Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
divkosigais
16. May 2019, 10:41#2661

Kopš: 05. Aug 2010

Ziņojumi: 139

Braucu ar: XJ 600


15 May 2019, 21:26:31 MIGs rakstīja:

15 May 2019, 21:06:11 Eazzyy rakstīja:
Sveiki. Esmu apjucis izvēlē, zinu, ka pēc strīta, gribu kruizeri, budžets ir 2k€. Skatos uz honda magna, bet škiet gads vecs, vulcan 500, škiet būs pa īsu uz šosejas, yamaha virago 535 škiet tas pats? Ko var ieteikt? Gribētu jau kardānu, bet nav noteicošais. Vai vispār ir iespējams atrast normālu kruizeri manā budžetā?

Ja ir kādam ieteikumi, personīga pieredze, labprat uzklausīšu pm vai šeit, vai whatapp. Gribu saprast kurš moto nebūs pa īsu uz šosejas un ar kuru nebūs jāsēž un jāskrūvē cauru dienu.

Tak tādu mazo Virago vari uzreiz pa taisno Daugavā iestumt. Ka nav motocikla ta nav.
Par VUlkanu viedokļa nav - gan jau ar ar jaudu neizceļas (lasi - ja paveiksies pilsētā nebūs par maz. Uz šosejas 100% būs par maz).



Kaadeell taads naids uz Virago?
Personiga pieredze?
ok...535 par maz varbuut. It sevisskki ja brauceejs no 1,8m ... bet ir arii ar 750 un arii ar tilpumu virs litra.
Pats uz taadiem skatos.

Offline

JURISburis
16. May 2019, 11:08#2662

Kopš: 22. Jul 2017

Ziņojumi: 195

Braucu ar: Brrrrr

Cik esmu interesējies, tad Magna ir labākais aparāts jaudas/dinamikas ziņā, ja nemaldos motors no kāda sportiskāka moča, tāpēc ejot daudz labāk par lielāko daļu lielo čoperu tipa moto, virs litra.

Offline

pirkt
16. May 2019, 11:15#2663

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


16 May 2019, 11:08:16 JURISburis rakstīja:
Cik esmu interesējies, tad Magna ir labākais aparāts jaudas/dinamikas ziņā, ja nemaldos motors no kāda sportiskāka moča, tāpēc ejot daudz labāk par lielāko daļu lielo čoperu tipa moto, virs litra.


te vajag saprast pamatus - ar ko forsēts motors no deforsēta atšķiras.
savulaik iž-jupiteram ceturtajā modelī arī zirgus piebēra, bet izrādījās, ka laba tur realitātē maz - elastība pazuda, bija jātur uz apgriezieniem, biežāk ātrumi jāslēģelē - rezultātā piektajam jupiteram zirgu bija mazāk, bet tauta ar viņu - apmierinātāka...

slaucot daudz zirgus no atmosfēriskā motora, viņa jaudas un griezes momenta raksturlīknes kļūst ar izteiktāku kalnu, un šaurāku diapazonu.

rupji runājot, ja litrīgam motoram ar 50 zs, apgriezienu diapazonā no 1300 - 7000 tev ir 10+ zs, tad litrīgam motoram ar 150 zs, tev šis diapazons būs jau no 4000 - 12000 rpm, tb vislaik jātur attiecīgos apgriezienos un jāslēģelējas.

stipri ne vienmēr tas ir labi, vai ērti.


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

MIGs
16. May 2019, 11:50#2664

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Pirkt - beidz murgot.
Kas primāri nosaka motora raksturu:
* Virzuļa resnums
* Virzuļa gājiens
* Rotējošā masa (kloķene, klanis, virzulis).

Jo mazāka rotējopšā masa, jo motors asāks, nervozāks (noslāpi vai parāvi ratā).
Jo lielāks virzuļa gājiens, jo lielāka grieze.
Jo mazāks virzuļa gājiens jo lielāki apgriezieni.


Par Virago - parādi man vienu mazo Virago kura nebūtu nopista līdz kliņķim. Parasti viņas ir 20-25 gadus vecas un laika zobs ar dara savu.
Viņa kā modelis ir tehnisks lūznis.
Tad jau tiešām labāk kādu saprātīgu 125cm3. Un es nepārspīlēju..

-----------------

Offline

JohnyW
16. May 2019, 12:49#2665

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


16 May 2019, 11:08:16 JURISburis rakstīja:
Cik esmu interesējies, tad Magna ir labākais aparāts jaudas/dinamikas ziņā, ja nemaldos motors no kāda sportiskāka moča, tāpēc ejot daudz labāk par lielāko daļu lielo čoperu tipa moto, virs litra.

Honda X4..
Bet ej un atrodi tādu..

Offline

JohnyW
16. May 2019, 12:52#2666

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


16 May 2019, 11:50:03 MIGs rakstīja:
Pirkt - beidz murgot.
Kas primāri nosaka motora raksturu:
* Virzuļa resnums
* Virzuļa gājiens
* Rotējošā masa (kloķene, klanis, virzulis).

Jo mazāka rotējopšā masa, jo motors asāks, nervozāks (noslāpi vai parāvi ratā).
Jo lielāks virzuļa gājiens, jo lielāka grieze.
Jo mazāks virzuļa gājiens jo lielāki apgriezieni.


Par Virago - parādi man vienu mazo Virago kura nebūtu nopista līdz kliņķim. Parasti viņas ir 20-25 gadus vecas un laika zobs ar dara savu.
Viņa kā modelis ir tehnisks lūznis.
Tad jau tiešām labāk kādu saprātīgu 125cm3. Un es nepārspīlēju..

Pa virzuļa gājienu - lai dažiem būtu skaidros - jo lielāks klaņa kloķis, jo lielāks spēka plecs un grieze lielāka.. Un protams lielākam klanņa kloķim, vajag lielāku gājienu, lai to stumtu uz leju, augšu..
Savukārt ar lielu kloķi, lielu virzuļa gājienu grūtāk uztaisīt augstus apgriezienus tā, lai motors neizģērbtos.. Tāpēc augstiem apgriezieniem der motori ar mazāku virzuļa gājienu..
Tur protams vēl ir tāda lieta rēķināta, kā virzuļa ātrums, lai eļļas plēve nepazustu utt., - kāda noteikta vērtība, ko nav ieteicams pārsniegt utt.

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 16 May 2019, 12:54:25 ]

Offline

S19
16. May 2019, 12:55#2667

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


16 May 2019, 12:49:51 JohnyW rakstīja:

16 May 2019, 11:08:16 JURISburis rakstīja:
Cik esmu interesējies, tad Magna ir labākais aparāts jaudas/dinamikas ziņā, ja nemaldos motors no kāda sportiskāka moča, tāpēc ejot daudz labāk par lielāko daļu lielo čoperu tipa moto, virs litra.

Honda X4..
Bet ej un atrodi tādu..

Skaists. Dārgi. Smags. Rijīgs. Maza bāka. Skaists.

Offline

S19
16. May 2019, 12:55#2668

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


16 May 2019, 11:08:16 JURISburis rakstīja:
Cik esmu interesējies, tad Magna ir labākais aparāts jaudas/dinamikas ziņā, ja nemaldos motors no kāda sportiskāka moča, tāpēc ejot daudz labāk par lielāko daļu lielo čoperu tipa moto, virs litra.


No VFR

Offline

mezamaris
16. May 2019, 15:21#2669

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


16 May 2019, 12:55:12 S19 rakstīja:

16 May 2019, 12:49:51 JohnyW rakstīja:

16 May 2019, 11:08:16 JURISburis rakstīja:
Cik esmu interesējies, tad Magna ir labākais aparāts jaudas/dinamikas ziņā, ja nemaldos motors no kāda sportiskāka moča, tāpēc ejot daudz labāk par lielāko daļu lielo čoperu tipa moto, virs litra.

Honda X4..
Bet ej un atrodi tādu..

Skaists. Dārgi. Smags. Rijīgs. Maza bāka. Skaists.
Vizuāli neatšķiras no 1400 Suzuka gsx,viens pret viens.Smags,rijīgs,smags.

Offline

mikrefons
16. May 2019, 16:05#2670

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!


15 May 2019, 21:26:31 MIGs rakstīja:

Tak tādu mazo Virago vari uzreiz pa taisno Daugavā iestumt. Ka nav motocikla ta nav.
Par VUlkanu viedokļa nav - gan jau ar ar jaudu neizceļas (lasi - ja paveiksies pilsētā nebūs par maz. Uz šosejas 100% būs par maz).



Tā jau ir, ja nav litra tad jau nav mocis

Offline

MIGs
16. May 2019, 17:36#2671

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


16 May 2019, 16:05:59 mikrefons rakstīja:
Tā jau ir, ja nav litra tad jau nav mocis

Nē tā nav !
Negribas lai cilvēks nopērk absolūtu surogātu.
Tu vispirms pabrauc ar tādu un tad pakomentē. Ja esi braucis un tev patīk - tad es Tevi nesaprotu.

Virago 525 nav gandrīz 600cm mocis. Tā tuvākie līdzenieki ir 125cm3. Tikai tie 125cm3 parasti ir labāki.

-----------------

Offline

mikrefons
16. May 2019, 20:35#2672

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!


16 May 2019, 17:36:26 MIGs rakstīja:

16 May 2019, 16:05:59 mikrefons rakstīja:
Tā jau ir, ja nav litra tad jau nav mocis

Nē tā nav !
Negribas lai cilvēks nopērk absolūtu surogātu.
Tu vispirms pabrauc ar tādu un tad pakomentē. Ja esi braucis un tev patīk - tad es Tevi nesaprotu.

Virago 525 nav gandrīz 600cm mocis. Tā tuvākie līdzenieki ir 125cm3. Tikai tie 125cm3 parasti ir labāki.


Ja tas ir cilvēka pirmais “lielais” mocis, tad jabkurš der. Piekrītu, ka tur nekā laba nav no viņa. Es savu moto karjeru sāku ar xj400 yamahu. Štrunts pamatīgs, bet prieku un pieredzi savā laikā deva

Offline

PASSATizhi
17. May 2019, 00:31#2673

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125

man sķiet ka čopers nav labākā izvēle priekš pirmā moča. otrais trešais ok. bet klasiskais ielas, nu labi, arī enduro motocikls ir labākais veids/geometrija, lai apgūtu moto dzīvi.

Offline

karlo1941
17. May 2019, 09:54#2674

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

kautkur lasīju, ka optimāli esot klaņa gājiens=virzuļa diametru.

viss pārējais esot eksperimenti, lai dabūtu kautko specifisku

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

JohnyW
17. May 2019, 10:21#2675

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


17 May 2019, 09:54:46 karlo1941 rakstīja:
kautkur lasīju, ka optimāli esot klaņa gājiens=virzuļa diametru.

viss pārējais esot eksperimenti, lai dabūtu kautko specifisku

Tjip optimāli, vai vienmēr jūzerim patīkamāk, tas cits jautājums..
Bet vispār tur ir sava specifika.
Pa šo tēmu var papētīt kādi bija kādreiz eiropas autobūves dzinēji - kvadrātveidīgā koncepcija, pret japāņiem - tiasnstūris virzienā uz leju..

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 17 May 2019, 10:21:58 ]

Offline

MIGs
17. May 2019, 10:56#2676

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


17 May 2019, 09:54:46 karlo1941 rakstīja:
kautkur lasīju, ka optimāli esot klaņa gājiens=virzuļa diametru.

Principā šāda atiecība skaitās izejas punkts 2T kartingu dzinējiem.
Un par to, ka tas esot ideāls un vis spārējais ir eksperementi... Tad nu salīdizni pielietojumu F1 motoram un traktoram.



-----------------

Offline

mikrefons
17. May 2019, 11:05#2677

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!


17 May 2019, 09:54:46 karlo1941 rakstīja:
kautkur lasīju, ka optimāli esot klaņa gājiens=virzuļa diametru.

viss pārējais esot eksperimenti, lai dabūtu kautko specifisku


Kad uzkāpsi uz kāda palielāka tankera un tiksi motortelpā, sapratīsi, ka Tavs optimālais variants tur toč nederēs.

VIDEO ieskatam

Offline

VATERLAND
17. May 2019, 11:27#2678

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


Tas ir tieši tas, kas ir Sovnarhozam: IMZ M-72 un K-750.
kopš 2PK laikiem tomēr kkas ir mainījies un gājis uz priekšu moto būvē..,


17 May 2019, 10:56:06 MIGs rakstīja:

17 May 2019, 09:54:46 karlo1941 rakstīja:
kautkur lasīju, ka optimāli esot klaņa gājiens=virzuļa diametru.

Principā šāda atiecība skaitās izejas punkts 2T kartingu dzinējiem.
Un par to, ka tas esot ideāls un vis spārējais ir eksperementi... Tad nu salīdizni pielietojumu F1 motoram un traktoram.




-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

JohnyW
17. May 2019, 11:34#2679

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


17 May 2019, 09:54:46 karlo1941 rakstīja:
kautkur lasīju, ka optimāli esot klaņa gājiens=virzuļa diametru.

viss pārējais esot eksperimenti, lai dabūtu kautko specifisku

Varbūt nav īstais topiks, bet par minēto tēmu:

Offline

karlo1941
17. May 2019, 12:54#2680

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

tas labi, ka diskusija sākas.
un nevajag jaukt motociklus ar kuģu dzinējiem. tiem ir savs darbs darāms.

jā, protams, tas ir ņemts no sporta dzīves, bet kā zināms - agri vai vēlu sportā izmēģinātais nonāk pie parastajiem mirstīgajiem. tad nu tie cenšas no mcdonalda aizvilkt ar pirmo robu līdz pirmajam krustojumam, ja neviena nav uz ceļa. un lepni par sevi, ka izdevās.

bet atgriežoties pie teorijas:
..
teorētiskas pārdomas par attiecībām

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline