Autors | Ziņojums |
Naits | 10. Aug 2015, 21:02 | #26101 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| ja tas ir elekrtolīts, tad neitralizē ar sodas ūdeni, citādi būs dirsā
Pie reizes pārbaudi lādēšanu vai nedod pa daudz[ Šo ziņu laboja Naits, 10 Aug 2015, 21:02:37 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
mexa | 10. Aug 2015, 21:30 | #26102 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Aluminijam tikai puleeshana... Bet puleesi visu detalju. Lai nav raiba.grauzt ar rupju smilspapiiru nevajag. Anodeejumu sabojasi vairaak. Tupa pulee
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
artis_ar | 10. Aug 2015, 22:02 | #26103 |
|
Kopš: 19. Apr 2015
Ziņojumi: 72
Braucu ar: R1,Daytona675
| vajadzētu aizmugurējo zobratu lielāku!ir kādi kontakti kas tais no rokas? cenas?vai sūtīt ebyjā! |
Offline | |
|
|
mexa | 10. Aug 2015, 22:40 | #26104 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| aļa stant vai drupi lielāku? pr zobratu arīstanteri liek mazāku. nav obligāti pakaļā zobratu uz visu riteni... palasi stuntex.ru citādi var pielasīt analogu no citiem mo ja tavam nepiedāvā stock variantā vairāk zobu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
mexa | 11. Aug 2015, 22:50 | #26105 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| pa tēmai
vfr700f R/t 27.5/109mm
900rr R/T 24/89mm
600F3 R/T 25.2/94mm
600f4 R/T 24/96.5mm
600f4i T 96.5mm
tātad man ir VFR, te salīdzināju tāteikt top kandidātus, negribās līšt citā japānī, bet var arī kādu gsx vai citu papētīt, vnk šie zināmāki.
vienīgi man tagad ir 17 disks, bija 16. sanāk ka trail es paaugstināju, palūrēju gsx k7
trail 98. man varbūt jau pāri strīpai? 110 būs toč ar 17 riepu. ko ieteiksiet? mēģināt samazināt trail? ja likšu mazāku offset dabūšu trail pāri 111 un uz augšu. visa lieta leņķī, to jau nemetināsi... vai provēt tupa swapot piekari cenšoties atstāt kā ir OEM bez izmaiņām un čekot pacelt pakaļu? jo atkal uz vienu collu mazāks ritenis pakaļā, ar ko trail man palielinājās summējot abus riteņus kopā tā tīri neko. BET OEM konfigs ar drusku iesēdinātu purnu man netika pavisam. mocis bezmaz vai savu dzīvi dzīvoja. varbūt kreša paliekas bija, jo pirmais mocis pēc kreša, sindroms vēl drusku dod par sevi zināt.
saīsinot manu tekstu-purnu salasīt amortizējamu bet ar esošu trail vai pamēģināt biku samazināt. un galvenais pamēģināt pacelt pakaļu, mainot ar to Rake. un censties izspiest no sevis brauktmākslu?
Bet cik noprotu mainot dakšu garumu trail nemainās, tikai tik cik rake, ā tomēr mainās, tikai nu jau jākalkulē izmaiņa rake, pareizi domāju? nu ja, tagad lai samazinātu trail jāprovē sadabūt mazāks rake paceļot pakaļu. bet vai manā gadījumā būs līdzēts ar trail mazināšanu, vai te iejaucas kāds cits faktors? tobiš dakšas leņķa ietekme, neatkarīgi no vienāda trail? teorētiski pieņemot ka ar offsetu un dakšu garumu un pak. piekari panākam vienādu trail? vai tomēr rake leņķis nez tieši sevī mazu nozīmi, kurai ir manāms efekts tikai formulā kura izkalkulē rake?[ Šo ziņu laboja mexa, 11 Aug 2015, 22:56:30 ]
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
shkapars | 11. Aug 2015, 22:58 | #26106 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| vēl mexa apdomāšanai. šie galīgi nav vienīgie lielumi, kas ietekmē vadāmību vēl ir smagumcentra novietojums, izlīdzsvarojums priekša/pakaļa, rāmja stingrība un, protams, pareiza stinguma atsperes |
Offline | |
|
shkapars | 11. Aug 2015, 23:06 | #26107 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| mexa, šī lasāmviela varētu Tevi interesēt
|
Offline | |
|
mexa | 11. Aug 2015, 23:26 | #26108 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nu skaidrs ka tie faktori ietekmē, bet gribās pievest līdz galam tikdadz rake ar trail, pārējo jālasa vien būs
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
shkapars | 12. Aug 2015, 09:04 | #26109 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| nē, es par to, ka, piemēram, mocim ar zemu novietotu smagumcentru vajag citu rake/trail nekā mocim ar augstu novietotu smagumcentru, lai tas labi vadītos utt. |
Offline | |
|
mexa | 12. Aug 2015, 09:41 | #26110 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nu ja, tas labi izskaidrotu manu lielo trail un salīdzinoši normālu vadību. jāpameklē inetā, moš ko atrodu par smagumiem... to triple tree asi gan virpošu, ir cilvji kuri no pareizā materiāla uzbliezīs, jo citiem mo tā ass ir labi īsāka, mana liekta...
bet tā filozofējot...
mocis man liekas pasmags, protams ap 198 sausā... bet tas pats VTR 1000f 193 sausā liekas kā mopēds, stumt vieglāk, domāju bāze un smaguma centrs nostrādā te labi savādāk nekā man. man bāze garāka. uz tā vtr stāv 919 ends ar oem 16 riepu. dakša uz visu padziļināta, stāv fatbar. mocis pilsētā guldās ar piepūli uz baru, bet salīdzinoši mazu un mocis viegli aiziet sāniski. pamēģināšu attrast kādu likumsakarību, moš kādu kopsaucēju izvelku. hmm, nu bet ar nolaistiem tiltiņiem mocis gāzās pats... vienīgi tad es tā "ot dushi" pa vietējo slalomu negāzu... stūre pati stūrēja un nācās stipri spiest. ja uzlieku fatbaru kas paaugstina rokas un paplašina plecu tad noteikti būtu vieglāk... kamēr kas daru tā, eksperimentēju ar dakšas dziļināšanu tiltos, lai saprastu cik uz kuru pusi trails mani ietekmē uz mana mo. tad lūrēs kuru dakšu meklēt, ņemot par galveno offset un dakšu garumu, 919 ļoti tuvs offset.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
mexa | 12. Aug 2015, 09:49 | #26111 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ātrais jautājums, guldot moci man pieradums sēdēt pie bākas, mēģinu atsēsties atpakaļ, itkā ir jūtama citādāka gāšanās, bet nejūtos ērti, ja tikai bāka ierobežotu manu pakaļu vairāk uz mo astes pusi, tad nekur neliktos. ir kāds īss komentārs maz pieredzējušam braucējam? pabūt trasē gribētos, un tur arī varētu parunāt ar kādu proraideru uz vietas, bet iespējas neatļauj, tikai nelegālie "treniņi" pierobežā
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
shkapars | 12. Aug 2015, 10:26 | #26112 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| trasē jau cenšas sēdēt vairāk uz aizmuguri, lai līkumā ārējā kāja labāk pieguļ bākai un var turēt moci |
Offline | |
|
mexa | 12. Aug 2015, 18:40 | #26113 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Hmm. Man ta pat labi piegulj. Noteikti forma taada. Jaapaprovee buus uz pakalju pashljukt
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Bullis | 12. Aug 2015, 20:34 | #26114 |
|
Kopš: 14. May 2008
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Kawasaki kx250f
| Ir kads licis parastas H4 spuldzes vietaa led? Ir jeega? Ir taa gaisma spozaaka? |
Offline | |
|
mexa | 12. Aug 2015, 22:01 | #26115 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Jau 100 reizes runaats-ja pirksi pashu krutaako taa neradiis to efektu ko rada spuldze, tikai pakaldarinaas. Ja gribi led un labu vismaz lai var braukt ka ar spuldzi tad peerc led lukturi ar iebuveetu hi end diodi/em analogiski kaa taas kuras liek no rupnicas. Ka papildnieku vai dienasgaitu ok
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
zweers | 13. Aug 2015, 18:42 | #26116 |
|
Kopš: 30. Oct 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 81
Braucu ar: SX 520, R1
| sveiki! vecais SX520 atskrūvējot ar 6. robu pazūd sajūgs, tad kad samazina ātrumu sajūgs pamazām parādas....
kas tur pa bēdu varētu būt???? |
Offline | |
|
nindzago | 13. Aug 2015, 20:40 | #26117 |
|
Kopš: 24. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 37
Braucu ar: hondurasu
| Sveiki.Hondai x-11 Priekšējai riepai suporti neatlec, virsu ir dual brake system,tāda pati kā cbr1100xx,atgaisoju , bet vienalga neatlec nobloķēju bremžu cilindru uz dakšas kreisās puses suporta,škidrums svaigs nomainīts.Nekur nekas nepil .Kas var būt par problēmu? |
Offline | |
|
ositis | 13. Aug 2015, 21:12 | #26118 |
|
Kopš: 12. Oct 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 308
Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600
|
13 Aug 2015, 20:40:14 nindzago rakstīja:
Sveiki.Hondai x-11 Priekšējai riepai suporti neatlec, virsu ir dual brake system,tāda pati kā cbr1100xx,atgaisoju , bet vienalga neatlec nobloķēju bremžu cilindru uz dakšas kreisās puses suporta,škidrums svaigs nomainīts.Nekur nekas nepil .Kas var būt par problēmu?
Perc tik remkomplektu,tik neaizmirsti cilindriti no rusas plekiem attirit un pasu suportu iztirit.Ganjau aluminijs oksidejies un spiez uz gumijam. |
Offline | |
|
Negantelis | 13. Aug 2015, 21:17 | #26119 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5369
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
13 Aug 2015, 21:12:03 ositis rakstīja:
13 Aug 2015, 20:40:14 nindzago rakstīja:
Sveiki.Hondai x-11 Priekšējai riepai suporti neatlec, virsu ir dual brake system,tāda pati kā cbr1100xx,atgaisoju , bet vienalga neatlec nobloķēju bremžu cilindru uz dakšas kreisās puses suporta,škidrums svaigs nomainīts.Nekur nekas nepil .Kas var būt par problēmu?
Perc tik remkomplektu,tik neaizmirsti cilindriti no rusas plekiem attirit un pasu suportu iztirit.Ganjau aluminijs oksidejies un spiez uz gumijam.
Priekšējam supportam vidējais virzulītis darbojas nobaizmugurējās bremzes. Paskaties vai eļļa nav par daudz bačokos ielieta. Pēc jaunu kluču uzlikšanas var taisīt pretspiedienu.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
mexa | 13. Aug 2015, 21:34 | #26120 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kāds nevarētu savam F4 un f4i samērīt triple clamp offsetu, tobiš
attālums starp stūres stieņa centru un dakšas štoku centra līnijas asi, kā bildē, gribu zināt tos mm, gogle klusē par f4...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|