Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
martinss
24. Oct 2015, 22:48#26461

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Noteikta izmera virpas arii nakas vest, jo CCCP laikos salidzinoshi nelielo virpu klasee bija loti maz modelju, jo tajos laikos iisti nepastaveja nelielu, privatu uznemumu, kuriem tadas vajadzeetu... Nu es domaju klase starp skolniekiem un kashkaam.


24 Oct 2015, 16:01:03 Archy96 rakstīja:
Vater, no ārzemēm vest atmaksājās tikai ļoti specifiskas iekārtas, kuras nav nopērkamas šeit uz vietas, virpu pilnīgi noteikti nav vērts staipīt tādu gabalu


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

RolandsK
24. Oct 2015, 22:54#26462

Kopš: 21. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 155

Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)

Kāds var pa punktiem atbildēt, kā pareizi ieziemot moci?
Domāju darīt:
1) Piedeva degvielai;
2) Aķis mājās;
3) Atslogot amīšus (pietiek tikai piepacelt, vai arī jāatrauj rati gaisā?);
4) Notīrīt, saeļļot ķēdi;
5) Eļļas un filtra maiņa.
Stāvēs neapsildāmā garāžā.

Offline

martinss
24. Oct 2015, 23:03#26463

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Tas viss te 100x malts jau. Savam transapam reizem neesmu darijis neko no taa.

Bet, manuraat: 1- velams, bet nav vajadziigs. 2- velams.
3- labi ir atslogot, pastuteju koku apakshaa, jo nav centralaas pekas. Pacelt no zemes- ideali, riepas neiesediisies.
4- kedi nekad netiiru, 100km pa lietu un tiira. Seeljot vajag vienmer, ne tikai uz ziemu.
5- shito mazhoshanos neesmu sapratis. Elju mainu ka autinjam- 8-10k km vai ik pa 3 gadiem.

Ieteiktu izputeejaa iebazt eljainju lupatu uz ziemu.


24 Oct 2015, 22:54:24 RolandsK rakstīja:
Kāds var pa punktiem atbildēt, kā pareizi ieziemot moci?
Domāju darīt:
1) Piedeva degvielai;
2) Aķis mājās;
3) Atslogot amīšus (pietiek tikai piepacelt, vai arī jāatrauj rati gaisā?);
4) Notīrīt, saeļļot ķēdi;
5) Eļļas un filtra maiņa.
Stāvēs neapsildāmā garāžā.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
24. Oct 2015, 23:12#26464

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Oct 2015, 22:38:30 martinss rakstīja:
Vinjus pat no metala nevajag... Nem tekstoliita vai kada kaprolona gabalu, apvirpo un pec tam pietrin griezni peec zoba profila.
Talak kada vieta uz patronas ass vajag uzlikt izdrukatu papira ripeli (vai pa taisno pielimet pie sagataes) ar vajadziigo poziciju skaitu un pec tam kustinot griezni turpu-shurpu izgriezt zobus ik pa zobam ar roku pagriezot motoru lidz nakamai pozicijai...


23 Oct 2015, 13:01:21 elf rakstīja:

Ģitāras zobratus rūdītus nevajag,orģināli nāca pat no čuguna ,bez termoapstrādes.



Gateris. Precizitāte - nekāda.

No tā leišu kantora standarta zobratus nopirkt ir lētāk, nekā izgatavojot pašizmaksa, un vēl jo vairāk kaut ko muļķoties uz virpas iefrēzēt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

martinss
25. Oct 2015, 10:39#26465

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Ja jau taa skataas, tad visa TB-7 virpa ir viens vieniigs gateris...
Un precizitate shim pasakumam ir loti atkariiga no taisiitaja rocinjaam. Un prieksh gitaras zobrata pilnigi pietiekama, kiajozkaam stocka robrati medz buus tragiskaaki un nekas, var iztikt.
Izmaksas? Nu ja civeks kaut ko dara, biezhi pietiekamai krami metajas jau no kuriem uzreiz var uztaisiit. Var sanakt arii atraak, man viens pasutijums no taa leishu kantora ievilkaas uz meneshiem vinju kasjaku delju...
BTW, visu to pashu var pasuutiit tepat gultni.lv, vienam zobratam diezvai buus daudz dargaak pielieko sutishanas cenu nu lt...


24 Oct 2015, 23:12:38 Archy96 rakstīja:

Gateris. Precizitāte - nekāda.

No tā leišu kantora standarta zobratus nopirkt ir lētāk, nekā izgatavojot pašizmaksa, un vēl jo vairāk kaut ko muļķoties uz virpas iefrēzēt.

[ Šo ziņu laboja martinss, 25 Oct 2015, 10:42:09 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Geduss
25. Oct 2015, 16:37#26466

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)

Nu vairāk WEBisks jautājums, bet ir kāds zinošs Ebay tirgonis? Kurā ebay vislabāk likt tirgot? .com tur pa velti itkā, bet ZIP kods visu čakarē.
Atkal .co.uk tur nav par velti ielikšana un mazāk bildes var likt.

-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

juraserglis
26. Oct 2015, 10:07#26467

Kopš: 24. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 673

Braucu ar:

Varbūt jautājums nedaudz nevietā. Bet varbūt kāds zin kādu labu privātmeistaru Rīgā vai pierīgā?
Vajadzētu auto uz skati sagatavot, Vairāk vajadzīgi metināšanas darbi.
Ja ir ko ieteikt PM

Offline

Roliss
26. Oct 2015, 14:15#26468

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: FZ6S

Kāds iemesls ir tam, ka auto sajūgs sāk darboties jau no pašas apakšas, t.i., ko līdz pedāli sāc atlaist, tā auto jau sāk kustību, principā līdz pusgājienam sajūgs jau ir pilnībā atlaists

Offline

andrejins
26. Oct 2015, 15:07#26469

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 Oct 2015, 14:15:53 Roliss rakstīja:
Kāds iemesls ir tam, ka auto sajūgs sāk darboties jau no pašas apakšas, t.i., ko līdz pedāli sāc atlaist, tā auto jau sāk kustību, principā līdz pusgājienam sajūgs jau ir pilnībā atlaists


Tieši tāpat kā mocim ir vairākas iespējas - nesāpīgākā pārregulēt sajūgu, lai sāk spiest vēlāk, sāpīgākas - mainīt kādu no komponentēm (gultnis/disks/kurvis) vai visu komplektu.

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
26. Oct 2015, 15:10#26470

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


24 Oct 2015, 23:03:39 martinss rakstīja:
Tas viss te 100x malts jau. Savam transapam reizem neesmu darijis neko no taa.

Bet, manuraat: 1- velams, bet nav vajadziigs. 2- velams.
3- labi ir atslogot, pastuteju koku apakshaa, jo nav centralaas pekas. Pacelt no zemes- ideali, riepas neiesediisies.
4- kedi nekad netiiru, 100km pa lietu un tiira. Seeljot vajag vienmer, ne tikai uz ziemu.
5- shito mazhoshanos neesmu sapratis. Elju mainu ka autinjam- 8-10k km vai ik pa 3 gadiem.

Ieteiktu izputeejaa iebazt eljainju lupatu uz ziemu.


24 Oct 2015, 22:54:24 RolandsK rakstīja:
Kāds var pa punktiem atbildēt, kā pareizi ieziemot moci?
Domāju darīt:
1) Piedeva degvielai;
2) Aķis mājās;
3) Atslogot amīšus (pietiek tikai piepacelt, vai arī jāatrauj rati gaisā?);
4) Notīrīt, saeļļot ķēdi;
5) Eļļas un filtra maiņa.
Stāvēs neapsildāmā garāžā.



Motoreļļa ik pa 3 gadiem

Ceru, ka visus autiņus esi nobraucis līdz galam

Visos manuāļos ir rakstīts eļļa vismaz reizi gadā...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Roliss
26. Oct 2015, 15:55#26471

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: FZ6S


26 Oct 2015, 15:07:14 andrejins rakstīja:

26 Oct 2015, 14:15:53 Roliss rakstīja:
Kāds iemesls ir tam, ka auto sajūgs sāk darboties jau no pašas apakšas, t.i., ko līdz pedāli sāc atlaist, tā auto jau sāk kustību, principā līdz pusgājienam sajūgs jau ir pilnībā atlaists


Tieši tāpat kā mocim ir vairākas iespējas - nesāpīgākā pārregulēt sajūgu, lai sāk spiest vēlāk, sāpīgākas - mainīt kādu no komponentēm (gultnis/disks/kurvis) vai visu komplektu.


(d)efekts parādījās pēc sajūga maiņas.

Offline

Lisiy
26. Oct 2015, 16:06#26472

Kopš: 30. Jul 2014

Ziņojumi: 205

Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300


26 Oct 2015, 15:55:25 Roliss rakstīja:

26 Oct 2015, 15:07:14 andrejins rakstīja:

26 Oct 2015, 14:15:53 Roliss rakstīja:
Kāds iemesls ir tam, ka auto sajūgs sāk darboties jau no pašas apakšas, t.i., ko līdz pedāli sāc atlaist, tā auto jau sāk kustību, principā līdz pusgājienam sajūgs jau ir pilnībā atlaists


Tieši tāpat kā mocim ir vairākas iespējas - nesāpīgākā pārregulēt sajūgu, lai sāk spiest vēlāk, sāpīgākas - mainīt kādu no komponentēm (gultnis/disks/kurvis) vai visu komplektu.


(d)efekts parādījās pēc sajūga maiņas.


Kas sajūgu mainīja? Lai tas arī pieregulē, ja neizdarīja uzreiz.

-----------------
Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!!

Offline

martinss
26. Oct 2015, 19:34#26473

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Ka nu kuram, aciimredzot.

Nevienu motoru es neesmu nokavis un normali braucot jau tapat sanak katru gadu vismaz reizi mainiit.
Nav jau taas eljas, ja lej normalas, tik sliktas, ka stavot gada laika kluust nelietojamas, ipashi ja ik pa bridim tomer brauc.



26 Oct 2015, 15:10:12 andrejins rakstīja:
Motoreļļa ik pa 3 gadiem

Ceru, ka visus autiņus esi nobraucis līdz galam

Visos manuāļos ir rakstīts eļļa vismaz reizi gadā...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

andrejins
27. Oct 2015, 10:33#26474

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 Oct 2015, 19:34:50 martinss rakstīja:

Ka nu kuram, aciimredzot.

Nevienu motoru es neesmu nokavis un normali braucot jau tapat sanak katru gadu vismaz reizi mainiit.
Nav jau taas eljas, ja lej normalas, tik sliktas, ka stavot gada laika kluust nelietojamas, ipashi ja ik pa bridim tomer brauc.



26 Oct 2015, 15:10:12 andrejins rakstīja:
Motoreļļa ik pa 3 gadiem

Ceru, ka visus autiņus esi nobraucis līdz galam

Visos manuāļos ir rakstīts eļļa vismaz reizi gadā...



Nez, man tāpat sanāk divas reizes gadā abām tehnikām mainīt. mocim mainu ik pa 5-7k, autiņam 10-15k. vnk aizdomīgi izklausās reizi 3 gados

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

VSK
27. Oct 2015, 14:31#26475

Kopš: 15. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: BMW f650gs

Man viedie eļļas gurū teica ka eļļa veca nepaliek ja viņu nelieto.Varbū kādam ir kas sakāms šajā sakarā.

Offline

Jusper
27. Oct 2015, 18:27#26476

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Labadiena,

Gribēju uzzināt vai ir kādi lētāki varianti bez visas lampas maiņas (294EUR) kā pārtaisīt angļu lampu mocim (Suzkuki SV650s) uz eiropas? Lampas maiņu tikai uz TA neizskatu
Ja nav, tad neko darīt, nāksies pirkt lampu un miers

Offline

JS
27. Oct 2015, 19:20#26477

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)

ebay meklee lietotu. es savam atradu vaacijaa pa 100 eur perfektaa staavoklii.

-----------------
Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983

Offline

Janx
27. Oct 2015, 20:55#26478

Kopš: 13. Apr 2010

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Suzuki GS 550E, Audi, BMW

Ar kādu karstumizturīgo krāsu jūs ieteiktu krāsot motora bloku, cilindrus utt? Un vai arī nepieciešama grunts, jo cik vismaz uz flakoniem esmu lasījis, iesaka pa taisno uz metāla pūst.

Offline

JS
27. Oct 2015, 22:30#26479

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)


27 Oct 2015, 20:55:33 Janx rakstīja:
Ar kādu karstumizturīgo krāsu jūs ieteiktu krāsot motora bloku, cilindrus utt? Un vai arī nepieciešama grunts, jo cik vismaz uz flakoniem esmu lasījis, iesaka pa taisno uz metāla pūst.

tie kas nopeerkami flakoninjos ir pilniigi suudi. esmu pameegjinaajis dazaadus razotaajus. veel liidz shim nezinu ar ko lai kraaso motora cilindrus un galvas.

-----------------
Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983

Offline

Janx
27. Oct 2015, 22:53#26480

Kopš: 13. Apr 2010

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Suzuki GS 550E, Audi, BMW


27 Oct 2015, 22:30:53 JS rakstīja:

27 Oct 2015, 20:55:33 Janx rakstīja:
Ar kādu karstumizturīgo krāsu jūs ieteiktu krāsot motora bloku, cilindrus utt? Un vai arī nepieciešama grunts, jo cik vismaz uz flakoniem esmu lasījis, iesaka pa taisno uz metāla pūst.

tie kas nopeerkami flakoninjos ir pilniigi suudi. esmu pameegjinaajis dazaadus razotaajus. veel liidz shim nezinu ar ko lai kraaso motora cilindrus un galvas.

Vot es to pašu esmu dzirdējis, tāpēc negribās ieguldīt laiku, darbu un pacietību, lai pēc tam tas viss lobītos nost.

Offline