Šo ziņu laboja Niere, 19 Mar 2015, 11:39:02 ] | Offline | | |
arturz | | Kopš: 23. Apr 2008
Ziņojumi: 99
Braucu ar: Bulldog
| Sveika tauta, kurš var pateikt Triumph Rocket 3 Motul 5100 10W50 ir OK. | Offline | | |
|
|