Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
piter
04. Mar 2015, 12:39#2661

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


04 Mar 2015, 12:13:53 Niere rakstīja:
eh, inbox bildēs jālogojās...
edit: ok ielogojos, taču tā kā tā netieku klāt Tavam linkam.
tagad vajadzētu redzēt..

Offline

Niere
04. Mar 2015, 12:48#2662

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Piter,
par 'do not use synthetic...' runa tikai pirmajos 10kkm.
viennozīmīgi iesaku izmantot vismaz GroupIII sintētisku eļļu. un tad 20W-50 tikai tad, ja nestartē motoru temperatūrās ap 0C. Ja tomēr sāc sezonu jau šobrīd, ieteiktu izmantot 15W-50.

edit: šāds ieteikums, neskatoties uz to, ka šādu produktu tikko piedāvāju mocistiem.
stulbi. šis ir tas riebīgais brīdis, kurā no tehniskā padomdevēja kļūsti par aizdomās turamu targašu.

[ Šo ziņu laboja Niere, 04 Mar 2015, 12:56:37 ]

Offline

Sliktais
04. Mar 2015, 18:46#2663

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Man laikam ciC motorrads.
Bilde no mana ūser manual'

Kaut kur vēl lasīju, ka nevis pirmos 10k km, bet pirmos 1k km jāiebrauc dzinējs ar minerāleni, nu tipa kakustroli, šamiem jau laikam sintētika nav. BMW motorrad ar iesaka kakustroli, mārketings, savstarpēji saslēgtie līgumi, vienošanās, utt

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 04 Mar 2015, 20:41:59 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Valkyrie
05. Mar 2015, 08:30#2664

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2192

Braucu ar: Valkyrie Interstate


Reizēm palasot amērikāniešu zemē būvēto auto (kabrio/targa) manuāļus ir atrodamas "pērles", par to, ka ekspluatācija zem 50'F (t.i. t' zem +10'C) vispār nav ieteicama
Un ko darīt vikingu pēctečiem tālāk?

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

STRtech
05. Mar 2015, 08:48#2665

Kopš: 21. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar:

Ja pirmssezonas nepieciešama eļļa, tad piedāvāju izlejamo Champion Chrono 4T 10w40. Cena 5 EUR/litrā (cenā arī jauna kanniņa).

+ Pērkot eļļu, eļļas filtra cena HF138, HF303 u.c. 5,5 EUR.

Iespējama arī eļļas maiņa.

Toms
29333769
toms@strtech.lv

STR Tech nodarbojas ar motociklu rezerves daļu tirdzniecību un amortizatoru servisu/daļām.

-----------------
Motociklu rezerves daļas:
www.ride.lv

Amortizatoru serviss:
www.strtech.lv

Offline

garfs
09. Mar 2015, 09:15#2666

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

Jautājums aknai

Mocis: Honda VFR800 2004g.

Ir plānā nomainīt dakšā eļļu, palasot dažus forumus ir censoņas, kas iesaka liet ATF D3, jo dakšas eļļa ir tas pats, tikai ar citu nosaukumu
citi atkal saka, ka ATFam ir klāt piedevas blīvslēgu "kondicionēšanai", kā arī ATFs ir noturīgāks pret temperatūru izmaiņām..

comments..?


-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

mexa
09. Mar 2015, 09:39#2667

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

jalej to kas grāmatā, cita eļļa var veicināt vienu vai otru problēmu, saistītu ar sastāva nesakritību. Niere bija runājis par dakšu eļļām, pirmkārt ja tupa mainīsi, tobiš neizskalosi līdz sausam veco, tad jaukt točna nevajadzētu... varbūt atcevišķos gadījumos nekas arī nenotiks. bet būtu jāpieturās pie rekomendācijas. Niere gan jau pakomentēs sīkāk, un pateiks vai tupa saucas savādāk

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
09. Mar 2015, 10:04#2668

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Par dakšu eļļām viss vienmēr vienkārši:
Meklē lietotāju Shkapars.
Viņš ieteiks ne tikai optimālo variantu, izrietot no OEM prasībām, bet arī pieskaņos pasākumu individuālām preferencēm.
Turklāt to izdarīs Tavā vietā.

Offline

mexa
09. Mar 2015, 10:10#2669

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


palasot dažus forumus ir censoņas, kas iesaka liet ATF D3, jo dakšas eļļa ir tas pats, tikai ar citu nosaukumu
citi atkal saka, ka ATFam ir klāt piedevas blīvslēgu "kondicionēšanai", kā arī ATFs ir noturīgāks pret temperatūru izmaiņām..

comments..?



par šo te varētu kādu piezīmi? par "to pašu" eļļu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

shkapars
09. Mar 2015, 10:27#2670

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

ATF pats lietojis neesmu, bet no citzemju forumiem (no vērā ņemamiem jūzeriem) - strādā tā labi, bet sava sastāva dēļ ātrāk bojā blīvslēgus .. tas it kā

Offline

garfs
09. Mar 2015, 12:41#2671

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800


09 Mar 2015, 10:10:49 mexa rakstīja:
par šo te varētu kādu piezīmi? par "to pašu" eļļu


var, var.. puņķi tek, galva sāp - nav spējas domāt racionāli

paldies par atbildēm, liešu to kas servisa grāmatā paredzēts

[ Šo ziņu laboja garfs, 09 Mar 2015, 12:45:55 ]



-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

uldiss
12. Mar 2015, 10:19#2672

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: Miskasti

Ko eļļu guru saka par Valvoline SynPower 4T?

Offline

Coooool
14. Mar 2015, 17:06#2673

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 2285

Braucu ar: Deltām

Niere, reku StaiF iepostēja šeit kaut kādu ENI. Ko domā?

-----------------
moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

cbx650e
14. Mar 2015, 19:21#2674

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Sveiki !
Jautajums Nierem . Man te puikas labu gribot nopirkushi "MOTUL 4T 5100 10W40 MA2 Technosynthese ester"
Mocim manualaa staav "SAE 10W40 SE-SF API"

Vai es varu shito sintetisko MOTUL drankji liet 30 gadigaa motoraa nebaidoties sachakareet sajuugu . Motoram ir gaisa dzeseshana.

Mozul maajas lapaa jau skatiities nav verts jo kursh tad govij asti cels ja ne pati govs ?
Lidz shim ir lietas tikai mineralenes , pat letaas no baumarkta un nekaadu probleemu nekad nav bijis jo gonkaas nav bijis un nebuus jaabrauc.

Ak jaa un par ATF ellu priekshejaa dakshaa , nav bijushas probleemas , es domaaju ja peec 5 gadiem saak suloties bliivsleegi tad tos jau var nomainiit atkal un jaunu elju ieliet . Vismaz man taa bij un nobraucu pa 5 gadiem apmeram 20 000km.

Offline

Niere
14. Mar 2015, 19:25#2675

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

iRide 10W-40 ir normāls GroupIII hidrokrekots širpotrebs. Tāds pats kā absolūti lielākā daļa "sintētikas".
Savukārt iRide 10W-60 izskatās, ka veidots uz PAO bāzes. 10W-60 patiešām būtu uz tādas bāzes jātapina, lai nav jāpārkačā ar polimēriem (viskozitātes indeksa modifikatoriem). Bet tā kā tā šādu klasi nevar panākt bez tiem un tas, kā zimāms, ir koks ar diviem galiem.
10W-60 reāli tiek ieteikts tikai dažiem motociklu modeļiem, piemēram LC4 Supermoto. Bet biežākais klients uz šo broduktu droši vien būs čalīši ar 600ccm 'bandītiem'.

Es tajā sludinājumā gan neredzu cenu. 50% atlaide no kā, no 30Eur?

Offline

Niere
14. Mar 2015, 19:32#2676

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

cbx,
vari, vari liet.
tā ir daļēji sintētiska eļļa ar nelielu esteru piešprici. tīri subjektīvi man nepatīk, ka Motul maldina klientu, liekot domāt, ka tas ir gluži vai 300V līdzvērtīgs produkts. bet tas tā, emocija vien.

vienīgais ar ko Tev jārēķinās, ka esteri var būt agresīvi pret blīvslēgiem. un tad tur iespējami divi pretēji varianti:
- esoša eļļas sūce pazūd
- neesoša eļļas sūce parādās
bet tā tikai varbūtība.

Offline

cbx650e
14. Mar 2015, 19:40#2677

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Paldies par atbildi !
Tur jau ir taa probleema ka nekaadas eljas suuces veel nav , tad jau iznaak ka var tikai paraadities ??? Perspektiiva ne visai laba .
Bet nu labi atlaushu puikaam to drankji motoraa liet un paskatishos kas notiks shii gada laikaa. Pats savam gan lieshu veel pierasto mineraaleni.
Zini kaadreiz visu razoja kvalitativaak nekaa shodien, bez nekaa lieka un nevajadziigas elektronikas.

Offline

cbx650e
14. Mar 2015, 22:08#2678

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Kaa zini tad likumdeveeji izgudro visaadas nevienam nevajadziigas fignjas kaa , piemeeram lai auto izsauc pats mentus , lai paarbauda riepu spiedienu . Lai atbilstu tur kaut kaadaam fignju izpluudes normaam kuras man ir pie pakaljas, visaadas ieshpices sistemas .
Un galvenais lai vadiibas bloks aiz vadiibas bloka buutu un peec iespeejas daargaaks un vislabaak lai pats neko nevar sremonteet un tikai pie diilera brauc un atstaaj peec iespeejas vairaak kaapostu.
Man pietiek ar vienkaarshu motoru un karbutratoriem kurus pats varu iztiiriit un nosinhronizeet, paterinsh arii ir bez visaam fignjaam no 4,5 liidz 6 litri atkariigs kaa brauc , un max aatrums ir 200.Un mans mocis nav bijis un nekad vairs pie neviena diilera netiks vests,jo visu "pilniigi visu" var paveikt savaa garazhaa un nevajag nekaadu laptopu un citus drankjus.

Offline

Archy96
14. Mar 2015, 22:18#2679

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


14 Mar 2015, 22:08:24 cbx650e rakstīja:
Kaa zini tad likumdeveeji izgudro visaadas nevienam nevajadziigas fignjas kaa , piemeeram lai auto izsauc pats mentus , lai paarbauda riepu spiedienu . Lai atbilstu tur kaut kaadaam fignju izpluudes normaam kuras man ir pie pakaljas, visaadas ieshpices sistemas .
Un galvenais lai vadiibas bloks aiz vadiibas bloka buutu un peec iespeejas daargaaks un vislabaak lai pats neko nevar sremonteet un tikai pie diilera brauc un atstaaj peec iespeejas vairaak kaapostu.
Man pietiek ar vienkaarshu motoru un karbutratoriem kurus pats varu iztiiriit un nosinhronizeet, paterinsh arii ir bez visaam fignjaam no 4,5 liidz 6 litri atkariigs kaa brauc , un max aatrums ir 200.Un mans mocis nav bijis un nekad vairs pie neviena diilera netiks vests,jo visu "pilniigi visu" var paveikt savaa garazhaa un nevajag nekaadu laptopu un citus drankjus.


Riktīgs oldskūla piekritējs, tāpat kā es.

Bet grozies kā gribi, elektronika tomēr noteiktās vietās ar noteiktu pielietojumu, ir laba štelle. Es , piemēram, ar milzu nepacietību gaidu, kad beidzot sāks ražot 2T enduro močus ar degvielas iesmidzināšanu, lai degvielas padeve tiktu regulēta automātiski, jo zajebal tas karburātors, kurš ir tik jūtīgs uz laikaapstākļu maiņu.

Līdz brīdim, kamēr viņa strādā

[ Šo ziņu laboja Archy96, 14 Mar 2015, 22:20:10 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
14. Mar 2015, 23:47#2680

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

gribi izdziivot, adopteejies. es kadreiz par visu domaju ka gruuti un laikietilpiigi viss modernais. tagad saprotu ka tas viss ir sameeraa viegli, no tehnologiju puses. daudz kam ir sleeptaas puses kuras oldskuul nesaskata, bet taam ir tomeer liels svars. varbuut tu pats (tfu tfu tfu) gribeetu roku paspiest cilveekam kas izdomaaja auto sos funkciju, kad buutu iespiests dzelzhos... vai tomeer nee? tavs mocis bez elektronikas nekusteetu uz priekshu normaali, jo buutu probleema ar apsteidzi un dzirksts jaudu... pistos ar kontaktiem... taadu lietu daudz, un ar inovacijam jaiet roku rokaa, vainu strauji paliksi akmens laikmetaa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline